Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, doctorkostis said:

Ολοι λενε ψεματα σε Ελλαδα και εξωτερικο, περιοδικα και καναλια στο youtube παιρνουν χρημα για να τσιμπησει ο κοσμος. Μονο οι ελληνες καταναλωτες ειναι υποψιασμενοι. Ετσι θα ειναι, δε μπορει.

Οκ, αν δεις ποιες αντιπροσωπείες προμοτάρουν τα κινέζικα scooter εδώ, θα καταλάβεις (Γκοργκόλης, Mototrend, κλπ). Ναι αυτοί που έκαναν το ίδιο τότε με τα ταϊβανέζικα.

Δεν πειράζει, ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Άλλος θέλει αμάξι κανονικό με τα όλα του, άλλος μια ηλεκτρική καρότσα με 4 ρόδες που όμως έχει bluetooth και μπιμπλίκια γιατί αυτό μετράει στη μετακίνηση.

 

  • Haha 2
  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 minutes ago, tasanton said:

Οκ, αν δεις ποιες αντιπροσωπείες προμοτάρουν τα κινέζικα scooter εδώ, θα καταλάβεις (Γκοργκόλης, Mototrend, κλπ). Ναι αυτοί που έκαναν το ίδιο τότε με τα ταϊβανέζικα.

Δεν πειράζει, ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Άλλος θέλει αμάξι κανονικό με τα όλα του, άλλος μια ηλεκτρική καρότσα με 4 ρόδες που όμως έχει bluetooth και μπιμπλίκια γιατί αυτό μετράει στη μετακίνηση.

 

Τα κινέζικα αυτοκίνητα της BYD και της Geely κυκλοφορούν ήδη 2 και 4 χρόνια αντίστοιχα στις ευρωπαϊκές αγορές. 

Πάρτε Opel Corsa και Nissan Micra με 100 άλογα για εμπειρία οδήγησης. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 minutes ago, Ntinaras said:

Μη λεμε τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια σε καθε τοπικ και σε καθε σχολιο.

Ναι το ντιζελ ειναι βρωμικο, και τα ηλεκτρικα καθαρα. Τελος.

Τα ηλεκτρικα καθαρα.....γελανε και οι κατσαριδες στα ορυχεια.

Επεξ/σία από Dinos1973
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Τα ηλεκτρικα καθαρα.....γελανε και οι κατσαριδες στα ορυχεια.

Θες να σε βαλουμε σε ενα κλειστο γκαραζ μια ωρα με το ντιζελακι σου αναμμενο?

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.

Νταξει παιδιά έλυσα το πρόβλημα της αυτονομίας και του "βάρκα γυαλό" στις κλειστές στροφές με ενα μεγαλύτερης μπαταρίας. 

Αλλά τώρα θέλει να με χωρίσει η γυναίκα μου.

 

image.png.c209120e6236312dbcd6c248eec59b58.png

Όποιος οδηγήσει το απο πάνω (BYD Seal AWD) θα του φύγει το μυαλό. 

Πουλήθηκαν μέχρι και το εκθεσιακό Θεσσαλονίκη, θα φέρουν κι άλλα τον άλλο μήνα. Πανέμορφο. 

  • Like 7
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, stivi1981 είπε

ενδεικτικα το τελευταιο οκταβια με cruise control στα 90χλμ καιει 2.7 κιλα ανα 100 χλμ κοινως με 15 ευρω περιπου πηγαινε ελα στον προορισμο σου..

δυστυχώς σταματήσαν να βγαίνουν καινούρια με φυσικό αέριο cng αλλιώς και θα πρότεινα το scala cng  (τα τελευταία κομμάτια octavia cng φτάσανε σχεδόν 30χιλιάρικα )

6 λεπτά πριν, teo_gr είπε

Νταξει παιδιά έλυσα το πρόβλημα της αυτονομίας και του "βάρκα γυαλό" στις κλειστές στροφές με ενα μεγαλύτερης μπαταρίας. 

Αλλά τώρα θέλει να με χωρίσει η γυναίκα μου.

 

image.png.c209120e6236312dbcd6c248eec59b58.png

Όποιος οδηγήσει το απο πάνω (BYD Seal AWD) θα του φύγει το μυαλό. 

Πουλήθηκαν μέχρι και το εκθεσιακό Θεσσαλονίκη, θα φέρουν κι άλλα τον άλλο μήνα. Πανέμορφο. 

πόσο θα βγει ?

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

δυστυχώς σταματήσαν να βγαίνουν καινούρια με φυσικό αέριο cng αλλιώς και θα πρότεινα το scala cng  (τα τελευταία κομμάτια octavia cng φτάσανε σχεδόν 30χιλιάρικα )

πόσο θα βγει ?

40..... και μετά θα μου κάνουν τα σαράντα.....

500ps .... 0-100σε 3,8" 

Πολύ μεγαλύτερη μπαταρία απο το Atto! Και αν δεν θες μην το τρέχεις (αν και δύσκολο αυτό)!

Δεν είναι σαν τα θερμικά, εδω εχεις ταυτόχρονα Corolla και Porsche αναλόγως πως θέλεις να το οδηγήσεις. 

Αυτο είναι το μέλλον παιδιά, οτι και να λέμε. 

Μακάρι να έκανα την παρόρμηση και να το έπαιρνα αλλά με πιάνει ο συντηρητισμός

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, teo_gr είπε

40.....

με την επιδότηση ?

2 λεπτά πριν, teo_gr είπε

και μετά θα μου κάνουν τα σαράντα.....

😂

2 λεπτά πριν, teo_gr είπε

Πολύ μεγαλύτερη μπαταρία απο το Atto! Και αν δεν θες μην το τρέχεις (αν και δύσκολο αυτό)!

το Atto δεν παίρνει μεγαλύτερη ?

άσχετο αλλά λένε οτι κατέβασαν αρκετά και την τιμή απο το dolphin δεν ξέρω απο χώρους αν σε καλύπτει και βασικά αν παίρνει μεγαλύτερη μπαταρία

4 λεπτά πριν, teo_gr είπε

Αυτο είναι το μέλλον παιδιά, οτι και να λέμε. 

συμφωνώ , αλλά όχι με τις υπάρχουσες μπαταρίες

Δημοσ.
18 minutes ago, Ntinaras said:

Θες να σε βαλουμε σε ενα κλειστο γκαραζ μια ωρα με το ντιζελακι σου αναμμενο?

Θεικο τεστ.....θα ελεγα το ιδιο για το ηλεκτρικο αλλα μαλλον θα πρεπει να περιμενουμε ωσπου να φορτισει για να το διαπιστωσουμε.

  • Haha 1
Δημοσ.

Άντε να γράψω κι εγώ κάτι. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα στις αντιπροσωπείες που με ενδιαφέρουν και θα τους έλεγα θέλω το συγκεκριμένο  αμάξι δοκιμή για μια ή 2 μέρες και εξήγησε τους ότι θες να το δοκιμάσεις στις συγκεκριμένες συνθήκες. Εκτός από το κόστος μπορεί να μη σου αρέσει η Καβάλα του ή τα ηλεκτρονικά του ή οτιδήποτε άλλο, Αν σου πούνε όχι δες μήπως μπορείς κάπως να το νοικιάσεις. 
 

Γενικότερα με το ηλεκτρικό και ειδικότερα το BYD μπορεί να φαίνεται καλή αγορά αλλά

1. Η μάρκα στην Ελλάδα είναι ακόμη στο πουθενά και η μεταπώληση πολύ δύσκολη και σίγουρα θα το δώσεις / στο πάρουν κοψοχρονιά.  Δεν σου λέω ότι η BYD είναι μαπα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο κάτι καλό θα κάνουνε, αν και τους Κινέζους σε αυτά δεν ειναι να του πολύ εμπιστεύεσαι, υπάρχουν δημοσιεύματα ότι ταξινομούνε καινούργια αυτοκίνητα και τα πάνε στο διαλυτήριο κατευθείαν. Τι ισχύει δεν ξέρω αλλά δεν το θεωρώ και απίθανο.

2. Κανένας δεν θέλει μεταχειρισμένο ηλεκτρικό ειδικά με πολλά χιλιόμετρα που θα έχει το δικό σου. Δες τι γίνεται σε πιο ώριμες αγορές στην ηλεκτροκίνηση. Πχ στη Μ.Βρετανία Renault ZOE που μοσχοπουλαει σαν μοντελο,   2 ετών αμάξι σε μάντρα μισή τιμή από καινούργιο. Αυτός που το έδωσε πήρε προφανώς λιγότερα και δεν BYD.

3. Ανταλλακτικά μόνο από αντιπροσωπεία, με τιμές αντιπροσωπείας και το σημαντικότερο διαθεσιμότητα αντιπροσωπείας. Αν πάθεις μια βλαβη ακόμη και στην εγγύηση ή ατύχημα, πολύ πιθανό να χρειαστεί να περιμένεις να έρθει από την Κίνα τα ανταλλακτικά. Και καλά αν το αμάξι κινείται, αχ όχι τι θα κάνεις;

4. Υποστήριξη μόνο από αντιπροσωπεία. Πόσες έχει και που είναι; Τι θα κανείς αν μείνεις στο δρόμο;

5. Η αυτονομία είναι θεωρητική. Σε υψηλές ταχύτητες μειώνεται πολύ σε αντίθεση με τα συμβατικά που καίνε πιο πολύ στην πόλη. Ένα ακόμη χειρότερο για σένα είναι ότι θα κινείσαι σε ορεινό οδικό δίκτυο. Θέλεις παρά πολύ ενέργεια για να ανεβαίνεις τις ανηφόρες με 130.  Επίσης κλιματισμός και θέρμανση επίσης τραβάνε πολύ μπαταρία. Αν δεις σε κρύα μέρη όπως στο Chicago πολλοί με ηλεκτρικά βάζουν τα θερμάνομε να καθίσματα αντί για το καλοριφέρ για να βγάλουν τα χιλιόμετρα που θέλουν. Το χειμώνα θα έχεις την αντίσταση στο τζαμί, φώτα, ισως και ομίχλης καθαριστήρες και πιθανόν χειμερινά λάστιχα, όλα αυτά τραβάνε από τη μπαταρία και μειώνουν την αυτονομία.

6.Το κόστος χρήσης και ιδιοκτησίας ένος ηλεκτρικού είναι πολύ υψηλότερο από ένα συμβατικό. Δες π.χ. η Hertz στην Αμερική που πούλησε πόσες χιλιάδες Tesla και ακύρωσε μεγάλη παραγγελία από Polestar με την αιτιολογία ότι στοιχίζουν πολύ ακριβά. Σε αυτό δεν είναι μόνο το σέρβις αλλά και η απαξίωση.

7. Η φόρτιση σε κανονική πρίζα είναι πολύ αργή. Δεν ξέρω τι μπαταρία έχει αλλά μπορεί και να μην φθάνει το 8ωρο τη νύχτα να φορτίσει. Οι ταχύ φορτιστές προφανώς είναι αλλιώς αλλά θέλεις καμια ώρα με την προϋπόθεση ότι δεν θα μοσχοπουλαει στην σειρά να τελειώσει ο προηγούμενος, η μπαταρία καταπονείται με τις γρήγορες φορτίσεις και κανείς δεν μπορεί να σου πει ποσό θα κάνει η KW/h σε ένα χρόνο και μπορεί να ρυθμιστεί εντελώς αυθαίρετα από την εμπορική πολιτική της κάθε εταιρίας και σημείου.Τουλάχιστον με τα υγρά καύσιμα υπάρχει κάποια ομοιομορφία και συσχέτιση με τις διεθνείς τιμές και ανταγωνισμός να ρυθμίζει σε ένα βαθμό την αγορά.

Απο την άλλη το Dacia είναι πιο προβλέψιμη επιλογή με καλύτερη υποστήριξη και ανταλλακτικά με μηχανικούς που δεν θα σε στείλουν στην αντιπροσωπεία αλλά τα 100 άλογα θα σε ζορίσουν στις ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου και ανηφόρες στην Εγνατία θα παλεύεις με τις ταχύτητες. Τα 3 αστέρια στο NCAP με μέτριες επιδόσεις στην παθητική ασφάλεια στις πλαγιές συγκρούσεις και στην πλαγιομετωπική είναι κάτι που πρέπει να σκεφθείς.
 

Προσωπικά αν είχα να διαλέξω αποκλειστικά ένα από τα 2 για τη χρήση που περιγράφεις θα πήγαινα με κλειστά μάτια στο Dacia. Αν ανοίξεις λίγο τις επιλογές θα κοιτούσα πετρέλαιο. Τα ηλεκτρικά θα τα κοιτούσα αν η χρήση του ήταν για μέσα στην πόλη που με κανένα ταξιδάκι αραιά και που για βόλτα και όχι για δουλειά. Και αυτό με την προϋπόθεση ότι θα είχα δικο μου Parking με δυνατότητα φόρτισης.

Σκέψου και αυτό, γιατί οι επαγγελματίες που κάνουν πολλά χιλιόμετρα με κλούβες και αγροτικά  δεν πάνε σε ηλεκτρικά; Γιατί δεν υπάρχουν πολλές ηλεκτρικές επιλογές σε αγροτικά και κλούβες και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν επενδύουν σε αυτές τις κατηγορίες; Τα λίγα μοντέλα που υπάρχουν είναι μετατροπες των συμβατικών. Η απάντηση είναι ότι η ηλεκτροκίνηση έχει σοβαρά μειονεκτήματα για χρήση πολλών χιλιομέτρων και μειονεκτεί σε ευκολία και σε κόστος. 
 

  • Like 7
Δημοσ.
8 ώρες πριν, panostza είπε

Εσύ έχεις πάει ποτέ από εκείνα τα μέρη; Ρωτάω γιατί αν θεωρείς ΓΤΠΚ την Εγνατία είσαι επιεικώς εκτος θέματος. Όσο και για το "ερημιά" επειδή είναι και σχετικό, το αφήνω απλά ασχολίαστο.

 

On topic: Το χειμώνα με χιόνια ο δρόμος από Φλώρινα είναι δύσκολος. Επίσης υπολόγισε στο πλάνο σου και χειμερινά ελαστικά.

Υπηρετησα σε φυλακιο της περιοχης και πηγαινα κατα καιρους και Κρυσταλλοπηγή εκτος και αν εχει γινει κανενα θαυμα τα τελευταια χρονια η κατασταση ηταν οπως την περιεγραψα.

Προφανως δεν αναφερομαι για την εγνατια οδο.

Δημοσ.
44 minutes ago, teo_gr said:

40..... και μετά θα μου κάνουν τα σαράντα.....

500ps .... 0-100σε 3,8" 

Πολύ μεγαλύτερη μπαταρία απο το Atto! Και αν δεν θες μην το τρέχεις (αν και δύσκολο αυτό)!

Δεν είναι σαν τα θερμικά, εδω εχεις ταυτόχρονα Corolla και Porsche αναλόγως πως θέλεις να το οδηγήσεις. 

Αυτο είναι το μέλλον παιδιά, οτι και να λέμε. 

Μακάρι να έκανα την παρόρμηση και να το έπαιρνα αλλά με πιάνει ο συντηρητισμός

Οσο ανεβαινεις σε χρημα φυσικα και ειναι πολυ καλυτερα, και εκει υπαρχουν και αλλες επιλογες.. Το Atto3 ειναι πολυ τιμιο για τα λεφτα του και ετσι και αλλιως οι επιδοσεις του θα σου φανουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, gakost said:

3. Ανταλλακτικά μόνο από αντιπροσωπεία, με τιμές αντιπροσωπείας και το σημαντικότερο διαθεσιμότητα αντιπροσωπείας. Αν πάθεις μια βλαβη ακόμη και στην εγγύηση ή ατύχημα, πολύ πιθανό να χρειαστεί να περιμένεις να έρθει από την Κίνα τα ανταλλακτικά. Και καλά αν το αμάξι κινείται, αχ όχι τι θα κάνεις;

Μα κάνεις κι εσύ κάτι ερωτήσεις... Φυσικά θα πάρουν τα ανταλλακτικά από το ...Temu.com, τέτοια μόδα δεν ξανάγινε :)

1 hour ago, doctorkostis said:

Τα κινέζικα αυτοκίνητα της BYD και της Geely κυκλοφορούν ήδη 2 και 4 χρόνια αντίστοιχα στις ευρωπαϊκές αγορές. 

Α με συγχωρείς, δεν ήξερα ότι έχουν τόσο μεγάλο χρόνο κυκλοφορίας και αντίστοιχη εμπειρία οδηγών και συνεργείων.

Κάτι ευρωπαϊκές και ιαπωνικές μάρκες που κυκλοφορούν δεκαετίες με εκατοντάδες μοντέλα φαντάζομαι τα προσπερνάμε. Γιατί τώρα έχουμε τα ...ηλεχτρικά τα φτηνά τα κινέζικα.

Επεξ/σία από tasanton
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Θεικο τεστ.....θα ελεγα το ιδιο για το ηλεκτρικο αλλα μαλλον θα πρεπει να περιμενουμε ωσπου να φορτισει για να το διαπιστωσουμε.

Κι εσυ να περιμενεις το fuel pass απο τον μητσοτακη μπας και καταφερεις και γεμισεις.

Δημοσ.
8 minutes ago, tasanton said:

A με συγχωρείς, δεν ήξερα ότι έχουν τόσο μεγάλο χρόνο κυκλοφορίας και αντίστοιχη εμπειρία οδηγών και συνεργείων.

Κάτι ευρωπαϊκές και ιαπωνικές μάρκες που κυκλοφορούν δεκαετίες με εκατοντάδες μοντέλα φαντάζομαι τα προσπερνάμε. Γιατί τώρα έχουμε τα ...ηλεχτρικά τα φτηνά τα κινέζικα.

Ελεύθερη αγορά έχουμε, ό,τι θέλει ο καθένας. 35 χιλιάρικα για ένα Yaris cross καλά εξοπλισμένο ή 30 για ένα VW Tcross, με γεια σου με χαρά σου. Πάλι αντιπροσωπεία θα το πας για σέρβις βέβαια, ο μαστροΜητσος που πήγαινες το σταρλετ δεν τολμάει να βάλει χέρι.

Όσο οι παραδοσιακοί κατασκευές πουλάνε μέτρια αυτοκίνητα με τιμές premium γερμανικών,  οι Κινέζοι θα αυξάνουν τις πωλήσεις τους.

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...