kostasgr78 Δημοσ. 19 Ιουλίου Share Δημοσ. 19 Ιουλίου Εντάξει, εκεί στη Cosmote γνωρίζουμε ότι έχετε πάρει προσωπικά τους στόχους πωλήσεων. Έχουμε καταλάβει από χρόνια ότι σάς ενδιαφέρει πολύ περισσότερο να κάνετε πωλήσεις, παρά να λύνετε τα προβλήματα των συνδρομητών. Αλλά πόσο χαμηλά θα πέσετε σε ηθικό επίπεδο; Καμία ηθική αναστολή οι διευθυντάδες σας; Γίνεται να σάς παίρνει κάποιος για να σάς δηλώσει το θάνατο του ηλικιωμένου γονέα του για να διακόψει τις συνδρομές του, κι εσείς να τον ενημερώνετε 10 δευτερόλεπτα για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, και 3 ολόκληρα λεπτά να του συζητάτε για να δείτε ποιός θα μπει μετά στο σπίτι του θανόντος για να σάς επικοινωνήσει τα στοιχεία του για να του κάνετε προσφορά τηλεφωνίας/ίντερνετ, «για να μη μείνει χωρίς γραμμή το σπίτι»; Όλα αυτά όταν ο άλλος έχει να διαχειριστεί την απώλεια του συγγενικού προσώπου του. ΝΤΡΟΠΗ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nyne Δημοσ. 19 Ιουλίου Share Δημοσ. 19 Ιουλίου Δεν υπάρχουν πλέον άνθρωποι,είναι γνωστό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dj_takis Δημοσ. 19 Ιουλίου Share Δημοσ. 19 Ιουλίου Δυστυχώς αδερφέ δεν υπάρχει η λεγόμενη ανθρωπιά πλέον. Δηλαδή το να θέλουμε το οτιδήποτε, αλλά μπροστά στον πόνο του συνανθρώπου μας να τα αφήνουμε όλα στην άκρη. Για χάρη του. Κι ας μην τον ξέρουμε. Ότι και να πούμε ότι και να σχολιάσουμε γι αυτή τη κατάσταση είναι λίγο. Συλλυπητήρια για τον δικό σου άνθρωπο μόνο έχω να πω. Να ζει πάντα στις καρδιές σας. Όσο για όλα τα άλλα... Ντροπή και μόνο ντροπή... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου (επεξεργασμένο) On 19/07/2024 at 11:01, kostasgr78 said: Εντάξει, εκεί στη Cosmote γνωρίζουμε ότι έχετε πάρει προσωπικά τους στόχους πωλήσεων. Έχουμε καταλάβει από χρόνια ότι σάς ενδιαφέρει πολύ περισσότερο να κάνετε πωλήσεις, παρά να λύνετε τα προβλήματα των συνδρομητών. Αλλά πόσο χαμηλά θα πέσετε σε ηθικό επίπεδο; Καμία ηθική αναστολή οι διευθυντάδες σας; Γίνεται να σάς παίρνει κάποιος για να σάς δηλώσει το θάνατο του ηλικιωμένου γονέα του για να διακόψει τις συνδρομές του, κι εσείς να τον ενημερώνετε 10 δευτερόλεπτα για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, και 3 ολόκληρα λεπτά να του συζητάτε για να δείτε ποιός θα μπει μετά στο σπίτι του θανόντος για να σάς επικοινωνήσει τα στοιχεία του για να του κάνετε προσφορά τηλεφωνίας/ίντερνετ, «για να μη μείνει χωρίς γραμμή το σπίτι»; Όλα αυτά όταν ο άλλος έχει να διαχειριστεί την απώλεια του συγγενικού προσώπου του. ΝΤΡΟΠΗ. δεν εχει να κανει με cosmote απλα ετυχε με cosmote.κοινως σε απλα ελληνικα το ποσο μακρυα θα φτασει ενας πωλητης εχει να κανει με τον χαρακτηρα του και οχι με την εταιρεια του.just saying Επεξ/σία 20 Ιουλίου από poulinos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 20 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουλίου Παραμένω να πιστεύω ότι κάθε υπάλληλος, και ο πωλητής, ουσιωδώς αντανακλά την κουλτούρα της εταιρείας του, είτε αυτή είναι σχηματισμένη συνειδητά είτε ασυνείδητα. Παραμένει, όπως και να έχει, η κουλτούρα της εταιρείας. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 44 minutes ago, kostasgr78 said: Παραμένω να πιστεύω ότι κάθε υπάλληλος, και ο πωλητής, ουσιωδώς αντανακλά την κουλτούρα της εταιρείας του, είτε αυτή είναι σχηματισμένη συνειδητά είτε ασυνείδητα. Παραμένει, όπως και να έχει, η κουλτούρα της εταιρείας. παντα υπαρχει ο μαλακας υπαλληλος ασχετως κουλτουρας της εταιρειας. καμια εταιρεια δεν θα ελεγε οτι οκ απεβιωσε καποιος αλλα εσεις πειτε του αυτο αυτο κ αυτο Επεξ/σία 20 Ιουλίου από poulinos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasbm Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου On 19/07/2024 at 11:01, kostasgr78 said: Εντάξει, εκεί στη Cosmote γνωρίζουμε ότι έχετε πάρει προσωπικά τους στόχους πωλήσεων. Έχουμε καταλάβει από χρόνια ότι σάς ενδιαφέρει πολύ περισσότερο να κάνετε πωλήσεις, παρά να λύνετε τα προβλήματα των συνδρομητών. Αλλά πόσο χαμηλά θα πέσετε σε ηθικό επίπεδο; Καμία ηθική αναστολή οι διευθυντάδες σας; Γίνεται να σάς παίρνει κάποιος για να σάς δηλώσει το θάνατο του ηλικιωμένου γονέα του για να διακόψει τις συνδρομές του, κι εσείς να τον ενημερώνετε 10 δευτερόλεπτα για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, και 3 ολόκληρα λεπτά να του συζητάτε για να δείτε ποιός θα μπει μετά στο σπίτι του θανόντος για να σάς επικοινωνήσει τα στοιχεία του για να του κάνετε προσφορά τηλεφωνίας/ίντερνετ, «για να μη μείνει χωρίς γραμμή το σπίτι»; Όλα αυτά όταν ο άλλος έχει να διαχειριστεί την απώλεια του συγγενικού προσώπου του. ΝΤΡΟΠΗ. επειδη τα εχω περασει....εδωσα το πιστοποιητικο θανατου στο Γερμανο (πιστεω θα γινεται και στη κοσμοτε) και εγινε η διακοπη χωρις ποινη απλα επεστρεψα το ρουτερ ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου Στις 19/7/2024 στις 9:01 ΠΜ, kostasgr78 είπε Εντάξει, εκεί στη Cosmote γνωρίζουμε ότι έχετε πάρει προσωπικά τους στόχους πωλήσεων. Έχουμε καταλάβει από χρόνια ότι σάς ενδιαφέρει πολύ περισσότερο να κάνετε πωλήσεις, παρά να λύνετε τα προβλήματα των συνδρομητών. Αλλά πόσο χαμηλά θα πέσετε σε ηθικό επίπεδο; Καμία ηθική αναστολή οι διευθυντάδες σας; Γίνεται να σάς παίρνει κάποιος για να σάς δηλώσει το θάνατο του ηλικιωμένου γονέα του για να διακόψει τις συνδρομές του, κι εσείς να τον ενημερώνετε 10 δευτερόλεπτα για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, και 3 ολόκληρα λεπτά να του συζητάτε για να δείτε ποιός θα μπει μετά στο σπίτι του θανόντος για να σάς επικοινωνήσει τα στοιχεία του για να του κάνετε προσφορά τηλεφωνίας/ίντερνετ, «για να μη μείνει χωρίς γραμμή το σπίτι»; Όλα αυτά όταν ο άλλος έχει να διαχειριστεί την απώλεια του συγγενικού προσώπου του. ΝΤΡΟΠΗ. Και γιατί καθόσουν και άκουγες για 3 λεπτά τις παπαριές που σου έλεγε;Κλείσε το τηλεφωνο και άσε τον να τα λέει στον αέρα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cumulus Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου ,Είναι θέμα ανθρώπου. Όταν έκανα ιδιαίτερα μαθήματα,όταν πέθανε ο πατέρας μου ,ειδοποίησα όλους τους μαθητές μου ότι την επόμενη δεν θα πάω Μια μαμά μαθητη ξερετε τι μου ειπε; Είναι αυτός λόγος για αναβολή του μαθήματος; 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2 hours ago, cumulus said: ,Είναι θέμα ανθρώπου. Όταν έκανα ιδιαίτερα μαθήματα,όταν πέθανε ο πατέρας μου ,ειδοποίησα όλους τους μαθητές μου ότι την επόμενη δεν θα πάω Μια μαμά μαθητη ξερετε τι μου ειπε; Είναι αυτός λόγος για αναβολή του μαθήματος; βλεπεις αμα δεν γινει ενα μαθημα θα καταστραφει ο κοσμος...... 2 hours ago, Ukforthemoment said: Και γιατί καθόσουν και άκουγες για 3 λεπτά τις παπαριές που σου έλεγε;Κλείσε το τηλεφωνο και άσε τον να τα λέει στον αέρα. το χα γραψει και σε αλλο θεμα και το γραφω και εδω. για μενα ισχυει το παρακατω. χτυπαει το τηλεφωνο: αν ακουσω dialer τοτε το κλεινω πριν το σηκωσει το ατομο που θα μου μιλησει.αν δεν γινει αυτο υπαρχουν 2 σεναρια. αν εχω χρονο μολις ξεκινησει να μιλαει και πει οτι καλω απο εκει και απο εκει και κανει την πρωτη παυση λεω ευχαριστω δεν ενδιαφερομαι και το κλεινω.δεν περιμενω απαντηση δεν περιμενω αντιλογο. ακουγεται χυμα αλλα γλυτωνω το χρονο και των δυο μας αφου δεν θα παρω ΟΤΙ και αν μου δινει.αν ηθελα κατι θα τοειχα παρει ηδη. αν οδηγω ή εχω αναμονή καμια δευτερη γραμμη στο κινητο τοτε παιζει( αν και σπανια να το κλεισω πριν προλαβει να ολοκληρωσει). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 5 λεπτά πριν, poulinos είπε βλεπεις αμα δεν γινει ενα μαθημα θα καταστραφει ο κοσμος...... το χα γραψει και σε αλλο θεμα και το γραφω και εδω. για μενα ισχυει το παρακατω. χτυπαει το τηλεφωνο: αν ακουσω dialer τοτε το κλεινω πριν το σηκωσει το ατομο που θα μου μιλησει.αν δεν γινει αυτο υπαρχουν 2 σεναρια. αν εχω χρονο μολις ξεκινησει να μιλαει και πει οτι καλω απο εκει και απο εκει και κανει την πρωτη παυση λεω ευχαριστω δεν ενδιαφερομαι και το κλεινω.δεν περιμενω απαντηση δεν περιμενω αντιλογο. ακουγεται χυμα αλλα γλυτωνω το χρονο και των δυο μας αφου δεν θα παρω ΟΤΙ και αν μου δινει.αν ηθελα κατι θα τοειχα παρει ηδη. αν οδηγω ή εχω αναμονή καμια δευτερη γραμμη στο κινητο τοτε παιζει( αν και σπανια να το κλεισω πριν προλαβει να ολοκληρωσει). Το ίδιο και εγώ. Συγνώμη δεν ενδιαφέρομαι και κλείνω,ας λεει ότι θέλει (μα δεν θελετε να κάνετε οικονομία κλπ παπαριές; ) . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2 hours ago, kostasbm said: επειδη τα εχω περασει....εδωσα το πιστοποιητικο θανατου στο Γερμανο (πιστεω θα γινεται και στη κοσμοτε) και εγινε η διακοπη χωρις ποινη απλα επεστρεψα το ρουτερ ... Ναι θεωρητικα αλλα και πρακτικα πιστευω εφοσον καποιος απεβιωσε τοτε λήγει η συμβαση ατελως. 1 minute ago, Ukforthemoment said: Το ίδιο και εγώ. Συγνώμη δεν ενδιαφέρομαι και κλείνω,ας λεει ότι θέλει (μα δεν θελετε να κάνετε οικονομία κλπ παπαριές; ) . γενικως τους πιεζουν να μην σε αφησουν να το κλεισεις μεχρι να σου πουν την προσφορα.πολλες φορες ειδικα σε νεα ατομα ειναι διπλα και ο εκπαιδευτης που τους λεει τι να κανουν.για αυτο και ξεκινουν να στα λενε ολα χωρις σταματημο για να το ακουσεις κτλ.για αυτο σου λενε μετα οτι δεν θες την Uber προσφορα ή ακουστε με κτλ. βεβαια υπαρχει και η λυση .πχ καλω απο την cosmote για μια προσφορα.ναι δουλευω στην cosmote.γεια σας. οπως ειχα παει γερμανο για να παρω μια μπαταρια και με πιανουν για να μου πουν για συνδεση ιντερνετ κτλ.και τις λεω δεν μπορεις να μου το κανεις πιο φτηνα απο οτι εχω τωρα. δουλευω σε παροχο 3 hours ago, BadMathematics said: Άποψή μου είναι ότι, οι υπάλληλοι που ασχολούνται με το κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών, θα πρέπει να αξιολογούνται βάση προσόντων στην ανάλογη θέση εργασίας. Οι ακατάλληλοι να απομακρύνονται και να απορροφούνται σε άλλες θέσεις στην ίδια εταιρία να μη χάσουν και τη δουλειά τους. Ελπίζω @kostasgr78 να είχες την ευκαιρία να κάνεις την αξιολόγησή σου για τις υπηρεσίες τους. δυστυχως πολλες φορες δεν μπορεις να κανεις αξιολογηση για πωλησεις κτλ.σε support και αλλες υπηρεσιες γινεται.βεβαια το αναφερω κιολας πολλα πραγματα οπως το να μην σε αφηνουν να μιλησεις ,να μην σε αφηνουν να το κλεισεις δεν ειναι αποφαση του υπαλληλου αλλα ειναι αποφαση της εταιρειας. 4 hours ago, kostasgr78 said: Παραμένω να πιστεύω ότι κάθε υπάλληλος, και ο πωλητής, ουσιωδώς αντανακλά την κουλτούρα της εταιρείας του, είτε αυτή είναι σχηματισμένη συνειδητά είτε ασυνείδητα. Παραμένει, όπως και να έχει, η κουλτούρα της εταιρείας. πολλες φορες ενας υπαλληλος μπορει να καταφυγει σε μη επιτρεπτες μεθοδους για να κερδισει πελατες που η εταιρεια δεν τους εγκρινει. αυτος μπορει να το κανει γιανα πιασει τους στοχους και να μεινει σε μια θεση μεχρι να παρει καποιο bonus επειδη πετυχε τους στοχους εναντι των υπολοιπων.δεν ειναι παντα θεμα εταιρειας αλλα και θεμα ανθρωπου.μερικοι ειναι ανταγωνιστικοι και θα σε κοροιδεψουν για να πετυχουν αυτο που θελουν.βεβαια αν γινει παραπονο στην εταιρεια ανετα μπορει ο αλλος να παρει ποδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2 minutes ago, BadMathematics said: Ε ναι συμφωνώ. Άσε το άλλο που κάνουν. Παίρνουν εξωτερικούς συνεργάτες part time, εκεί να δεις τι γίνεται! Άλλες προσφορές, άλλού για αλλού συνεννόηση, με λένε τάδε και δεν είναι. Mόνο να σηκώνουν το τηλέφωνο ξέρουν. Έχω κλείσει κάτι τέτοιες κλήσεις με τη φράση " δεν ενδιαφέρομαι ευχαριστώ" ούτε και εγώ ξέρω πόσες φορές lol η ιδια η εξωτερικη εταιρεια μπορει να εχει τηλεφωνικες πωλησεις για διαφορους παροχους.5 ατομα να ειναι cosmote αλλοι 5 nova αλλοι 5 vodafone.γενικα οι πωλησεις σπανια πλεον ειναι Inhouse. επιπλεον οπως ειπαμε κανεις δεν καθεται μονιμα εκει.με την πρωτη ευκαιρια φευγουν. και στα support even worse. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου το προβλημα ειναι οτι ειναι γενικο και οχι μονο σε μια εταιρεια. εχει τυχει να μιλησω με support και αν το προβλημα ηταν ενα κλικ λιγο πιο complicated τοτε αστα να πανε.το κακο ειναι οτι α.τους εγραφα αναλυτικα μεχρι αηδιας ποιο ηταν το προβλημα ακριβως για να μην δωσουν ετοιμη απαντηση. β.τους ρωτουσα πχ α.β.γ και απαντουσαν μονο στο α.και μετα ξαναστελνα για να τους πω οτι παιδια αυτο αυτο και αυτο τα εχω δοκιμασει ηδη και το αναφερω κτλ.λογω οτι εχω περασει απο support εχω δει πολλα. βεβαια υπηρχαν και περιπτωσεις που τους εξηγησα επ ακριβως τι εφταιγε και το εφτιαξαν κατευθειαν χωρις να με βαλουν να κανω πραγματα που ειχα δοκιμασει.καποιοι πανε by the book και ακομα και αν τους πεις εχω κανει το 1 2 3 παλι θα σου πουν κανε το 1 2 3 για να πας στο 4.καποιοι το πανε με κοινη λογικη και σε πανε στο 4.και οι 2 εχουν δικιο βεβαια γιατι ειχα δει ατομα που ελεγαν οτι εχουν κανει το 1 2 3 και δεν το ειχαν κανει.δεν φταιει μονο το support βεβαια.πολλες φορες φταιει και αυτος που εχει το προβλημα.δεν ξερει να εξηγησει καν.το εχω δει απειρες φορες και αυτο. δεν εχουν τροπο να εκφρασουν το προβλημα τους και τι εκαναν.και αυτο το βλεπεις και μεσα στο Insomnia. 11 minutes ago, BadMathematics said: Κατάλαβα. Φασόν καταστάσεις. Και εκεί είναι που χάνεται η αξιοπιστία της ποιότητας ακόμα και των παροχών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 21 Ιουλίου Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 3 minutes ago, BadMathematics said: Τρεις εταιρίες μονοπωλούν τις ανάγκες των πολιτών και δεν παρέχουν και τις ποιοτικότερες υπηρεσίες. Στο καφάο της πολυκατοικίας μου έχουν μπει τόσα χέρια, απο Νονα Vodafon cosmote οπτικές ίνες από δω από κει, και το αποτέλεσμα ήταν ότι έφταιγε η Vodafon για το πρόβλημα με το ιντερνετ που είχαμε, γιατί ήταν η περιοχή της και είχε βάλει αυτή τις οπτικές ίνες. Άντε βγάλε άκρη.Έμαθα τι είναι το καφάο, τι οπτική ίνα, τι γραμμή χαλκού και αφού τους στόλισα με τα γαλλικά μου τότε βρήκαν ως δια μαγείας το πρόβλημα. Διαφορετικά δεν θα υπήρχε αποτέλεσμα. Να φανταστείς πόσο άσχετος ήταν ένας τεχνικός της vodafon η της Nova δε θυμάμαι καλά, που μου είπε να τραβήξω προέκταση γραμμής χαλκού για καλύτερο ίντερνετ. 🤐 στο internet υπαρχουν διαφορα θεματα λογω οτι δεν εχει η καθε μια τις δικες τις οπτικες κτλ.σε μια περιοχη τα μηχανηματα και οι οπτικες ειναι πχ vodafone για παραδειγμα αλλα δινει και η Cosmote,nova απο αυτους.βεβαια το κομματι της ινας το πειραζει μονο η Vodafone στη χ περιοχη απο το Floor box και πισω.στον χαλκο το κομματι ειναι του οτε.και πραγματι και εκει πολλοι τεχνικοι ειναι οτι να νε.με μικρη εμπειρια.δυστυχως ο κλαδος πλεον ζηταει πολλα εργατικα χερια και δεν υπαρχουν τοσα πολλα ατομα οποτε με λιγες γνωσεις σε παιρνουν ευκολα. σε αλλη περιοχη ειναι οι ινες της cosmote οποτε χειριζεται αυτη τις βλαβες και για τους αλλους παροχους. δηλαδη η vodafone δινει την βλαβη στην Cosmote αφου ειναι δικη της η περιοχη. και καποτε σε παροχους εβλεπες ατομα με μεγαλη εμπειρια να καθονται χρονια και τωρα να αλλαζουν πεντε πεντε τα ατομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα