Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Morosana είπε

και πάντα είναι  παραπάνω από την ονομαστική χωρητικότητα του ρεζερβουάρ

Δλδ μολις αναψει λαμπακι,  που ακομα εχει μεσα στο ρεζερβουαρ τουλαχιστον το 5-6-7 % του καυσιμου , παιρνει πανω απο το 100% 

Ενδιαφερον 😂

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 19/7/2024 στις 3:26 ΜΜ, gakost είπε

Πραγματικά ο,τι να ναι. Τσουβάλιασμα αδικαιολογητο και χωρίς καμία λογική.

Υπάρχουν  άπειρα πρατήρια που ανήκουν σε ιδιώτες και πολλές φορές έχουν το ίδιο σήμα για χρόνια, είναι αστείο να λες ότι ολοι θα σου πουλήσουν καύσιμο επικίνδυνο για το αυτοκίνητο.

Λες να μην ενδιαφέρονται για την φήμη τους και τους πελάτες τους; Πιστεύεις ότι ένας υπάλληλος που σήμερα είναι αύριο δεν είναι θα τον ενδιαφέρει περισσοτερο απο εναν ιδιοκτητη να ελέγξει τα φίλτρα με συνέπεια  ή να τσεκάρει τις δεξαμενές για νερο οπότε και οπως πρεπει;

Ακριβώς ετσι. Πάντα έβαζα με γνώμονα την τιμή και την ιστορία του πρατηρίου , κυρίως ιδιωτικά. Επειδή καίω υγραέριο έχω το προνόμιο να το αφήνω να αδειάσει να φουλάρω και να τσεκάρω το κάθε πρατήριο τόσο σε ποιότητα όσο και σε ποσότητα.

Θα πω ότι 2-3 φορές που έβαλα σε εταιρικά είχα πρόβλημα με την ποσότητα έτσι ποτέ εταιρικό. Πάντα ιδιωτκό και δοκιμασμένο στο χρόνο και στην περιοχή μου έχουμε πολλά και καλά ιδιωτικά με απίστευτες τιμές έτσι δεν βλέπω για ποιο λόγο να πάω σε εταιρικό και να το πληρώσω με καπέλο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, 2MM είπε

Δλδ μολις αναψει λαμπακι,  που ακομα εχει μεσα στο ρεζερβουαρ τουλαχιστον το 5-6-7 % του καυσιμου , παιρνει πανω απο το 100% 

Ενδιαφερον 😂

Όντως ενδιαφέρον γιατί η χωρητικότητα που δίνει η εταιρεία είναι του ρεζερβουάρ και όχι όλου του συστήματος 😛

 

Σε αντίθεση με αυτό που ίσως νομίζεις το πιστόλι δεν μπαίνει κατευθείαν στο ρεζερβουάρ για να σταματήσει στα 45 λίτρα  😛. Μέχρι την τάπα συνδέεται με μια χοντρή πλαστική σωλήνα που αν τη φουλαρεις μέχρι πάνω ξεπερνάς τα λίτρα του ρεζερβουάρ  . Επίσης όταν δίνει η εταιρεία 45 λίτρα δεν το υπολογίζουν σκασμενο μέχρι το χείλος όπως συμβαίνει με κάθε δοχείο υγρών που αφήνουν περιθώριο για συστολή διαστολή αλλά οι βενζιναδες γεμίζουν δίχως αύριο

 

153130.jpg

images (2).jpeg

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Morosana είπε

Όντως ενδιαφέρον γιατί η χωρητικότητα που δίνει η εταιρεία είναι του ρεζερβουάρ και όχι όλου του συστήματος 😛

 

Σε αντίθεση με αυτό που ίσως νομίζεις το πιστόλι δεν μπαίνει κατευθείαν στο ρεζερβουάρ για να σταματήσει στα 45 λίτρα  😛. Μέχρι την τάπα συνδέεται με μια χοντρή πλαστική σωλήνα που αν τη φουλαρεις μέχρι πάνω ξεπερνάς τα λίτρα του ρεζερβουάρ  . Επίσης όταν δίνει η εταιρεία 45 λίτρα δεν το υπολογίζουν σκασμενο μέχρι το χείλος όπως συμβαίνει με κάθε δοχείο υγρών που αφήνουν περιθώριο για συστολή διαστολή αλλά οι βενζιναδες γεμίζουν δίχως αύριο

 

153130.jpg

images (2).jpeg

Ολα αυτα ειναι γνωστα. Η σωληνα ομως δεν παιρνει πανω απο 2 λιτρα καυσιμο . 

Οπότε με λαμπακι , οπως εξηγησα και πριν, δεν μπορει να παρει παραπανω απο την χωρητικοτητα του ρεζερβουαρ

Παραδειγμα. Εχεις ρεζερβουαρ που παιρνει συμφωνα με τον κατασκευαστη 50 λιτρα . Αναβει λαμπακι και εχουν απομεινει μεσα τουλαχιστον 3 λιτρα (γυρω στα 5 εχουν απομεινει συνηθως, αλλά ας παρουμε το πιο απαισιοδοξο σεναριο). Δλδ μπορει να παρει 47 λιτρα την δεδομενη στιγμη. Αρα μπορεις να βαλεις τα 47 +2 που λες του λαιμου του ρεζερβουαρ = 49 . 

Εσυ λες οτι παιρνει πανω απο 50 που δεν ισχυει . Το εχω κανει αρκετες φορες με 3 διαφοτερικα αμαξια. Και οχι μολις αναψει το λαμπακι , αλλά αρκετα αργοτερα που σχεδον ειχε αδειασει το ντεποζιτο . Ποτε δεν πηρε παραπανω απο οσο λεει ο κατασκευαστης και ας γεμισα τον λαιμο μεχρι να ξεχειλίσει 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή είναι η απάντηση της εταιρείας σε σχόλιο μου στο Google maps. Θα μας χρεώνουν 60 λίτρα στο γέμισμα και να είμαστε και ικανοποιημενοι. 

Screenshot_20240813_160213_Maps~2.jpg

  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thespartian είπε

Αυτή είναι η απάντηση της εταιρείας σε σχόλιο μου στο Google maps. Θα μας χρεώνουν 60 λίτρα στο γέμισμα και να είμαστε και ικανοποιημενοι. 

Screenshot_20240813_160213_Maps~2.jpg

Αυτό στο απάντησε εταιρία καυσίμων;Ποια ήταν;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, 2MM είπε

Ολα αυτα ειναι γνωστα. Η σωληνα ομως δεν παιρνει πανω απο 2 λιτρα καυσιμο . 

Οπότε με λαμπακι , οπως εξηγησα και πριν, δεν μπορει να παρει παραπανω απο την χωρητικοτητα του ρεζερβουαρ

Παραδειγμα. Εχεις ρεζερβουαρ που παιρνει συμφωνα με τον κατασκευαστη 50 λιτρα . Αναβει λαμπακι και εχουν απομεινει μεσα τουλαχιστον 3 λιτρα (γυρω στα 5 εχουν απομεινει συνηθως, αλλά ας παρουμε το πιο απαισιοδοξο σεναριο). Δλδ μπορει να παρει 47 λιτρα την δεδομενη στιγμη. Αρα μπορεις να βαλεις τα 47 +2 που λες του λαιμου του ρεζερβουαρ = 49 . 

Εσυ λες οτι παιρνει πανω απο 50 που δεν ισχυει . Το εχω κανει αρκετες φορες με 3 διαφοτερικα αμαξια. Και οχι μολις αναψει το λαμπακι , αλλά αρκετα αργοτερα που σχεδον ειχε αδειασει το ντεποζιτο . Ποτε δεν πηρε παραπανω απο οσο λεει ο κατασκευαστης και ας γεμισα τον λαιμο μεχρι να ξεχειλίσει 

Όπως είπα και πριν τα 50 λίτρα που δίνει ο κατασκευαστής είναι ονομαστική χωρητικότητα και οχι συνολική μέχρι το χείλος πόσο μάλλον με λαιμό και γραμμές καυσίμου.  Ο κατασκευαστής αφήνει χώρο για expansion αναθυμιάσεις κτλ . 

 Και επειδή το φαινόμενο δεν είναι ελληνικό δες εδώ απάντηση από εταιρεία πετρελαιοειδών στην Κορέα που εξηγεί ότι ακόμα και διάφορα  5-10 λίτρων είναι φυσιολογική 

 

https://www.s-oil7.com/eng/knowledge/expert/view.jsp?seq=79

 

Και απάντηση από τον αμερικανικό οργανισμό τυποποίησης 

 

https://www.sciencedaily.com/releases/2005/10/051023120710.htm

 

 

 

Δημοσ.

Πρατήριο της ΕΚΟ . Αν και ανέφεραν στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας υποθέτω ότι δεν είναι η επίσημη απάντηση τους.

Πάντως μου κάνει εντύπωση που κάνα δυο φορές μου έχει τύχει να φουλαρω το αμάξι και η ποσότητα βενζίνης να αντιστοιχεί απόλυτα σε αυτή που έχει καταναλωθεί βάσει του υπολογιστή ταξιδιου . Πολλές φορές υπάρχει μια ελάχιστη διαφορά 5% (ας πούμε στατιστικό λάθος) αλλά συνήθως η διαφορά είναι πάνω από 10%. 

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτό στο απάντησε εταιρία καυσίμων;Ποια ήταν;

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Morosana είπε

Όπως είπα και πριν τα 50 λίτρα που δίνει ο κατασκευαστής είναι ονομαστική χωρητικότητα και οχι συνολική μέχρι το χείλος πόσο μάλλον με λαιμό και γραμμές καυσίμου.  Ο κατασκευαστής αφήνει χώρο για expansion αναθυμιάσεις κτλ . 

 Και επειδή το φαινόμενο δεν είναι ελληνικό δες εδώ απάντηση από εταιρεία πετρελαιοειδών στην Κορέα που εξηγεί ότι ακόμα και διάφορα  5-10 λίτρων είναι φυσιολογική 

 

https://www.s-oil7.com/eng/knowledge/expert/view.jsp?seq=79

 

Και απάντηση από τον αμερικανικό οργανισμό τυποποίησης 

 

https://www.sciencedaily.com/releases/2005/10/051023120710.htm

 

 

 

Το 2ο αρθρο που λες οτι ειναι απο τον αμερικανικό οργανισμό τυποποίησης , γραφει οτι μπορει η χωριτικοτητα να διαφερει εως και 3%  από την ονομαστική χωρητικότητα της δεξαμενής !!

Το οποιο ταιριαζει με αυτα που εχω αναφερει ηδη . 

Δημοσ.

Επέλεξες να δεις το 3 που σε άλλο κατασκευαστή μπορεί να είναι και 5 αλλά δεν δέχεσαι να καταλάβεις ότι και τα δύο άρθρα λένε ότι μπορεί να υπάρξει διάφορα στην αντλία από την ονομαστική χωρητικότητα χωρις απαραίτητα να σε έχει κλέψει ο βενζινας.  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Morosana είπε

Επέλεξες να δεις το 3 που σε άλλο κατασκευαστή μπορεί να είναι και 5 αλλά δεν δέχεσαι να καταλάβεις ότι και τα δύο άρθρα λένε ότι μπορεί να υπάρξει διάφορα στην αντλία από την ονομαστική χωρητικότητα χωρις απαραίτητα να σε έχει κλέψει ο βενζινας.  

Εσυ εβαλες αρθρο που λεει 3% αποκλιση , εγω σου φταιω? 😂

Αμα εσενα σου βαζουν σε 50αρι ρεζερβουαρ , 55 λιτρα και το δικαιολογεις ετσι,  προβλημα σου . Εμενα δεν μου εχει τυχει ΠΟΤΕ και εχω κανει το "πειραμα" πολλες φορες σε διαφορετικα αμαξια 

Οι κατασκευαστες επισης λενε φυσιολογικη την καταναλωση λαδιου  1lt/1000km . Αμα σου τυχει, πες οτι το λεει ο κατασκευστης οποτε ολα καλα 

Δημοσ.

Όντως η μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαιοειδών της Κορέας και μέλος της aramco λέει μαλακίες και το "πείραμα" σου είναι σωστό. 

Δημοσ.

https://www.xo.gr/profile/profile-906264480/el/

Πετρέλαιο βάζω εγώ βέβαια. Χρόνια πριν μου το είχαν συστήσει ότι έχει καθαρά καύσιμα και έρχονται ταξιτζήδες από την άλλη άκρη της Αττικής να γεμίσουν σε αυτό. Όντως έχω διαπιστώσει ότι είναι το καλύτερο και προσπαθώ όσο είμαι κοντά να βάζω από αυτό. Από όσα έχω δοκιμάσει (9 στις 10 φορές βάζω σε εταιρικά EKO-Shell-BP) μάλλον το πιο αξιόπιστο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά θα έλεγα ότι κ εταιρικά παίζουν με ποσοστα αντλίας αλλά όχι ποιότητας...χορός εκατονταδων μυρίων π βολεύει τους πάντες γ αυτό κ δεν πέφτει το φπα/εφκ...εστω κ μετά την αποκάλυψη των γκρεεκμαφια . Αν ξέρετε στην περιοχή σας 2 3 με λαθραία ή πειραγμένες αντλιες δεν είναι τυχαίο π ανηκουν σε συγκεκριμένες εταιρείες ή α.π. 

Mετρηση σε αντλία γίνεται με πιστοποιημενο βαθμονονημενο δοχείο..η μέτρηση επηρεάζεται από ατμους/θερμοκρασία περιβαλλοντος+υπογειας δεξαμενής ,ταχύτητα π ριχνεις την βενζίνη..εν ολιγης έτσι κ αλλιώς πάντα θα χεις λιγότερο από λιτρο

Επεξ/σία από kage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Morosana είπε

Όντως η μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαιοειδών της Κορέας και μέλος της aramco λέει μαλακίες και το "πείραμα" σου είναι σωστό. 

Τελευταια φορα σου απανταω. Οι εταιριες λενε οτι τους συμφερει , οποτε τους συμφερει . Οπως πχ ανακοινωνανε  καταναλωση  καυσιμου Χ λτ/100 και η κανονικη ηταν 40-50% πανω . Τωρα μια εταιρια καυσιμων τι περιμενεις να πει? Να μην υποστηριξει τον κλαδο της? Ο αμερικανικος οργανισμος  αλλιως τα ειπε παντως.... αλλο το 3% που λεει ο ενας,  αλλο το 10% που λεει ο αλλος . Εσυ πιστευε οτι θες, ποσως με ενδιαφερει 

Επεξ/σία από 2MM

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...