Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panosno1com είπε

Τα εχω κι εγω σε 185/70/14, απο το 2020, καλο πάτημα οντως. Σε συζητηση με τον λαστιχά μου, μου ειπε οτι η Bridgestone "σταματαει" την παραγωγη ή έστω την επιβραδυνει σε λαστιχα 13 14 ή και 15 ρια... Επειδη ειναι για πιο παλια αυτοκίνητα Και δεν ξερω αν λεει παπατζες ή οντως παιζει κατι τετοιο :P Παντως στο σκρουτζ ενδεικτικα βλέπω bridgestone 14ρια αλλα οχι σε 70 😕 

Επειδή είχα συμπληρώσει χιλιόμετρα κιόλας Νοέμβριο 2023 έβαλα τα Yokohama blue earth σε ίδιες διαστάσεις και μάζεψα και το σύστημα διεύθυνσης σινεμπλόκ ψαλιδιών, άκρομπαρα πριν μπουν τα νέα ελαστικά .

Και με αυτά ευχαριστημένος είμαι άλλωστε το Corsa C αμάξι πόλης , απλώς κάνω 25000-30,000 χιλιόμετρα/ετησίως 

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγα σε continental από premium σε eco και επιβεβαιώνω ότι τα δεύτερα είναι σκουπίδια (συγκριτικά με τα πρώτα, σε λεία ελληνική άσφαλτο). Ανυπομονώ να έρθει η ώρα για αλλαγή. Θα τα αλλάξω το νωρίτερο δυνατό.
Αν έχεις μάθει με τα eco και τα θεωρείς καλά  τι να πω, LOL

Αν μπορείς να αλλάξεις σε κάποιο από αυτά που σου προτείνουν, θα δεις τι είναι "καλό". Τα eco είναι ένα μέτριο ελαστικό, και μέτρια σειρά έχουν όλες οι εταιρίες. Όποιο ελαστικό από το πάνω ράφι οποιαδήποτε εταιρίας κατά πάσα πιθανότητα θα είναι καλύτερο.

Επεξ/σία από iml
  • Like 1
Δημοσ.
19 hours ago, Πανος999 said:

Καλημέρα...Θ αλλάξω σχετικά άμεσα λάστιχα κ θα ήθελα μια δυο γνώμες σχετικά με μάρκες κ εμπειρίες..Οι διαστάσεις είναι 185/60/15..

Έχω τα continental ultra contact τώρα...Τα έχω 4μιση χρόνια κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος...Η μια επιλογή είναι να πάω στα ίδια,τιμή 400€ με εγκατάσταση..

Μια άλλη επιλογή που σκέφτομαι χωρίς να εχω εμπειρία πάνω σε αυτά,είναι τα Bridgestone Turanza..

Άλλες προτάσεις?

Τα eco contact είναι συγκρίσιμα  με τα ecopia της Bridgestone και τα λάστιχα της κατηγορίας είναι φτιαγμένα για μικρότερα οχήματα κυρίως με όχι τρέλα άλογα και έχουν στόχο την εξοικονόμιση καυσίμου. Τα Turanza είναι touring σειρά δηλαδή για ταξίδια κυρίως δηλαδή άνεση και χαμηλό θόρυβο. 

Το τσουβάλιασμα όλα τα eco είναι χάλια δεν ισχύει. Στερεότυπα από 20 χρόνια πριν. 
 

Αφού είσαι ικανοποιημένος από αυτά που έχεις ποιος ο λόγος να αλλάξεις; Κάθε αμάξι είναι διαφορετικό και κάθε οδηγός επίσης και στο πως οδηγάει και στο τι ζητάει. 
 

Αν αποφασίσεις να δοκιμάσεις touring λάστιχα ρίξε μια μάτια και στα Michelin Primacy.
 

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, iml είπε

Πήγα σε continental από premium σε eco και επιβεβαιώνω ότι τα δεύτερα είναι σκουπίδια (συγκριτικά με τα πρώτα, σε λεία ελληνική άσφαλτο). Ανυπομονώ να έρθει η ώρα για αλλαγή. Θα τα αλλάξω το νωρίτερο δυνατό.
Αν έχεις μάθει με τα eco και τα θεωρείς καλά  τι να πω, LOL

Αν μπορείς να αλλάξεις σε κάποιο από αυτά που σου προτείνουν, θα δεις τι είναι "καλό". Τα eco είναι ένα μέτριο ελαστικό, και μέτρια σειρά έχουν όλες οι εταιρίες. Όποιο ελαστικό από το πάνω ράφι οποιαδήποτε εταιρίας κατά πάσα πιθανότητα θα είναι καλύτερο.

Δυστυχώς τα premium δεν βγαίνουν σε μικρές διαστάσεις.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, gakost είπε

Τα eco contact είναι συγκρίσιμα  με τα ecopia της Bridgestone και τα λάστιχα της κατηγορίας είναι φτιαγμένα για μικρότερα οχήματα κυρίως με όχι τρέλα άλογα και έχουν στόχο την εξοικονόμιση καυσίμου. Τα Turanza είναι touring σειρά δηλαδή για ταξίδια κυρίως δηλαδή άνεση και χαμηλό θόρυβο. 

Το τσουβάλιασμα όλα τα eco είναι χάλια δεν ισχύει. Στερεότυπα από 20 χρόνια πριν. 
 

Αφού είσαι ικανοποιημένος από αυτά που έχεις ποιος ο λόγος να αλλάξεις; Κάθε αμάξι είναι διαφορετικό και κάθε οδηγός επίσης και στο πως οδηγάει και στο τι ζητάει. 
 

Αν αποφασίσεις να δοκιμάσεις touring λάστιχα ρίξε μια μάτια και στα Michelin Primacy.
 

 

Θα βάλω τα continental ultra contact..Έκλεισα ραντεβού..Τα Michelin primacy μου τα πρότειναν αυτοί στο μαγαζί,αλλά είμαι προκατειλημμένος κ όταν μου προτείνουν κάτι από κάποιο μαγαζί δεν το προτιμώ!

Δημοσ.
14 minutes ago, Πανος999 said:

Θα βάλω τα continental ultra contact..Έκλεισα ραντεβού..Τα Michelin primacy μου τα πρότειναν αυτοί στο μαγαζί,αλλά είμαι προκατειλημμένος κ όταν μου προτείνουν κάτι από κάποιο μαγαζί δεν το προτιμώ!

Ωραια, καλα χιλιομετρα. Όλες οι επιλογές που ανέφερες  εξαιρετικές είναι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 27/07/2024 at 09:15, Klausx said:

Τα bridgestone είναι σκληρά λάστιχα, θα βγάλεις παραπάνω χλμ αλλά θα χάσεις σε άνεση.

Το ότι είναι ακριβότερα δεν σημαίνει και καλύτερα... π.χ. εγώ κάνω την δουλειά μου με Kleber Dynaxer HP4 χωρίς κανένα θέμα εδώ και 2.5 χρόνια.

Εχω τα Turanza T005 σε 185/65/15, πολύ κοντά στις διαστάσεις του TS, και θεωρώ απίθανο να βγάλουν περισσότερα χιλιόμετρα από τα UltraContact...

Εγώ ήμουν εξαιρετικά ευχαριστημένος μέχρι ~προ 6μήνου, όταν η απόδοση έπεσε αισθητά (κοντά στα 25Κ χιλ και 2,5 χρόνια χρήσης)...παραμένουν καλά, αλλά η αίσθηση της κορυφαίας πρόσφυσης που είχαν πριν έχει παρέλθει, σπινιάρουν πιο εύκολα, έχουν ολισθήσει πολύ ελαφριά σε στροφή με ταχύτητα που πριν δεν θα έκανε κιχ κ γενικά λίγο απογοητεύτηκα.

Για τις μικρότερες διαστάσεις ελαστικών, τα καλύτερα - βάσει tyrereviews - είναι

Conti PremiumContact 6
Goodyear EfficientGrip Performance 2

...τα πρώτα πρέπει να είναι καλύτερα σε κράτημα ως καινούρια, και κρατάνε περισσότερο από τα T005...αλλά τα Goodyear ακόμη περισσότερο, είναι πολύ ισορροπημένα και λίγο πιο ελαφρυά / λιγότερο θορυβώδη από τα Continental.

Είχα βρει κάπου μια πιο εξειδικευμένη λίστα μετρήσεων μέσης διάρκειας ζωής των ελαστικών, πέρα από τα γενικά συγκριτικά που περιλαμβάνουν τη παράμετρο της φθοράς, δυστυχώς έχω χάσει τον σύνδεσμο.

ΕΠΕΞ

Είδα τώρα ότι η Continental έχει αφαιρέσει τη διάσταση 185 από την ιστοσελίδα της για τα PC6, οπότε όποιος τα θέλει να τα πάρει πριν εξαφανιστούν από το όποιο απόθεμα...μας φάγανε τα SUV

Επίσης η Goodyear φαίνεται πως δεν είχε βγάλει λάστιχο για 185/60/15 για EG P2...

...δύσκολη η διάσταση αυτή...θα μπορούσε να ψάξει ο TS στο εγχειρίδιο να βρει τί εναλλακτικές έχει στις διαστάσεις του ελαστικού για 15" ζάντα

Εδώ είναι ένας εύκολος τρόπος να δει κανείς τις εναλλακτικές εισάγοντας στη κορυφή της σελίδας τις διαστάσεις, έστω για θερινά 186/60/15

https://www.tyrereviews.com/Search/Size/185-60-15/Season/Summer

On 27/07/2024 at 13:36, Nabuko said:

Έχουν βγει και τα Turanza 6 που αντικαθιστούν τα Τ005

Δεν έχουν βγει για μικρότερες ζάντες δυστυχώς...από 17" και πάνω, αν θυμάμαι καλά, τελευταία φορά που κοίταξα. (ψέμματα, 16" και πάνω)

https://www.bridgestone.gr/content/dam/website/documents/tyre-size-table/gr/psr/Turanza-6.pdf

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, definitio said:

Εχω τα Turanza T005 σε 185/65/15, πολύ κοντά στις διαστάσεις του TS, και θεωρώ απίθανο να βγάλουν περισσότερα χιλιόμετρα από τα UltraContact...

Εγώ ήμουν εξαιρετικά ευχαριστημένος μέχρι ~προ 6μήνου, όταν η απόδοση έπεσε αισθητά (κοντά στα 25Κ χιλ και 2,5 χρόνια χρήσης)...παραμένουν καλά, αλλά η αίσθηση της κορυφαίας πρόσφυσης που είχαν πριν έχει παρέλθει, σπινιάρουν πιο εύκολα, έχουν ολισθήσει πολύ ελαφριά σε στροφή με ταχύτητα που πριν δεν θα έκανε κιχ κ γενικά λίγο απογοητεύτηκα.

Για τις μικρότερες διαστάσεις ελαστικών, τα καλύτερα - βάσει tyrereviews - είναι

Conti PremiumContact 6
Goodyear EfficientGrip Performance 2

...τα πρώτα πρέπει να είναι καλύτερα σε κράτημα ως καινούρια, και κρατάνε περισσότερο από τα T005...αλλά τα Goodyear ακόμη περισσότερο, είναι πολύ ισορροπημένα και λίγο πιο ελαφρυά / λιγότερο θορυβώδη από τα Continental.

Είχα βρει κάπου μια πιο εξειδικευμένη λίστα μετρήσεων μέσης διάρκειας ζωής των ελαστικών, πέρα από τα γενικά συγκριτικά που περιλαμβάνουν τη παράμετρο της φθοράς, δυστυχώς έχω χάσει τον σύνδεσμο.

ΕΠΕΞ

Είδα τώρα ότι η Continental έχει αφαιρέσει τη διάσταση 185 από την ιστοσελίδα της για τα PC6, οπότε όποιος τα θέλει να τα πάρει πριν εξαφανιστούν από το όποιο απόθεμα...μας φάγανε τα SUV

Επίσης η Goodyear φαίνεται πως δεν είχε βγάλει λάστιχο για 185/60/15 για EG P2...

...δύσκολη η διάσταση αυτή...θα μπορούσε να ψάξει ο TS στο εγχειρίδιο να βρει τί εναλλακτικές έχει στις διαστάσεις του ελαστικού για 15" ζάντα

Εδώ είναι ένας εύκολος τρόπος να δει κανείς τις εναλλακτικές εισάγοντας στη κορυφή της σελίδας τις διαστάσεις, έστω για θερινά 186/60/15

https://www.tyrereviews.com/Search/Size/185-60-15/Season/Summer

Δεν έχουν βγει για μικρότερες ζάντες δυστυχώς...από 17" και πάνω, αν θυμάμαι καλά, τελευταία φορά που κοίταξα. (ψέμματα, 16" και πάνω)

https://www.bridgestone.gr/content/dam/website/documents/tyre-size-table/gr/psr/Turanza-6.pdf

Με τα reviews στα λάστιχα δύσκολα θα βγάλεις άκρη γιατί

1) Οι περισσότεροι συγκρίνουν τελειωμένα ελαστικά με ολοκαίνουργια.

2) Ακόμη και στην ίδια διάσταση ή κοντινή διαφορετικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούνε τα λάστιχα διαφορετικά. Άλλα  βάρη, άλλες ρυθμίσεις αναρτήσεων, άλλη φθορά αναρτήσεων. Π.χ. έστω και στο ίδιο μοντελο αυτοκινήτου  αν βάλεις φρέσκα λάστιχα με 200κ αμορτισέρ και κάποιος άλλος έχει 50κ δεν θα είναι το ίδιο αποτέλεσμα.

3) Κάθε οδηγός αντιλαμβάνεται το λάστιχο διαφορετικό. Άλλος  ξεκινάει στο φανάρι σαν άνθρωπος και άλλος τέρμα γκάζι και λέει όταν αρχίσουν να γλιστράνε μετά από λίγα χιλιόμετρα, πάνε τα λάστιχα

4) Δεν συντηρούνε όλοι τα λάστιχα το ίδιο, κάποιοι τα κάνουν μπρος πίσω σε κάθε σέρβις κάποιοι ποτέ. Κάποιοι κοιτάνε πιέσεις κάθε μήνα πχ κάποιοι ποτέ ή αν θυμηθούν μια φορά το χρόνο στο σέρβις. Παίζει μεγάλο ρόλο στην φθορά.

Το ποσό θα κρατήσουν τα λάστιχα δεν μπορείς να το συγκρίνεις μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών κοιτώντας ένα νούμερο. Υπάρχει το treadwear που αναγράφεται στο πλάι από κάθε λάστιχο αλλά είναι συγκρίσιμο μόνο ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα του ίσιου κατασκευαστή γιατί ο κάθε κατασκευαστής έχει διαφορετικό σημείο αναφοράς που είναι συνήθως αν όχι πάντα το 100. Πχ αν δεις σε δυο οικολογικά λάστιχα treadwear 400 δεν θα έχουν την ίδια ζωή. Αν όμως έχεις στον ίδιο κατασκευαστή ένα μοντελο με 150 και ένα με 400 το 400 θα σου βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα με τις ίδιες συνθήκες. Επίσης σημαντικό να καταλάβει κανείς είναι οτι αυτό το νούμερο αναφέρεται στο ποσό υπολογίζει ο κατασκευαστής ότι  θα κρατήσουν τα λάστιχα μέχρι να φθάσουν  στο ελάχιστο νόμιμο όριο πέλματος στο 1,6 χιλιοστά. Το όριο που οι θεωρείται πιο ασφαλές είναι τα 2,5 χιλιοστά. Μετά από εκεί με ελάχιστο νερό έχεις θέματα. Αλλά το βάθος πέλματος γενικά είναι μια ένδειξη ότι θέλουν τα λάστιχα αλλαγή. Πολλές φορές ξερένονται, η γόμα σκάει και είναι για πέταμα όσο πέλμα και να έχουμε.  

Επεξ/σία από gakost
  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, gakost said:

Με τα reviews στα λάστιχα δύσκολα θα βγάλεις άκρη γιατί

1) Οι περισσότεροι συγκρίνουν τελειωμένα ελαστικά με ολοκαίνουργια.

2) Ακόμη και στην ίδια διάσταση ή κοντινή διαφορετικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούνε τα λάστιχα διαφορετικά. Άλλα  βάρη, άλλες ρυθμίσεις αναρτήσεων, άλλη φθορά αναρτήσεων. Π.χ. έστω και στο ίδιο μοντελο αυτοκινήτου  αν βάλεις φρέσκα λάστιχα με 200κ αμορτισέρ και κάποιος άλλος έχει 50κ δεν θα είναι το ίδιο αποτέλεσμα.

3) Κάθε οδηγός αντιλαμβάνεται το λάστιχο διαφορετικό. Άλλος  ξεκινάει στο φανάρι σαν άνθρωπος και άλλος τέρμα γκάζι και λέει όταν αρχίσουν να γλιστράνε μετά από λίγα χιλιόμετρα, πάνε τα λάστιχα

4) Δεν συντηρούνε όλοι τα λάστιχα το ίδιο, κάποιοι τα κάνουν μπρος πίσω σε κάθε σέρβις κάποιοι ποτέ. Κάποιοι κοιτάνε πιέσεις κάθε μήνα πχ κάποιοι ποτέ ή αν θυμηθούν μια φορά το χρόνο στο σέρβις. Παίζει μεγάλο ρόλο στην φθορά.

Το ποσό θα κρατήσουν τα λάστιχα δεν μπορείς να το συγκρίνεις μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών κοιτώντας ένα νούμερο. Υπάρχει το treadwear που αναγράφεται στο πλάι από κάθε λάστιχο αλλά είναι συγκρίσιμο μόνο ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα του ίσιου κατασκευαστή γιατί ο κάθε κατασκευαστής έχει διαφορετικό σημείο αναφοράς που είναι συνήθως αν όχι πάντα το 100. Πχ αν δεις σε δυο οικολογικά λάστιχα treadwear 400 δεν θα έχουν την ίδια ζωή. Αν όμως έχεις στον ίδιο κατασκευαστή ένα μοντελο με 150 και ένα με 400 το 400 θα σου βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα με τις ίδιες συνθήκες. Επίσης σημαντικό να καταλάβει κανείς είναι οτι αυτό το νούμερο αναφέρεται στο ποσό υπολογίζει ο κατασκευαστής ότι  θα κρατήσουν τα λάστιχα μέχρι να φθάσουν  στο ελάχιστο νόμιμο όριο πέλματος στο 1,6 χιλιοστά. Το όριο που οι θεωρείται πιο ασφαλές είναι τα 2,5 χιλιοστά. Μετά από εκεί με ελάχιστο νερό έχεις θέματα. Αλλά το βάθος πέλματος γενικά είναι μια ένδειξη ότι θέλουν τα λάστιχα αλλαγή. Πολλές φορές ξερένονται, η γόμα σκάει και είναι για πέταμα όσο πέλμα και να έχουμε.  

Τα συγκριτικά αφορούν καινούρια ελαστικά...μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών, στο ίδιο αμάξι, στην ίδια διαδρομή, στις ίδιες συνθήκες και συνήθως ίδιος οδηγός, σε συγκεκριμένες διαστάσεις ελαστικών.

...μη μπλέκουμε τις αξιολογήσεις στο σκρουτζ και τις εμπειρίες με τα συγκριτικά/δοκιμές...

...αυτά σού δίνουν (πέρα από την όποια εμπορικής φύσεως επιρροή), τα χαρακτηριστικά απόδοσης των ελαστικών στις εκάστοτε σταθερές συνθήκες...οπότε για την αρχική αγορά είναι χρήσιμα...

Από εκεί και πέρα, ασφαλώς τα συγκριτικά δεν θα σου πουν πώς θα είναι το ίδιο ελαστικό μετά από 2,5 χρόνια χρήσης, αφού οι συνθήκες χρήσης είναι διαφορετικές...και πάλι μπορούν από τις προσωπικές εμπειρίες να προκύψουν κάποια γενικά χαρακτηριστικά, αλλά δεν μιλάμε για "συγκριτικό".

 

Δημοσ.

Καλησπερα,

εχω μια απορια και οσους λαστιχαδες πηγα μου λενε ολοι διαφορετικα πραγματα. Ειχα βαλει τα pirelli p7 το 2020, εχοντας πλεον περασει 4 χρονια και 80000 χιλιομετρα τα λαστιχα ουτε εχουν ξεραθει ουτε εχει μειωθει η γωμα τους ουτε εχω αντιλειφθει καποια αλλαγη στη συμπεριφορα τους. Κινουμαι πολυ εθνικη. Δεν εχω κανει αλλαγη μπρος πισω.

Τωρα δεν ξερω τι να κανω , να τα αλλαξω? η συνεχιζω να τα φοραω? να τα κανω αλλαγη μπρος πισω? οντως αντεχουν τοσο πολυ??

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, akis_supernatural είπε

Καλησπερα,

εχω μια απορια και οσους λαστιχαδες πηγα μου λενε ολοι διαφορετικα πραγματα. Ειχα βαλει τα pirelli p7 το 2020, εχοντας πλεον περασει 4 χρονια και 80000 χιλιομετρα τα λαστιχα ουτε εχουν ξεραθει ουτε εχει μειωθει η γωμα τους ουτε εχω αντιλειφθει καποια αλλαγη στη συμπεριφορα τους. Κινουμαι πολυ εθνικη. Δεν εχω κανει αλλαγη μπρος πισω.

Τωρα δεν ξερω τι να κανω , να τα αλλαξω? η συνεχιζω να τα φοραω? να τα κανω αλλαγη μπρος πισω? οντως αντεχουν τοσο πολυ??

Αλλαγή μπρος πίσω ο λάστιχας εμένα μου είπε στις 20,000 χιλιόμετρα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, akis_supernatural είπε

4 χρονια και 80000 χιλιομετρα τα λαστιχα ουτε εχουν ξεραθει ουτε εχει μειωθει η γωμα τους ουτε εχω αντιλειφθει καποια αλλαγη στη συμπεριφορα τους. Κινουμαι πολυ εθνικη. Δεν εχω κανει αλλαγη μπρος πισω.

Τι έκανε λέει, 80κ? 😀

Και στις πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα θεωρείς ότι θα χρειαστούν αλλαγή ?  Γιατί, δεν έχουν φθορά αφού.

Να γράφετε και σε ποιες οδούς κυκλοφορείτε μερικοί.

Επεξ/σία από iml
  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, akis_supernatural είπε

Καλησπερα,

εχω μια απορια και οσους λαστιχαδες πηγα μου λενε ολοι διαφορετικα πραγματα. Ειχα βαλει τα pirelli p7 το 2020, εχοντας πλεον περασει 4 χρονια και 80000 χιλιομετρα τα λαστιχα ουτε εχουν ξεραθει ουτε εχει μειωθει η γωμα τους ουτε εχω αντιλειφθει καποια αλλαγη στη συμπεριφορα τους. Κινουμαι πολυ εθνικη. Δεν εχω κανει αλλαγη μπρος πισω.

Τωρα δεν ξερω τι να κανω , να τα αλλαξω? η συνεχιζω να τα φοραω? να τα κανω αλλαγη μπρος πισω? οντως αντεχουν τοσο πολυ??

Αυτόματο είναι; Σίγουρα τα μπροστά θα έχουν φθορά οπότε δεν τα βάζεις πίσω. Αυτό το κάνεις στα πρώτα δύο χρόνια το αργότερο για να έχεις ομοιόμορφη φθορά όταν τα πετάξεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...