Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι οτι πρέπει να κάνω την διαδρομή σίγουρα. Και καλό θα ήταν να την κάνω και κανα ηλεκτρικό φίλου για να έχω άποψη για τις φορτίσεις κτλ. 

Ο δρόμος μέχρι και τα σύνορα ειναι Εγνατία Οδός οπότε αδυνατώ να πιστέψω οτι ειναι ΓΤΠΚ... 

Απο κει και πέρα σας ακούω για το ντίζελ. Και εν μέρη συμφωνώ, μόνο που ρε παιδιά εκεί που έχουν πάει οι τιμές είναι αμαρτία να "παντρευτώ" ενα ντίζελ που

α) θεωρώ οτι τελειώνει η εποχή τους στα επόμενα χρόνια. Ηδη πολλές μάρκες δεν βγάζουν πλεον μοντέλα ντίζελ 

β) Δεν ξέρω ποσα χλμ θα κάνω σε 2-3 χρόνια (αν θα μου χρειάζεται ουσιαστικά)

γ) Κοστίζει πολύ ακριβά τόσο καινούργιο οσο και μεταχειρισμένο 

δ) Είναι βρόμικο καύσιμο και αν σου βγάλει πρόβλημα την πάτησες

Ίσως η ιδανική λύση να είναι το leasing. Θα πρέπει να δω τις επιλογές. 

  • Like 1
  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν συμβεί κάτι και δεν φορτίσεις .......................... problem.Με θερμικό δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα.Ποσο συχνά μπορεί να συμβεί να μην μπορείς να φορτίσεις;Μια φορά θα φτάσει.

  • Sad 1
Δημοσ.

Αν στην δουλειά σου έχεις πρίζα με 16Α ασφάλεια σε 8 ώρες έχεις 24 kw. 

Όλα γίνονται.. Ξαναλέω... Εξαρτάται από το πόσες φορές θα πας την εβδομάδα, και εάν σου πληρώνουν και τα καυσιμα!!!!! 

Εγώ πχ πρέπει να πάω Καστοριά από Εγνατία. Εκεί όμως που θα πάω για δουλειά, έχει φορτιστή. Θα κάνω την δουλειά μου 1 ώρα και θα επιστρέψω πάλι πίσω. Αν χρειαστεί θα το βάλω για φόρτιση.. 

Όλα είναι συνδυασμός, εμείς εδώ λέμε προσωπικές απόψεις.. 

Δημοσ.
10 hours ago, doctorkostis said:

Οι συνθηκες λοιπον εκαναν τον κοσμο να κοιταει προς Κινα, η οποια προσφερει πλεον ανταγωνιστικες κατασκευες συμφωνα με τον ειδικο τυπο, με υψηλες προδιαγραφες ασφαλειας και φουλ εξοπλισμο.

Δεκτό και απόλυτα σεβαστό. Άρα διαμορφώνεται μια καταναλωτική συμπεριφορά όπου ψωνίζουμε (κινέζικο) αμάξι κυρίως βάσει τιμής και ...μπιμπλικίων, ενώ παίρνουμε περίπου ως δεδομένη (και δεν συζητάμε καν) την αξιοπιστία, ποιότητα, αντοχή, συμπεριφορά στο δρόμο, αναρτήσεις, τρόπο φρεναρίσματος, μεταπωλητική αξία, υποστήριξη/service, κοκ.

Με μια μονοκοντυλιά, λόγω κόστους, "διαγράφουμε" εταιρείες σαν την Toyota.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, Georgebek2 said:

Must το ηλεκτρικο; Εκτος αν εννοεις πως εχεις και αλλο ενα για ταξιδια/κτλ/εκτακτες αναγκες... 

Επισης το κοστος των μπαταριων ειναι πολυ υψηλο, αρα παει περιπατο η οποια οικονομια κανουν.

Τελος η γρηγορη εναλλαγη αυτοκινητων μονο χασουρα φερνει. Βεβαια εγω μιλαω σαν φτωχαδακι, σαν ακριβο χομπι εννοειται πως συμφερει γιατι εχεις παντα καινουριο αυτοκινητο που τοτε κοιτας και leasing.

Ηλεκτρικό είναι must αν έχεις σπίτι με φορτιστή και τα ταξίδια σου δεν είναι συνέχεια Θεσσαλονίκη Αθήνα πηγαίνοντας με τελική, το ηλεκτρικό δεν το παίρνεις για οικονομία το παίρνεις επειδή είναι αθόρυβο, επειδή είναι άνετο επειδή έχει άμεση επιτάχυνση επειδή έχει ένα σορό αυτοματισμούελς που σου κάνει 5η γειά ζωή εύκολη, όποιος θέλει αυτονομία πάει σε ένα diesel 15 χρόνων το κάνει ελευθέρας με πρόγραμμα και έχει οικονομία, όσο για μπαταρίες όπως είπα ένα αμάξι σύγχρονο άσχετα αν είναι μεκ η ηλεκτρικό θα πρπει να είναι κάποιος τρελός για να το κρατήσει 10+ χρόνια

Εγώ επειδή με αυτοκινιτο κάνω το χρόνο ΤΟ ΠΟΛΎ 4.000 χιλομετρα (συνήθος κάπου στης 3000) από τα οποία 1500 είναι απλά για να κινείται αμάξι δεν έχω λόγο να ακολουθήσω το Sport αυτό, από την άλλη με μηχανή κάνω καμιά 15 20 χιλιάδες το χρόνο έτσι ανά δύο χρόνια παίρνει πόδι με Καμία 40 45 χιλιάδες χιλομετρα και πάω στην ειπωμενη

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωστός μου, Αθήνα, πήρε το vw ID.3 από όταν πρωτοβγήκε και έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος με την οικονομία σε υπολογισμό χρήσης έτους (έχει και φωτοβολταϊκά). Είπε ότι αν πέσει η μπαταρία μελλοντικά σε αυτονομία θα το κάνει αυτοκίνητο πόλης και θα πάρει άλλο ηλεκτρικό για τα ταξίδια. Φυσικά τα ταξίδια θέλουν οργάνωση, ενώ πάντα όταν φτάνει κάπου πρώτο μέλημα να το φορτίσει ώστε αν συμβεί κάτι να είναι έτοιμο.

Ένας άλλος, πριν χρόνια,  έκανε λεπτομερή ανάλυση κόστους για τις ανάγκες του, υπολογίζοντας ακόμα και την αγορά ταχυφορτιστή και εν τέλη πήρε πετρέλαιο γιατί δεν είδε σημαντικό όφελος στο ηλεκτρικό.

Από ότι ξέρω, το πετρέλαιο αν χρησιμοποιείται μόνο σε πόλη βγάζει προβλήματα, ενώ μάλλον πρέπει κάποιος να πάρει το τελευταίο euro σε πετρέλαιο (νομίζω euro6), αφού το προηγούμενο μάλλον θα καταργηθεί κάποια στιγμή.

Για τα ηλεκτρικά θυμάμαι είχα διαβάσει για κάποιες απαγορεύσεις σε καράβια.

Επεξ/σία από techartware
  • Like 1
Δημοσ.

Η πιο αξιοπιστη επιλογη θα ηταν ενα diesel ελαφρως μεταχειρισμενο κιολας

Δευτερη επιλογη ενα ηλεκτρικο αλλα θελει προσοχη για το ποια ειναι η πραγματικη αυτονομια τους,τι γινεται με aircondition,με βαρος,με ανοιχτα παραθυρα,με χαμηλες θερμοκρασιες,τι γινεται οταν πας με 150 κτλ,αν δεν εχεις ενα μεγαλο safety margin δεν ειναι ασφαλης επιλογη

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ απλά να σου αφήσω αυτά εδώ, καθώς δεν έχω να προσφέρω κάτι περισσότερο πέρα από το "έχεις χώρο για φόρτιση και φωτοβολταϊκά και σκέφτεσαι κάτι άλλο από ηλεκτρικό;".

https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/51909

image.png.8f2fc59fc5d3b05473fa776f9c86e214.png

https://www.euroncap.com/en/results/byd/atto+3/46635

image.png.3280347ef3a31444e26c68634d59faf2.png

Edit : Εγγύηση BYD (μπαταρία 8 χρόνια/160Κ χλμ, μέχρι το 70%)

image.png.8f097314bde35be524daec26d0bd918a.png

Επίσης, υπάρχει ομάδα στο facebook, μπες και ρώτα πληροφορίες από ανθρώπους που το χρησιμοποιούν ήδη. (αν δεν σε πάει ο σύνδεσμος, ψάξε για "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα")

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, csontheline είπε

Εγώ απλά να σου αφήσω αυτά εδώ, καθώς δεν έχω να προσφέρω κάτι περισσότερο πέρα από το "έχεις χώρο για φόρτιση και φωτοβολταϊκά και σκέφτεσαι κάτι άλλο από ηλεκτρικό;".

https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/51909

image.png.8f2fc59fc5d3b05473fa776f9c86e214.png

https://www.euroncap.com/en/results/byd/atto+3/46635

image.png.3280347ef3a31444e26c68634d59faf2.png

Edit : Εγγύηση BYD (μπαταρία 8 χρόνια/160Κ χλμ, μέχρι το 70%)

image.png.8f097314bde35be524daec26d0bd918a.png

Επίσης, υπάρχει ομάδα στο facebook, μπες και ρώτα πληροφορίες από ανθρώπους που το χρησιμοποιούν ήδη. (αν δεν σε πάει ο σύνδεσμος, ψάξε για "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα")

Το ότι ακόμα εντάσσουμε οχήματα με ακραία διαφορετικές δυνατότητες στην ίδια κατηγορία και ο τίτλος SUV έχει γίνει αντίστοιχος του τίτλου αυτοκίνητο, προσωπικά δεν το καταλαβαίνω.

Στην περίπτωση της αρχικής ερώτησης του @teo_gr , για την συγκεκριμένη χρήση και εγώ το BYD θα επέλεγα, είναι πολλά τα συν του ηλεκτρικού στην δική σου περίπτωση.

Βασικό κριτήριο αποτελεί βέβαια και το αν θα κρατήσεις το ήδη υπάρχον όχημα, και σίγουρα χρειάζεται να κάνεις μια αναγνωριστική βόλτα στη διαδρομή.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, teo_gr said:

Η αλήθεια είναι οτι πρέπει να κάνω την διαδρομή σίγουρα. Και καλό θα ήταν να την κάνω και κανα ηλεκτρικό φίλου για να έχω άποψη για τις φορτίσεις κτλ. 

Ο δρόμος μέχρι και τα σύνορα ειναι Εγνατία Οδός οπότε αδυνατώ να πιστέψω οτι ειναι ΓΤΠΚ... 

Απο κει και πέρα σας ακούω για το ντίζελ. Και εν μέρη συμφωνώ, μόνο που ρε παιδιά εκεί που έχουν πάει οι τιμές είναι αμαρτία να "παντρευτώ" ενα ντίζελ που

α) θεωρώ οτι τελειώνει η εποχή τους στα επόμενα χρόνια. Ηδη πολλές μάρκες δεν βγάζουν πλεον μοντέλα ντίζελ 

β) Δεν ξέρω ποσα χλμ θα κάνω σε 2-3 χρόνια (αν θα μου χρειάζεται ουσιαστικά)

γ) Κοστίζει πολύ ακριβά τόσο καινούργιο οσο και μεταχειρισμένο 

δ) Είναι βρόμικο καύσιμο και αν σου βγάλει πρόβλημα την πάτησες

Ίσως η ιδανική λύση να είναι το leasing. Θα πρέπει να δω τις επιλογές. 

φιλος με παρομοιο σεναριο με σενα (θεσσαλονικη-σιδηροκαστρο) αγόρασε diesel και βαζει πετρελαιο στην βουλγαρια (30-40% φτηνοτερα καυσιμα). Εχει αυτονομια 1000-1100χλμ με ενα ρεζερβουαρ και του βγαίνει πολυ φτηνα η μετακίνηση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, teo_gr said:

Η αλήθεια είναι οτι πρέπει να κάνω την διαδρομή σίγουρα. Και καλό θα ήταν να την κάνω και κανα ηλεκτρικό φίλου για να έχω άποψη για τις φορτίσεις κτλ. 

Ο δρόμος μέχρι και τα σύνορα ειναι Εγνατία Οδός οπότε αδυνατώ να πιστέψω οτι ειναι ΓΤΠΚ... 

Απο κει και πέρα σας ακούω για το ντίζελ. Και εν μέρη συμφωνώ, μόνο που ρε παιδιά εκεί που έχουν πάει οι τιμές είναι αμαρτία να "παντρευτώ" ενα ντίζελ που

α) θεωρώ οτι τελειώνει η εποχή τους στα επόμενα χρόνια. Ηδη πολλές μάρκες δεν βγάζουν πλεον μοντέλα ντίζελ 

β) Δεν ξέρω ποσα χλμ θα κάνω σε 2-3 χρόνια (αν θα μου χρειάζεται ουσιαστικά)

γ) Κοστίζει πολύ ακριβά τόσο καινούργιο οσο και μεταχειρισμένο 

δ) Είναι βρόμικο καύσιμο και αν σου βγάλει πρόβλημα την πάτησες

Ίσως η ιδανική λύση να είναι το leasing. Θα πρέπει να δω τις επιλογές. 

Το να κανεις την διαδρομη με ενα ηλεκτρικο ( παρομοιας αυτονομιας) θα ηταν το ιδανικο για να το δεις ο ιδιος. Ολοι αυτοι οι προβληματισμοι που γραφεις ισχυουν.

Εδω μπορεις να δεις σχεδον ολους τους διαθεσιμους φορτιστες για να εχεις εικονα

https://www.plugshare.com/

Επεξ/σία από gbras
  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, teo_gr said:

Η αλήθεια είναι οτι πρέπει να κάνω την διαδρομή σίγουρα. Και καλό θα ήταν να την κάνω και κανα ηλεκτρικό φίλου για να έχω άποψη για τις φορτίσεις κτλ. 

Ο δρόμος μέχρι και τα σύνορα ειναι Εγνατία Οδός οπότε αδυνατώ να πιστέψω οτι ειναι ΓΤΠΚ... 

Απο κει και πέρα σας ακούω για το ντίζελ. Και εν μέρη συμφωνώ, μόνο που ρε παιδιά εκεί που έχουν πάει οι τιμές είναι αμαρτία να "παντρευτώ" ενα ντίζελ που

α) θεωρώ οτι τελειώνει η εποχή τους στα επόμενα χρόνια. Ηδη πολλές μάρκες δεν βγάζουν πλεον μοντέλα ντίζελ 

β) Δεν ξέρω ποσα χλμ θα κάνω σε 2-3 χρόνια (αν θα μου χρειάζεται ουσιαστικά)

γ) Κοστίζει πολύ ακριβά τόσο καινούργιο οσο και μεταχειρισμένο 

δ) Είναι βρόμικο καύσιμο και αν σου βγάλει πρόβλημα την πάτησες

Ίσως η ιδανική λύση να είναι το leasing. Θα πρέπει να δω τις επιλογές. 

Α. Καμία εποχή diesel δεν τελειώνει, ημαρτον, το 80% τις Ευρώπης ντίζελ είναι.

Β. Τουλάχιστον για τα δυο πρώτα χρόνια θα κανείς σίγουρα πάνω από 40,000 όπως τα περιγράφεις.

Γ. Καλά σοβαρά μιλάς, είναι ακριβότερο από ηλεκτρικό????

Δ. Βρώμικος καύσιμο, ενώ οι πρώτες ύλες από τις μπαταρίες έρχονται από καθαρές πηγές….αν βγάλει πρόβλημα το ηλεκτρικό εκεί να δεις πανηγύρια !!!

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Α. Καμία εποχή diesel δεν τελειώνει, ημαρτον, το 80% τις Ευρώπης ντίζελ είναι.

Β. Τουλάχιστον για τα δυο πρώτα χρόνια θα κανείς σίγουρα πάνω από 40,000 όπως τα περιγράφεις.

Γ. Καλά σοβαρά μιλάς, είναι ακριβότερο από ηλεκτρικό????

Δ. Βρώμικος καύσιμο, ενώ οι πρώτες ύλες από τις μπαταρίες έρχονται από καθαρές πηγές….αν βγάλει πρόβλημα το ηλεκτρικό εκεί να δεις πανηγύρια !!!

Εννοώ ότι τελειώνει η παραγωγή τους ρε συ... Ψάχνω πόσες μάρκες και τα καινούργια μοντέλα απλά ΔΕΝ έχουν ντίζελ! Ολα mild hybrid, plug in και ηλεκτρικά. 

Ναι είναι ακριβότερο. Πήρα προφορά 2λιτρο Octavia, 116ps, το κλασικό ταριφάμαξο δλδ, 27500 €....Με 2 χρόνια εγγύηση. 

Βρώμικο οχι με την χίπικη έννοια, δεν θα σώσω εγω τον πλανήτη όταν οι βιομηχανίες βγάζουν ντουμάνια... Εννοώ οτι ακούω συνέχεια για βουλωμένα μπεκ, βουλωμένα φίλτρα, βουλωμένες αντλίες.... Αφήνει πολύ υπόλειμμα σαν καύσιμο. Δεν αντιλέγω οτι και οι μπαταρίες αν βγάλουν πρόβλημα την έκατσες, αλλά τουλάχιστον σου δίνει και 8 χρόνια εγγύηση. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...