CitizenK Δημοσ. 24 Ιουλίου Share Δημοσ. 24 Ιουλίου Καλησπέρα σας, όπως και πολλοί άλλοι, έτσι και εγώ έχω προβλήματα με τα public. Αρχές Ιουνίου πλήρωσα για ένα air condition το οποίο ήταν σε προσφορά. Αρχικά με ενημέρωσαν ότι ήταν άμεσα διαθέσιμο και ότι θα ερχόταν πολύ γρήγορα στο σπίτι μου (Ρόδος). Έπειτα όμως μου είπαν ότι το σύστημα έδειχνε άμεσα διαθέσιμο αλλά μόνο για την εξωτερική μονάδα, όχι σετ με την εσωτερική. Δεν ξεκίνησε καλά η ιστορία αλλά τέλος πάντων, μου είπαν ότι θα είναι σύντομα το νέο με παραγγελία. Δεν είχα μεγάλο πρόβλημα. Ενάμιση μήνα μετά ήρθε εν τέλει και παραδόξως ο μάστορας (της public) ήρθε μέσα σε 3 ημέρες από την παράδοση. Καθώς πήγε να το εγκαταστήσει βρήκε βαθουλώματα και χτυπήματα, και σε σημεία που είναι ευαίσθητα. Δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί ότι θα δουλεύει κανονικά και αυτό σήμαινε ότι εάν το εγκαταστούσε εγώ ουσιαστικά θα έχανα την εγγύηση. Δεν πήρα ρίσκο αν και ήμασταν στο κύμα καύσωνα και το χρειαζόμουν. Μιάμιση εβδομάδα το air condition βρίσκεται στο πάτωμα του σαλονιού μου, έχω μιλήσει 5-6 φορές με την εξυπηρέτηση πελατών, έχω πάει από το φυσικό κατάστημα για να εξηγήσω την κατάσταση, και έχω στείλει πολλά emails. Από τα emails μου ζήτησαν φωτογραφίες και στοιχεία για να τα στείλουν στην αντιπροσωπεία της μάρκας. Αν και τους έχω εξηγήσει πόσο σημαντικό είναι να λυθεί το ζήτημα γρήγορα, εκείνοι είτε δεν απαντούν, είτε χρονοτριβούν. Τους έχω ενημερώσει ότι δεν ενδιαφέρομαι να ξαναπεριμένω ενάμιση μήνα για να έρθει το επόμενο, παρά μόνο με αντικατάσταση κάποιου άμεσα διαθέσιμου από Ρόδο. Προφανώς δεν με έχουν ενημερώσει για τίποτα, δεν έχουν απαντήσει σε κάποιο email και δυστυχώς η μόνη πηγή επικοινωνίας είναι οι τηλεφωνήτριες και οι υπεύθυνοι καταστημάτων που δεν μπορούν να με βοηθήσουν πρακτικά. Διάλλεξα τα public έναντι skroutz ώστε να έχω γρήγορα και εύκολα εγκατεστημένο και έτοιμο ένα air condition. Επίσης και για το support το οποίο έπειτα αντιλαμβάνομαι ότι δεν υπάρχει. Θέλω να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και να κάνω καταγγελία αλλά φοβάμαι ότι η χασούρα θα είναι μεγαλύτερη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Ιουλίου Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 18 λεπτά πριν, CitizenK είπε Καλησπέρα σας, όπως και πολλοί άλλοι, έτσι και εγώ έχω προβλήματα με τα public. Αρχές Ιουνίου πλήρωσα για ένα air condition το οποίο ήταν σε προσφορά. Αρχικά με ενημέρωσαν ότι ήταν άμεσα διαθέσιμο και ότι θα ερχόταν πολύ γρήγορα στο σπίτι μου (Ρόδος). Έπειτα όμως μου είπαν ότι το σύστημα έδειχνε άμεσα διαθέσιμο αλλά μόνο για την εξωτερική μονάδα, όχι σετ με την εσωτερική. Δεν ξεκίνησε καλά η ιστορία αλλά τέλος πάντων, μου είπαν ότι θα είναι σύντομα το νέο με παραγγελία. Δεν είχα μεγάλο πρόβλημα. Ενάμιση μήνα μετά ήρθε εν τέλει και παραδόξως ο μάστορας (της public) ήρθε μέσα σε 3 ημέρες από την παράδοση. Καθώς πήγε να το εγκαταστήσει βρήκε βαθουλώματα και χτυπήματα, και σε σημεία που είναι ευαίσθητα. Δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί ότι θα δουλεύει κανονικά και αυτό σήμαινε ότι εάν το εγκαταστούσε εγώ ουσιαστικά θα έχανα την εγγύηση. Δεν πήρα ρίσκο αν και ήμασταν στο κύμα καύσωνα και το χρειαζόμουν. Μιάμιση εβδομάδα το air condition βρίσκεται στο πάτωμα του σαλονιού μου, έχω μιλήσει 5-6 φορές με την εξυπηρέτηση πελατών, έχω πάει από το φυσικό κατάστημα για να εξηγήσω την κατάσταση, και έχω στείλει πολλά emails. Από τα emails μου ζήτησαν φωτογραφίες και στοιχεία για να τα στείλουν στην αντιπροσωπεία της μάρκας. Αν και τους έχω εξηγήσει πόσο σημαντικό είναι να λυθεί το ζήτημα γρήγορα, εκείνοι είτε δεν απαντούν, είτε χρονοτριβούν. Τους έχω ενημερώσει ότι δεν ενδιαφέρομαι να ξαναπεριμένω ενάμιση μήνα για να έρθει το επόμενο, παρά μόνο με αντικατάσταση κάποιου άμεσα διαθέσιμου από Ρόδο. Προφανώς δεν με έχουν ενημερώσει για τίποτα, δεν έχουν απαντήσει σε κάποιο email και δυστυχώς η μόνη πηγή επικοινωνίας είναι οι τηλεφωνήτριες και οι υπεύθυνοι καταστημάτων που δεν μπορούν να με βοηθήσουν πρακτικά. Διάλλεξα τα public έναντι skroutz ώστε να έχω γρήγορα και εύκολα εγκατεστημένο και έτοιμο ένα air condition. Επίσης και για το support το οποίο έπειτα αντιλαμβάνομαι ότι δεν υπάρχει. Θέλω να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και να κάνω καταγγελία αλλά φοβάμαι ότι η χασούρα θα είναι μεγαλύτερη. Πως πλήρωσες;Μηπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CitizenK Δημοσ. 24 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιουλίου Με δόσεις μέσω Klarna Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
verylife78 Δημοσ. 24 Ιουλίου Share Δημοσ. 24 Ιουλίου περιμενουν να περασουν οι 14 μερες για να σου κανουν την ζωη δυσκολοτερη. Το βαζεις πακετο και το πας απο το καταστημα οπου ζητας τα χρηματα σου πισω εκεινη την ωρα. Αλλη λυση θα φας τον χρονο σου και τα νευρα σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Engimek Δημοσ. 24 Ιουλίου Share Δημοσ. 24 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, verylife78 είπε περιμενουν να περασουν οι 14 μερες για να σου κανουν την ζωη δυσκολοτερη. +++ Εφόσον έχει γίνει παραγγελία εξ αποστάσεως μπορεί να επιστραφεί σε αυτό το διάστημα για οποιοδήποτε λόγο ακόμα και π.χ δε σ' άρεσε το χρώμα. Αν θυμάμαι σωστά πάρχουν ρήτρες για κάποια προιόντα, π.χ. κλιματιστικά όπου αυτό δεν ισχύει εαν έχει γίνει η εγκατάσταση. Εγκατάσταση δεν έχει γίνει οπότε όλα οκ. Το άλλο βέβαια που μπορούν να ισχυριστούν είναι ότι έκανες εσύ ζημιά στη μονάδα αφού την παρέλαβες άρα δεν είναι σε άρτια κατάσταση και δε το δέχονται... εξαρτάται από το πόσο @@ είναι. Επεξ/σία 24 Ιουλίου από Engimek 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasarass77 Δημοσ. 29 Ιουλίου Share Δημοσ. 29 Ιουλίου Κανε αμεσα παυση πληρωμης απο την εφαρμογη της Klarna και γραψε αναλυτικα τι εχει γινει. https://www.klarna.com/gr/prostasia-agorasti-klarna/ Ετσι θα αναγκαστουν να απαντησουν. Το μονο που θελει προσοχη ειναι οτι η Klarna γραφει: "Λάβετε υπόψη ότι πιθανά έξοδα αποστολής για επιστροφές δεν καλύπτονται από την Πολιτική Προστασίας Αγοραστών." Οποτε μπορει να ζητησουν να στειλεις το κλιματιστικο πισω, με δικα σου εξοδα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 29 Ιουλίου Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 1 ώρα πριν, tasarass77 είπε Κανε αμεσα παυση πληρωμης απο την εφαρμογη της Klarna και γραψε αναλυτικα τι εχει γινει. https://www.klarna.com/gr/prostasia-agorasti-klarna/ Ετσι θα αναγκαστουν να απαντησουν. Το μονο που θελει προσοχη ειναι οτι η Klarna γραφει: "Λάβετε υπόψη ότι πιθανά έξοδα αποστολής για επιστροφές δεν καλύπτονται από την Πολιτική Προστασίας Αγοραστών." Οποτε μπορει να ζητησουν να στειλεις το κλιματιστικο πισω, με δικα σου εξοδα Υπόψιν ότι δεν μιλάμε για απλά επιστροφή προϊόντος, αλλά χρήση DOA/εγγύησης. Άρα ακόμα και η επιστροφή, χρεώνεται στο κατάστημα Στις 24/7/2024 στις 4:49 ΜΜ, verylife78 είπε περιμενουν να περασουν οι 14 μερες για να σου κανουν την ζωη δυσκολοτερη. Το βαζεις πακετο και το πας απο το καταστημα οπου ζητας τα χρηματα σου πισω εκεινη την ωρα. Αλλη λυση θα φας τον χρονο σου και τα νευρα σου. Έχει στείλει μαιλ οπότε οι 14 μέρες σταμάτησαν εκεί. Και αν δεν κάνω λάθος, προϊόν που έχει έρθει εξαρχής με ελάττωμα, η προθεσμία του doa πάει στους 12 μήνες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα