Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω την ισχυρη εντυπωση πως οταν μιλαμε για απλες υλικες ζημιες, δεν υπαρχει συνυπευθυνοτητα. Πληρωνει η ασφαλεια αυτου που περασε το στοπ και τελος, αδικο ξε-αδικο ετσι ειναι, και ειναι ετσι για να μην μπλεκουν οι ασφαλειες η ακομα χειροτερα τα δικαστηρια με αδιεξοδες καταστασεις . 

Εαν υπαρχει σοβαρος τραυματισμος η θανατος εκει θα μετρηθουν ολα και υπαρχει οπωσδηποτε επιμερισμος ποσοστου υπεθυνοτητας και αναλυονται ολα τα δεδομενα ωστε να προκυψουν τα αντιστοιχα ποσοστα.  

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Για το Stop υπαρχει αποφαση πλεον απο εφετειο, που δεν βγαζει παντα υπαιτιο αυτον που το “παραβιασε”. Προφανως με προϋποθεσεις, αλλα αν παει δικαστικα, ενδεχομενως και να την γλιτωσει…

https://my-insurance.gr/απόφαση-πότε-είναι-ανυπαίτιος-για-το-α/

  • Like 2
Δημοσ.

Παραβίαση σημαίνει βγαίνω αέρα πατέρα χωρίς να κοιτάξω. Υπάρχει όμως και η περίπτωση του σταματάω, κοιτάζω, βγαίνω και ο άλλος πάει τόσο μπάλα που πέφτει επάνω μου γιατί ή είναι τόσο μακριά που δεν τον έχω δει από την ορατότητα που μου δίνει το στοπ, ή τον έχω δει και έχω εκτιμήσει ότι τόσο μακριά που είναι, μπορώ να βγω. Πάντως αν τον βλέπεις, και είσαι έμπειρος οδηγός καταλαβαίνεις και με πόσο πάει. Θεωρώ ότι σε αυτή την περίπτωση όχι μόνο υπάρχει συνυπευθυνότητα αλλά πλήρης ευθύνη του οδηγού που κινείται με υπερβολική ταχύτητα, θα χρειαστούν βέβαια δικαστήρια και εκθέσεις πραγματογνωμόνων για να τεκμηριωθεί η θέση του ερχόμενου από stop.

Μακριά από εμάς αυτά καλούς και ασφαλείς δρόμους να έχουμε.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Και η δική μου εμπειρία στο θέμα. Φτάνω στο στοπ σε στενό της συνοικίας μου. Σταματώ, κοιτώ δεξιά και δεν βλέπω τίποτα (κοιτώ και αριστερά γιατί μου έχει έρθει και από κει), ξεκινώ και με το που βγαίνω στη διασταύρωση καρφώνεται μια μηχανή που πήγαινε σφαίρα από τα δεξιά μες τ' αυτοκίνητο. Δεν πρόλαβα να την δω, ούτε καν την άκουσα να έρχεται. Τροχαία, ασθενοφόρο, σε δικαστήριο με απόφανση για δική του υπαιτιότητα (80+ χλμ/ω). Η αποζημίωση της ασφάλειας ήταν μερική πλήρωσε καλύπτοντας μέρος της ζημιάς (και λιγότερο από το κόστος μεταχειρισμένου) και τελικά το πούλησα σε μάντρα.

Η γκαντεμιά είναι πως ήταν η δεύτερη φορά. Την πρώτη, πάλι μηχανή, πρεζόνι, και ούτε δικαστήριο, ούτε τίποτα γιατί το πρεζόνι εξαφανίσθηκε.

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικά, μακριά από εμάς, υπάρχει θέμα με τα δικαστήρια που σχετίζονται με τροχαία. Αν δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών, και το θέμα φτάσει τελικά σε δίκη, υπάρχει φήμη για συστάσεις δικαστηρίου από ανθρώπους άσχετους που δεν έχουν καν δίπλωμα, και βγάζουν παράλογες αποφάσεις. Ο νόμος άλλωστε είναι τόσο ασαφής που επιτρέπει κάθε λογής παρερμηνείες και "παραθυράκια".

Δημοσ.
7 hours ago, StamTheMan said:

Μη λες οτι να'ναι.

Μια χαρα  αποδεικνύονται  οταν το ψαξουν λιγο.

Ξεκαθαρη αποδειξη το μηκος φρεναρισματος και φυσικα οι τεραστιες ζημιες.

Οταν ο αλλος ερχεται με 100, διανυει περιπου 27 μετρα ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ.
Σκεψου τωρα οτι βγαινεις εσυ απο το ΣΤΟΠ (δεν το παραβιαζεις) , εχεις δει τον κεφτε να ειναι 2  τετραγωνα πιο πανω και μεχρι να βγεις εχει πεσει πανω σου.
Εκει σε ποιο συμπαν φταιει αυτος που βγηκε απο το ΣΤΟΠ;
Μηπως να περιμενουμε να πανε ολοι σπιτια τους για υπνο για να το περασουμε το ρημαδοστοπ;
 

Δεν διαφωνώ σε αυτό απλά ολοι κολλάτε σε υπερβολικές ταχύτητες. 

Τις περισσότερες φορές σε τέτοια ατυχήματα η ταχύτητα στην κύρια οδό μπορεί να ναι ελάχιστα πάνω απο το επιτρεπτό. 

Γενικά στην Ελλάδα πρέπει να αλλάξουν αρκετά απο την ασφάλιση, ο νόμος για dashcams κ αν με ρωτάς σε τέτοια ατυχήματα να έχει ευθύνη ακόμη κ αυτός που πάρκαρε παράνομα πάνω στην γωνία κ κόβει την οπτική επαφή απο το στοπ.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bilya είπε

Δεν διαφωνώ σε αυτό απλά ολοι κολλάτε σε υπερβολικές ταχύτητες. 

 

Μα εδω αυτο ακριβως ειναι το προβλημα.

Ειναι λαθος ακομα και που το εκφραζεις ετσι.

Να δω ποτε θα καταλαβει αυτη η χωρα τι σημαινει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

Καταλαβαινεις τι σημαινει να διανυεις 22μετρα το δευτερολεπτο,οταν πηγαινεις με 100;

Εχεις ιδεα ποσο ειναι 22 μετρα;


 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Μη λες οτι να'ναι.

Μια χαρα  αποδεικνύονται  οταν το ψαξουν λιγο.

Ξεκαθαρη αποδειξη το μηκος φρεναρισματος και φυσικα οι τεραστιες ζημιες.

Οταν ο αλλος ερχεται με 100, διανυει περιπου 22 μετρα ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ.
Σκεψου τωρα οτι βγαινεις εσυ απο το ΣΤΟΠ (δεν το παραβιαζεις) , εχεις δει τον κεφτε να ειναι 2  τετραγωνα πιο πανω και μεχρι να βγεις εχει πεσει πανω σου.
Εκει σε ποιο συμπαν φταιει αυτος που βγηκε απο το ΣΤΟΠ;
Μηπως να περιμενουμε να πανε ολοι σπιτια τους για υπνο για να το περασουμε το ρημαδοστοπ;
 

Πως θα μετρησεις φρεναρισμα? Πλεον ολα τα αυτοκινητα και δικυκλα εχουν abs, και δεν αφηνουν ιχνη.

Και το μηκος του φρεναρισματος παλι δε λεει τιποτα, μπορει να φρεναρε πολυ αργα, πολυ νωρις, να ειχε χαλια λαστιχα, να ειχε χαλια οδοστρωμα και γι αυτο να χρειαστηκε περισσοτερα μετρα για να σταματησει. Η και να σταματησε λογω της συγκρουσης.

Επισης μετραει το πως συγκρουστηκαν τα οχηματα, καποτε οταν ημουν μικρος και ανοητος, περασα απο δρομο με 90χλμ, και με τρακαρε ενας που βγηκε απο στοπ.

Εφταιγε? Εφταιγα? 

Αυτος ελεγε οτι σταματησε και βγηκε αργα και οτι εγω τον χτυπησα με φορα.

Βεβαια εγω ειχα ζημια μονο στην δεξια πορτα, οποτε αυτος με χτυπησε με φορα καθως δε σταματησε ποτε βγαινοντας απο το στοπ...

100% δικη του υπαιτιοτητα βγηκε.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Μη λες οτι να'ναι.

Δεν το λεω εγώ. ο ΚΟΚ το λέει. 

Οταν βλέπουμε το εξάγωνο ειμαστε υποχρεωμένοι να ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητο. Όχι να τσουλάει σιγά σιγά, βλέποντας δεξιά - αριστερά.

Με την περιγραφή του φίλου και λέγοντας "παραβίαση" καταλαβαίνω οτι δεν σταμάτησε, αλλά έκοψε ταχύτητα στο "στοπ".

Σε αυτή την περίπτωση φταίει αυτός που παραβίασε το στοπ. Δεν έχει άλλη ερμηνεία.

Ο άλλος που ερχόταν τάπα, υποπέφτει σε άλλο παράπτωμα περί ορίου ταχύτητας εντός του αστικού ιστού η οποια βεβαιώνεται απο την τροχαία σε επιτόπια μέτρηση. Αν ειχε δηλαδή εκεί "μπλόκο" θα του έπαιρναν και τις πινακίδες που λεει ο λόγος. 

Αλλά είναι δυο διαφορετικά παραπτώματα, μην μπερδεύεσαι.

Συνυπευθυνόητητα θα υπήρχε ( τουλάχιστον αυτό θα αντιμάχονταν οι ασφαλιστικές για να περιορίσουν τα έξοδα ) αν π.χ λόγω της παραβίασης ο επερχόμενος ( τάπα ) οδηγός έκανε ελιγμο και έπεφτε πάνω σε άλλο αυτοκίνητο. 

Εκεί θα ελέγχονταν ολα. Ίχνη φρεναρίσματος κτλ.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Apokios είπε

Συνυπευθυνόητητα θα υπήρχε ( τουλάχιστον αυτό θα αντιμάχονταν οι ασφαλιστικές για να περιορίσουν τα έξοδα ) αν π.χ λόγω της παραβίασης ο επερχόμενος ( τάπα ) οδηγός έκανε ελιγμο και έπεφτε πάνω σε άλλο αυτοκίνητο. 

 

Αυτο ειναι δικη σου υποθεση; 

3 ώρες πριν, Apokios είπε

Οταν βλέπουμε το εξάγωνο ειμαστε υποχρεωμένοι να ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητο. Όχι να τσουλάει σιγά σιγά, βλέποντας δεξιά - αριστερά.

 

Σε αυτη την περιπτωση που συζηταμε,ειτε ο αλλος σταματουσε να ελεγξει,ειτε εβγαινε με 2 χλμ,δε θα αλλαζε τιποτα.
Δεν καταλαβαινετε πραγματικα τι σημαινει "υπερβολικη ταχυτητα".
Πες οτι εισαι εσυ που εχεις στοπ και πες μου ειλικρινα,τι διαφορα θα ειχε;
Θα προλαβαινες να δεις τον αλλο που ερχεται με 100,αν ειχες σταματησει;

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Πως θα μετρησεις φρεναρισμα? Πλεον ολα τα αυτοκινητα και δικυκλα εχουν abs, και δεν αφηνουν ιχνη.

 

Αυθαιρετο συμπερασμα αυτο.

Εχεις ιδεα ποσα αυτοκινητα εκει εξω δεν εχουν ABS ;

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Επισης μετραει το πως συγκρουστηκαν τα οχηματα, καποτε οταν ημουν μικρος και ανοητος, περασα απο δρομο με 90χλμ, και με τρακαρε ενας που βγηκε απο στοπ.

 

Εχουν αλλαξει τα πραγματα απο τοτε,ακομα και αν ο ΚΟΚ εμεινε ιδιος.

Τοτε κοιτουσαν μονο που χτυπησαν τα οχηματα.

Και τωρα βεβαια,αν βγεις απο ΣΤΟΠ ( το παραβιασεις η οχι ειναι αδιαφορο ) και  σε χτυπησει ο αλλος στην πισω πορτα,μπορει να βγει ακομα και υπαιτιοτητα του.

Αν ομως γινουν σμπαραλια τα οχηματα,θα ειναι λιγο δυσκολο να πει ο αλλος οτι εφταιγε αυτος που βγηκε απο το ΣΤΟΠ.

Δεν ειναι κοκκινο,ειναι ΣΤΟΠ,καποια στιγμη θα πρεπει να βγουμε στον κεντρικο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, StamTheMan είπε

Αυτο ειναι δικη σου υποθεση; 

Όχι του ΚΟΚ και των ασφαλιστικών. Το λέω σαν παθών ( και φταίχτης καθότι είχα τον άλλον απο δεξιά, χωρίς σήμανση ). Βγήκα απο στενό, ερχοταν ο άλλος απο δεξιά ( σίγουρα με πάνω απο 30χλμ που ορίζει ο ΚΟΚ ) έκανε ελιγμο να με αποφύγει και έπεσε σε ένα σταυθεμένο. Η ασφαλιστική μου πλήρωσε αυτόν που ερχόταν και αυτός πληρωσε το σταθμευμένο.

 

2 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Σε αυτη την περιπτωση που συζηταμε,ειτε ο αλλος σταματουσε να ελεγξει,ειτε εβγαινε με 2 χλμ,δε θα αλλαζε τιποτα.
Δεν καταλαβαινετε πραγματικα τι σημαινει "υπερβολικη ταχυτητα".
Πες οτι εισαι εσυ που εχεις στοπ και πες μου ειλικρινα,τι διαφορα θα ειχε;
Θα προλαβαινες να δεις τον αλλο που ερχεται με 100,αν ειχες σταματησει;

Επειδή η υπερβολική ταχύτητα δεν ορίζεται στο αρχικό ποστ αλλά ορίζεται η παραβίαση στοπ, βάσει αυτών έρχονται και οι απαντήσεις.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Apokios είπε

Επειδή η υπερβολική ταχύτητα δεν ορίζεται στο αρχικό ποστ αλλά ορίζεται η παραβίαση στοπ, βάσει αυτών έρχονται και οι απαντήσεις.

Οριζεται στη δευτερη περιπτωση.

8 ώρες πριν, Apokios είπε

( σίγουρα με πάνω απο 30χλμ που ορίζει ο ΚΟΚ )

50 οριζει ο ΚΟΚ,εκτος και αν υπαρχει αλλη πινακιδα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

αλλαγές που ΘΑ φέρει. 

Όντως...my bad ! Αν και ήμουν σίγουρος ότι έχει αλλάξει, ακόμα δεν έχει γίνει 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...