Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή ελαστικων


Πανος999

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, akis_supernatural είπε

Καλησπερα,

εχω μια απορια και οσους λαστιχαδες πηγα μου λενε ολοι διαφορετικα πραγματα. Ειχα βαλει τα pirelli p7 το 2020, εχοντας πλεον περασει 4 χρονια και 80000 χιλιομετρα τα λαστιχα ουτε εχουν ξεραθει ουτε εχει μειωθει η γωμα τους ουτε εχω αντιλειφθει καποια αλλαγη στη συμπεριφορα τους. Κινουμαι πολυ εθνικη. Δεν εχω κανει αλλαγη μπρος πισω.

Τωρα δεν ξερω τι να κανω , να τα αλλαξω? η συνεχιζω να τα φοραω? να τα κανω αλλαγη μπρος πισω? οντως αντεχουν τοσο πολυ??

Το να μην έχουν ξεραθεί, να μην χάνουν αέρα κτλ το καταλαβαίνω. Τέσσερα χρόνια επίσης είναι ΟΚ δεν το λες πολύ παλιό ελαστικό. Αλλά 80.000 χλμ και να μην βλέπεις φθορά στο πέλμα μου φαίνεται περίεργο. Τους δείκτες φθοράς του πέλματος τους βλέπεις OK; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, akis_supernatural είπε

Καλησπερα,

εχω μια απορια και οσους λαστιχαδες πηγα μου λενε ολοι διαφορετικα πραγματα. Ειχα βαλει τα pirelli p7 το 2020, εχοντας πλεον περασει 4 χρονια και 80000 χιλιομετρα τα λαστιχα ουτε εχουν ξεραθει ουτε εχει μειωθει η γωμα τους ουτε εχω αντιλειφθει καποια αλλαγη στη συμπεριφορα τους. Κινουμαι πολυ εθνικη. Δεν εχω κανει αλλαγη μπρος πισω.

Τωρα δεν ξερω τι να κανω , να τα αλλαξω? η συνεχιζω να τα φοραω? να τα κανω αλλαγη μπρος πισω? οντως αντεχουν τοσο πολυ??

Να τα αλλάξεις όλα με καινούρια. Ανάλογα το λάστιχο, το αυτοκίνητο και τις συνθήκες χρήσης και συντήρησης βέβαια, αλλά με βάση την ατομική μου εμπειρία, θεωρώ αδιανόητο σε ελληνικές συνθήκες οποιοδήποτε λάστιχο με πάνω από 50Κ χλμ να μην γλιστράει και να μην έχει ξεραθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυκλοφορω σχεδον αποκλειστικα Ιονια και ολυμπια οδο. χειροκινητο ειναι οχι αυτοματο.

οι δεικτες φθορας ειναι ενταξει.

 

Αρα αποτι καταλαβαινω τα αλλαζω με καινουργια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, akis_supernatural είπε

Κυκλοφορω σχεδον αποκλειστικα Ιονια και ολυμπια οδο. χειροκινητο ειναι οχι αυτοματο.

οι δεικτες φθορας ειναι ενταξει.

 

Αρα αποτι καταλαβαινω τα αλλαζω με καινουργια.

Πολλές φορές η φθορά είναι στην εσωτερική πλευρά λόγω αποκλίσεων Κάμπερ Κάστερ που δημιουργούνται με τα χρόνια και δεν είναι ορατή στο μάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

80000 χλμ είναι πάρα πολλά... Σεπτέμβρη άλλαξε τα κατά τη γνώμη μου!!

Κάνω κ ένα πρώτο review σχετικά με τα λάστιχα που έβαλα εγώ..

Δοκιμάστηκαν σε βουνά,γκρεμούς,στροφιδια κλπ..

Πρώτη εντύπωση πολύ θετική..Το αμάξι βεντούζαρε...

Έβαλα τα continental ultra contact..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και μου έχουν πει ότι πρέπει να γίνεται το ανάποδο κάθε 25-30κ περίπου 1,5 χρόνο πάω τα μπροστινά πίσω και βάζω καινούργια μπροστά . Πάντα  bridgestone turantza.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Αν και μου έχουν πει ότι πρέπει να γίνεται το ανάποδο κάθε 25-30κ περίπου 1,5 χρόνο πάω τα μπροστινά πίσω και βάζω καινούργια μπροστά . Πάντα  bridgestone turantza.

Σύμφωνα με τις εταιρίες όταν αλλάζεις μόνο τα δύο ,τα καινούργια πάνε πίσω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Σύμφωνα με τις εταιρίες όταν αλλάζεις μόνο τα δύο ,τα καινούργια πάνε πίσω.

Πάντα τα καινούργια πίσω. Το μπροστά μέρος αν ξεφύγει έχεις το τιμόνι να σώσεις ότι σώζεται, το πίσω δεν έχει τίποτα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας,

επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια, να παραμεινω στα Pirelli? ή να κοιταξω και αλλη εταιρεια? αυτο που θελω ειναι να μην εχουν θορυβο και να ειναι ανετα (η ασφαλεια εννοειται)

Επεξ/σία από akis_supernatural
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, akis_supernatural είπε

Κυκλοφορω σχεδον αποκλειστικα Ιονια και ολυμπια οδο. χειροκινητο ειναι οχι αυτοματο.

οι δεικτες φθορας ειναι ενταξει.

 

Αρα αποτι καταλαβαινω τα αλλαζω με καινουργια.

Κι εγώ την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων την κάνω σε εθνικές. Αλλά θα σου πω το εξής απλό για να καταλάβεις ότι και στην εθνική το ελαστικό θα έχει μεγάλη φθορά, ειδικά καλοκαιρινούς μήνες και ας μην έχει φάει γόμα. Σκέψου ότι κατά κανόνα πλέον θα βγεις στον δρόμο όταν η θερμοκρασία αέρα θα είναι 40+ και η θερμοκρασία οδοστρώματος άραγε πόσο; Ένας θεός ξέρει πόσο παραπάνω, ανάλογα τις συνθήκες. Θα βγεις λοιπόν εσύ με μια ταχύτητα έστω 120 χλμ/ώρα. Απλά διανοήσου από την τριβή τι θερμοκρασία θα αναπτύσσει για ώρες το πέλμα του ελαστικού με τέτοιες συνθήκες κίνησης και γιατί δεν το σώζει ότι κινείσαι στην εθνική...Είναι απλά αδύνατον να μην στεγνώσει το λάστιχο έτσι, ότι λάστιχο και να είναι. Δεν βάζω τώρα στην εξίσωση να το παρκάρεις έξω χύμα, σε ήλιους, σκόνες, μισοκαβαλημένο σε πεζοδρόμια κλπ. και να νομίζεις ότι είσαι οκ επειδή ακόμα έχει ψωμί το πέλμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 7/8/2024 στις 11:34 ΠΜ, papoys1 είπε

Αν και μου έχουν πει ότι πρέπει να γίνεται το ανάποδο κάθε 25-30κ περίπου 1,5 χρόνο πάω τα μπροστινά πίσω και βάζω καινούργια μπροστά . Πάντα  bridgestone turantza.

 

Στις 7/8/2024 στις 11:59 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Σύμφωνα με τις εταιρίες όταν αλλάζεις μόνο τα δύο ,τα καινούργια πάνε πίσω.

 

Στις 7/8/2024 στις 12:03 ΜΜ, liakinen είπε

Πάντα τα καινούργια πίσω. Το μπροστά μέρος αν ξεφύγει έχεις το τιμόνι να σώσεις ότι σώζεται, το πίσω δεν έχει τίποτα. 

Πολύ σωστά!

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...