gbras Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 18 minutes ago, Cyber_Spartacus said: Στην δουλεια εχω ενα VW Id 5, στην πόλη ειναι απόλαυση σε μεγαλες διαδρομες ουτε για αστείο... Ποια εκδοση; με την μικρη μπαταρια;
imr Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 13 hours ago, kotsonatos04 said: Οι lpg 100αροι κινητήρες της renault είχαν κάποια θέματα με το αέριο, από όσο ξέρω λύθηκαν με επίσκεψη στις αντιπροωπείες εντός εγγύησης. Από κει και πέρα, ως κάτοχος ενός ταπεινού dacia sandero streetway με τον 65άρη κινητήρα, που προσφάτως μπήκε και στο clio, μια χαρά πάω και καίει (στα δικά μου χέρια) 5.1-5.2/100. Σε βρίσκω υπερβολικό "περί αναιμικού" κινητήρα. Έχοντας οδηγήσει το duster με τον συγκεκριμένο κινητήρα, απλά η renault επιβεβαιώνει το πολύ καλό γρανάζωμα που έχει κάνει. Ανάμεσα σε αυτά τα 2 πάντως θα προτιμούσα dacia duster λόγω χαμηλής αυτονομίας του BYD. Σε εθνικη στα 120-130 ποσο καιει? Το duster ενω σε πολη ηταν οικονομικο, στα 120+ επιανε 7ρια + καταναλωση
pral13 Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Μπορείς να πας και στο Suzuki Vitara strong hybrid. Έχει κατανάλωση γύρω στα 5 λίτρα και αγορά γύρω στα 26.000. 1
cpc464 Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Μια χαρά είναι το εργοστασιακό βενζίνη-lpg, εγώ έχω και κάνω μόνο με το αέριο 500 χλμ αυτονομία, η τιμή στο υγραέριο είναι επίσης κάτω από μισή της βενζίνης, ο μέσος όρος είναι 80 λεπτά το λίτρο, το ηλεκτρικό σε ταχυφορτιστή μπορεί και να θέλει και μία ώρα αναγκάζοντάς σε να πιεις και ένα καφέ μέχρι να γεμίσει, εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα το dacia.
doctorkostis Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 3 hours ago, tasanton said: Δεκτό και απόλυτα σεβαστό. Άρα διαμορφώνεται μια καταναλωτική συμπεριφορά όπου ψωνίζουμε (κινέζικο) αμάξι κυρίως βάσει τιμής και ...μπιμπλικίων, ενώ παίρνουμε περίπου ως δεδομένη (και δεν συζητάμε καν) την αξιοπιστία, ποιότητα, αντοχή, συμπεριφορά στο δρόμο, αναρτήσεις, τρόπο φρεναρίσματος, μεταπωλητική αξία, υποστήριξη/service, κοκ. Με μια μονοκοντυλιά, λόγω κόστους, "διαγράφουμε" εταιρείες σαν την Toyota. Περί οδικής συμπεριφοράς γράφει ήδη ο ειδικός τύπος και τα λένε στα YouTube videos. Δεν αναφέρουν κάτι αρνητικό, ίσα ίσα, ειδικά τα μεγάλα sedan τύπου Seal στρίβουν, φρενάρουν το ίδιο ή καλύτερα από τα θερμικά. Για την απτή ποιότητα κατασκευής επίσης δε λένε κάτι αρνητικό, το αντίθετο. Ειδικά έτσι όπως λειτουργούν οι Ευρωπαίοι/Ιάπωνες με σκληρά, φτηνά πλαστικά και μανιβέλες στα πίσω παράθυρα στις βασικές εκδόσεις έχουν μεγάλο ανταγωνισμό από τους Κινέζους. Η αξιοπιστία είναι ένα ερώτημα, αλλά βγάζοντας από την εξίσωση θερμικό κινητήρα, φίλτρα , λάδια, αντλίες καυσίμου, αφαιρείς ένα σημαντικό ποσοστό εξαρτημάτων που μπορούν να χαλάσουν. Στα περί μεταπώλησης συμφωνώ, άγνωστο πώς θα είναι στο μέλλον. Πιθανότατα να είναι μέτρια/κακή. Η κρατική επιδότηση των 9000€ δε θα διαρκέσει για πάντα όμως. 1
tasanton Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Τι να πω, τα ίδια γίνονται και στο χώρο των scooter με πολλές κινέζικες μάρκες από το πουθενά, "διθύραμβους" από τον ειδικό τύπο (σκέψου τι κασέρι πέφτει) και ο κόσμος τσιμπάει.
MaIdoror Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 22 hours ago, tutuyo said: δες το λιγο σε βαθος 10ετιας. Θα συνεχισεις στο ιδιο...βιολι? Η καποια στιγμη θα σταματησει το πηγαινε-ελα και θα εισαι σε αλλη φαση? Απο εκει και περα, απο οτι διαβαζω η μοναδικη σου ενσταση ειναι τα 100hp του Ντουστερ? Γιατι δεν πας να το οδηγησεις, να δεις αν οντως τραβαει? Θεωρω απιθανο η Ρενω να πυροβολουσε τα ποδια της, βαζοντας ενα αναιμικο μοτερ σε ενα οικογενειακο αυτοκινητο. Συγκριτικα μιλωντας, το 2008 που εχω ιδια αποψη, με τους 100hp/6αρι κιβωτιο παει παντου ανετα, φορτωμενο και με μπαγκαζιερα, χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Καθόλου απίθανο. Το έχει κάνει με μεγάλη επιτυχία η Honda με τα 100 ολόκληρα άλογα στο Civic και ήθελες ρυμουλκό για να ανέβει στροφές με κλίση (και χωρίς φόρτωμα).
doctorkostis Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 28 minutes ago, tasanton said: Τι να πω, τα ίδια γίνονται και στο χώρο των scooter με πολλές κινέζικες μάρκες από το πουθενά, "διθύραμβους" από τον ειδικό τύπο (σκέψου τι κασέρι πέφτει) και ο κόσμος τσιμπάει. Ολοι λενε ψεματα σε Ελλαδα και εξωτερικο, περιοδικα και καναλια στο youtube παιρνουν χρημα για να τσιμπησει ο κοσμος. Μονο οι ελληνες καταναλωτες ειναι υποψιασμενοι. Ετσι θα ειναι, δε μπορει. 1
korakios Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 1 ώρα πριν, imr είπε Το duster ενω σε πολη ηταν οικονομικο, στα 120+ επιανε 7ρια + καταναλωση για 9-10+ λίτρα λέγανε κάτοχοι μέσα 1
medidia Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Δυστυχώς στο κομμάτι αυτό της Ελλάδα δεν υπάρχουν γρήγοροι ταχυφορτιστές. Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιοι 50αρηδες. Αν σταματάς ένα 20λεπτο στο πήγαινε και ένα 20λεπτο στο έλα θα είσαι ok. Αν υπήρχε 100αρης (πιθανόν να βάλουν στο μέλλον) με ένα 10λεπτο σε κάθε στάση (2 στάσεις) έχεις ξεμπερδέψεις. Προσωπικά θα έπαιρνα το ηλεκτρικό (αν και νομίζω έχεις διαλέξει ήδη και εσύ το ηλεκτρικό). Δεν είναι μόνο η τιμή. Παίρνεις ένα αυτοκίνητο με περισσότερα άλογα, πιο άνετο και αθόρυβο. Επεξ/σία 24 Ιουλίου από medidia
korakios Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 22/7/2024 στις 11:30 ΜΜ, teo_gr είπε Το δελεαστικό της φάσης του Atto 3 είναι η τιμή του προφανώς και το πολύ χαμηλό κόστος μετακίνησης, συνεργεία-συντήρηση κτλ .... να υπολογίσεις και το κόστος μεικτής ασφάλειας, επίσης σε φόρτιση έξω θα σου βγαίνει το κόστος σαν βενζίνη Στις 22/7/2024 στις 11:30 ΜΜ, teo_gr είπε Με προβληματίζουν και οι ακραίες θερμοκρασίες που παίζουν στην Φλώρινα τον χειμώνα.... απο περιέργεια είδα στο https://ev-database.org/car/1782/BYD-ATTO-3 οτι παίζει να μη σου βγάζει οριακά το πήγαινε , δεν ξέρω πόσο ρεαλιστική είναι η μέτρηση Επεξ/σία 24 Ιουλίου από korakios 1 1
Ntinaras Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Α. Καμία εποχή diesel δεν τελειώνει, ημαρτον, το 80% τις Ευρώπης ντίζελ είναι. Β. Τουλάχιστον για τα δυο πρώτα χρόνια θα κανείς σίγουρα πάνω από 40,000 όπως τα περιγράφεις. Γ. Καλά σοβαρά μιλάς, είναι ακριβότερο από ηλεκτρικό???? Δ. Βρώμικος καύσιμο, ενώ οι πρώτες ύλες από τις μπαταρίες έρχονται από καθαρές πηγές….αν βγάλει πρόβλημα το ηλεκτρικό εκεί να δεις πανηγύρια !!! Μη λεμε τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια σε καθε τοπικ και σε καθε σχολιο. Ναι το ντιζελ ειναι βρωμικο, και τα ηλεκτρικα καθαρα. Τελος. 1 1
Georgebek2 Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Παντως σχετικα με μεταπωλητικη αξια νομιζω κανεις δε θα παρει μεταχειρισμενο ηλεκτρικο, τωρα ειδικα που η εξελιξη ειναι χρονο με τον χρονο, πχ διπλασια αυτονομια μπαταριων σε καποιες περιπτωσεις. 1
stivi1981 Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου εγω παντως 440+χιλιομετρα κανω εκτος πολης με 120+ χλμ 2 ατομα με φουλ βαρος μπαγκαζια και aircondition. ολα αυτα με 26 ευρω καυσιμο με καθολου οικονομικη οδηγηση με vw caddy 2000cc εργοστασιακο Φ.αεριο-βενζινη αν τρεχω 90-100χλμ εχω ακομη μεγαλυτερη αυτονομια και εναλακτικα καπου στα 140χλμ επιπλεον με βενζινη. μπορεις να δεις αν εχεις κοντα σου πρατηριο με φυσικο αεριο και να ζυγισεις τις επιλογες σου. ενδεικτικα το τελευταιο οκταβια με cruise control στα 90χλμ καιει 2.7 κιλα ανα 100 χλμ κοινως με 15 ευρω περιπου πηγαινε ελα στον προορισμο σου.. 2
nikara Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Έχω τον 1000αρη κινητήρα LPG/Βενζίνη σε Renault Captur 23'. Με το συγκεκριμένο αμάξωμα και το 6αρι κιβώτιο δεν έχω παράπονο από το πώς τραβάει. Έχω κάνει πχ πολλές φορές το Αθηνα-Βολος με 3 συνεπιβάτες και φουλ αποσκευές. Πηγαίνει χαλαρά στα 130, με μια κατανάλωση περίπου 8 λίτρα αέριο/ 100, δηλαδή γύρω στα 6,5 ευρω. Προφανώς το αμάξι δεν βαζει φωτιά, αλλά για οικογενειακό μια χαρά είναι ο κινητήρας και κυρίως με πολύ χαμηλό κόστος χρήσης. Επεξ/σία 24 Ιουλίου από nikara 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα