teo_gr Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου Γεια σας σύντροφοι! Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό. Σύντομα θα χρειάζεται μια φορά την εβδομάδα (τουλάχιστον) να κάνω το δρομολόγιο Θεσ/νίκη - Κρυσταλλοπηγή. Για όποιον δεν ξέρει η Κρυσταλλοπηγή είναι στα Ελληνο-Αλβανικά σύνορα, 20 λεπτά απο την Καστορία. 220 χλμ να πας και άλλα τόσα να ρθεις. Άρα για να το στρογγυλέψουμε ας πούμε οτι θα κάνω τουλάχιστον 2.000 χλμ τον μήνα, χωρίς να συμπεριλάβω και τις καθημερινές μου μετακινήσεις, βόλτες, σ/μ, εκδρομές κτλ. Ας βάλουμε λοιπόν 2.500 χλμ μηνιαίως ! Η οικονομία λοιπόν στις μετακινήσεις αλλά και η πρακτικότητα ενός οικογενειακού οχήματος είναι στις προτεραιότητες! Πάμε τώρα στο προκείμενο. Θα έπαιρνα καινούργιο αμάξι ούτως ή άλλως γιατί έγινα οικογενειάρχης πανάθεμα με και το τρίθυρο δεν πολυβολεύει οπότε έχω τις 2 εξής επιλογές στο μυαλό μου! Dacia Duster 2024 LPG/Βενζίνη , 1000 cc , 100ps - 24.000 € Τίμιο, με χώρους, οικονομικό λόγω εργοστασιακού lpg, συμπαθητικό απο μέσα, χωρίς πολλά μπλιμπλίνια. Εργάτης! Αλλά που πας με χίλια κυβικά και 100 αλόγατα ... θα σπρώχνουμε στις ανηφόρες έτσι και το φορτώσω για διακοπές.... BYD Atto 3 2024 EV , 150kW , 204ps - 26.500 € (με κρατική επιδότηση και έξτρα προωθητική 3.000 € της αντιπροσωπείας μέχρι 31/07/2024 !!) Δεν είχα ποτέ ηλεκτρικό, δεν έχω εμπειρία. Κινέζικος κολοσσός η BYD αλλά δε τους πολυεμπιστεύομαι.... Το αμάξι συμπαθητικό, δεν πετάω την σκούφια μου, πολλά μπλιμπλίνια και φουλ έξτρας. Δεν είναι Tesla αλλα δεν κοστίζει και όσο το Tesla.. Τίμιο θα το χαρακτήριζα και σίγουρα VFM για τα λεφτά του. Απο αυτά που διαβάζω για την πραγματική απόσταση που καλύπτει με μια φόρτιση, φτάνω στον προορισμό μου αλλά θέλει φόρτιση για να γυρίσω. Με προβληματίζουν και οι ακραίες θερμοκρασίες που παίζουν στην Φλώρινα τον χειμώνα.... Το δελεαστικό της φάσης του Atto 3 είναι η τιμή του προφανώς και το πολύ χαμηλό κόστος μετακίνησης, συνεργεία-συντήρηση κτλ ....Τέλος να πω οτι έχω χώρο φόρτισης στο σπίτι, δεν είμαι σε διαμέρισμα. Όσο για τον γυρισμό, υπάρχουν και chargers στην Καστοριά. Όπως καταλαβαίνεται θα πρέπει να πάρω μια απόφαση άμεσα (πριν λήξει η προωθητική ενέργεια που το κάνει τόσο δελεαστικό).... Τι θα κάνατε στην θέση μου; Κάθε σχόλιο και βοήθεια δεκτή! 1
pj2501 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Μη σε απασχολούν οι θερμοκρασίες… τι να πουν και στην Νορβηγία - Σουηδία που έχουν 90%+ adaptation σε ηλεκτρικά… ελπίζω να πάρεις σοβαρές τεκμηριωμένες απαντήσεις και να μην γίνει το θέμα arena μεταξύ petrolheads vs electro knights 2
gbras Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Αφου εχεις χωρο σταθμευσης πας σε ηλεκτρικο. Τα χιλιομετρα που θες θα στα καλυψει ανετα το BYD. Ειναι VFM γενικοτερα σε οτιδηποτε κυκλοφορει. Οσο για την οικονομια που θα κανεις απλα ειναι ασυγκριτη με οτιδηποτε αλλο. 5
bill999r Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Φίλε για τόσα χιλιόμετρα τον μήνα δεν νομίζω ότι υπάρχει ανταγωνιστής στο ηλεκτρικό. Αφού σε βολεύει και η απόσταση που βγάζει το ηλεκτρικό νομίζω, ότι το byd είναι μονόδρομος. 5
@pnea1973 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Εχω ηλεκτρικό. Αν ήταν μια φορά την εβδομάδα να κάνω τέτοια απόσταση, θα το έκανα με το ηλεκτρικό. Αν ήταν παραπάνω δεν ξέρω αν θα αγόραζα ηλεκτρικό. Βέβαια σε αυτά τα χρήματα το BYD απλά δεν παίζεται. Απο εκει και πέρα, θα πρέπει να δείς ακριβώς τις αποστάσεις που θα κάνεις. Επίσης απ οτι είδα έχει μέχρι 50Kw φορτιστές, οπότε θα πρέπει να υπολογίσεις το χρόνο που θα κάνεις να φτάσεις, τον χρόνο παραμονής σου, τον χρόνο φόρτισης και τον χρόνο επιστροφής σου. 1
Georgebek2 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Οι μπαταριες του BYD καθε ποτε θελουν αλλαγη και ποσο κοστιζουν; *προσωπικη αποψη μονο για πολη και κοντινες αποστασεις θα επαιρνα ηλεκτρικο. Για ταξιδια και μεγαλες αποστασεις καλυτερα καυσιμο διαφορετικα θαχεις μονιμο αγχος με φτανει/δε με φτανει, που θα φορτισω/ποση ωρα/κτλ. 1
gbras Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου 39 minutes ago, Georgebek2 said: Οι μπαταριες του BYD καθε ποτε θελουν αλλαγη και ποσο κοστιζουν; *προσωπικη αποψη μονο για πολη και κοντινες αποστασεις θα επαιρνα ηλεκτρικο. Για ταξιδια και μεγαλες αποστασεις καλυτερα καυσιμο διαφορετικα θαχεις μονιμο αγχος με φτανει/δε με φτανει, που θα φορτισω/ποση ωρα/κτλ. χωρις να γνωριζεις εχεις αποψη? 2 1
Georgebek2 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου 3 minutes ago, gbras said: χωρις να γνωριζεις εχεις αποψη? Ξερεις;
tutuyo Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου δες το λιγο σε βαθος 10ετιας. Θα συνεχισεις στο ιδιο...βιολι? Η καποια στιγμη θα σταματησει το πηγαινε-ελα και θα εισαι σε αλλη φαση? Απο εκει και περα, απο οτι διαβαζω η μοναδικη σου ενσταση ειναι τα 100hp του Ντουστερ? Γιατι δεν πας να το οδηγησεις, να δεις αν οντως τραβαει? Θεωρω απιθανο η Ρενω να πυροβολουσε τα ποδια της, βαζοντας ενα αναιμικο μοτερ σε ενα οικογενειακο αυτοκινητο. Συγκριτικα μιλωντας, το 2008 που εχω ιδια αποψη, με τους 100hp/6αρι κιβωτιο παει παντου ανετα, φορτωμενο και με μπαγκαζιερα, χωρις κανενα απολυτως προβλημα.
korakios Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Δε νομίζω οτι το ηλεκτρικό θα σε βολέψει , εκτός αν είσαι διατεθειμένος στη διαδρομή να κάνεις μεγάλη(?) στάση για φόρτιση (χρυσοπληρώνοντας το ρεύμα). @@pnea1973 πόση ώρα θέλει αν γνωρίζεις ? 16 ώρες πριν, teo_gr είπε θα σπρώχνουμε στις ανηφόρες έτσι και το φορτώσω για διακοπές.... υπερβολή , πρακτικά επειδή οδηγώ σε δύσκολους δρόμους με ένα ταπεινό panda , ειδικά όταν είναι φορτωμένο το μόνο σοβαρό θέμα είναι οι προσπεράσεις 16 ώρες πριν, teo_gr είπε Με προβληματίζουν και οι ακραίες θερμοκρασίες που παίζουν στην Φλώρινα τον χειμώνα.... εκεί πρέπει να δεις και πότε μπαίνει το lpg σε λειτουργία ,γιατί αν κάνεις μέσα μικρές αποστάσεις θα καις και βενζίνη μπες σε καμια ομάδα στο fb να ρωτήσεις 2
Axelq Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Έχοντας διαβάσει αρκετά forum του εξωτερικού για το BYD Atto 3 όταν έψαχνα αυτοκίνητο, σε χαμηλές θερμοκρασίες έχεις 250 - 300 km αυτονομία. Αν τρέχεις και πάνω από 120 χιλ/ώρα με τον κλιματισμό στο τέρμα, θα είσαι οριακά πιστεύω. 1
terry308 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Το ιδανικότερο ως προς την αυτονομία θα ήταν το diesel, ενώ ως προς το "καύσιμο" ίσως το φυσικό αέριο (cng). Από κει και πέρα... το φ.α. έχει σταματήσει την παραγωγή νέων οχημάτων,οπότε κάτι σε μεταχειρισμένο 1.4(110ps) ή 1.5(131ps) Τύπου Octavia, Leon ως προς την αξιοποίηση του ως οικογενειακό. Πάλι όμως θα "πρέπει " να γίνεται ενδιάμεση στάση για ανεφοδιασμό είτε Κοζάνη,είτε Βέροια... Δεν ξέρω αν υπάρχει η δυνατότητα "δοκιμής" της διαδρομής με όχημα φίλου ή ενικοιαζομενου για καλύτερη εικόνα. 1
@pnea1973 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου 4 ώρες πριν, korakios είπε Δε νομίζω οτι το ηλεκτρικό θα σε βολέψει , εκτός αν είσαι διατεθειμένος στη διαδρομή να κάνεις μεγάλη(?) στάση για φόρτιση (χρυσοπληρώνοντας το ρεύμα). @@pnea1973 πόση ώρα θέλει αν γνωρίζεις ? Δεν μπορώ να πώ για το Atto3, αλλά φάντάζομαι σε 50αρι θα θέλει σίγουρα μισή ώρα......
Black Demis Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου αν στην διαδρομη σου ειναι οκ σταθμη φόρτισης προφανώς πας σε κινεζο χωρις δευτερη σκεψη 3
@pnea1973 Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Black Demis είπε αν στην διαδρομη σου ειναι οκ σταθμη φόρτισης προφανώς πας σε κινεζο χωρις δευτερη σκεψη Επίσης εαν μπορείς να κάνεις την δουλειά σου και να το φορτίζεις πχ σε 3φασικο φορτιστή, αγοράζεις ένα φορητό και θα θα φορτίζεις στην δουλειά σου.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα