Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Epic Games ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδιά της να διαθέσει το δημοφιλές παιχνίδι Fortnite μέσω του AltStore PAL, ενός εναλλακτικού καταστήματος εφαρμογών για iOS που λειτουργεί αποκλειστικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η είδηση αυτή έγινε γνωστή μέσω ενός blog post που δημοσιεύτηκε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, όπου η εταιρεία παρουσίασε τη νέα της στρατηγική για τα καταστήματα εφαρμογών κινητών συσκευών. Επιπλέον, η Epic υπαινίχθηκε ότι σύντομα θα ανακοινώσει τη συνεργασία της με τουλάχιστον δύο ακόμη ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών τρίτων.

Παρόλο που η Epic εξέφρασε την πρόθεσή της να διαθέσει τα παιχνίδια της, συμπεριλαμβανομένου του Fortnite, σε διάφορα καταστήματα εφαρμογών που προσφέρουν ευνοϊκούς όρους στους προγραμματιστές, δεν έδωσε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για αυτή την κίνηση. Η εκπρόσωπος της εταιρείας, Natalie Munoz, αποκάλυψε στο The Verge ότι εκτός από το Fortnite, η Epic σχεδιάζει να φέρει και το Rocket League Sideswipe στο AltStore PAL.

Όταν ζητήθηκε η άποψη του Riley Testut από το AltStore, εκείνος παρέπεμψε στην ανακοίνωση της Epic και εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη συνεργασία, δηλώνοντας ότι είναι πολύ χαρούμενοι που θα φέρουν το Fortnite και άλλα παιχνίδια στο AltStore PAL.

Η εταιρεία ετοιμάζεται επίσης για να φέρει το Fortnite στο iOS στην ΕΕ, κάτι που, όπως λέει, θα συμβεί "σύντομα", και να ξεκινήσει το δικό της κατάστημα εφαρμογών σε iOS και Android.

Η Epic ανακοίνωσε επίσης ότι "θα τερματίσουμε τις συνεργασίες διανομής με καταστήματα κινητής τηλεφωνίας που λειτουργούν ως συλλέκτες ενοικίων χωρίς να ανταγωνίζονται δυναμικά και να εξυπηρετούν δίκαια όλους τους προγραμματιστές, ακόμη και αν τα καταστήματα αυτά μας προσφέρουν μια ειδική προσφορά για τα δικά μας παιχνίδια". Η Epic πιθανώς μιλάει εδώ για την Apple και την Google, δεδομένων των προβλημάτων που έχει σχετικά με τις πρακτικές τους στο App Store και Play Store αντίστοια. 

Η Epic σχεδιάζει επίσης να αποσύρει το Fortnite και άλλες εφαρμογές (Rocket League Sideswipe και Postparty, σύμφωνα με τον Munoz) από το Galaxy Store της Samsung. Η εταιρεία επικαλείται δύο λόγους για την κίνηση αυτή. Ο ένας είναι η λειτουργία "Auto Blocker" της Samsung που εμποδίζει το sideloading από προεπιλογή (αν και είναι δυνατή η απενεργοποίηση της λειτουργίας). Ένας άλλος είναι "οι δημόσιες αποκαλύψεις στην αγωγή Epic εναντίον Google των ΗΠΑ για τις συνεχιζόμενες προτάσεις της Google προς τη Samsung για τον περιορισμό του ανταγωνισμού στην αγορά διανομής εφαρμογών Android", προφανώς αναφερόμενος σε πρωτοβουλίες όπως το Project Banyan, το οποίο η Google εγκατέλειψε.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Μακάρι η Apple να βάλει licensing στο xcode και να χρεώνει αδρά εταιρίες για να χρησιμοποιούν τα APIs του iOS αν δεν ανεβάζουν τα apps τους στο App Store.

Αν δεν θέλει η Epic να κάτσει να γράψει κώδικα μόνη της χωρίς τα καλούδια της Apple να μας πει μετά πόσο κερδοφόρο είναι και τι ωραίο που ήταν το 30%.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μπραβο ρε Tιμ χαρις στις μεγαλες προσπαθειες σου, εχει επιτελους αρχισει να χαλαρωνει η μεγγενη που εχει το ολιγοπωλιο Appe/Google πανω στην κινητη αγορα.

5 ώρες πριν, Hacker?pcs είπε

Όλη η βαβούρα και στο τέλος επικράτησε αυτό που ήθελε η Epic έναντι της Apple

μα το ειχα γραψει οταν κερδισε εν μερει την πρωτη δικη η Apple, και πανηγυριζανε μερικοι. διοτι τοτε εχασε την πιο σημαντικη κατηγορια: οτι ειναι παρανομο να μην επιτρεπει την διαθεση τριτων μαγαζιων στην πλατφορμα της. εκει ηταν ολο το ζουμι, ανοιξε την κερκοπορτα να μην περναει ο developer υποχρεωτικα μεσα απο το δικο της store.

στις ΗΠΑ νομιζω τωρα η υποθεση παει για το Ανωτατο Δικαστηριο, μετα την εφεση που εκανε η Apple, αλλα στην Ευρωπη δεν μπορει να κανει πολλα, απο την στιγμη που περασε ο DRM νομος. ο Tιμ πανηγυριζει τωρα.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, KostasKri είπε

Μακάρι η Apple να βάλει licensing στο xcode και να χρεώνει αδρά εταιρίες για να χρησιμοποιούν τα APIs του iOS αν δεν ανεβάζουν τα apps τους στο App Store.

Αν δεν θέλει η Epic να κάτσει να γράψει κώδικα μόνη της χωρίς τα καλούδια της Apple να μας πει μετά πόσο κερδοφόρο είναι και τι ωραίο που ήταν το 30%.

Θα πάει στα δικαστήρια ξανά και θα πει ότι τα χρήματα που ζητά για τα APIs είναι εκβιαστικά.

Θα κερδίσει και με άλλους θα γράψει ότι χρειάζονται κανονικότατα. Είναι πολλά τα λεφτά που παίζονται για να μη κάτσει να γράψει.

Η Epic θα βγει κερδισμένη πάλι γιατί η Apple αν κάνει τέτοια θα χάσει και τα λεφτά από τα alternative distribution fees.

https://developer.apple.com/support/fee-calculator-for-apps-in-the-eu/

Επεξ/σία από aypnia
  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, aypnia said:

Θα πάει στα δικαστήρια ξανά και θα πει ότι τα χρήματα που ζητά για τα APIs είναι εκβιαστικά.

Θα κερδίσει και με άλλους θα γράψει ότι χρειάζονται κανονικότατα. Είναι πολλά τα λεφτά που παίζονται για να μη κάτσει να γράψει.

Η Epic θα βγει κερδισμένη πάλι γιατί η Apple αν κάνει τέτοια θα χάσει και τα λεφτά από τα alternative distribution fees.

https://developer.apple.com/support/fee-calculator-for-apps-in-the-eu/

Η Epic δεν ζητά λεφτά για το Unreal Engine; Φυσικά και ζητάει. Γιατί να είναι εκβιαστικά τα APIs;

Άρα και πάλι θεωρητικά θα πληρώνει η Epic. Μια τρύπα στο νερό έκανε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Η Epic δεν ζητά λεφτά για το Unreal Engine; Φυσικά και ζητάει. Γιατί να είναι εκβιαστικά τα APIs;

Άρα και πάλι θεωρητικά θα πληρώνει η Epic. Μια τρύπα στο νερό έκανε.

Η Epic δεν σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις την Unreal Egnine για να αναπτύξεις ένα παιχνίδι. Μπορεί ο οποιοσδήποτε να αναπτύξει ένα παιχνίδι και χωρίς τη χρήση της Unreal Egnine.

Θα πουν ότι αυτά που ζητάει η Apple είναι εκβιαστικά γιατί σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τα API της για να κυκλοφορήσεις app έστω και σε εναλλακτικό store.

Θα ζητήσει από το δικαστήριο να της δώσουν τη δυνατότητα να αναπτύξει τα δικά της και να μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για τα apps της.

Και θα το κερδίσει το δικαστήριο με βάση τη λογική που φαίνεται να ακολουθούν τα δικαστήρια αν δουν ότι η Apple πάει να πάρει το 30% με άλλους τρόπους, οπότε η Apple ίσως βρεθεί στο σημείο να μη παίρνει ούτε τα licensing fees.

 

Επεξ/σία από aypnia
Δημοσ.
26 minutes ago, aypnia said:

Η Epic δεν σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις την Unreal Egnine για να αναπτύξεις ένα παιχνίδι. Μπορεί ο οποιοσδήποτε να αναπτύξει ένα παιχνίδι και χωρίς τη χρήση της Unreal Egnine.

Θα πουν ότι αυτά που ζητάει η Apple είναι εκβιαστικά γιατί σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τα API της για να κυκλοφορήσεις app έστω και σε εναλλακτικό store.

Θα ζητήσει από το δικαστήριο να της δώσουν τη δυνατότητα να αναπτύξει τα δικά της και να μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για τα apps της.

Και θα το κερδίσει το δικαστήριο με βάση τη λογική που φαίνεται να ακολουθούν τα δικαστήρια αν δουν ότι η Apple πάει να πάρει το 30% με άλλους τρόπους, οπότε η Apple ίσως βρεθεί στο σημείο να μη παίρνει ούτε τα licensing fees.

 

Δεν θα σε υποχρεώσει. Μπορείς πολύ απλά να μην χρησιμοποιήσεις τις βιβλιοθήκες της και να γράψεις low level obj-C, swift ή τι χρησιμοποιούν τα τελευταία χρόνια (έχω χάσει επαφή με το άθλημα).

Εκτός αν είμαι λάθος και δεν γίνεται αυτό καθόλου. Τότε πάω πάσο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, KostasKri είπε

Δεν θα σε υποχρεώσει. Μπορείς πολύ απλά να μην χρησιμοποιήσεις τις βιβλιοθήκες της και να γράψεις low level obj-C, swift ή τι χρησιμοποιούν τα τελευταία χρόνια (έχω χάσει επαφή με το άθλημα).

Εκτός αν είμαι λάθος και δεν γίνεται αυτό καθόλου. Τότε πάω πάσο.

Για να μπει ένα app σε ένα alternative store πρέπει να περάσει από το "Notarization Compliance" της Apple.

Κι αυτό γίνεται μόνο με τα εργαλεία της. Εκεί θα πατήσει η Epic σε μια ενδεχόμενη αγωγή κατά της Apple.

https://support.apple.com/en-us/118110

Επεξ/σία από aypnia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...