Προς το περιεχόμενο

Αναζήτηση ειδικού να τεστάρει πιθανώς ελαττωματική GPU.


ΡΙ ΑΠ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά.

Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται.
Το TL;DR λοιπόν είναι ότι αγόρασα τον Γενάρη μια RX 6700XT η οποία νομίζω πως είναι ελαττωματική για διάφορους λόγους.
Την έστειλα πίσω στο κατάστημα και ενώ μου είπαν ότι θα την αντικαταστήσουν, με ταλαιπώρησαν μήνες και έστειλαν πίσω την GPU μαζί με ένα χαρτί από μια γερμανική εταιρεία (ECOM) που υποτίθεται πως έκανε έλεγχο και δεν βρήκε ελάττωμα.
Δεν ξέρω αν τους πιστεύω όμως.
Το κατάστημα απ΄το οποίο την αγόρασα δεν υπάρχει πλέον και δεν είχε και τα καλύτερα reviews (λογικά θα καταλαβαίνετε για ποιο μιλάω).

Θέλω λοιπόν να βρω έναν καλό ειδικό στην Θεσσαλονίκη ή κάπου στην κεντρική/δυτική Μακεδονία, που θα μπορεί να μου την τεστάρει thoroughly και να μου πει με σιγουριά αν είναι ελαττωματική ή όχι.
Να επισημάνω ότι ψάχνω κάποιον που ασχολείται με κάρτες γραφικών, ξέρει τι κάνει και θα μπορεί να την τεστάρει με διάφορες οθόνες.

Δυστυχώς οι περισσότεροι "ειδικοί" που ξέρω εγώ κάνουν format, update bios και σου λένε ότι όλα οκ ενώ δεν ισχύει (μου έτυχε πριν την στείλω πίσω στο κατάστημα).
Δυστυχώς οι συγκυρίες δεν μου επιτρέπουν να βάλω ο ίδιος την κάρτα σε άλλο σύστημα για να την τεστάρω.

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Ps: Για όποιον θέλει more details έχω ένα thread εδώ στο forum (ολοκληρωμένη η ιστορία στο αρχικό post και στην 2η σελίδα που δίνω update).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, ΡΙ ΑΠ said:

Καλησπέρα παιδιά.

Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται.
Το TL;DR λοιπόν είναι ότι αγόρασα τον Γενάρη μια RX 6700XT η οποία νομίζω πως είναι ελαττωματική για διάφορους λόγους.
Την έστειλα πίσω στο κατάστημα και ενώ μου είπαν ότι θα την αντικαταστήσουν, με ταλαιπώρησαν μήνες και έστειλαν πίσω την GPU μαζί με ένα χαρτί από μια γερμανική εταιρεία (ECOM) που υποτίθεται πως έκανε έλεγχο και δεν βρήκε ελάττωμα.
Δεν ξέρω αν τους πιστεύω όμως.
Το κατάστημα απ΄το οποίο την αγόρασα δεν υπάρχει πλέον και δεν είχε και τα καλύτερα reviews (λογικά θα καταλαβαίνετε για ποιο μιλάω).

Θέλω λοιπόν να βρω έναν καλό ειδικό στην Θεσσαλονίκη ή κάπου στην κεντρική/δυτική Μακεδονία, που θα μπορεί να μου την τεστάρει thoroughly και να μου πει με σιγουριά αν είναι ελαττωματική ή όχι.
Να επισημάνω ότι ψάχνω κάποιον που ασχολείται με κάρτες γραφικών, ξέρει τι κάνει και θα μπορεί να την τεστάρει με διάφορες οθόνες.

Δυστυχώς οι περισσότεροι "ειδικοί" που ξέρω εγώ κάνουν format, update bios και σου λένε ότι όλα οκ ενώ δεν ισχύει (μου έτυχε πριν την στείλω πίσω στο κατάστημα).
Δυστυχώς οι συγκυρίες δεν μου επιτρέπουν να βάλω ο ίδιος την κάρτα σε άλλο σύστημα για να την τεστάρω.

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Ps: Για όποιον θέλει more details έχω ένα thread εδώ στο forum (ολοκληρωμένη η ιστορία στο αρχικό post και στην 2η σελίδα που δίνω update).

A)Και να τον έβρισκες, με τα μεταφορικά και την αμοιβή του παίζει να μην άξιζε το κόστος για την 6700xt.

Και στα 2 ενδεχόμενα

1)Δεν έχει πρόβλημα.Σου κόστισε ένα 150αρη.Τι κέρδισες?

2)Έχει πρόβλημα και σου κόστισε κανένα 150ευρω για να το μάθεις.Τι να το κάνεις.

Με το κατάστημα σίγουρα δεν πρόκειται να βγάλεις πλέον άκρη.

Οπότε έχεις 2 επιλογές.

-Επικοινωνείς απευθειας με την sapphire για να την δεχτούν αυτοί για ελεγχο(κόστος μεταφοράς πιθανότατα δικό σου και θα κάνει και κάποιο καιρό στα πηγαινε-ελα.

-Βρισκεις χρόνο και την τσεκαρεις μόνος σου σχολαστικα.Οποτε ξεκινά με benches σε λούπα/furmark κτλ και δες το και συμπεριφορά/θερμοκρασίες.

Btw Εφόσων δεν έχεις περιγράψει αυτό το προβλημα, ούτε έχεις αναφέρει από τι αποτελείτε το υπόλοιπο pc δεν είναι δεδομένο ότι φταίει η καρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, @topos είπε

A)Και να τον έβρισκες, με τα μεταφορικά και την αμοιβή του παίζει να μην άξιζε το κόστος για την 6700xt.

Και στα 2 ενδεχόμενα

1)Δεν έχει πρόβλημα.Σου κόστισε ένα 150αρη.Τι κέρδισες?

2)Έχει πρόβλημα και σου κόστισε κανένα 150ευρω για να το μάθεις.Τι να το κάνεις.

Με το κατάστημα σίγουρα δεν πρόκειται να βγάλεις πλέον άκρη.

Οπότε έχεις 2 επιλογές.

-Επικοινωνείς απευθειας με την sapphire για να την δεχτούν αυτοί για ελεγχο(κόστος μεταφοράς πιθανότατα δικό σου και θα κάνει και κάποιο καιρό στα πηγαινε-ελα.

-Βρισκεις χρόνο και την τσεκαρεις μόνος σου σχολαστικα.Οποτε ξεκινά με benches σε λούπα/furmark κτλ και δες το και συμπεριφορά/θερμοκρασίες.

Btw Εφόσων δεν έχεις περιγράψει αυτό το προβλημα, ούτε έχεις αναφέρει από τι αποτελείτε το υπόλοιπο pc δεν είναι δεδομένο ότι φταίει η καρτα.

Αν είναι τόσο μεγάλη η αμοιβή προφανώς και δεν με συμφέρει.
Αν είναι σχετικά affordable η αμοιβή και μάθω ότι είναι ελαττωματική θα πάρω καινούργια.
Αυτή την στιγμή είμαι ανάμεσα σε GPU και Monitor σαν πιθανότητες για το τι φταίει.
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω σίγουρα για να ξέρω τι να αντικαταστήσω.
Με την Sapphire επικοινώνησα  και μου απάντησαν "Dear Sir/Madam: Please contact local computer store for hardware check."
Να την τσεκάρω μόνος μου δυστυχώς δεν είναι εφικτό για προσωπικούς λόγους.
Το πρόβλημα το περιγράφω εδώ και το σύστημα μου είναι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφτο στα ελληνικα και εδω,αν θες να λάβεις τουλάχιστον μια απαντηση τησ προκοπης.Εκτός αν το μονο που σε νοιάζει ειναι να λάβεις ενα ονομα και ενα τηλ οπότε παω πασο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/7/2024 στις 4:45 ΜΜ, ΡΙ ΑΠ είπε

Καλησπέρα παιδιά.

Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται.
Το TL;DR λοιπόν είναι ότι αγόρασα τον Γενάρη μια RX 6700XT η οποία νομίζω πως είναι ελαττωματική για διάφορους λόγους.
Την έστειλα πίσω στο κατάστημα και ενώ μου είπαν ότι θα την αντικαταστήσουν, με ταλαιπώρησαν μήνες και έστειλαν πίσω την GPU μαζί με ένα χαρτί από μια γερμανική εταιρεία (ECOM) που υποτίθεται πως έκανε έλεγχο και δεν βρήκε ελάττωμα.
Δεν ξέρω αν τους πιστεύω όμως.
Το κατάστημα απ΄το οποίο την αγόρασα δεν υπάρχει πλέον και δεν είχε και τα καλύτερα reviews (λογικά θα καταλαβαίνετε για ποιο μιλάω).

Θέλω λοιπόν να βρω έναν καλό ειδικό στην Θεσσαλονίκη ή κάπου στην κεντρική/δυτική Μακεδονία, που θα μπορεί να μου την τεστάρει thoroughly και να μου πει με σιγουριά αν είναι ελαττωματική ή όχι.
Να επισημάνω ότι ψάχνω κάποιον που ασχολείται με κάρτες γραφικών, ξέρει τι κάνει και θα μπορεί να την τεστάρει με διάφορες οθόνες.

Δυστυχώς οι περισσότεροι "ειδικοί" που ξέρω εγώ κάνουν format, update bios και σου λένε ότι όλα οκ ενώ δεν ισχύει (μου έτυχε πριν την στείλω πίσω στο κατάστημα).
Δυστυχώς οι συγκυρίες δεν μου επιτρέπουν να βάλω ο ίδιος την κάρτα σε άλλο σύστημα για να την τεστάρω.

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Ps: Για όποιον θέλει more details έχω ένα thread εδώ στο forum (ολοκληρωμένη η ιστορία στο αρχικό post και στην 2η σελίδα που δίνω update).

Αδερφέ, έχεις ήδη μια επίσημη πηγή από ειδικό, που σου έχει απαντήσει ότι η κάρτα είναι οκ, και μία ανεπίσημη, τo thread στο forum της amd, που αναφέρει ως πρόβλημα ακριβώς ίδιο με το δικό σου  τη συνεργασία κάρτας και συγκεκριμένων οθονών, και ως λύση την αλλαγή οθόνης ή το να αλλάξει η ανάλυση (που και μένα δε μου φαίνεται σοβαρή λύση). 

Επίσης η κοινή εμπειρία λέει ότι τέτοια θέματα είναι συνήθως drivers, ή θέμα με το vsync κλπ. Η απάντηση του ειδικού του θεσσαλονικιού, τι διαφορετικό θα σου επιβεβαιώσει από αυτήν της ECOM; Τζάμπα λεφτά θα δώσεις, γνώμη μου.

Επεξ/σία από tzavardin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tzavardin είπε

Αδερφέ, έχεις ήδη μια επίσημη πηγή από ειδικό, που σου έχει απαντήσει ότι η κάρτα είναι οκ, και μία ανεπίσημη, τo thread στο forum της amd, που αναφέρει ως πρόβλημα ακριβώς ίδιο με το δικό σου  τη συνεργασία κάρτας και συγκεκριμένων οθονών, και ως λύση την αλλαγή οθόνης ή το να αλλάξει η ανάλυση (που και μένα δε μου φαίνεται σοβαρή λύση). 

Επίσης η κοινή εμπειρία λέει ότι τέτοια θέματα είναι συνήθως drivers, ή θέμα με το vsync κλπ. Η απάντηση του ειδικού του θεσσαλονικιού, τι διαφορετικό θα σου επιβεβαιώσει από αυτήν της ECOM; Τζάμπα λεφτά θα δώσεις, γνώμη μου.

Το θέμα μου είναι ότι δεν μπορώ να εμπιστευτώ 1ον το κατάστημα απ΄το το οποίο την αγόρασα (που ξέρω ότι είναι γτπ) και 2ον την ECOM (γτ δεν έχω ιδέα αν είναι legit εταιρία και αν έκανε σωστό έλεγχο).
Το thread της amd δεν μου επιβεβαιώνει το αν είναι ελαττωματική η GPU μου ή αν είναι η οθόνη μου ή αν είναι ο συνδυασμός τον δύο που προκαλεί το πρόβλημα.
Σε κάποιο απ΄τα post μου εδώ στο φόρουμ ένα απ΄τα παιδιά μου είπε ότι έχει ακριβώς την ίδια οθόνη και την RX 6600 (ίδια αρχιτεκτονική με την 6700XT) και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Γενικά όπου και να έψαξα γι΄αυτό το θέμα δεν βρήκα πουθενά απάντηση που να λέει με σιγουριά αν πρόκειται για hardware issue ή όχι, και δεν υπάρχει πουθενά κάποια αξιόπιστη λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ΡΙ ΑΠ είπε

Το θέμα μου είναι ότι δεν μπορώ να εμπιστευτώ 1ον το κατάστημα απ΄το το οποίο την αγόρασα (που ξέρω ότι είναι γτπ) και 2ον την ECOM (γτ δεν έχω ιδέα αν είναι legit εταιρία και αν έκανε σωστό έλεγχο).
Το thread της amd δεν μου επιβεβαιώνει το αν είναι ελαττωματική η GPU μου ή αν είναι η οθόνη μου ή αν είναι ο συνδυασμός τον δύο που προκαλεί το πρόβλημα.
Σε κάποιο απ΄τα post μου εδώ στο φόρουμ ένα απ΄τα παιδιά μου είπε ότι έχει ακριβώς την ίδια οθόνη και την RX 6600 (ίδια αρχιτεκτονική με την 6700XT) και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Γενικά όπου και να έψαξα γι΄αυτό το θέμα δεν βρήκα πουθενά απάντηση που να λέει με σιγουριά αν πρόκειται για hardware issue ή όχι, και δεν υπάρχει πουθενά κάποια αξιόπιστη λύση.

Ίδια αρχιτεκτονική άλλο die. Για τέτοια θέματα, είναι μήλα με πορτοκάλια τα die ίδιας αρχιτεκτονικής. Άσε που ήδη έχει μπει στη συζήτηση το αν γίνεται σε w10 ή 11 το θέμα.  Ενώ η 6750xt είναι ίδιο die, που είχε το ίδιο θέμα ο φίλος. Επίσης, αν η εταιρεία είναι αυτή η ecom, έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστη από το μέσο έλληνα πληροφορικάριο. 

Τέλος, το μεγαλύτερο θέμα είναι το εξής, όπως σου επισήμαναν. Αν είναι απλά να βάλει την κάρτα και να δει αν δουλεύει/ τρέξει και ένα δύο benchmarks, λογικά ο οποιοσδήποτε τεχνικός θα σε χρεώσει ένα πενηντάρικο. Αυτό που ζητάς, να τσεκάρει με διαφορετικά monitors και να κάνει reproduce ένα τέτοιο πρόβλημα σε διαφορετικά monitors, λογικά κοστίζει πάνω από κατοστάρικο η δουλειά, τα 150 μου φαίνονται απολύτως φυσιολογικά, ακόμα κι αν ΔΕΝ σου βρει λύση ο φίλος, ή καταλήξει ότι φταίει η οθόνη σου. Αξίζει να δώσεις 100+ ευρώ;

Και άμα βρει ότι φταίει η κάρτα, μετά τι; Θα τη στείλεις στη sapphire και θα της πεις ο φίλος μου ο σαλονικιός ξέρει (που δεν ξέρω αν χάνεις εγγύηση αν την ανοίξει να βρει το harware issue, πχ καμμένο capacitor); Πάλι θα πρέπει να πάει στο εξουσιοδοτημένο από την εταιρεία service/rma, και θα μετράει αποκλειστικά η δική τους γνώμη. (Που πιθανότατα είναι η ECOM, δεν πήγε τυχαία εκεί εξαρχής). Άρα γιατί να μην την στείλεις για rma πάλι; 

Είναι λάθος από πολλές πλευρές η λύση που ψάχνεις. Εγώ θα ξεκίναγα να τη δοκιμάσω σε ένα άλλο monitor. Κάποιος γνωστός θα έχει, έστω σαπάκι 60 hz. Θα αποκλείσεις ότι φταίει η κάρτα. Αν έβλεπα ότι φταίει το Monitor, ή θα έβλεπα αν εφαρμόζεται η λύση του amd forum, ή θα άλλαζα μόνιτορ. Εναλλακτικά, ο γνωστός προβλεπόμενος δρόμος. Rma μέχρι να βρουν το πρόβλημα κλπ. Απλά αν είναι θέμα Monitor + amd, θα το κάνεις αυτό ως Infinite loop. 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τρέξε τεστ έχοντας το σύστημα στην τηλεόρασή σου

θα δεις αν επαναλαμβάνεται το θέμα => άρα δε θα φταίει το μόνιτορ , ή αν ΔΕΝ εμφανιστεί το πρόβλημα => μάλλον φταίει το μόνιοτορ

αν αποκλείσεις το μόνιτορ από τους ενόχους, αρχίζεις τα τεστ σε gpu, RAM κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tzavardin είπε

Ίδια αρχιτεκτονική άλλο die. Για τέτοια θέματα, είναι μήλα με πορτοκάλια τα die ίδιας αρχιτεκτονικής. Άσε που ήδη έχει μπει στη συζήτηση το αν γίνεται σε w10 ή 11 το θέμα.  Ενώ η 6750xt είναι ίδιο die, που είχε το ίδιο θέμα ο φίλος. Επίσης, αν η εταιρεία είναι αυτή η ecom, έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστη από το μέσο έλληνα πληροφορικάριο. 

Τέλος, το μεγαλύτερο θέμα είναι το εξής, όπως σου επισήμαναν. Αν είναι απλά να βάλει την κάρτα και να δει αν δουλεύει/ τρέξει και ένα δύο benchmarks, λογικά ο οποιοσδήποτε τεχνικός θα σε χρεώσει ένα πενηντάρικο. Αυτό που ζητάς, να τσεκάρει με διαφορετικά monitors και να κάνει reproduce ένα τέτοιο πρόβλημα σε διαφορετικά monitors, λογικά κοστίζει πάνω από κατοστάρικο η δουλειά, τα 150 μου φαίνονται απολύτως φυσιολογικά, ακόμα κι αν ΔΕΝ σου βρει λύση ο φίλος, ή καταλήξει ότι φταίει η οθόνη σου. Αξίζει να δώσεις 100+ ευρώ;

Και άμα βρει ότι φταίει η κάρτα, μετά τι; Θα τη στείλεις στη sapphire και θα της πεις ο φίλος μου ο σαλονικιός ξέρει (που δεν ξέρω αν χάνεις εγγύηση αν την ανοίξει να βρει το harware issue, πχ καμμένο capacitor); Πάλι θα πρέπει να πάει στο εξουσιοδοτημένο από την εταιρεία service/rma, και θα μετράει αποκλειστικά η δική τους γνώμη. (Που πιθανότατα είναι η ECOM, δεν πήγε τυχαία εκεί εξαρχής). Άρα γιατί να μην την στείλεις για rma πάλι; 

Είναι λάθος από πολλές πλευρές η λύση που ψάχνεις. Εγώ θα ξεκίναγα να τη δοκιμάσω σε ένα άλλο monitor. Κάποιος γνωστός θα έχει, έστω σαπάκι 60 hz. Θα αποκλείσεις ότι φταίει η κάρτα. Αν έβλεπα ότι φταίει το Monitor, ή θα έβλεπα αν εφαρμόζεται η λύση του amd forum, ή θα άλλαζα μόνιτορ. Εναλλακτικά, ο γνωστός προβλεπόμενος δρόμος. Rma μέχρι να βρουν το πρόβλημα κλπ. Απλά αν είναι θέμα Monitor + amd, θα το κάνεις αυτό ως Infinite loop. 

Το logo που έχει πάνω το χαρτί είναι αυτής της εταιρίας.
Τηλεοράσεις και monitor φίλων στα 60hz βρίσκω.
Το θέμα είναι πως αν το πρόβλημα εμφανίζεται στα πιο πολλά Hz, το να πάρω καινούργιο monitor με την ελπίδα ότι δεν θα μου επανεμφανιστεί το πρόβλημα, είναι ρίσκο.
Αν δεις αυτό το link, ο τύπος δοκίμασε διάφορες κάρτες, οθόνες και windows, και ήταν παρών το πρόβλημα.
Το μόνο κοινό ήταν ότι οι κάρτες ήταν 6000 series.

Τα λεφτά είναι πολλά είτε αγοράσω καινούργια οθόνη, είτε αγοράσω καινούργια κάρτα.
Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω ποια επιλογή είναι η πιο σίγουρη έτσι ώστε να μην ξαναέχω το ίδιο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 19/07/2024 at 18:07, ΡΙ ΑΠ said:

Αν είναι τόσο μεγάλη η αμοιβή προφανώς και δεν με συμφέρει.
Αν είναι σχετικά affordable η αμοιβή και μάθω ότι είναι ελαττωματική θα πάρω καινούργια.
Αυτή την στιγμή είμαι ανάμεσα σε GPU και Monitor σαν πιθανότητες για το τι φταίει.
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω σίγουρα για να ξέρω τι να αντικαταστήσω.
Με την Sapphire επικοινώνησα  και μου απάντησαν "Dear Sir/Madam: Please contact local computer store for hardware check."
Να την τσεκάρω μόνος μου δυστυχώς δεν είναι εφικτό για προσωπικούς λόγους.
Το πρόβλημα το περιγράφω εδώ και το σύστημα μου είναι αυτό.

Πολύ συζητηση,πολύ άγχος, λίγο "δράση" βλέπω.

Ξεκινά τα tests όπως σου επισημάναμε όλοι(στο ίδιο pc με την δική σου οθόνη-με dp+HDMI-, με άλλη οθόνη κτλ, εάν δεν σου κάνει το πρόβλημα στην άλλη οθονη-> Πάρε παραμασχαλα την δική σου και δοκίμασε την σε άλλο pc σε εφάμιλλο σενάριο που σου βγάζει πρόβλημα)

Δεν βγάζει εκεί πρόβλημα?Υπάρχει conflict βάλε αγγελία την 6700 και πάρε μια άλλη.

Βγάζει και εκεί πρόβλημα?Ψαχνεσαι για άλλη οθόνη.

Δεν υπάρχουν άλλες λύσεις.

Γενικά σε τέτοιου είδους θέματα ο τεχνικός δεν μπορεί να σπαταλήσει τόσο χρόνο όσο μπορείς να δώσεις εσύ ο ίδιος μιας -ειδικα για hardware τέτοιας αξιας- δεν θα μπορεί να πληρωθεί για αυτόν τον χρόνο.

Οπότε είτε θα πας στο συνοικιακό/πλαισιο/αντίστοιχο service που θα σε χρεώσουν τον τυπικό έλεγχο και θα κάνουν προφανώς ακριβός αυτο->τυπικό ελεγχο με χρέωση 30-50ευρω.

Είτε θα βρεις τον master των pcb που θα δώσει και χρόνο και θα σε χρεώσει 100ευρω++ (και ο μόνος τρόπος να είσαι σίγουρος για το οτιδήποτε είναι να του στείλεις όλο το σύστημα πακέτο μαζί με την οθόνη σου-οποτε βάλε έξτρα κόστος μεταφορικών/συσκευασίας/χρονου)

Είτε να ασχοληθείς εσύ.

Άντε και μια 4η -> Να έχεις κανένα πορωμενο ανηψακι/φίλο που θα ασχοληθεί και θα τον κεράσεις σουβλάκια μετά.Αλλα εάν είχες αυτή την διέξοδο μάλλον θα το είχες δοκιμάσει ήδη.

Η ακόμα τέλος, εάν σου φαίνονται όλα τα παραπάνω βουνό κλείδωσε στα 60fps το gamming και όλα μια χαρά.

Επεξ/σία από @topos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις ανοιξει το ιδιο θεμα 10 φορες.Σου εχουν προτείνει καποια πραγματα και τις 10 φορες απο τα οποια δεν έχεις δοκιμασει τιποτα.Δείχνεις δε μια δυσκοιλιότητα να δοκιμασεις οτιδηποτε και επιμένεις σε αυτο που νομίζεις εσυ.Δεν μπωρω να καταλαβω τι ακριβώς ζητας να σου πουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, filipprin said:

Εχεις ανοιξει το ιδιο θεμα 10 φορες.Σου εχουν προτείνει καποια πραγματα και τις 10 φορες απο τα οποια δεν έχεις δοκιμασει τιποτα.Δείχνεις δε μια δυσκοιλιότητα να δοκιμασεις οτιδηποτε και επιμένεις σε αυτο που νομίζεις εσυ.Δεν μπωρω να καταλαβω τι ακριβώς ζητας να σου πουμε.

Συμφωνω,το θεμα φαινεται περισσοτερο ψυχολογικο παρα hardware.

Να προσθεσω οτι προσωπικα,πιστευω το Γερμανικο συνεργειο οτι η καρτα ειναι οκ.Εκατσα και διαβασα το παλιο σου post του Μαρτιου. Νομιζω οτι εκει ειπες οτι στο Windows 10 δεν υπηρχε προβλημα?Αν ναι,τοτε κανε ενα backup το συστημα που εχεις τωρα με το Windows 11 ,ξαναβαλε το 10 και δες τι γινεται,αν δεν υπαρχει προβλημα,μενεις εκει και οπως σου ειχα γραψει παλια μπορεις να βρεις,ακομη τουλαχιστον,με λιγα χρηματα το Windows 10 Enterprise με υποστηριξη μεχρι το 2032. Κανε τουλαχιστον αυτο το απλο να δεις.

Επεξ/σία από benign
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δυστυχώς η έλλειψη "δράσης" δεν είναι επιλογή μου ακριβώς.
Δεν μ΄αρέσει να μιλάω για προσωπικά online αλλά για να σας δώσω να καταλάβετε, όταν δεν μπορείς physically να βάλεις την κάρτα πίσω στο σύστημα, δεν μπορείς physically να μεταφέρεις οθόνες για να κάνεις δοκιμές, ούτε να οδηγήσεις για να δοκιμάσεις το σύστημα σε διάφορους φίλους, τότε η πιο feasible επιλογή που σκέφτηκα ήταν να με βοηθήσει κάποιος ειδικός.
Αφού απ΄ότι μου λέτε αυτή η επιλογή δεν συμφέρει οικονομικά, τότε θα προσπαθήσω να βρω κάποιον που έχει χρόνο να με βοηθήσει.
Απλά φοβάμαι ότι θα σπαταλήσω χρόνο κοντινού μου ανθρώπου χωρίς να ξέρω σίγουρα ότι θα βγάλω άκρη.
Anyway, έχω αρχίσει και γίνομαι κουραστικός νομίζω.😅
Ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο να ασχοληθείτε, I genuinely appreciate it.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, ΡΙ ΑΠ said:

Παιδιά δυστυχώς η έλλειψη "δράσης" δεν είναι επιλογή μου ακριβώς.
Δεν μ΄αρέσει να μιλάω για προσωπικά online αλλά για να σας δώσω να καταλάβετε, όταν δεν μπορείς physically να βάλεις την κάρτα πίσω στο σύστημα, δεν μπορείς physically να μεταφέρεις οθόνες για να κάνεις δοκιμές, ούτε να οδηγήσεις για να δοκιμάσεις το σύστημα σε διάφορους φίλους, τότε η πιο feasible επιλογή που σκέφτηκα ήταν να με βοηθήσει κάποιος ειδικός.
Αφού απ΄ότι μου λέτε αυτή η επιλογή δεν συμφέρει οικονομικά, τότε θα προσπαθήσω να βρω κάποιον που έχει χρόνο να με βοηθήσει.
Απλά φοβάμαι ότι θα σπαταλήσω χρόνο κοντινού μου ανθρώπου χωρίς να ξέρω σίγουρα ότι θα βγάλω άκρη.
Anyway, έχω αρχίσει και γίνομαι κουραστικός νομίζω.😅
Ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο να ασχοληθείτε, I genuinely appreciate it.

Αγαπητε μου φιλε,αν εχεις καποια αναπηρια,αυτο δεν ειναι ντροπη και δεν υπαρχει λογος να μην μας το αναφερεις.Που να ξερουμε εμεις?

Δοκιμασε αυτο που σου ειπα και να εισαι αισιοδοξος.Και αν δεν βρεις ακρη,προσπαθησε να βρεις καποιον να σε βοηθησει. :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, ΡΙ ΑΠ said:

Παιδιά δυστυχώς η έλλειψη "δράσης" δεν είναι επιλογή μου ακριβώς.
Δεν μ΄αρέσει να μιλάω για προσωπικά online αλλά για να σας δώσω να καταλάβετε, όταν δεν μπορείς physically να βάλεις την κάρτα πίσω στο σύστημα, δεν μπορείς physically να μεταφέρεις οθόνες για να κάνεις δοκιμές, ούτε να οδηγήσεις για να δοκιμάσεις το σύστημα σε διάφορους φίλους, τότε η πιο feasible επιλογή που σκέφτηκα ήταν να με βοηθήσει κάποιος ειδικός.
Αφού απ΄ότι μου λέτε αυτή η επιλογή δεν συμφέρει οικονομικά, τότε θα προσπαθήσω να βρω κάποιον που έχει χρόνο να με βοηθήσει.
Απλά φοβάμαι ότι θα σπαταλήσω χρόνο κοντινού μου ανθρώπου χωρίς να ξέρω σίγουρα ότι θα βγάλω άκρη.
Anyway, έχω αρχίσει και γίνομαι κουραστικός νομίζω.😅
Ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο να ασχοληθείτε, I genuinely appreciate it.

Γράψε την πόλη που βρίσκεσαι(δυτική/κεντρική Μακεδονία είναι "αρκετος" γεωγραφικός χώρος), εάν κάποιος συμφορουμιτης βρισκετε εκεί κοντά μπορεί να βολεψει να πιετε ένα καφεδάκι και να σε βοηθήσει να τεσταρετε το μηχάνημα.(Εγώ βρίσκομαι Κρήτη αλλά σε αντίστοιχη περίπτωση έχω κάνει μέχρι μια ωρίτσα δρόμο να βοηθήσω, είμαι βέβαιος πως εδώ στο forum αρκετοι έχουν κάνει η έχουν την διάθεση να κάνουν κάτι αναλογο)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...