Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Ιουλίου Super Moderators Share Δημοσ. 25 Ιουλίου Η αντιπρόταση έναντι των Google και Perplexity αρχικά θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένη διανομή, ενώ στην πορεία αναμένεται να ενσωματωθεί στο ChatGPT. H OpenAI προχώρησε στην ανακοίνωση της πολυαναμενόμενης εισόδου της στην αγορά των μηχανών αναζήτησης, με το SearchGPT, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, με πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο στις πληροφορίες ολόκληρου του διαδικτύου. Η μηχανή αναζήτησης ξεκινά εμφανίζοντας ένα μεγάλο παράθυρο κειμένου, όπου ο χρήστης ερωτάται "Τι ψάχνεις;" Όμως, αντί να απαντήσει με έναν ξερό κατάλογο συνδέσμων, το SearchGPT επιχειρεί να τους οργανώσει και να αντλήσει συμπεράσματα. Σε ένα παράδειγμα που παρουσίασε η OpenAI, η μηχανή αναζήτησης παρουσιάζει περίληψη των αποτελεσμάτων που συγκέντρωσε γύρω από μουσικά φεστιβάλ και στη συνέχεια εμφανίζει σύντομες περιγραφές των εκδηλώσεων, συνοδευόμενες από σύνδεσμο που παραπέμπει στην πηγή. Σε ένα άλλο παράδειγμα, περιγράφει πότε είναι η κατάλληλη εποχή για να φυτέψει κανείς ντοματιές και στη συνέχεια παραθέτει τις διάφορες ποικιλίες του φυτού. Μετά την εμφάνιση των αρχικών αποτελεσμάτων, ο χρήστης μπορεί να προχωρήσει σε διευκρινιστικές ερωτήσεις ή να κάνει κλικ στο sidebar, ώστε να εμφανιστούν και άλλοι σχετικοί σύνδεσμοι. Η μηχανή αναζήτησης περιλαμβάνει επίσης μια λειτουργία με την επωνυμία "οπτικές απαντήσεις", όμως επί του παρόντος δεν έχει διευκρινιστεί το πώς ακριβώς αξιοποιείται αυτή η δυνατότητα. Το SearchGPT επί του παρόντος περιγράφεται απλά ως "πρωτότυπο". Η υπηρεσία βασίζεται στην οικογένεια μεγάλων γλωσσικών μοντέλων GPT-4 και σε πρώτο στάδιο θα είναι διαθέσιμη μόνο σε 10.000 χρήστες δοκιμαστικά, όπως ανακοίνωσε η Κέιλα Γουντ, εκπρόσωπος της OpenAI. Η Γουντ επισήμανε ότι η OpenAI συνεργάζεται με άλλες εταιρίες και αξιοποιεί feeds απευθείας περιεχομένου, προκειμένου να διαμορφώσει τα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Απώτερος στόχος είναι να ενσωματωθούν οι λειτουργίες αναζήτησης απευθείας στο ChatGPT. Όλα αυτά θα μπορούσαν να αποτελέσουν την αφετηρία μιας ουσιαστικής αμφισβήτησης των πρωτείων της Google, η οποία έσπευσε να ενσωματώσει λειτουργίες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη στη δική της μηχανή αναζήτησης, φοβούμενη ότι οι χρήστες θα στρέφονταν προς ανταγωνιστικά προϊόντα που θα προλάβαιναν να προσφέρουν πρώτα αυτές τις δυνατότητες. Παράλληλα, η εξέλιξη αυτή οδηγεί την OpenAI σε αμεσότερο ανταγωνισμό με την εταιρία Perplexity, η οποία παρουσιάστηκε στην αγορά ως μηχανή παράθεσης "απαντήσεων" βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη. Το τελευταίο διάστημα, η Perplexity έχει καταστεί στόχος επικρίσεων για τη λειτουργία των περιλήψεων που ενσωματώνει στην υπηρεσία της, με διάφορους εκδοτικούς οργανισμούς να ισχυρίζονται ότι αντιγράφει αυτολεξεί το έργο τους. Η OpenAI φαίνεται πως έλαβε σοβαρά υπόψη της την κατάσταση αυτή και υποστηρίζει ότι η ίδια ακολουθεί σαφώς διαφορετική προσέγγιση. Σε ανάρτηση στο εταιρικό ιστολόγιο, η εταιρία υπογραμμίζει ότι το SearchGPT αναπτύχθηκε σε συνεργασία με μια σειρά δημοσιογραφικών εταίρων, στους οποίους περιλαμβάνονται οι οργανισμοί πίσω από τη Wall Street Journal, το ειδησεογραφικό πρακτορείο Assosciated Press και τη Vox Media, μητρική εταιρία του The Verge. "Οι εταίροι μας προσφέρουν πολύτιμα σχόλια και επιζητούμε συστηματικά την άποψή τους", αναφέρει η Γουντ. Οι εκδοτικοί οργανισμοί θα έχουν τη δυνατότητα να "διαχειρίζονται το πώς εμφανίζονται στις λειτουργίες αναζήτησης της OpenAI", αναφέρει η εταιρία. Έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν να μην περιλαμβάνεται το έργο τους στο περιεχόμενο που αξιοποιείται για την εκπαίδευση των μοντέλων της OpenAI, χωρίς αυτό να επιδρά αρνητικά στην εμφάνιση του περιεχομένου αυτού στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. "Το SearchGPT είναι σχεδιασμένο να βοηθά τους χρήστες να έρχονται σε επαφή με τους εκδότες, παραθέτοντας σε εμφανές σημείο την πηγή και συνδέσμους προς αυτή", σύμφωνα με την ανάρτηση της εταιρίας. "Οι απαντήσεις έχουν σαφείς, κατονομασμένες παραπομπές στην πηγή και συνδέσμους ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν από πού προέρχονται οι πληροφορίες και να είναι σε θέση να έρθουν γρήγορα σε επαφή με ακόμη περισσότερα αποτελέσματα, μέσω του sidebar, με συνδέσμους προς τις πηγές". Η κυκλοφορία της μηχανής αναζήτησης ως πρωτότυπο διευκολύνει την OpenAI σε διάφορα επίπεδα. Κατ' αρχάς, σε περίπτωση που τα αποτελέσματα του SearchGPT είναι εντελώς άστοχα -όπως όταν η Google κυκλοφόρησε το ΑΙ Overviews, που πρότεινε στους χρήστες να απλώσουν κόλα στην πίτσα τους- είναι ευκολότερο να τα δικαιολογήσει, υπενθυμίζοντας πως πρόκειται απλά για ένα πρωτότυπο. Υπάρχει επίσης το ενδεχόμενο οι παραπομπές να είναι λανθασμένες ή οι απαντήσεις να περιλαμβάνουν αυτολεξεί άρθρα, όπως έχει κατηγορηθεί η Perplexity ότι έχει κάνει. Εδώ και μήνες κυκλοφορούσαν φήμες για αυτό το νέο προϊόν, με τις πρώτες αναφορές να ξεκινούν το Φεβρουάριο και να συνεχίζονται το Μάιο. Την περίοδο αυτή, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η OpenAI επιχειρούσε συστηματικά να δελεάσει υπαλλήλους της Google, ώστε να συγκροτήσει δική της ομάδα ανάπτυξης μηχανής αναζήτησης. Εντωμεταξύ, η OpenAI σταδιακά φέρνει το ChatGPT σε καλύτερη επαφή με τις πληροφορίες του διαδικτύου σε πραγματικό χρόνο. Όταν κυκλοφόρησε το ChatGPT, το μοντέλο περιλάμβανε πληροφορίες που ήταν ήδη παρωχημένες από μήνες. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η OpenAI παρουσίασε τρόπο ώστε το ChatGPT να περιηγείται στο διαδίκτυο, το λεγόμενο Browse with Bing, όμως αυτό φαντάζει πολύ πιο στοιχειώδες από ό,τι το SearchGPT. Οι ταχείες εξελίξεις από πλευράς OpenAI έχουν εξασφαλίσει στο ChatGPT εκατομμύρια χρήστες, όμως την ίδια ώρα τα έξοδα της εταιρίας διογκώνονται. Δημοσιογραφικές πληροφορίες ανέφεραν την εβδομάδα που διανύουμε ότι τα έξοδα εκπαίδευσης και εξαγωγής συμπερασμάτων θα μπορούσαν να στοιχίσουν στην OpenAI 7 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2024, ενώ οι εκατομμύρια χρήστες που επιλέγουν τη δωρεάν έκδοση του ChatGPT επιβαρύνουν περαιτέρω τα έξοδα λειτουργίας του μοντέλου. Το SearchGPT θα διατεθεί δωρεάν σε πρώτη φάση και, καθώς δεν φαίνεται να ενσωματώνει επί του παρόντος διαφημίσεις είναι προφανές ότι η εταιρία θα χρειαστεί να βρει σύντομα τρόπο ώστε να εξασφαλίσει έσοδα από τη χρήση του. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 25 Ιουλίου Share Δημοσ. 25 Ιουλίου Υπάρχει μία ελπίδα να γλυτώσουμε απ' τις SEO optimized διαφημίσεις πολλών εκεί έξω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Conan2046 Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Βασικά μια μηχανή αναζήτησης θέλουμε που να μας δείχνει αυτό που ζητάμε απλώς 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Ενα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα του διαδικτύου αυτή την στιγμή είναι τα άπειρα άχρηστα sites. Δηλασή τα sites που δημιουργούνται μόνο με το SEO στο μυαλό ώστε να βάλουν μέσα μερικές διαφημίσεις. Ενας μεγάλος βαρύγδουπος τίτλος, 2 - 3 royalty free εικόνες και μερικές γενικόλογες προτάσεις. Μπορείς να ψάχνεις ατέλειωτες σελίδες που μοιάζει να έχουν αυτό που θέλεις και στην πραγματικότητα να είναι λίγο παραπάνω απο ένα template. Με το AI αυτό θα επιταχυνθεί ακόμα περισσότερο, όπου κάποιοι θα μπορούν να φτιάχνουν χιλιάδες άχρηστε σελίδες με γενικόλογα που χάνουν τον χρόνο σου. Ηδη το κάνουν για να βάλουν διαφημίσεις. Αυτές τις αναζητήσεις να μην γυρνάει πίσω κάποια μηχανή, θα ήταν το ιδανικό. Πρέπει να βρουν ένα τρόπο το ΑΙ να φιλτράρει τα ατελείωτα γενικόλογα σκουπίδια και να σου παρουσιάζει μόνο πράγματα που έχουν ουσία. Αυτό αν το πετύχει δεν θα με πείραζε να πληρώνω για search engine την OpenAI. 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dbrillis Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου "Ψάξε Μπούμπι" 1 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freegr Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Βρήκε ανταγωνιστή η Google ή απλά βρήκαν σκοπό να βάζουν ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ μόνο για το κέρδος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diavolos666 Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Quote αρχικά θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένη διανομή ...και κάπως έτσι χάνεις οποιοδήποτε momentum θα μπορούσες να έχεις σαν νέα ιδέα. Θα αφήσουν μόνο μερικούς να το χρησιμοποιήσουν, θα δουν μερικά bugs, και μέχρι να βγει για όλους θα έχει ξεθυμάνει. Next! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atypicalcoder Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ρε θα χάσω κάθε IQ με αυτούς. Δεν βγήκε το ΑΙ και όλοι λέγανε "επιτέλους έχω το ChatGPT και δεν χρειάζεται να ψάχνω στο internet"? Τώρα τι; πάμε πάλι πίσω; Άμα λέω ότι έχει πιάσει πάτο peak το AI και πλέον βγάζουν μόνο χαζομάρες arround it και δεν υπάρχει καμία βελτίωση στην ΑΙ αυτή καθ αυτή. Νομίζω θα σκάσει πιο νωρίς αυτή η φούσκα του ΑΙ. Ήδη έχει φύγει το hype. Άπειρες υποσχέσεις αλλά τελικά δεν κάνει και πολλά. (εμ, άμα είναι για ένα κομμάτι κώδικα 5 γραμμών να κάθομαι να αλλάζω το prompt μέχρι να το πετύχει*... χάνω τον χρόνο μου). * σχόλιο "Δεν το κάνεις σωστά, πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακό στο Prompt Engineering σε 3 2 1..." Επεξ/σία 26 Ιουλίου από atypicalcoder 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 18 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε Ρε θα χάσω κάθε IQ με αυτούς. Δεν βγήκε το ΑΙ και όλοι λέγανε "επιτέλους έχω το ChatGPT και δεν χρειάζεται να ψάχνω στο internet"? Τώρα τι; πάμε πάλι πίσω; Άμα λέω ότι έχει πιάσει πάτο peak το AI και πλέον βγάζουν μόνο χαζομάρες arround it και δεν υπάρχει καμία βελτίωση στην ΑΙ αυτή καθ αυτή. Νομίζω θα σκάσει πιο νωρίς αυτή η φούσκα του ΑΙ. Ήδη έχει φύγει το hype. Άπειρες υποσχέσεις αλλά τελικά δεν κάνει και πολλά. (εμ, άμα είναι για ένα κομμάτι κώδικα 5 γραμμών να κάθομαι να αλλάζω το prompt μέχρι να το πετύχει*... χάνω τον χρόνο μου). * σχόλιο "Δεν το κάνεις σωστά, πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακό στο Prompt Engineering σε 3 2 1..." Πάντα έτσι γίνεται. Ενθουσιασμός με μια νέα τεχνολογία και μετά τέλμα μέχρι την επόμενη. Όπου μυρίζονται χρήμα προωθούν αν δουν ότι το ΑΙ πια δεν πουλάει όσο πριν θα ανακαλύψουν κάτι άλλο για να πουλήσουν καθρεφτάκια σε ιθαγενείς. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, atypicalcoder είπε Ρε θα χάσω κάθε IQ με αυτούς. Δεν βγήκε το ΑΙ και όλοι λέγανε "επιτέλους έχω το ChatGPT και δεν χρειάζεται να ψάχνω στο internet"? Τώρα τι; πάμε πάλι πίσω; Άμα λέω ότι έχει πιάσει πάτο peak το AI και πλέον βγάζουν μόνο χαζομάρες arround it και δεν υπάρχει καμία βελτίωση στην ΑΙ αυτή καθ αυτή. Νομίζω θα σκάσει πιο νωρίς αυτή η φούσκα του ΑΙ. Ήδη έχει φύγει το hype. Άπειρες υποσχέσεις αλλά τελικά δεν κάνει και πολλά. (εμ, άμα είναι για ένα κομμάτι κώδικα 5 γραμμών να κάθομαι να αλλάζω το prompt μέχρι να το πετύχει*... χάνω τον χρόνο μου). * σχόλιο "Δεν το κάνεις σωστά, πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακό στο Prompt Engineering σε 3 2 1..." Δεν μπορείς να χάσεις κάτι που δεν έχεις .... αναφέροντας στην γνώση και την χρήση του AI. Μπορείς να διαχωρίσεις τα tasks που δίνει ο μέσος σε χρήστης σε δύο βασικές κατηγορίες, αυτή της δημιουργίας (πχ φτιάξε μου ένα ποίημα) και αυτό της αναζήτησης (πχ πόσο απέχει η γη απ' το φεγγάρι). Στο δεύτερο κομμάτι το chatGPT χωλαίνει κάπως καθώς ένα βασικό πρόβλημα είναι ότι παίρνεις μία ξερή απάντηση χωρίς τις πηγές. Ένα άλλο σημείο που χωλαίνει η κανονική αναζήτηση είναι ότι βασίζεται κατά κύριο λόγο σε λέξεις κλειδιά. Για κάποιον που καταλαβαίνει πως λειτουργεί, πολύ εύκολα μπορεί να γεμίσει τα αποτελέσματα με διαφημίσεις. Για παράδειγμα η αναζήτηση "Κρητικό Κρασί Ιστορία" μπορεί αντί να σου φέρει ψηλά Ιστορικά άρθρα σχετικά με αυτό, να σου φέρει άρθρα από οινοποιεία που απλώς θα γράφουν στην σελίδα τους "Το οινοποιείο μας βρίσκεται στην Κρήτη έχει μεγάλη ιστορία και παράδωση κρασί. Δοκιμάστε την φιάλη μας με ονομασία Καρνάδα στην προσφορά των 18.99€" . Δεν το έχω δοκιμάσει το παραπάνω παράδειγμα και το SEO φυσικά είναι πιο πολύπλοκο αλλά θέλω να σου δώσω μια γενική ιδέα. Όπως και να χει, αυτό που θέλω να πω είναι ότι ξεκινάς για επιστημονική έρευνα και καταλήγεις κουρούμπελο. Το SearchGPT λοιπόν φαντάζομαι ότι θέλει να βρει την χρυσή τομή, ανάμεσα στα παραπάνω. Αν για παράδειγμα μπορεί να κάνει αναζητήσεις τύπου. "Βρες μου το φθηνότερο Xiaomi 14T" ή "Με 500€ πιο είναι το κινητό με τις καλύτερες φωτογραφίες", θα κλείσει γρήγορα η Google. Επεξ/σία 26 Ιουλίου από manolis940 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 1 ώρα πριν, atypicalcoder είπε Ρε θα χάσω κάθε IQ με αυτούς. Δεν βγήκε το ΑΙ και όλοι λέγανε "επιτέλους έχω το ChatGPT και δεν χρειάζεται να ψάχνω στο internet"? Τώρα τι; πάμε πάλι πίσω; Άμα λέω ότι έχει πιάσει πάτο peak το AI και πλέον βγάζουν μόνο χαζομάρες arround it και δεν υπάρχει καμία βελτίωση στην ΑΙ αυτή καθ αυτή. Νομίζω θα σκάσει πιο νωρίς αυτή η φούσκα του ΑΙ. Ήδη έχει φύγει το hype. Άπειρες υποσχέσεις αλλά τελικά δεν κάνει και πολλά. (εμ, άμα είναι για ένα κομμάτι κώδικα 5 γραμμών να κάθομαι να αλλάζω το prompt μέχρι να το πετύχει*... χάνω τον χρόνο μου). * σχόλιο "Δεν το κάνεις σωστά, πρέπει να κάνεις μεταπτυχιακό στο Prompt Engineering σε 3 2 1..." Πολύ σωστά το έλεγαν. Τις προάλλες έψαχνα μια ταινία που είδα όταν ήμουν πολύ μικρός. Θυμόμουν πολύ θολά 2-3 λεπτομέρειες και ήταν αδύνατον να τη βρω στις μηχανές αναζήτησης. Μου ήρθε η ιδέα να περιγράψω στο περίπου ό,τι θυμόμουν στο ChatGPT και πραγματικά τη βρήκε με την πρώτη, παρόλο που χρησιμοποίησα το 3.5 που δεν έχει σύνδεση στο διαδίκτυο. Με εξέπληξε. Εκεί κατάλαβα τι δύναμη έχουν στην αναζήτηση πληροφορίας, μπορούν να αναλύουν και να σκέφτονται πολύ βαθύτερα κάνοντας τις κλασικές μηχανές αναζήτησης να δείχνουν παλιές πλέον. Θεωρώ πως το SearchGPT είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Προφανώς θα είναι ένα μποτ εξειδικευμένο στην αναζήτηση στο διαδίκτυο παρέχοντας πηγές κτλ. Ειλικρινά πιστεύω οι μηχανές αναζήτησης δεν θα χρειάζονται σύντομα. Επίσης μην μπερδεύεσαι, όταν μιλάμε για "φούσκα" στο ΑΙ, μιλάμε από άποψη οικονομική (επενδυτική) και μόνο και όχι τεχνολογική. Από τεχνολογικής απόψεως δεν υπάρχει καμία φούσκα να σκάσει στο ΑΙ, αφού μόλις ξεκίνησε να δουλεύει και ήρθε για να μείνει. Μόνο επιτάχυνση θα πρέπει να περιμένουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fsbmaniac Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 9 ώρες πριν, Conan2046 είπε Βασικά μια μηχανή αναζήτησης θέλουμε που να μας δείχνει αυτό που ζητάμε απλώς Δωρεάν χωρίς διαφημίσεις ? Χωρίς έσοδα κτλ ? Υποδομές κόστη ...No way Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Arkin είπε Πάντα έτσι γίνεται. Ενθουσιασμός με μια νέα τεχνολογία και μετά τέλμα μέχρι την επόμενη. Όπου μυρίζονται χρήμα προωθούν αν δουν ότι το ΑΙ πια δεν πουλάει όσο πριν θα ανακαλύψουν κάτι άλλο για να πουλήσουν καθρεφτάκια σε ιθαγενείς. Το ΑΙ δεν είναι προϊόν για να το συγκρίνεις με καθρεπτάκια, καρέκλες, πολυθρόνες κτλ. Είναι τομέας της επιστήμης των υπολογιστών. Το να λες το παραπάνω, είναι σαν να λες "Μας τα έπρηξαν με τη φυσική τους, θα περάσει και αυτή μέχρι το επόμενο". 6 ώρες πριν, Diavolos666 είπε ...και κάπως έτσι χάνεις οποιοδήποτε momentum θα μπορούσες να έχεις σαν νέα ιδέα. Θα αφήσουν μόνο μερικούς να το χρησιμοποιήσουν, θα δουν μερικά bugs, και μέχρι να βγει για όλους θα έχει ξεθυμάνει. Next! Το να αφήνεις κάτι τέτοιο νέο και πειραματικό από την αρχή ελεύθερο προς όλους, είναι σαν να χτίζεις ένα κατάστημα και για να τεστάρεις την κυλιόμενη σκάλα αφήνεις δισεκατομμύρια άτομα να μπούν μέσα τρέχοντας. Δεδομένου πως είναι σε κατάσταση τεσταρίσματος, ούτε οι μεν θα εξυπηρετηθούν, ούτε οι δε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 26 Ιουλίου Super Moderators Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 8 hours ago, freegr said: [...] ή απλά βρήκαν σκοπό να βάζουν ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ μόνο για το κέρδος; Γιατί, βάζουν και διαφημίσεις χωρίς σκοπό το κέρδος; Έλεος με την τρικυμία εν κρανίω... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Volga Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 8 ώρες πριν, freegr είπε Βρήκε ανταγωνιστή η Google ή απλά βρήκαν σκοπό να βάζουν ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ μόνο για το κέρδος; Υπάρχεi και άλλος σκοπός για τη διαφήμιση εκτός από το κέρδος; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα