Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ιδανικό αμάξι για Κυψέλη-Γαλάτσι-Πήλιο-νησί άγονης γραμμής (λόγω χαμηλώματος)

Πέρα από την πλάκα, για όσους λένε "κινέζικο θα πάρω;" κτλ: Κάποτε τα έλεγαν για τα Γιαπωνέζικα, μετά για τα Κορεάτικα... Πρώτα φτιάχνουν, ύστερα μαθαίνουν, βελτιώνουν και στο τέλος κατακτούν τις αγορές!

Σημείωση: 30.000 δολάρια υποθέτω χωρίς τους φόρους.

  • Like 5
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 hours ago, dtk-386 said:

και πάλι καμία σχέση.

έχεις τις πλάτες και τις διασυνδέσεις του δυνατότερου κράτους στην γη.

Όχι, αλλά κάποια στιγμή περάσανε άπειρες επιδοτήσεις από Ευρώπη και όλα γίνανε πουτανες,βίλες και αυτοκίνητα από του αγρότες (και άλλους κλαδους) και μην πούμε για τους πολιτικούς που απλά τα φάγανε σε μίζες και χίλιες άλλες παπαριές. Οπότε ναι και τις πλάτες των ΗΠΑ να είχαμε ,@@ θα καταφέρναμε...

  • Like 3
Δημοσ.
4 hours ago, dtk-386 said:

και πάλι καμία σχέση.

έχεις τις πλάτες και τις διασυνδέσεις του δυνατότερου κράτους στην γη.

Ναι ενω εμεις μονοι μας πορευομαστε και δε μιλαμε τουρκικα ξερωγω...

Δημοσ.

Από μπροστά McLaren 720, από πίσω κάτι μεταξύ Aston Martin Vantage και Porsche 911. Πάντα κακές αντιγραφές οι Κινέζοι.

  • Like 2
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, trabakoulis είπε

2  τονοι για νουρμπουρινγκ?γελαει ο γαλαξιας  μαζι  τους...

Παρά το βάρος των 1900 κιλών, το SU7 Ultra παραμένει σχετικά ελαφρύ για την κατηγορία του.

0-100 χλμ/ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποτε οι Ιάπωνες και οι Κινέζοι κυκλοφορούσαν πάντα με μια φωτογραφική στο χέρι και φωτογράφιζαν τα πάντα ώστε αργότερα να τα αντιγράψουν και το έκαναν τις περισσότερες φορές με επιτυχία.

Και σε αυτή την φάση θα το κάνουν πάλι, γιατί το έχουν στην κουλτούρα τους, αναμένω να δω πώς θα τα πάνε οι κυρίαρχοι της αγοράς αυτή την στιγμή ώστε να προλάβουν το κύμα που έρχεται. 

Επεξ/σία από Ne0n
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sharke είπε

Παρά το βάρος των 1900 κιλών, το SU7 Ultra παραμένει σχετικά ελαφρύ για την κατηγορία του.

0-100 χλμ/ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα

Ελαφρυ για nur δεν είναι αφού τα περισσότερα είναι μεταξύ 1300-1500 κιλά αλλά το 0-100 σε κάτω από 2 είναι φωτιά!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, trabakoulis said:

2  τονοι για νουρμπουρινγκ?γελαει ο γαλαξιας  μαζι  τους...

Ενδεικτικά, το πόρσε που έχει το ρεκόρ στην κατηγορία. ζυγίζει: Porsche Taycan (all model variants) - Weight: 2165 - 2370 kg.

 

Οπότε το Xiaomi, βαρύ, δεν το λες :D

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_Taycan

Επεξ/σία από GeorgeHellas
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Homecinemakias είπε

0-100 σε 1.97''; Με τον οδηγό μέσα;

Όχι τηλεκατευθυνόμενο.😆

Δημοσ.
23 ώρες πριν, nchatz είπε

Η Xiaomi σχεδιάζει να δοκιμάσει το SU7 Ultra στην πίστα του Nürburgring τον Οκτώβριο, με στόχο να καταρρίψει το ρεκόρ για τετράθυρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το τρέχον ρεκόρ κατέχει η Porsche Taycan με χρόνο 7 λεπτών και 7 δευτερολέπτων. Η προσπάθεια αυτή αποτελεί πρόκληση για τη Xiaomi, καθώς η Porsche έχει εκτεταμένη εμπειρία στη συγκεκριμένη πίστα.

Αν τα καταφέρει, το Νοέμβριο οι Γερμανοί θα παρουσιάσουν το πτυχίο που σκίζεται μόνο του.

  • Haha 1
Δημοσ.

Τα 2 γρηγορότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής (στοκ και όχι ειδικά διαμορφωμένα για την πίστα) στο Nurburgring είναι:

1. Tesla Model S Plaid: 7:25.2  (0-100 2.3s, 0-100-0 mph σε 8.2s στο Fastestlaps), Curb weight 2.290kg

2. Porsche Taycan Turbo S: 7:33.3 (0-100 2.6s, 0-100-0 mph σε 9.8s στο Fastestlaps), Curb weight 2.459kg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...