Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 hours ago, teo_gr said:

Γεια σας σύντροφοι!
Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.

Σύντομα θα χρειάζεται μια φορά την εβδομάδα (τουλάχιστον) να κάνω το δρομολόγιο Θεσ/νίκη - Κρυσταλλοπηγή. Για όποιον δεν ξέρει η Κρυσταλλοπηγή είναι στα Ελληνο-Αλβανικά σύνορα, 20 λεπτά απο την Καστορία. 220 χλμ να πας και άλλα τόσα να ρθεις. Άρα για να το στρογγυλέψουμε ας πούμε οτι θα κάνω τουλάχιστον 2.000 χλμ τον μήνα, χωρίς να συμπεριλάβω και τις καθημερινές μου μετακινήσεις, βόλτες, σ/μ, εκδρομές κτλ. Ας βάλουμε λοιπόν 2.500 χλμ μηνιαίως ! Η οικονομία λοιπόν στις μετακινήσεις αλλά και η πρακτικότητα ενός οικογενειακού οχήματος είναι στις προτεραιότητες!

Πάμε τώρα στο προκείμενο. Θα έπαιρνα καινούργιο αμάξι ούτως ή άλλως γιατί έγινα οικογενειάρχης πανάθεμα με και το τρίθυρο δεν πολυβολεύει οπότε έχω τις 2 εξής επιλογές στο μυαλό μου!

Dacia Duster 2024 LPG/Βενζίνη , 1000 cc , 100ps - 24.000 €
Τίμιο, με χώρους, οικονομικό λόγω εργοστασιακού lpg, συμπαθητικό απο μέσα, χωρίς πολλά μπλιμπλίνια. Εργάτης! Αλλά που πας με χίλια κυβικά και 100 αλόγατα ... θα σπρώχνουμε στις ανηφόρες έτσι και το φορτώσω για διακοπές....

BYD Atto 3 2024 EV , 150kW , 204ps - 26.500 € (με κρατική επιδότηση και έξτρα προωθητική 3.000 € της αντιπροσωπείας μέχρι 31/07/2024 !!)
Δεν είχα ποτέ ηλεκτρικό, δεν έχω εμπειρία. Κινέζικος κολοσσός η BYD αλλά δε τους πολυεμπιστεύομαι.... Το αμάξι συμπαθητικό, δεν πετάω την σκούφια μου, πολλά μπλιμπλίνια και φουλ έξτρας. Δεν είναι Tesla αλλα δεν κοστίζει και όσο το Tesla.. Τίμιο θα το χαρακτήριζα και σίγουρα VFM για τα λεφτά του. Απο αυτά που διαβάζω για την πραγματική απόσταση που καλύπτει με μια φόρτιση, φτάνω στον προορισμό μου αλλά θέλει φόρτιση για να γυρίσω. Με προβληματίζουν και οι ακραίες θερμοκρασίες που παίζουν στην Φλώρινα τον χειμώνα.... Το δελεαστικό της φάσης του Atto 3 είναι η τιμή του προφανώς και το πολύ χαμηλό κόστος μετακίνησης, συνεργεία-συντήρηση κτλ ....Τέλος να πω οτι έχω χώρο φόρτισης στο σπίτι, δεν είμαι σε διαμέρισμα. Όσο για τον γυρισμό, υπάρχουν και chargers στην Καστοριά.

Όπως καταλαβαίνεται θα πρέπει να πάρω μια απόφαση άμεσα (πριν λήξει η προωθητική ενέργεια που το κάνει τόσο δελεαστικό)....
Τι θα κάνατε στην θέση μου;
Κάθε σχόλιο και βοήθεια δεκτή!

Diesel only nothing else! Με ένα ντεπόζιτο και ταχύτητες έως 120χλμ άνετα έχεις 1200χλμ! Αυτήν την αυτονομία είχα Αθήνα Θεσσαλονίκη με ενα opel Astra 2017 1.6 cdti! Τόσο απλά και άσε τις μπριζες και τις μπαταρίες!! Σκέψου απλά την περίπτωση ένα πρωί να θες να πας στην δουλειά σου και για οποιοδήποτε λόγο δεν φόρτισες το προηγούμενο βράδυ, η έγινε κατι έκτακτο και θα πρέπει να τρέξεις κάπου…. Sorry αλλά απλά you drunk it! 

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Like 6
  • Haha 1
  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά γιατί θα με τρελάνετε: κάποτε ξεκοκαλίζαμε τον ειδικό τύπο για μάρκες και μοντέλα, για test drive, τεχνικά χαρακτηριστικά και πώς είναι στο δρόμο, για αξιοπιστία και service, για για για. Και είχαμε να κάνουμε με εταιρείες  με ιστορία/παράδοση/τεχνογνωσία. Συγκρίναμε γενιές μοντέλων, μοντέλα ίδιας κατηγορίας, κλπ.

Τώρα έχει γυρίσει τούμπα το σύμπαν και η οποιαδήποτε κινέζικη εταιρεία βγάζει ηλεκτρικό, θεωρούμε δεδομένο ότι ρολάρει όπως τα συμβατικά αυτοκίνητα; Ότι έχει ίδια αξιοπιστία, ποιότητα, υποστήριξη, κοκ; Η απλά τα ...μπιμπλίκια που λέει και ο φίλος μας έχουν τυφλώσει τελείως; Κάποτε η Hyundai και η Kia έκαναν αγώνα να καθιερωθούν ανάμεσα στις σοβαρές μάρκες, κι έρχεται τώρα η BYD (και η εδώ αντιπροσωπεία) να διεκδικήσει κάτι με βάση ...την τιμή;

Ποια είναι η BYD ρε παιδιά, ποια ήταν πριν 20-30 χρόνια; Ποια θα είναι αύριο;

 

Αυτά, ξεχαρμάνιασα :)

 

Υ.Γ. Έχω 1000άρι Α3 με 110 ίππους και δεν έχει κανένα πρόβλημα απόδοσης (aka turbo).

  • Like 3
Δημοσ.

Η BYD  (και ακολουθουν οι λοιπες κινεζικες) βρηκαν προσφορο εδαφος τη στιγμη που οι παραδοσιακοι κατασκευαστες απο Ευρωπη και Ιαπωνια αυξησαν τοσο τις τιμες που  εκαναν δυσκολη την αγορα ενος μεσαιου αυτοκινητου και πανω για τον ευρωπαιο καταναλωτη. Για τον Ελληνα καταναλωτη την εκαναν απλησιαστη, αλλα η Ελλαδα ειναι εν πολλοις ασημαντη για την αυτοκινητοβιομηχανια. 

Οι συνθηκες λοιπον εκαναν τον κοσμο να κοιταει προς Κινα, η οποια προσφερει πλεον ανταγωνιστικες κατασκευες συμφωνα με τον ειδικο τυπο, με υψηλες προδιαγραφες ασφαλειας και φουλ εξοπλισμο. Αν το συνδυασεις και με τις πολυχρονες εγγυησεις, δεν καταλαβαινω γιατι καποιος να παρει ενα Yaris Cross με 30Κ αντι για ενα Atto 3, υπο την προυποθεση οτι εχει να φορτισει στο σπιτι. Ο κινεζος ειναι πιο γρηγορος, πιο ανετος, με περισσοτερο εξοπλισμο και πιο με χαμηλοτερο κοστος χρησης. Γλιτωνεις τα 2€ το λιτρο βενζινη, τα μαστόρια με τα λαδια/ξυδια/φιλτρα και τους απατεωνες βενζινοπωλες που νοθευουν με τηγανολαδα. Αν εχεις δε τη δυνατοτητα για ενα φωτοβολταικο στη στεγη κινεισαι με 2€ στα 100χλμ. Μην ακουσω παλι για κοστος αλλαγης της blade μπαταριας, οι μετρησεις ως τωρα δειχνουν οτι πρωτα θα παει το αυτοκινητο πρεσσα και μετα θα χρειαστει αλλαγη η μπαταρια.

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι lpg 100αροι κινητήρες της renault  είχαν κάποια θέματα με το αέριο, από όσο ξέρω λύθηκαν με επίσκεψη στις αντιπροωπείες εντός εγγύησης. Από κει και πέρα, ως κάτοχος ενός ταπεινού dacia sandero streetway με τον 65άρη κινητήρα, που προσφάτως μπήκε και στο clio, μια χαρά πάω και καίει (στα δικά μου χέρια) 5.1-5.2/100. Σε βρίσκω υπερβολικό "περί αναιμικού" κινητήρα. Έχοντας οδηγήσει το duster με τον συγκεκριμένο κινητήρα, απλά η renault επιβεβαιώνει το πολύ καλό γρανάζωμα που έχει κάνει.

Ανάμεσα σε αυτά τα 2 πάντως θα προτιμούσα dacia duster λόγω χαμηλής αυτονομίας του BYD.

Επεξ/σία από kotsonatos04
Δημοσ.

Κάνω λόγω δουλειάς το Έδεσσα Θεσσαλονίκη περίπου 3 φορές τον μήνα δηλαδή 2000χλμ τον μήνα σίγουρα. Μετά από μια δεκαετία που γίνεται αυτό δεν σκέφτηκα ποτέ να αλλάξω το diesel.

Όσο αφορά το κινέζικο δεν το εμπιστεύομαι με τίποτα, ειδικά να βάζω μέσα και την οικογένειά.

Το duster το έχει ο κουνιάδος μου , τίμιο αλλά δεν έχει την δύναμη ενός diesel με 120ιππους. Και στον δρόμο που θα κάνεις θα το νιώθεις σίγουρα.

Ότι και να πάρεις να το χαρείς.

  • Like 3
Δημοσ.

Οι μπαταριες του byd ποτε θελουν αλλαγη και ποσο κοστιζουν; Και μη ξεχναμε πως απο γενια σε γενια υπαρχουν τεραστιες αλλαγες, δλδ παιζει του χρονου να βγαζουν τα διπλα χιλιομετρα κοκ. Στη παρουσα χρονικη περιοδο δε θα το επαιρνα με τιποτα.

Δημοσ.
1 hour ago, @pnea1973 said:

Επίσης εαν μπορείς να κάνεις την δουλειά σου και να το φορτίζεις πχ σε 3φασικο φορτιστή, αγοράζεις ένα φορητό και θα θα φορτίζεις στην δουλειά σου.. 

οταν γενικός μένεις σε μονοκατοικία και η δουλειά σου δεν ειναι σε στην πόλη ηλεκτρικό ειναι must εμείς εδώ στην πόλη που παρκάρουμε όπου βρούμε και η δουλειά ειναι κέντρο της πόλης που για να παρκάρεις θα πρέπει να εχεις κερδίσει το joker (θες 40 λεπτά να ψάχνεσαι να βρεις παρκινγ)
ηλεκτρικά τα βλέπουμε μόνο στης διαφημίσεις (ουτε σπιτι να φορτίσεις ουτε στην δουλειά πρακτικά άχρηστα μας ειναι..... και ετσι ειναι 70+% της ελλαδας)

9 minutes ago, Georgebek2 said:

Οι μπαταριες του byd ποτε θελουν αλλαγη και ποσο κοστιζουν; Και μη ξεχναμε πως απο γενια σε γενια υπαρχουν τεραστιες αλλαγες, δλδ παιζει του χρονου να βγαζουν τα διπλα χιλιομετρα κοκ. Στη παρουσα χρονικη περιοδο δε θα το επαιρνα με τιποτα.

8 χρονια εγγύηση έχουν 10 στα 10 λένε θα αρχίσει σιγά σιγά η πτώση, κόστος λογικά 30% της αρχικής αξίας του οχήματος

όποιος κρατήσει απο την άλλη σύγχρονο όχημα τόσα χρονια κάτι λάθος κανει πλέον αν θες να μην χάσεις άξια και γενικός να μην παντρευτείς ενα αυτοκίνητο αλλάζεις στα γρήγορα

Δημοσ.
4 minutes ago, Black Demis said:

οταν γενικός μένεις σε μονοκατοικία και η δουλειά σου δεν ειναι σε στην πόλη ηλεκτρικό ειναι must εμείς εδώ στην πόλη που παρκάρουμε όπου βρούμε και η δουλειά ειναι κέντρο της πόλης που για να παρκάρεις θα πρέπει να εχεις κερδίσει το joker (θες 40 λεπτά να ψάχνεσαι να βρεις παρκινγ)
ηλεκτρικά τα βλέπουμε μόνο στης διαφημίσεις (ουτε σπιτι να φορτίσεις ουτε στην δουλειά πρακτικά άχρηστα μας ειναι..... και ετσι ειναι 70+% της ελλαδας)

8 χρονια εγγύηση έχουν 10 στα 10 λένε θα αρχίσει σιγά σιγά η πτώση, κόστος λογικά 30% της αρχικής αξίας του οχήματος

όποιος κρατήσει απο την άλλη σύγχρονο όχημα τόσα χρονια κάτι λάθος κανει πλέον αν θες να μην χάσεις άξια και γενικός να μην παντρευτείς ενα αυτοκίνητο αλλάζεις στα γρήγορα

Must το ηλεκτρικο; Εκτος αν εννοεις πως εχεις και αλλο ενα για ταξιδια/κτλ/εκτακτες αναγκες... 

Επισης το κοστος των μπαταριων ειναι πολυ υψηλο, αρα παει περιπατο η οποια οικονομια κανουν.

Τελος η γρηγορη εναλλαγη αυτοκινητων μονο χασουρα φερνει. Βεβαια εγω μιλαω σαν φτωχαδακι, σαν ακριβο χομπι εννοειται πως συμφερει γιατι εχεις παντα καινουριο αυτοκινητο που τοτε κοιτας και leasing.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/7/2024 στις 11:30 ΜΜ, teo_gr είπε

 

 

Στις 22/7/2024 στις 11:30 ΜΜ, teo_gr είπε

 

 

Στις 22/7/2024 στις 11:30 ΜΜ, teo_gr είπε

Σύντομα θα χρειάζεται μια φορά την εβδομάδα (τουλάχιστον) να κάνω το δρομολόγιο Θεσ/νίκη - Κρυσταλλοπηγή.

Το να μετακομίσεις στη Φλώρινα και ελαχιστοποιήσεις τα δρομολόγια το σκέφτηκες ?

Είναι δύσκολο δρομολόγιο τόσο από Εγνατία όσο και από Έδεσσα , ιδιαίτερα το Χειμώνα.

Κρατάς το δικό σου για λίγο ακόμη και μετά βλέπεις τι σε βολεύει καλύτερα.

Επεξ/σία από libera
  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, libera είπε

 

 

Το να μετακομίσεις στη Φλώρινα και ελαχιστοποιήσεις τα δρομολόγια το σκέφτηκες ?

Είναι δύσκολο δρομολόγιο τόσο από Εγνατία όσο και από Έδεσσα , ιδιαίτερα το Χειμώνα.

Κρατάς το δικό σου για λίγο ακόμη και μετά βλέπεις τι σε βολεύει καλύτερα.

Το να μεταφέρω όλο το νοικοκυριό και την οικογένεια, να νοικιάσω το σπίτι μου Θεσ/νικη με τον κίνδυνο να μου το ρημάξουν και να δεσμεύομαι απο συμβόλαιο τουλάχιστον μια 3ετια, να νοικιάσω άλλο σπίτι στην Καστοριά (πιο κοντά απο Φλώρινα για την εργασία μου), να χάσει την δουλειά της η γυναίκα μου (και τι θα βρει στην Καστοριά..) για να μου βγει μια πιθανή μετάθεση 1-2 χρόνια μετά και να είμαι "άστεγος" Θεσ/νικη .... ε δεν είναι και το καλύτερο σενάριο. 

Πόσο δύσκολο είναι το δρομολόγιο; Θέλω να πω, Εγνατία οδός είναι, δεν είναι κανένας κατσικόδρομος. 
Δεν το έχω κάνει βέβαια ακόμα, στην θεωρία τα λέω αυτά. Όποιος το ξέρει το δρομολόγιο ευπρόσδεκτη η άποψη του.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ μόνο για diesel θα κοιταζα για τέτοιες διαδρομές. Και ίσως lpg, αν και δεν εμπιστεύομαι εντελώς την αξιοπιστία τους. Για ηλεκτρικό, θα έχει φορτιστή στην Κρυσταλοπηγή; Κι αν έχει, έχει πολλούς ώστε να είσαι σίγουρους ότι δεν θα περιμένεις τον προηγούμενο που φορτίζει;

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θα σου προτείνω τι να πάρεις,ο καθένας τα βάζει κάτω και κάνει υπολογισμούς να δει τι τον συμφέρει,απλά βάλε στην εξίσωση σου και αυτό το ηλεκτρικό που θα έρθει,εφόσον το κόστος χρήσης και συντήρησης θα παίξει καθοριστικό ρόλο: https://getelectric.gr/to-byd-dolphin-quot-spaei-quot-to-fragma-ton-e20-000-stin-ellada-kai-einai-diathesimo/

Δημοσ.

Με πόσα χιλιόμετρα θα τρέχεις στην εθνική, με 130 ίσως?

Στην περίπτωση του ηλεκτρικού θα πρέπει να υπολογίσεις την κατανάλωσή του και άρα την αυτονομία με την συγκεκριμένη ταχύτητα. Στις υψηλές ταχύτητες ρουφάει την μπαταρία εξαιρετικά πιο γρήγορα απότι στην πόλη

  • Like 1
Δημοσ.

Εχεις παει ποτε σε αυτα τα μερη ή θα ειναι η πρωτη φορα?

Ειναι ερημια φιλε και οι δρομοι ειναι ΓΤΠΚ ,οσο λιγοτερες μεταβλητες βαλεις στην εξισωση τοσο το καλυτερο.Πηγαινε πρωτα με το σημερινο σου αυτοκινητο και οταν καταλαβεις την περιοχη διαλεγεις τοτε.

Αυτο το "να προλαβεις ως τελος ιουλιου" σου θολωνει το μυαλο.

  • Confused 2
Δημοσ.
4 hours ago, Seldon68 said:

Εχεις παει ποτε σε αυτα τα μερη ή θα ειναι η πρωτη φορα?

Ειναι ερημια φιλε και οι δρομοι ειναι ΓΤΠΚ ,οσο λιγοτερες μεταβλητες βαλεις στην εξισωση τοσο το καλυτερο.Πηγαινε πρωτα με το σημερινο σου αυτοκινητο και οταν καταλαβεις την περιοχη διαλεγεις τοτε.

Αυτο το "να προλαβεις ως τελος ιουλιου" σου θολωνει το μυαλο.

Εσύ έχεις πάει ποτέ από εκείνα τα μέρη; Ρωτάω γιατί αν θεωρείς ΓΤΠΚ την Εγνατία είσαι επιεικώς εκτος θέματος. Όσο και για το "ερημιά" επειδή είναι και σχετικό, το αφήνω απλά ασχολίαστο.

 

On topic: Το χειμώνα με χιόνια ο δρόμος από Φλώρινα είναι δύσκολος. Επίσης υπολόγισε στο πλάνο σου και χειμερινά ελαστικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...