Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους . 

Προσφατα είχα καθυστέρηση 3.30 ωρών σε πτήση Μάλτα- Αθήνα της Ryanair . Είδα ότι βάση Ευρωπαϊκού κανονισμού δικαιούμαι αποζημίωση για καθυστέρηση άνω των 3 ωρών( σε περίπτωση που δεν οφείλεται σε ανώτερα βία ). Η ενημέρωση που είχαμε αρχικά είναι ότι η καθυστέρηση οφειλόταν σε έλλειψη προσωπικού στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και στη συνέχεια ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο το αεροσκάφος . Δεν ξέρω ακριβώς τι ισχύει αλλά θα ήθελα να το κυνηγήσω μπας και βγει κάτι από τη ταλαιπωρία η έστω μάθω τη διαδικασία σε περίπτωση που χρειαστεί στο μέλλον. Γνωρίζει κανείς που πρέπει να απευθυνθώ για να ξεκινήσω τη διαδικασία; Στο σάιτ της εταιρίας που ψάχνω δεν βγάζω άκρη και λογικό είναι να θέλει να σε αποτρέψει με έμμεσο τρόπο 

Δημοσ.
9 minutes ago, VagTz said:

Καλησπέρα σε όλους . 

Προσφατα είχα καθυστέρηση 3.30 ωρών σε πτήση Μάλτα- Αθήνα της Ryanair . Είδα ότι βάση Ευρωπαϊκού κανονισμού δικαιούμαι αποζημίωση για καθυστέρηση άνω των 3 ωρών( σε περίπτωση που δεν οφείλεται σε ανώτερα βία ). Η ενημέρωση που είχαμε αρχικά είναι ότι η καθυστέρηση οφειλόταν σε έλλειψη προσωπικού στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και στη συνέχεια ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο το αεροσκάφος . Δεν ξέρω ακριβώς τι ισχύει αλλά θα ήθελα να το κυνηγήσω μπας και βγει κάτι από τη ταλαιπωρία η έστω μάθω τη διαδικασία σε περίπτωση που χρειαστεί στο μέλλον. Γνωρίζει κανείς που πρέπει να απευθυνθώ για να ξεκινήσω τη διαδικασία; Στο σάιτ της εταιρίας που ψάχνω δεν βγάζω άκρη και λογικό είναι να θέλει να σε αποτρέψει με έμμεσο τρόπο 

Διάβασε αυτό το λινκ

https://help.ryanair.com/hc/en-gb/categories/12488242270609-Cancelled-Rescheduled-Flights

Και μετά μπορείς να αιτηθείς αποζημίωση εδώ

https://onlineform.ryanair.com/gb/en/eu-261

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 minutes ago, alxandros_gr said:

Διάβασε αυτό το λινκ

https://help.ryanair.com/hc/en-gb/categories/12488242270609-Cancelled-Rescheduled-Flights

Και μετά μπορείς να αιτηθείς αποζημίωση εδώ

https://onlineform.ryanair.com/gb/en/eu-261

Ευχαριστώ πολύ ξεκινάω με αυτο ! Και σε περίπτωση που μου αρνηθούν η δεν προχωρήσει μέσω της εταιρίας μπορώ να κάνω κάτι άλλο ? Υπάρχει κάποια αρχή όπως πχ συνήγορος του καταναλωτή ? Και αν ναι θα πρέπει να απευθυνθώ στην ελληνική η στης Μάλτας ? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...