Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με τελωνείο


tregias
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από tregias,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοικος Ελβετίας και είχα παραγγείλει κάποια πράγματα από την μπουτίκ του ΠΑΟΚ. Το πακέτο ήρθε όλα καλά αλλά από λάθος μου έκανα λάθος στα νούμερα με αποτέλεσμα αφού επικοινώνησα μαζί τους να τους στείλω πίσω μόνο τα 3 γιλέκα από όλη την παραγγελία για αλλαγή. Στο πακέτο έγραψα και στα ελληνικά και στα γερμανικά επιστροφή λόγω λάθους στην παραγγελία. Όλα καλά μέχρι που τα ελτα στην Θεσσαλονίκη απαιτούν 50.73 ευρώ έξοδα εκτελωνισμου από την μπουτίκ για να παραλάβει το δέμα.... Τα φιλεκα κοστιζουν 105 ευρω.... Μεσα αφησα καο την αποδειξη η οποία με ολα τα προϊόντα ηταν καπου στα 250 ευρω. Ειναι δυνατον να με χρεωσαν εκτελωνισμο για ολα τα προϊόντα παρολο που στο δεμα ηταβ μονο τα γιλεκα για επιστροφή; Είναι λογικό αυτο; Σε επικοινωνία που είχα με την αντίστοιχη ελτα εδώ στην Ελβετία μου είπαν ότι αυτό είναι παράνομο ειδικά σε ρουχισμό και ειδικά όταν πρόκειται για επιστροφή. Λογικά σκεπτόμενος το ΦΠΑ αποδόθηκε στην Ελλάδα κατά την αγορά και η αποστολή δεν αποτελεί προϊόν κέρδους κτλ αλλά επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους. Επίσης μου είπαν ότι αν δεν παραληφθεί το δέμα είναι αναγκασμένοι να το στείλουν πίσω στον αποστολέα. Γνωρίζει κάποιος κάποιες λυσεις; Τι ενέργειες μπορώ να κάνω ή που μπορώ να απευθυνθώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση

Πριν κάνω την αποστολή από Ελβετία, πλήρωσα μια έξτρα "ασφάλεια" και δήλωσα αξία προϊόντων 105 ευρώ. Δήλωσα στην υπάλληλο ότι πρόκειται για επιστροφή προϊόντων. Είχα βάλει και αυτοκόλλητα στο δέμα ότι πρόκειται για επιστροφή λόγω λάθους στην παραγγελία. Σε επικοινωνία που είχα με υπάλληλο των ΕΛΤΑ μου είπε ότι δεν αποσαφηνίστηκε ότι πρόκειται για επιστροφή (παρόλο που το είχα δηλώσει στην υπάλληλο στην Ελβετία), στο τελωνείο είδαν αξία 105 ευρώ της ασφάλειας που είχα κάνει (δεν δέχτηκαν τα αυτοκόλλητα) και πάνω σε αυτό χρέωσαν 15 ευρώ τέλη εκτελωνισμού + 35 ευρώ βαθμίδα ΦΠΑ (100-150 αξίας ευρώ) οπότε το σύνολο διαμορφώθηκε στα 50,5 ευρώ. Τώρα θα πρέπει να γίνει "αίτηση επανεξέτασης" από τον παραλήπτη η οποία θα κοστίσει το λιγότερο 15ευρω χωρίς ξέρω περεταίρω χρεώσεις. Επιλέγω άρνηση παραλαβής από τον παραλήπτη και ελπίζω σε αποστολή στον αποστολέα (εμένα). Η διαδικασία είναι ότι παραμένει για 20 μέρες το δέμα στο κατάστημα των ΕΛΤΑ και μετά δρομολογείτε η επιστροφή του.

Παρακαλώ τους ADMIN να κλειδώσουν το θέμα και ελπίζω να βοηθήσω κάποιους που είχαν παρόμοιο πρόβλημα ή κάποιους που μελλοντικά θα αντιμετωπίσουν παρόμοιο πρόβλημα. 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...