toxoths73 Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου 23 ώρες πριν, dtk-386 είπε Εχει δηλ νόημα το Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει ? Αμ δεεεε ο Γιάννης ούτε κερνάει εκεί και πληρώνει κανονικά όταν πίνει, σου θυμίζει κάτι το δικό μας το παλιό "ο επιμένων Ελληνικά" πάει το έφαγε η μαρμάγκα το ακούς πουθενά τώρα εδώ?. Εδώ όλα εισαγόμενα.... στο τέλος και το νερό σε ξένους θα το πληρώνουμε αν δεν το κάνουμε ήδη. Η Κίνα μάλλον βρίσκετε στο στάδιο "ο επιμένων Κινέζικα".....
CyanBlue Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου Αν το Nürburgring το ξέρετε σαν την παλάμη σας μη χάνετε χρόνο με διάβασμα, ξέρετε, δε θα το δείτε εκεί ποτέ (όπως και εμείς εδώ, δε θα δούμε εσας). 😁 Αν (το πιθανότερο) είστε "γρήγοροι" στους αγώνες εντυπώσεων έξω απο καφετέριες και μπουζούκια και (λέμε τώρα) τύχει και το δείτε ποτέ στα στέκια, μην παρκάρετε πολύ κοντά, μπορεί κάποια προσωπικά σας δεδομένα να ρουφηχτούν και να μην πάρετε χαμπάρι. 😁 Αν πάλι (το πιθανότερο) σας αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα, δε θα το βρείτε ούτε σε ρέπλικα 1:24 απλά γιατί το ράφι δίπλα από τα βιβλία σας θέλει κάτι σε κόκκινο ή ασημί. 1 1
Othal Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου On 21/07/2024 at 16:07, dtk-386 said: Εχει δηλ νόημα το Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει ? Οχι κανενα. Δεν ειναι πωλησεις αυτες ηθοποιοι ειναι.
sharke Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, lebron15 είπε Από μπροστά McLaren 720, από πίσω κάτι μεταξύ Aston Martin Vantage και Porsche 911. Πάντα κακές αντιγραφές οι Κινέζοι. και γιατί δεν λες mazda και προσπαθείς να το προσομιασεις με άλλες 3 ? 😂 Επεξ/σία 22 Ιουλίου από sharke
dtk-386 Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, Othal είπε Οχι κανενα. Δεν ειναι πωλησεις αυτες ηθοποιοι ειναι. άλλο εννοώ αλλά μην στο χαλάσω που ήθελες να πεις την ειρωνεία σου. Επεξ/σία 22 Ιουλίου από dtk-386
Othal Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Εν τω μεταξυ η xiaomi εχει επενδυσει 10 δις σε έρευνα την τελευταία τριετία για να βγάλει αυτοκίνητα αλλα για τους επιστήμονες του ινσομνια ειναι Κινέζοι.
adastra Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου 3 ώρες πριν, Othal είπε Εν τω μεταξυ η xiaomi εχει επενδυσει 10 δις σε έρευνα την τελευταία τριετία για να βγάλει αυτοκίνητα αλλα για τους επιστήμονες του ινσομνια ειναι Κινέζοι. Η επένδυση πολλών χρημάτων δεν εγγυάται την επιτυχία. Δεκάδες εταιρίες πήραν δισεκατομμύρια για να φτιάξουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σχεδόν όλες είτε έκλεισαν ή είναι σε πορεία πτώχευσης. Παραδείγματα: Lucid: Έχει κάψει σχεδόν 10 δις σε ~6 χρόνια, παράγοντας καλά αυτοκίνητα με τεχνολογία αντίστοιχη ή και σε κάποια σημεία ανώτερη της Tesla (π.χ. αποδοτικότητα) αλλά σήμερα παραπαίει. Mπαίνει μέσα εκατοντάδες χιλιάδες για κάθε μονάδα που παράγει ($433Κ τέλος του 24!), καθώς αδυνατεί να αυξήσει την παραγωγή και να μετριάσει το κόστος, την ώρα που η μικρή ζήτηση για τα (υποδεέστερα από το πως τα παρουσίαζε το marketing της) μοντέλα της τις επιβάλει να κάνει δραματικές εκπτώσεις εις βάρος των περιθωρίων κέρδους. Επιζεί μόνο χάρη στην βαθιά τσέπη των Σαουδαράβων (που την έφτιαξαν σαν Tesla killer) Rivian: Παρά τα γενικά καλά αυτοκίνητα ακόμα έχει τρομακτικό cash burn rate, χάνοντας δεκάδες χιλιάδες ανά μονάδα και χωρίς πολλές πιθανότητες να καταφέρει να αντιστρέψει την πτώση. Η πρόσφατη πώληση της τεχνολογίας αιχμής της στην VW (το backend software, που η VW έριξε αφού δέκα δις και προσέλαβε >5000 developers πάλι δεν κατάφερε να φτιάξει κάτι αξιόλογο) της έδωσε ίσως μια ανάσα για λίγο χρόνο αλλά η πορεία στην χρεωκοπία δεν έχει ανακοπεί. Polestar (Geely Volvo): Παρά το γεγονός ότι εγκατέλειψε τον ανταγωνισμό με την Tesla και αποφάσισε να τιμολογήσει τα αυτοκίνητα της πολύ υψηλότερα ώστε να αναστρέψει το burn rate ακόμα χάνει δισ το έτος, παρά το γεγονός ότι τα αυτοκίνητά της είναι reskinned κινεζικά geely. Vinfast: Σε ελεύθερη πτώση χωρίς πιθανότητες διαφυγής Fisker: ηδη έκλεισε αφήνοντας μερικές χιλιάδες ιδιοκτήτες ακάλυπτους να μην ξέρουν πως θα τα ξεφορτωθούν. Faraday future: στην διαδικασία οργάνωσης χρεοκοπίας ΝΙΟ: Χάνει δισεκατομμύρια τον εξάμηνο, σε μια πτωτική πορεία πλέον χωρίς επιστροφή. Xpeng: προσπαθεί να κάνει pivot σε πιο μαζική παραγωγή (αυτό που σκοτώνει 999 στις 1000 εταιρίες αυτοκινήτων) και να σταματήσει να χάνει δις αλλά μικρές πιθανότητες να τα καταφέρει. Οι πιθανότητες να πετύχει μια εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων (χωρίς τις πλάτες του Κινεζικού Κομουνιστικού Κόμματος και το Πολιτμπιρο να τους χαρίζει δις για να φάνε τους Δυτικούς, σαν την BYD) είναι εξωφρενικά λίγες. Χρειάζεται ένα σετ συγκυριών, τύχης, και κυρίως εξαιρετική διεύθυνση που να βλέπει μακριά στο μέλλον και να χαράζει πορεία που είναι εξαιρετικά σπάνια. Τα λεφτά είναι ίσως το λιγότερο. H Tesla π.χ. ξεκίνησε με μερικές δεκάδες εκατομμύρια όλα και όλα από αυτά που είχαν περισσέψει στον Musk μετά την ίδρυση της Spacex. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα