Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 hours ago, Vasilisxd said:

Οπως και εγώ αυτή την στιγμή που κάνω διακοπές, στο κατάλυμα που έχω κλείσει, γεμίζω δωρεάν στην απλή εξωτερική πρίζα σουκο που έχει.  Ο ιδιοκτήτης δεν δέχτηκε ούτε καν να του πληρώσω τις φορτίσεις.  

Αύριο θα συμπληρώσω 900χλμ και θα έχω πληρώσει συνολικά μηδέν ευρώ.

Μηδεν ευρω λεει και φορτιζει σε καταλυμα που πληρωνει νομιζοντας πως ειναι free...

Αρα οποιος παρει ηλεκτρικο και κανει μεγαλο ταξιδι δεν εγινε και κατι, θα μεινει καπου ενδιαμεσα με 200ε το βραδυ αλλα θα φορτισει δωρεαν!! Και ειναι γνωστο πως και οι δωρεαν φορτιστες σε αλλα σημεια θα μεινουν για παντα δωρεαν αλλωστε. Και να μη παρει βαλιτσες να βαλει και powerbank temu στο πορτπαγκαζ για ωρα αναγκης λεμε τωρα, γιατι οι εχοντες ηλετρικα δεν εχουν ωρες αναγκης...

Εχει πολυ πλακα το τοπικ, να δουμε τι αλλο ακυρο επιχειρημα θα διαβασουμε....

  • Like 1
  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Georgebek2 είπε

Μηδεν ευρω λεει και φορτιζει σε καταλυμα που πληρωνει νομιζοντας πως ειναι free...

Αρα οποιος παρει ηλεκτρικο και κανει μεγαλο ταξιδι δεν εγινε και κατι, θα μεινει καπου ενδιαμεσα με 200ε το βραδυ αλλα θα φορτισει δωρεαν!! Και ειναι γνωστο πως και οι δωρεαν φορτιστες σε αλλα σημεια θα μεινουν για παντα δωρεαν αλλωστε. Και να μη παρει βαλιτσες να βαλει και powerbank temu στο πορτπαγκαζ για ωρα αναγκης λεμε τωρα, γιατι οι εχοντες ηλετρικα δεν εχουν ωρες αναγκης...

Εχει πολυ πλακα το τοπικ, να δουμε τι αλλο ακυρο επιχειρημα θα διαβασουμε....

Εχεις παει ποτε διακοπες και σου χουν κανει δωρο τη βενζινη?

Επισης αν εσυ πας στο ιδιο ξενοδοχειο, ιδια τιμη θα δωσεις 200 ευρω το βραδυ, και θα πληρωσεις και τις βενζινες σου.

Αλλος ενας πλακατζης μορφωμενος ηλεκτρολογος μηχανικος χημικος γεωλογος πυροσβεστης οικονομολογος has entered the chat.

  • Like 3
  • Confused 2
  • Haha 3
Δημοσ.
8 minutes ago, Ntinaras said:

Εχεις παει ποτε διακοπες και σου χουν κανει δωρο τη βενζινη?

Επισης αν εσυ πας στο ιδιο ξενοδοχειο, ιδια τιμη θα δωσεις 200 ευρω το βραδυ, και θα πληρωσεις και τις βενζινες σου.

Αλλος ενας πλακατζης μορφωμενος ηλεκτρολογος μηχανικος χημικος γεωλογος πυροσβεστης οικονομολογος has entered the chat.

Καλως ηλθες λοιπον.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, Ntinaras said:

Η μπορει απλα ο Γερμανος να ριξει τις τιμες , μειωνοντας το κερδος που τοσα χρονια εβγαζε επειδη ειχε τον πληρη ελεγχο της αγορας.

Δεν είχε τον πλήρη έλεγχο καμίας αγοράς κανένας κατασκευαστής. 

Οι Κινεζικές αυτοκίνητοβιομηχανιες επιδοτούνται από το Κινέζικο κράτος για τα προϊόντα που εξάγουν γι αυτό και είναι ανταγωνιστικες οι τιμές τους. Αυτός είναι ο λόγος που και οι Αμερικανοί βαζουν εξτρα φορους στις εισαγωγες απο την Κινα και οι Ευρωπαίοι  επιδοτουν τις Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανιες που αλλιώς οι κρατικές επιδοτήσεις απαγορευονται. 

Στην εσωτερική αγορά της Κίνας τα προϊόντα τους είναι επίσης πολύ φθηνά αλλά ειναι φτιαγμένα με άλλες προδιαγραφές, τα έξτρα συστήματα και  οι πιστοποιήσεις που απαιτεί η ΕΕ αυξάνουν το κόστος τους 

 

Επεξ/σία από gakost
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σου λενε οτι παιρνεις ενα καλυτερο συνολικα αυτοκινητο με ανωτερες επιδοσεις απο οτι θα επαιρνες με τα ιδια λεφτα ενα θερμικο.
Το προβλημα ειναι οτι μπορει να κανεις μιση ωρα παραπανω στο ταξιδι σου.

Σου λενε οτι με το ηλεκτρικο αυτοκινητο οι διαδρομες ειναι πολυ πιο οικονομικες εως τσαμπα.

Το προβλημα ειναι οτι μπορει να κανεις μιση ωρα παραπανω στο ταξιδι σου.

Σου λενε οτι με ενα ηλεκτρικο οι διαδρομες σου θα γινουν πολυ πιο ανετες.
Το προβλημα ειναι οτι μπορει να κανεις μιση ωρα παραπανω στο ταξιδι σου.

Σου λενε οτι με το ηλεκτρικο δεν θα βρωμιζεις τον αερα που αναπνεεις. Καθε ηλεκτρικο που μπαινει στη κυκλοφορια βγαζει ενα βρωμικο θερμικο. Καλο για εσενα καλο για ολους. Η ατμοσφαιρικη ρυπανση σκοτωνει ! τρου στορι

Το προβλημα ειναι οτι μπορει να κανεις μιση ωρα παραπανω στο ταξιδι σου.

Α και το ρευμα απο που βγαινει ρε φιλαρακι? ( κυριως ΑΠΕ και το υπολοιπο φυσικο αεριο, αλλα λεπτομερειες αυτα )

Πες μας τουλαχιστον οτι ο μπαρμπας σου εχει πετρελαιοπηγες να το καταλαβουμε ως ενα σημειο αυτον τον παραλογισμο.

Επεξ/σία από gbras
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Εχεις παει ποτε διακοπες και σου χουν κανει δωρο τη βενζινη?

Επισης αν εσυ πας στο ιδιο ξενοδοχειο, ιδια τιμη θα δωσεις 200 ευρω το βραδυ, και θα πληρωσεις και τις βενζινες σου.

Αλλος ενας πλακατζης μορφωμενος ηλεκτρολογος μηχανικος χημικος γεωλογος πυροσβεστης οικονομολογος has entered the chat.

Ντίνο ήσουν κάποτε στο bmwfans?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, bill987 είπε

Ντίνο ήσουν κάποτε στο bmwfans?

Οχι, δεν ειχα ποτε bmw, και δεν μ αρεσουν κιολας.

21 λεπτά πριν, gakost είπε

Δεν είχε τον πλήρη έλεγχο καμίας αγοράς κανένας κατασκευαστής. 

Οι Κινεζικές αυτοκίνητοβιομηχανιες επιδοτούνται από το Κινέζικο κράτος για τα προϊόντα που εξάγουν γι αυτό και είναι ανταγωνιστικες οι τιμές τους. Αυτός είναι ο λόγος που και οι Αμερικανοί βαζουν εξτρα φορους στις εισαγωγες απο την Κινα και οι Ευρωπαίοι  επιδοτουν τις Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανιες που αλλιώς οι κρατικές επιδοτήσεις απαγορευονται. 

Στην εσωτερική αγορά της Κίνας τα προϊόντα τους είναι επίσης πολύ φθηνά αλλά ειναι φτιαγμένα με άλλες προδιαγραφές, τα έξτρα συστήματα και  οι πιστοποιήσεις που απαιτεί η ΕΕ αυξάνουν το κόστος τους 

 

Ειχε τρομερη επιρροη στην ΕΕ η Γερμανια, και προωθουσε τα ΙΧ της με καθε τροπο.

Οταν αποφασισαν πως πρεπει να πουλησουν ντιζελ στην ελλαδα, ηρθε η μερκελ στον σαμαρα, εδωσε την εντολη, ξαφνικα τελος οι απαγορευσεις.

Τοσα χρονια αγοραζουμε υπερκοστολογημενες μαλακιες, που κλεβουν στις μετρησεις για τους ρυπους, και δεν ανοιξε κεφαλι.

Θα χαρω πολυ οταν σπασει αυτο το μονοπωλιο του Γαλλογερμανου που ο,τι μαλακια εχει την πουλαει χωρις να εχει ανταγωνισμο.

  • Like 5
Δημοσ.
13 hours ago, gbras said:

Ναι εσυ το ειπες "Τα ηλεκτρικά δεν είναι για ταξίδια."


Μου πηρε 30 λεπτα παραπανω απο οτι θα μου επαιρνε με το θερμικο μου. Ταχυτητα 110km/h σταθερα στην εθνικη. Και για να προλαβω τους γκαζιαρηδες τοσο πηγαινα και με το θερμικο μου τοσο πηγαινω και τωρα. Αντε να παω και 120 μεχρι εκει. Απλα δεν ειμαι ανετα παραπανω. Μετα περιμενα 5 ωρες σε μια τεραστια ουρα στην κεραμωτη για να μπω στο πλοιο. Για να καταλαβει κανεις ποσο ματαιο ειαι τελικα να πηγαινεις σαν τον τρελο για να πας μιση ωρα πιο γρηγορα.

Και ομως για την ακριβεια πληρωσα σε ολο το ταξιδι 7.67 ευρω σε φορτιστη της Chargespot που ειχε εκεινο το τριημερο προσφορα 50%. Ολες οι αλλες φορτισεις μεχρι την επιστροφη ηταν χωρις χρεωση.

Το ότι μια εταιρία είχε προωθητικό πρόγραμμα 50% και οι άλλοι δωρεάν δεν σημαίνει ότι δεν είχες κόστος. Απλά δεν το πλήρωσες. 
 

Σαν να λέω η βενζίνη είναι δωρεάν γιατί εξαργύρωσα πόντους από επιστροφή στην κάρτα άρα δεν έχω κόστος. 
 

Ναι αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν μηδενικό αλλά δεν θα είναι μηδενικό. Μιλώντας για το ΑTTO Αν δεν κάνω λάθος στους σταθμούς φόρτισης θα πληρώσεις 0,60 την κιλοβατώρα άρα μιλάμε 35, 36  ευρώ το γέμισμα αν πας σχεδόν άδειος. Με αυτό θα κανείς 400 χιλιόμετρα θεωρητικά. Άρα το κόστος που δεν πλήρωσες είναι 8,5 με 9 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα.

Στο ίδιο μέγεθος πρώτο σε πωλήσεις είναι το Octavia με το 2 λίτρο πετρέλαιο να δίνει θεωρητική κατανάλωση 4.1 /100 ή αν το υπολογίσεις λιγότερα ευρώ από ότι το ηλεκτρικό. Ναι ξέρω στο σπίτι είναι φθηνότερο κλπ κλπ Όλα αυτά θεωρητικά απλά θέλω να πω ότι η ιδέα ότι το ηλεκτρικό δεν κοστίζει δεν ισχύει. Μπορεί να υπάρχει διαφορά προς το ηλεκτρικό ανάλογα με τι το συγκρίνεις και πως φορτίζεις αλλά όχι αυτό που νομίζουν κάποιοι. Και η βενζίνη είναι πανάκριβη σε περιοχές. Πχ αν μένεις σε νησί με πανάκριβη βενζίνη και αποστάσεις της πλάκας προφανώς και μιλάμε από άλλη  άρση.

Και όπως ανέφερα παραπάνω πρέπει να υπολογίσεις και την απαξίωση που δεν την πληρώνεις κάθε μήνα στη τράπεζα ή στο βενζινάδικο αλλά όταν το πουλήσεις σίγουρα υπάρχει. Να σου πω ένα παράδειγμα που ξέρω, φίλος είχε ατύχημα με ένα Yaris 7ετιας και βγήκε ολική. Η ασφάλεια του έδωσε 2000 λιγότερα από ότι το είχε αγοράσει. Έχασε ψίχουλα δηλαδή. Δες πίνακες ποσό αξία έχει χάσει ενα ηλεκτρικό, και δες το και σαν ποσοστό γιατί το απόλυτο νούμερο δεν συγκρίνεται λόγο της ακριβότερης τιμής των ηλεκτρικών.
 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως το Atto 3 είναι μίλια καλύτερο αμάξι από το Duster. Από κατασκευή, από ποιότητα, από τεχνολογία, από έξτρα, από τα πάντα. 

Το πρόβλημα είναι οι υποδομές. Σταμάτησα σε ένα μεγάλο ΣΕΑ έξω από την Λάρισα και έχει μόνο 1 φορτιστή της Elpedison ο οποίος είναι 50Kwh και έχει μόνο 1 υποδοχή φόρτισης CCS (για όλα τα ηλεκτρικά) και μια ρημάδα CHAdemo για … Nissan leaf.  

Η κατάσταση είναι τραγική, όπου πηγαίνω ο φορτιστής έχει δυο βύσματα, ένα για όλα τα αμάξια και ένα για Nissan Leaf. 

όπως είπα και σε προηγούμενη ανάρτηση, εάν μπορείς να γεμίζεις ως επί το πλείστον με σπιτικό ρεύμα θα εξοικονομήσεις πολλά. 

Δημοσ.

Κατι αλλο που πρεπει να λαβεις υποψιν ειναι οτι σε εκεινα τα μερη ο χειμωνας ειναι πολυ βαρυς και χιονια και παγοι ειναι σχεδον μονιμοι για 4-5 μηνες τον χρονο.

Τετρακινητο θα ηταν ιδανικο για αυτες της περιοχες.

Δημοσ.
16 minutes ago, Vasilisxd said:

Το πρόβλημα είναι οι υποδομές. Σταμάτησα σε ένα μεγάλο ΣΕΑ έξω από την Λάρισα και έχει μόνο 1 φορτιστή της Elpedison ο οποίος είναι 50Kwh και έχει μόνο 1 υποδοχή φόρτισης CCS (για όλα τα ηλεκτρικά) και μια ρημάδα CHAdemo για … Nissan leaf.  

Η κατάσταση είναι τραγική, όπου πηγαίνω ο φορτιστής έχει δυο βύσματα, ένα για όλα τα αμάξια και ένα για Nissan Leaf.

E καλα τραγικη δεν ειναι απλα σε καποια σημεια σιγουρα χρειαζεται ενισχυση . Σε αλλα εχει πολλους . Δυο καλα παραδειγματα ειναι στο ΣΕΑ Σειριος και στο ΣΕΑ κορινου .

Εντωμεταξυ μερικα χιλιομετρα πιο περα στη Λαρισα ειχε δωρεαν 180αρι Electrip ;)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Πάντως το Atto 3 είναι μίλια καλύτερο αμάξι από το Duster. Από κατασκευή, από ποιότητα, από τεχνολογία, από έξτρα, από τα πάντα.

Το Atto δεν έχει τετρακίνηση και εκτός δρόμου είναι χειρότερο και απο ποδήλατο, μήπως λοιπόν δεν ισχύει αυτό το "απο τα πάντα";

Επεξ/σία από CorsarioJoao
Δημοσ.
23 minutes ago, CorsarioJoao said:

Το Atto δεν έχει τετρακίνηση και εκτός δρόμου είναι χειρότερο και απο ποδήλατο, μήπως λοιπόν δεν ισχύει αυτό το "απο τα πάντα";

Ακριβώς, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια, πχ ένα άλλο θέμα ειναι το «όλα στη οθόνη» , κάποιοι το θεωρούν κορυφαία τεχνολογία, κάποιοι το θεωρούν άβολο, κάτι που στο μέλλον θα χαλάσει και θα τους αφήσει στο δρόμο χωρίς λόγο και θα είναι πανάκριβη η επισκευή του και σου αποσπά την προσοχή.
 

Και να προσθέσω ότι η πραγματική τιμή των ηλεκτρικών ειναι +8000 άρα συγκρίνεις αμάξια με διαφορά αξίας 10000 ευρώ στην συγκεκριμένη περίπτωση. 

Δημοσ.

Πριν λίγες μέρες σε έναν επαρχιακό δρόμο με στροφές μπροστά μου ένα Tesla έκανε προσπεράσεις από στροφή σε στροφή για πλάκα, απίστευτη επιτάχυνση. Η ενεργητική ασφάλεια σε όλο της το μεγαλείο, έπαθα πλάκα.Από εκείνη την ημέρα αναθεώρησα την άποψη μου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν ήταν να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο σήμερα ηλεκτρικό θα έπαιρνα.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, gakost said:

Μιλώντας για το ΑTTO Αν δεν κάνω λάθος στους σταθμούς φόρτισης θα πληρώσεις 0,60 την κιλοβατώρα άρα μιλάμε 35, 36  ευρώ το γέμισμα αν πας σχεδόν άδειος. Με αυτό θα κανείς 400 χιλιόμετρα θεωρητικά. Άρα το κόστος που δεν πλήρωσες είναι 8,5 με 9 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα.

Ξεχνάς ότι η πρώτη φόρτιση, των ~400χλμ είναι σπιτική οπότε είναι κοντά στα 10€.

Στους σταθμούς θα πληρώσεις μόνο εάν ξεπεράσεις τα χιλιόμετρα αυτά και πραγματικά χρειάζεσαι φορτιστή.  

Ο φίλος όπως είπα, θα πρέπει να δει αν εκεί που πάει μπορεί να φορτίσει με σπιτική τιμή. Εάν μπορεί να κινείται με σπιτικό ρεύμα θα κάνει μεγάλη εξοικονόμηση. 
 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...