p_under Δημοσ. 29 Ιουλίου Share Δημοσ. 29 Ιουλίου Γεια σας, Δεν εχω πάρει ποτέ από άλλον πωλητή που διαθέτει τα προϊόντα του μέσω του αμαζον. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Με καλύπτει το αμαζον σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή μη παραλαβής? Ή πρέπει να βγάλω άκρη με τον πωλητη? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Λύση aces Δημοσ. 29 Ιουλίου Λύση Share Δημοσ. 29 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, p_under είπε Γεια σας, Δεν εχω πάρει ποτέ από άλλον πωλητή που διαθέτει τα προϊόντα του μέσω του αμαζον. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Με καλύπτει το αμαζον σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή μη παραλαβής? Ή πρέπει να βγάλω άκρη με τον πωλητη? Σε καλυπτει σε περιπτωση προβληματος αλλα πρωτα πρεπει να δεις απο που στελνουν που βρισκεται το προιον προς αποστολη γιατι το αμαζον φιλοξενει πωλητες απο παντου ειναι και marketplace κ αν ο πωλητης εχει εδρα Ασία κ φευγει το προιον που διαλεξες απο εκει θα εχει τελωνειο εκτος αν στο εχει στην φορμα πληρωμης πριν το checkout. Συντομη απαντηση -- Καλυτερα διαλεγεις προιοντα που φευγουν απο αμαζον κατα προτεραιοτητα EU amazon.it / .de / .fr / .es . Επεξ/σία 29 Ιουλίου από aces 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 29 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2 ώρες πριν, aces είπε Σε καλυπτει σε περιπτωση προβληματος αλλα πρωτα πρεπει να δεις απο που στελνουν που βρισκεται το προιον προς αποστολη γιατι το αμαζον φιλοξενει πωλητες απο παντου ειναι και marketplace κ αν ο πωλητης εχει εδρα Ασία κ φευγει το προιον που διαλεξες απο εκει θα εχει τελωνειο εκτος αν στο εχει στην φορμα πληρωμης πριν το checkout. Συντομη απαντηση -- Καλυτερα διαλεγεις προιοντα που φευγουν απο αμαζον κατα προτεραιοτητα EU amazon.it / .de / .fr / .es . Έχω κοιτάξει τον πωλητή γιατί γνωρίζω για την περίπτωση τελωνείου. Δυστυχώς αυτό που θέλω το βρίσκω μόνο από 3ο πωλητή και η διαφορά με την χώρα μας είναι -50%. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aces Δημοσ. 29 Ιουλίου Share Δημοσ. 29 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, p_under είπε Έχω κοιτάξει τον πωλητή γιατί γνωρίζω για την περίπτωση τελωνείου. Δυστυχώς αυτό που θέλω το βρίσκω μόνο από 3ο πωλητή και η διαφορά με την χώρα μας είναι -50%. Ε τότε κατ εξαίρεση προχωράς αφού δεν υπάρχει αλλού κ το χρειάζεσαι.Στο checkout πληρωμής ίσως στα έχει μέσα στην τιμή. Γενικά και τα ευρωπαϊκά αμαζον φιλοξενούν μέσα κ πωλητές από Ασία οπότε προτεραιότητα από το ιδιο το αμαζον ή κατ/ματα εντός ΕΕ που υπαρχουν στο amazon marketplace * η διαφορά τιμής είναι μεγάλη με εδώ οπότε είναι η εξαιρεση Επεξ/σία 29 Ιουλίου από aces 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 29 Ιουλίου Share Δημοσ. 29 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, p_under είπε Γεια σας, Δεν εχω πάρει ποτέ από άλλον πωλητή που διαθέτει τα προϊόντα του μέσω του αμαζον. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Με καλύπτει το αμαζον σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή μη παραλαβής? Ή πρέπει να βγάλω άκρη με τον πωλητη? Αν ο πωλητής είναι Τρίτος και η αποστολή γίνεται από το Amazon, έχεις 2 χρόνια εγγύησης από το Amazon. (Τα λεγόμενα FBA προιόντα) Συγκεκριμένα: - Η εγγύηση 2 ετών του Amazon αφορά για επιστροφή (όχι επιδιόρθωση) και full refund - Η εγγύηση 2 ετών , για επιδιόρθωση μιλάς με τον πωλητή.(για ότι φεύγει από ευρώπη) Αν χρησιμοποιήσεις την εγγύηση του πωλητή ΔΕΝ είσαι eligible για επιστροφή και full refund. Άρα αγοράζουμε χωρίς δεύτερες σκέψεις από 3rd part sellers όπου στέλνει τα προιόντα το Amazon και όχι ο πωλητής. (έχεις πρακτικά σχεδόν την ίδια εγγύηση με το Sold by Amazon) Άρα πρώτα κοιτάμε: 1. Sold by Amazon 2. Sold by 3rd part Seller, Shipped by Amazon 3. Sold by 3rd part Seller, Shipped by Seller (πωλητής από ΕΕ) 4. Sold by 3rd part Seller, Shipped by Seller (πωλητής από τρίτες χώρες) 5 ώρες πριν, aces είπε Συντομη απαντηση -- Καλυτερα διαλεγεις προιοντα που φευγουν απο αμαζον κατα προτεραιοτητα EU amazon.it / .de / .fr / .es . Συμφωνώ απόλυτα ειδικα για τιμολόγιο. Επίσης στο search που θα κάνεις αν αφορά τιμολόγιο προτιμούμε ΠΑΝΤΑ προιόντα με κουπόνι και όχι direct έκπτωση. -Αν πχ κάνει 500 ευρώ (πχ με 24% ΦΠΑ) με 100 ευρώ κουπόνι θα πληρώσουμε 500/1,24 = 403,23 -100 = 303.23ευρώ, ενώ -Αν πχ κάνει 500 ευρώ με 20% έκπτωση 400ευρώ θα πληρώσουμε 400/1,24 = 322.58ευρώ Το κουπόνι δεν αποφορολογείται μπαίνει ακέραιο. PS. Το ίδιο προιόν, που φεύγει από την ίδια αποθήκη (για τους 3rd part sellers, shipped by Amazon), στα διαφορετικά Amazon (it / de / fr) κλπ μπορεί να έχει την ίδια προσφορά αλλά το ένα να είναι με Direct έκπτωση και στο άλλο marketplace με κουπόνι. (Ιδανικός συνδιασμός κουπόνι και amazon.it μιας και θα βγει το πιο φθηνό.) Επεξ/σία 29 Ιουλίου από Billator 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aces Δημοσ. 29 Ιουλίου Share Δημοσ. 29 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Billator είπε Αν ο πωλητής είναι Τρίτος και η αποστολή γίνεται από το Amazon, έχεις 2 χρόνια εγγύησης από το Amazon. (Τα λεγόμενα FBA προιόντα) Συγκεκριμένα: - Η εγγύηση 2 ετών του Amazon αφορά για επιστροφή (όχι επιδιόρθωση) και full refund - Η εγγύηση 2 ετών , για επιδιόρθωση μιλάς με τον πωλητή.(για ότι φεύγει από ευρώπη) Αν χρησιμοποιήσεις την εγγύηση του πωλητή ΔΕΝ είσαι eligible για επιστροφή και full refund. Άρα αγοράζουμε χωρίς δεύτερες σκέψεις από 3rd part sellers όπου στέλνει τα προιόντα το Amazon και όχι ο πωλητής. (έχεις πρακτικά σχεδόν την ίδια εγγύηση με το Sold by Amazon) Άρα πρώτα κοιτάμε: 1. Sold by Amazon 2. Sold by 3rd part Seller, Shipped by Amazon 3. Sold by 3rd part Seller, Shipped by Seller (πωλητής από ΕΕ) 4. Sold by 3rd part Seller, Shipped by Seller (πωλητής από τρίτες χώρες) Συμφωνώ απόλυτα ειδικα για τιμολόγιο. Επίσης στο search που θα κάνεις αν αφορά τιμολόγιο προτιμούμε ΠΑΝΤΑ προιόντα με κουπόνι και όχι direct έκπτωση. -Αν πχ κάνει 500 ευρώ (πχ με 24% ΦΠΑ) με 100 ευρώ κουπόνι θα πληρώσουμε 500/1,24 = 403,23 -100 = 303.23ευρώ, ενώ -Αν πχ κάνει 500 ευρώ με 20% έκπτωση 400ευρώ θα πληρώσουμε 400/1,24 = 322.58ευρώ Το κουπόνι δεν αποφορολογείται μπαίνει ακέραιο. PS. Το ίδιο προιόν, που φεύγει από την ίδια αποθήκη (για τους 3rd part sellers, shipped by Amazon), στα διαφορετικά Amazon (it / de / fr) κλπ μπορεί να έχει την ίδια προσφορά αλλά το ένα να είναι με Direct έκπτωση και στο άλλο marketplace με κουπόνι. (Ιδανικός συνδιασμός κουπόνι και amazon.it μιας και θα βγει το πιο φθηνό.) Ωραίο το ποστ σωστα Δομημένο κ αναλυτικό κλπ εύγε!! Thx for info κάτι τελευταίο υπάρχει κάποια απόκλιση στις τιμές σε κάποια προϊόντα μεταξύ των 4 ευρωπαϊκών Αμαζόν .it / .de / fr / .es στο ίδιο προϊόν αρκετές φορές το .es Ισπανία είναι φθηνότερο από όλα τα υπόλοιπα. Τώρα τελευταία παίζει πολύ το ιταλικό σε προτίμηση από τους καταναλωτές εδώ Ελλάδα με κουπόνι αν βρεις διαθέσιμο.κατι που αναφέρθηκε στο ποστ όσο αφορά αξιοπιστία ειναι κορυφή επίσης κ σε περίπτωση προβλήματος /λανθασμενης παραλαβής κλπ είναι εκεί για υποστήριξη εφόσον χρειαστεί. Επεξ/σία 29 Ιουλίου από aces 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 30 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουλίου Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Εγώ βρίσκομαι στην κατηγορία shipped and fulfilled by 3rd seller. μελλοντική εγγύηση δεν χρειάζομαι απλά αγχώνομαι μην έρθει ελαττωματικό ή λάθος παραγγελία. Τέλος, από το ιταλικό το εχω βρει μόνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aces Δημοσ. 30 Ιουλίου Share Δημοσ. 30 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, p_under είπε μελλοντική εγγύηση δεν χρειάζομαι απλά αγχώνομαι μην έρθει ελαττωματικό ή λάθος παραγγελία. Τέλος, από το ιταλικό το εχω βρει μόνο. καλημέρα Πιο πιθανο ειναι να κλεισουν ΟΛΟΙ οι υπολοιπες εταιρίες/καταστηματα ΜΑΖΙ παρά το Amazon. Δικαιουσε και α) εγγυηση οπως ηδη αναφέρθηκε @Billator & β) επιστροφη αν παραλαβεις κατι μη λειτουργικό..... Ακομη και αν σταλει κατι που δεν πληρει την περιγραφη του προιοντος εχεις δικαιωμα επιστροφής Το ιταλικό amazon.it εχει ανεβει λιγακι 2ο κατα προτιμηση Γερμανία amazon.de Επεξ/σία 30 Ιουλίου από aces Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dennis077 Δημοσ. 30 Ιουλίου Share Δημοσ. 30 Ιουλίου Ποια η άποψη σας για το γερμανικό και το ισπανικό Amazon; Αυτά που ψάχνω ανήκουν στην 3η κατηγορία και θέλω να ρωτήσω πόσο πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας τις κριτικές των αγοραστών, πρέπει το ποσοστό των θετικών κριτικών να είναι πάνω από το 90% ή δεν έχει σημασία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cumulus Δημοσ. 30 Ιουλίου Share Δημοσ. 30 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Το εχω γραψει και εδω σε αγορα απο Αγγλικο αμαζον ,οταν ηταν ακομα στην ΕΕ ,μεσω τριτου πωλητη με εγραψε ξερετε που. Ενας qnap server ,χαλασε σε 1 χρονο ,υστερα ειδα οτι ηταν γνωστο προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου,ο πωλητης δεν απαντησε ποτε και η αμαζον μου ελεγε βρες τα με τον πωλητη.Πρεπει να μιλησα πανω απο 3 ωρες σε τσατ και απειρα email ,αλλα δεν ιδρωσε το αυτι τους.Εχασα 3500 ευρω Μετα απο λιγο καιρο που κοιταξα ο πωλητης ειχε εξαφανιστει απο το αμαζον.Δυστυχως ειχε πανω απο 99% καλες κριτικες αλλα .. Επεξ/σία 30 Ιουλίου από cumulus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 30 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 34 λεπτά πριν, cumulus είπε Το εχω γραψει και εδω σε αγορα απο Αγγλικο αμαζον ,οταν ηταν ακομα στην ΕΕ ,μεσω τριτου πωλητη με εγραψε ξερετε που. Ενας qnap server ,χαλασε σε 1 χρονο ,υστερα ειδα οτι ηταν γνωστο προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου,ο πωλητης δεν απαντησε ποτε και η αμαζον μου ελεγε βρες τα με τον πωλητη.Πρεπει να μιλησα πανω απο 3 ωρες σε τσατ και απειρα email ,αλλα δεν ιδρωσε το αυτι τους.Εχασα 3500 ευρω Μετα απο λιγο καιρο που κοιταξα ο πωλητης ειχε εξαφανιστει απο το αμαζον.Δυστυχως ειχε πανω απο 99% καλες κριτικες αλλα .. Πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου, δυστυχώς είχες κακή εμπειρία. Εγώ ενδιαφέρομαι για μια ιταλική μάρκα εξειδικευμένων ρούχων και παπουτσιών ασφαλείας για την δουλειά άρα δεν θα χρειαστώ εγγύηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 30 Ιουλίου Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 44 λεπτά πριν, cumulus είπε Το εχω γραψει και εδω σε αγορα απο Αγγλικο αμαζον ,οταν ηταν ακομα στην ΕΕ ,μεσω τριτου πωλητη με εγραψε ξερετε που. Ενας qnap server ,χαλασε σε 1 χρονο ,υστερα ειδα οτι ηταν γνωστο προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου,ο πωλητης δεν απαντησε ποτε και η αμαζον μου ελεγε βρες τα με τον πωλητη.Πρεπει να μιλησα πανω απο 3 ωρες σε τσατ και απειρα email ,αλλα δεν ιδρωσε το αυτι τους.Εχασα 3500 ευρω Μετα απο λιγο καιρο που κοιταξα ο πωλητης ειχε εξαφανιστει απο το αμαζον.Δυστυχως ειχε πανω απο 99% καλες κριτικες αλλα .. Για αυτό πάντα τόσες ακριβές αγορές από Amazon τις κάνουμε μόνο όταν: - Ο πωλητής είναι το Amazon - Το προιόν στέλνεται από το Amazon Διαφορετικά κοιτάς τοπικό μεγάλο κατάστημα, ή επιλέγεις μικρότερο κατάστημα (για πιο φθηνή τιμή) με εξωτερική ασφάλεια του προιόντος. Για όλες τις άλλες πωλήσεις δεν μπορεί να έχει έλεγχο το Amazon δυστυχώς (εκτός τα κλασσικά buyer protection για not received / doa etc). Το return και full refund στα 2 χρόνια λειτουργεί τέλεια , για τις αγορές που είναι eligible, (τουλάχιστον τις 5 φορές που το χρησιμοποίησα), και το πιο θετικό είναι ότι δεν χάνεις από το Value down του προιόντος γιατί παίρνεις refund του αρχικού ποσού. Πρακτικά εγώ έτσι χρησιμποιώ την εγγύηση του Amazon, γιατί αντί για επισκευή το παίρνω εκ νέου καινούριο (άρα reset στην εγγύηση Amazon) και το παίρνω και πιο φθηνό, φυσικά αυτό δεν δουλεύει σε αυτά που δεν μπορείς να αντικαταστήσεις αγοράσεις εκ νέου. 21 λεπτά πριν, p_under είπε Εγώ ενδιαφέρομαι για μια ιταλική μάρκα εξειδικευμένων ρούχων και παπουτσιών ασφαλείας για την δουλειά άρα δεν θα χρειαστώ εγγύηση. Go for it, καλύπτεσαι από την εγγύηση κατά την παραλαβή από το Amazon, οπότε αν "περάσουν" τον εποπτικό σου έλεγχο ότι δεν έχουν κάποιο πρόβλημα είσαι μια χαρά. Και plan B, μην ξεχνάμε το chargeback από την τράπεζα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cumulus Δημοσ. 30 Ιουλίου Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 11 minutes ago, Billator said: Για αυτό πάντα τόσες ακριβές αγορές από Amazon τις κάνουμε μόνο όταν: - Ο πωλητής είναι το Amazon - Το προιόν στέλνεται από το Amazon Διαφορετικά κοιτάς τοπικό μεγάλο κατάστημα, ή επιλέγεις μικρότερο κατάστημα (για πιο φθηνή τιμή) με εξωτερική ασφάλεια του προιόντος. Για όλες τις άλλες πωλήσεις δεν μπορεί να έχει έλεγχο το Amazon δυστυχώς (εκτός τα κλασσικά buyer protection για not received / doa etc). Το return και full refund στα 2 χρόνια λειτουργεί τέλεια , για τις αγορές που είναι eligible, (τουλάχιστον τις 5 φορές που το χρησιμοποίησα), και το πιο θετικό είναι ότι δεν χάνεις από το Value down του προιόντος γιατί παίρνεις refund του αρχικού ποσού. Πρακτικά εγώ έτσι χρησιμποιώ την εγγύηση του Amazon, γιατί αντί για επισκευή το παίρνω εκ νέου καινούριο (άρα reset στην εγγύηση Amazon) και το παίρνω και πιο φθηνό, φυσικά αυτό δεν δουλεύει σε αυτά που δεν μπορείς να αντικαταστήσεις αγοράσεις εκ νέου. Go for it, καλύπτεσαι από την εγγύηση κατά την παραλαβή από το Amazon, οπότε αν "περάσουν" τον εποπτικό σου έλεγχο ότι δεν έχουν κάποιο πρόβλημα είσαι μια χαρά. Και plan B, μην ξεχνάμε το chargeback από την τράπεζα. Άσε το έμαθα το μάθημα μου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 30 Ιουλίου Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 5 λεπτά πριν, cumulus είπε Άσε το έμαθα το μάθημα μου. Καλά όλοι μας την πατήσαμε, και εγώ αν και έχω κάνει πλέον στα τόσα χρόνια ίσως και και μερικές δεκάδες χιλιάδες αγορές (λόγω δουλειάς) δεκάδες φορές την πάτησα, δυστυχώς δεν μπορούμε να ξέρουμε όλα τα παραθυράκια και συνήθως τα μαθαίνουμε όταν την πατάμε. Το δικό σου ήταν και κομμάτι "ατυχίας" στο να έχεις part failure γιατί αλλιώς δεν θα έβλεπες το κενό αυτό ποτέ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 30 Ιουλίου Share Δημοσ. 30 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, p_under είπε Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Εγώ βρίσκομαι στην κατηγορία shipped and fulfilled by 3rd seller. μελλοντική εγγύηση δεν χρειάζομαι απλά αγχώνομαι μην έρθει ελαττωματικό ή λάθος παραγγελία. Τέλος, από το ιταλικό το εχω βρει μόνο. 7 ώρες πριν, aces είπε καλημέρα Πιο πιθανο ειναι να κλεισουν ΟΛΟΙ οι υπολοιπες εταιρίες/καταστηματα ΜΑΖΙ παρά το Amazon. Δικαιουσε και α) εγγυηση οπως ηδη αναφέρθηκε @Billator & β) επιστροφη αν παραλαβεις κατι μη λειτουργικό..... Ακομη και αν σταλει κατι που δεν πληρει την περιγραφη του προιοντος εχεις δικαιωμα επιστροφής Το ιταλικό amazon.it εχει ανεβει λιγακι 2ο κατα προτιμηση Γερμανία amazon.de Απο την ώρα που είναι fulfilled by 3rd seller, από Amazon δεν δικαιούται τίποτα. Επίσης, το ότι το βρίσκεις στο ιταλικό, δεν σημαίνει ότι φεύγει από Ιταλία/ΕΕ. Και τέλος, fulfilled απο 3rd seller, τα έξοδα του τελωνείου ΔΕΝ περιλαμβάνονται στο τελευταίο βήμα (ξανά, για αγορές εκτός ΕΕ). Οπότε να περιμένεις τα πολύ τσιμπημένα εδώ έξοδα (50-70 έξοδα εκτελωνισμου, 24% στο συνολικό ποσό cif κτλ κτλ) Επεξ/σία 30 Ιουλίου από SabotazNic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα