Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου Δημοσ. 18 Ιουλίου Delta Force: Hawk Ops Will Be Using Unreal Engine 5, Gets Teaser Trailer for Black Hawk Down Campaign Έρχεται το Delta Force: Hawk Ops από τους TiMi Studio Group και Level Infinite. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών Unreal Engine 5 και στην κυκλοφορία του θα έχει 3 mods. Αυτά είναι τα Hazard Operations, Havoc Warfare και Black Hawk Down. Στο πρώτο mode έχεις 3-man squad και κάνεις αποστολές, το -Havoc Warfare- είναι το ''Batlefield'' mode όπου θα έχει μεγάλο χάρτη με οχήματα κλπ και τέλος το -Black Hawk Down- θα είναι remaster του κλασικού IP όπου θα προσφέρει ''κινηματογραφική'' εμπειρία. Θα κυκλοφορούσε η Open Alpha σήμερα(18-7) αλλά οι developers είπαν ότι θα την καθυστερήσουν για να κάνουν απαραίτητες διορθώσεις. Το παιχνίδι μέχρι στιγμής θα έλεγε κανείς ότι είναι μια μίξη Call of Duty και Battlefield. Υπάρχουν trailers και βίντεο από την Alpha όπου έπαιξαν γνωστοί streamers. Ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχουμε προς το παρόν. https://store.steampowered.com/app/2507950/Delta_Force_Hawk_Ops/ 2
xtrmsnpr Δημοσ. 18 Ιουλίου Δημοσ. 18 Ιουλίου Καλά ότι παίζει ο jackfrags πλέον και "ενθουσιάζεται", κρατάω τρομερά μικρό καλάθι, γιατί τα "παίρνει" για να τα βγάλει τα βίδεα αυτά. Οπότε, όταν έρθει, βλέπουμε τι θα είναι. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Εγώ δεν το έπαιξα αλλά απ' όσο βλέπω, φαίνεται καλό και έχει potential για κάτι πολύ καλό(με την κατάλληλη υποστήριξη). Το πρόβλημα κλασικά θα είναι οι cheaters και η έλλειψη έξτρα content. Επεξ/σία 18 Ιουλίου από Psycho_Warhead
John_on_PC Δημοσ. 19 Ιουλίου Δημοσ. 19 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Επειδή δεν το ανέφερες πάνω, το παιχνίδι θα βγει στο Steam, Epic Games Store, PS4/5, Xbox One/Series X/S, Android και iOS. Δεν θα έχει crossplay μεταξύ PC/consoles και mobile, αλλά δεν ξέρουμε ακόμα για crossplay μεταξύ PC και consoles. Το multiplayer νομίζω χρησιμοποιεί UE4 και το campaign UE5 με καλύτερα γραφικά από το multiplayer. Tο multiplayer θα είναι free to play, ενώ το campaign θα το πουλήσουν ως DLC. Είπαν πως θα δώσουν προτεραιότητα στον να σταματάν τους cheaters και το mobile version θα έχει το kernel anticheat της Tencent ACE, οπότε λογικά κάτι παρόμοιο θα έχει και στο PC. Έχουν πει πως δεν θα είναι pay to win και θα έχει μόνο τα κλασσικά cosmetic microtransactions. Είναι ξεκάθαρο mash up Battlefield, COD και Arena Breakout. Έτσι όπως το έχω δει μέχρι τώρα, έχει το gunplay και παρόμοια μοντέλα όπλων και animations με τα COD Modern Warfare, με movement παρόμοιο με το Battlefield 1 (slide μόνο για έναν operator προς το παρόν) και UI ίδιο με το Battlefield 2042. Το extraction mode είναι ουσιαστικά ίδιο με το Arena Breakout, οι χάρτες έχουν παρόμοια layouts με το Arena Breakout αλλά είναι μικρότεροι με 3-4 POIs και δεν έχει vehicles. Οι χάρτες στο 64 player Battlefield gamemode (έχει breakthrough και conquest, αλλά μόνο breakthrough στο alpha) μοιάζουν αρκετά με τους χάρτες του 2042, αλλά με πολύ καλύτερο design που θυμίζει Battlefield 3 στα close quarters και με βρωμιά κτλ, όχι σαν στο 2042 που τα πάντα είναι πεντακάθαρα λες και βγήκαν χθες από εργοστάσιο. Επίσης δεν είναι τα πάντα τεράστια ανοιχτά κομμάτια χωρίς cover. Τα vehicles φαίνονται αρκετά OP εδώ, στο alpha έχει tanks, ελικόπτερα και ελεγχόμενο πλοίο για μεταφορά σαν στο naval strike του Battlefield 4. Τα όπλα είναι κλειδωμένα ανά operator, οπότε πχ δεν μπορείς να έχεις SMGs στους operators που είναι snipers, που ήταν άλλο ένα τεράστιο πρόβλημα με το 2042. Οπότε οι operators λειτουργούν πιο πολύ σαν υποκλάσεις των κλασσικών assault, medic, engineer και recon κλάσεων, αλλά με unique abilities η/και gadgets. Οι operators έχουν ακόμα πιο cringy voicelines από το 2042 (η μία τύπισσα λέει κυριολεκτικά "no cap"), αλλά φαίνεται πως τα ακούς μόνο στο μενού όταν τους κάνεις customize και αλλάζεις ανάμεσα στους χαρακτήρες. Από abilities και gadgets, νομίζω είναι πολύ λιγότερο OP από αυτές που υπάρχουν στο 2042. Τα πιο δυνατά abilities είναι το γρηγορότερο τρέξιμο του assault operator που σου δίνει συνεχόμενα ζωή κιόλας για μερικά δευτερόλεπτα και το healing pistol (ακριβώς σαν της Falck) του medic operator. Αλλά δεν υπάρχει κάτι που παραβιάζει τους κλασσικούς κανόνες του FPS gameplay σαν τον Mackay, τη Sundance ή τον Zain που καταστρέφαν το gameplay του 2042 μαζί με τους χάρτες. Το βέλος που κάνει spot σε μια περιοχή φαίνεται αρχικά σπασμένο, αλλά μετά από λίγο καταλαβαίνεις ότι είναι σαν το flare από το Battlefield 1, αλλά με συντομότερη διάρκεια, μικρότερο range και 3D outline spotting αντί για spotting στο χάρτη, οπότε δεν είναι τόσο φοβερό. Από performance φαίνεται πως τρέχει πολύ καλά. Με βάση ένα τύπο που έπαιζε το closed alpha technical test, με 5800x3d και 3080ti έπιανε 120-140 fps στο 64 player gamemode με ένα κλικ πριν τα maxed out (έχει Low, Medium, High, Ultra, Extreme και Ultimate presets και αυτός έπαιζε με Extreme) και χωρίς upscaling σε 1440p. Με DLSS quality πήγαινε 175-200 fps, στο ίδιο game, αλλά άρχιζε να γίνεται CPU bottlenecked. Κάνει και καλό performance scaling γιατί σε άλλο βίντεο ένας με mobile 1070 έπιανε περίπου 60 fps στα Ultra native 1080p. Πιστεύω θέλει CPU optimizations γιατί μέχρι 35% χρήση πήγαινε ο 5800x3d με το DLSS, ενώ το 2042 φτάνει και 90% χρήση άνετα. Ο 7700HQ έκανε bottleneck την mobile 1070 στα Ultra. Αν και είναι Unreal Engine, οπότε ψιλοείναι θαύμα που τρέχει με 64 παίκτες, τεράστιους χάρτες και τόσα fps χωρίς stuttering, οπότε απίθανο να υπάρξει μεγάλη βελτίωση σε αυτό το κομμάτι. Έχει έτοιμα DLSS, FSR, XESS και TSR upscaling. Δυστυχώς δεν έχει server browser και τα servers διαλύονται μετά από κάθε αγώνα, που με αγχώνει μήπως σκοπεύουν να βάλουν SBMM, το οποίο ουσιαστικά θα κατέστρεφε το Battlefield gamemode. Στο alpha είχε και bots, που ο Stodeh έλεγε πως ήταν φοβερά και δεν μπορούσαν να καταλάβουν ότι ήταν bots, γιατί παίζαν τόσο καλά όσο και οι παίκτες (μέχρι το τέλος του αγώνα που ο συμπαίκτης τους κόλλησε σε μια πόρτα και χτυπούσε συνεχώς πάνω της, οπότε κατάλαβαν πως ήταν bot). Το ποιό σημαντικό για μένα είναι πως φαίνεται πως οι lead developers που παίρνουν τις αποφάσεις όντως καταλαβαίνουν τι κάνει ένα fps παιχνίδι καλό και ξέρουν ποιά κομμάτια των διαφόρων παιχνιδιών είναι καλά. Γιατί η Dice και τα διάφορα COD studios ξεκάθαρα δεν έχουν ιδέα γιατί άρεσαν τα παλιά παιχνίδια τους στον κόσμο ή τουλάχιστον επιλέγουν να το αγνοούν. Η εταιρεία που το βγάζει έχει funding από την Tencent και πριν είχαν βγάλει το COD Mobile, για αυτό τα animations και το gunplay μοιάζουν τόσο με το COD. Εκεί καλά έβγαζαν content, οπότε ελπίζω να καταφέρουν και το live service εδώ, αλλά είναι το πρώτο τους non mobile παιχνίδι. Το PC alpha, όταν γίνει τελικά, θα έχει τυχαία επιλογή μέσω Steam playtest και της σελίδας τους, αλλά και με Twitch drops μετά από 1 ώρα παρακολούθησης streamer που παίζουν το παιχνίδι. Επεξ/σία 19 Ιουλίου από John_on_PC 4
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Θεωρώ αρνητικό το f2p, διότι θα τρώει ban ο cheater, θα φτιάχνει νέο account και θα συνεχίζει τις μλκίες..Ενώ έστω με μια αγορά στα 20 ευρώ, αποτρέπεται σε μεγάλο βαθμό αυτό.. Επεξ/σία 19 Ιουλίου από Psycho_Warhead
_Theo_ Δημοσ. 19 Ιουλίου Δημοσ. 19 Ιουλίου 12 ώρες πριν, John_on_PC είπε Δυστυχώς δεν έχει server browser και τα servers διαλύονται μετά από κάθε αγώνα, που με αγχώνει μήπως σκοπεύουν να βάλουν SBMM, το οποίο ουσιαστικά θα κατέστρεφε το Battlefield gamemode. Στο alpha είχε και bots, που ο Stodeh έλεγε πως ήταν φοβερά και δεν μπορούσαν να καταλάβουν ότι ήταν bots, γιατί παίζαν τόσο καλά όσο και οι παίκτες (μέχρι το τέλος του αγώνα που ο συμπαίκτης τους κόλλησε σε μια πόρτα και χτυπούσε συνεχώς πάνω της, οπότε κατάλαβαν πως ήταν bot). Μεγάλο αρνητικό αυτό. Ήταν ένας από τους λόγους που παράτησα το Battlefield 2042. Τι νέα μόδα είναι αυτή, δεν μπορώ να καταλάβω. 1
John_on_PC Δημοσ. 19 Ιουλίου Δημοσ. 19 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, _Theo_ said: Μεγάλο αρνητικό αυτό. Ήταν ένας από τους λόγους που παράτησα το Battlefield 2042. Τι νέα μόδα είναι αυτή, δεν μπορώ να καταλάβω. Ναι δεν ξέρω, βγάζει νόημα μόνο αν θέλουν να βάλουν SBMM. Βέβαια μπορεί απλά να μην το έχουν βάλει ακόμα. Δεν έχει ακόμα controller support πχ και θυμάμαι όταν κάνανε Q&A, είπαν πως τους εξέπληξε πόσα άτομα ζητήσανε controller support ακόμα και για το PC only alpha. Όπως δεν σε αφήνει και να κάνεις edit το loadout σου στη διάρκεια ενός match. Μόνο από το κεντρικό μενού μπορείς να το αλλάξεις. Οπότε ακόμα λείπουν σημαντικά features που σκοπεύουν να προσθέσουν, ας ελπίσουμε πως το server browser είναι ένα από αυτά. Επεξ/σία 19 Ιουλίου από John_on_PC 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου Θα προτιμούσα να μην μπει ο καρκίνος controller - aim assist αλλά το κόβω χλωμό να το γλιτώσουμε.
comfuzio Δημοσ. 19 Ιουλίου Δημοσ. 19 Ιουλίου 18 minutes ago, Psycho_Warhead said: Θα προτιμούσα να μην μπει ο καρκίνος controller - aim assist αλλά το κόβω χλωμό να το γλιτώσουμε. Μήπως το παιχνίδι το λένε: hawk twah? 5
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου Τους έκανε εντύπωση που καθυστέρησε η Open Alpha καθώς όπως λένε ήταν σε μια χαρά κατάσταση, για Alpha..Φαίνεται υποσχόμενο πάντως, μακάρι..
Zus Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου Στις 19/7/2024 στις 2:41 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε Θα προτιμούσα να μην μπει ο καρκίνος controller - aim assist αλλά το κόβω χλωμό να το γλιτώσουμε. Μόνο με έναν τρόπο λύνεται αυτό. Τερματισμός του cross platform. Οι κονσολάδες ας σκοτώνονται μεταξύ τους με aim assist και οι MKs μεταξύ τους χωρίς aim assist. Όσοι παίζουν controller σε FPS games στο PC και θα χάσουν το aim assist, ας το γυρίσουν σε κανένα Sims.
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου Μα δεν είναι θέμα cross-platform, στο PC οι περισσότεροι ''competitive players'' παίζουν με controller πλέον λόγω του aim assist. Θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός παικτών ανάλογα με το input, κάτι που το βλέπω απίθανο.
GjokerR Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου Στις 22/7/2024 στις 9:11 ΠΜ, Zus είπε Μόνο με έναν τρόπο λύνεται αυτό. Τερματισμός του cross platform. Οι κονσολάδες ας σκοτώνονται μεταξύ τους με aim assist και οι MKs μεταξύ τους χωρίς aim assist. Όσοι παίζουν controller σε FPS games στο PC και θα χάσουν το aim assist, ας το γυρίσουν σε κανένα Sims. Γιατί ως γνωστό εν έτη 2024 δεν μπορείς να συνδέσεις keyboard σε κονσόλα, πόσο μάλλον controller σε PC...
spanian Δημοσ. 23 Ιουλίου Δημοσ. 23 Ιουλίου 3 hours ago, GjokerR said: Γιατί ως γνωστό εν έτη 2024 δεν μπορείς να συνδέσεις keyboard σε κονσόλα, πόσο μάλλον controller σε PC... Άσχετο..
Zus Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Στις 22/7/2024 στις 9:14 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε Μα δεν είναι θέμα cross-platform, στο PC οι περισσότεροι ''competitive players'' παίζουν με controller πλέον λόγω του aim assist. Θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός παικτών ανάλογα με το input, κάτι που το βλέπω απίθανο. Μάλλον δεν έγινε αρκετά κατανοητό αυτό που εννοώ: Το aim assist να διατηρηθεί στις κονσόλες, καθότι είναι και το λογικό λόγω controller. Στο PC ΠΛΗΡΗΣ κατάργηση του aim assist. Πλήρης όμως. Θέλεις να παίξεις με controller στο PC; Μαγκιά σου και καλή τύχη. Χωρίς aim assist δεν πετυχαίνεις αντίπαλο με RPG ούτε στα 2 μέτρα; Sorry no sorry, γύρνα το σε MK. 4 ώρες πριν, GjokerR είπε Γιατί ως γνωστό εν έτη 2024 δεν μπορείς να συνδέσεις keyboard σε κονσόλα, πόσο μάλλον controller σε PC... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα