adastra Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, Ne0n είπε Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο νόμο (φθίνουσας ή μη ανάλογης απόδοσης) δεν έχουν μέχρι τώρα πετύχει στον τομέα της Αεροδιαστημικής και βρίσκονται 1-2 δεκαετίες πίσω από τους προηγμένους παίκτες στον τομέα και αυτό διότι η Ρωσική τεχνολογία που αγόρασαν ήταν ήδη παρωχημένη με αποτέλεσμα η εν συνεχεία παραγόμενη ποιότητα και ποσότητα να είναι χαμηλή. Αντίθετα η μικρή ιδιωτική εταιρία SpaceX, έβαλε τα γυαλιά σε όλες τις Διαστημικές Υπηρεσίες στον κόσμο απλούστατα γιατί δεν ακολούθησε την "κρατική" νοοτροπία που δεσμεύει και επιβραδύνει όλες αυτές τις υπηρεσίες, έδρασε πολύ ποιο ευέλικτα στο θέμα της καινοτομίας επενδύοντας όλη την δυναμική της στο development, ακόμα και με μικρό δυναμικό και budget στην αρχή και αυτό συνέβαλε σημαντικά στην σημερινή της επιτυχία. Η Σοβιετική Διαστημική τεχνολογία δεν ήταν παρωχημένη. Σε ορισμένα πράγματα ήταν πιο εξελιγμένη και από την Αμερικάνικη. Π.χ. οι Σοβιετικοί είχαν πολύ εξελιγμένους πυραυλοκινητήρες καυσίμων υδρογονανθράκων. Ήταν οι πρώτοι που ανέπτυξαν ORSC (Oxidizer Rich Staged Combustion) κινητήρες όπως τον RD-180 που αγόρασε και χρησιμοποίησε ακόμα και η Lockheed Martin στον AtlasV, η επιτυχία του οποίου δεν ξεπεράστηκε μέχρι τους κινητήρες της Spacex. Πάνω σε ένα τέτοιο, τον RD-120, έχτισαν οι Κινέζοι σχεδόν όλο το διαστημικό τους πρόγραμμα όταν τον αγόρασαν μετά την πτώση του κουμουνισμού, και τους πήρε >20 χρόνια να τον αντιγράψουν στον δικό τους YF-100 (και λοιπές εκδόσεις του). Για παράδειγμα ακόμα και η πιο αργή από τις νέες αεροδιαστημικές εταιρίες της Αμερικής η Blue Origin κατάφερε να σχεδιάσει από το μηδέν και να πετάξει έναν πολύ πιο εξελιγμένο ORSC κινητήρα από τον YF100, τον BE4, σε λιγότερο από τον μισό χρόνο. Και δεν πήραν μόνο τους κινητήρες έτοιμους. Τα διαστημόπλοια τους είναι απλές βελτιώσεις στα σημεία του Soyuz, ακόμα και ο ολοκαίνουργος Διαστημικός σταθμός της βασίζεται στον Mir. Η Spacex επένδυσε εξαρχής στην ποιότητα αντί για την ποσότητα. Όπως λέει ο Musk, ένας κορυφαίος μηχανικός (πραγματικά κορυφαίος όμως στο τοπ 5-10 στον κόσμο) παράγει περισσότερο πραγματικό έργο από εκατοντάδες μέτριους/καλούς μηχανικούς. Γιαυτό προσέλαβε ο ίδιος τις πρώτες 2-3000 χιλιάδες κόσμο (πραγματικά έπαιρνε προσωπική συνέντευξη στον κάθε ένα με το team των VP του) δίνοντας έμφαση αποκλειστικά στις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και το πάθος για την αποστολή (ένα σημαντικό ποσοστό αυτών δεν έχει καν πτυχίο πανεπιστημίου). Δεν ισχύει μόνο ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης, αλλά και η Αρχή του Pareto ('The Law of the Vital Few'). Και για να φτιάξεις αυτούς τους ελάχιστους κορυφαίους πρέπει να έχεις την κουλτούρα της αριστείας και της καινοτομίας από την βάση. Επεξ/σία 23 Ιουλίου από adastra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 1 hour ago, adastra said: Αρχή του Pareto Πρώτη φορά βλέπω να χρησιμοποιείται έτσι η αρχή του Pareto, συνήθως το λέμε για να δείξουμε πως το 20% καλοπερνάει σε βάρος του 80%. Αυτά τα κορυφαία κορόιδα παίρνουν και τη μερίδα του λέοντος από τα κέρδη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ο 80-20 κανόνας παρατηρείται σε αμέτρητες καταστάσεις. Στις επιχειρήσεις είναι σχεδόν κανόνας ότι το 20% των καλύτερων πιο δημιουργικών εργαζομένων παράγει 80% της αξίας. Το 20% των πωλητών φέρνει το 80% των πωλήσεων, το 20% των μηχανικών παράγει το 80% της καινοτομίας, ή το 20% των επιχειρηματιών παράγει το 80% του πλούτου μιας κοινωνίας κτλ. Παρόμοιος με τον νόμο του Price: η τετραγωνική ρίζα του αριθμού των ατόμων σε έναν τομέα κάνει το ήμισυ της δουλειάς. Για παράδειγμα, σε μια εταιρεία 100 εργαζομένων, μόνο 10 θα παρήγαγαν το ήμισυ της συνολικής παραγωγής. Στην Spacex δηλαδή των 12000 εργαζομένων μια εκατοντάδα περίπου από αυτούς παράγει την μισή δουλειά. Επεξ/σία 23 Ιουλίου από adastra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 14 minutes ago, adastra said: το 20% των επιχειρηματιών παράγει το 80% του πλούτου μιας κοινωνίας Πολύ ενδιαφέρουσα τοποθέτηση, είστε ένας μαέστρος πνευματικής γυμναστικής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε Πολύ ενδιαφέρουσα τοποθέτηση, είστε ένας μαέστρος πνευματικής γυμναστικής. Δεν είναι πνευματική γυμναστική, αν ψάξεις θα βρεις αμέτρητες έρευνες σε πολλούς τομείς, όπως 20% των επιστημόνων παράγει 80% της γνώσης, ή 20% των καλλιτεχνών το 80% της εμπορικής τέχνης. Αυτό είναι φυσικό αποτέλεσμα του (ίσως) φυσικού νόμου, δηλαδή σε μια (αρκετά αξιοκρατική) κοινωνία γενικά των 20% των πιο ικανών δημιουργικών ανθρώπων να έχει 80% του πλούτου/εισοδήματος. Επεξ/σία 23 Ιουλίου από adastra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 19 minutes ago, adastra said: αν ψάξεις θα βρεις αμέτρητες έρευνες σε πολλούς τομείς, όπως 20% των επιστημόνων παράγει 80% της γνώσης, ή 20% των καλλιτεχνών το 80% της εμπορικής τέχνης. Δεν είπα όχι σε αυτό. 20 minutes ago, adastra said: των 20% των πιο ικανών δημιουργικών ανθρώπων να έχει 80% του πλούτου/εισοδήματος. Όπως βλέπεις από τα στοιχεία, το 20% των ικανών, πληρώνει το 80% των φόρων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ne0n Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, adastra είπε Η Σοβιετική Διαστημική τεχνολογία δεν ήταν παρωχημένη. Σε ορισμένα πράγματα ήταν πιο εξελιγμένη και από την Αμερικάνικη. Π.χ. οι Σοβιετικοί είχαν πολύ εξελιγμένους πυραυλοκινητήρες καυσίμων υδρογονανθράκων. Ήταν οι πρώτοι που ανέπτυξαν ORSC (Oxidizer Rich Staged Combustion) κινητήρες όπως τον RD-180 που αγόρασε και χρησιμοποίησε ακόμα και η Lockheed Martin στον AtlasV, η επιτυχία του οποίου δεν ξεπεράστηκε μέχρι τους κινητήρες της Spacex. Πάνω σε ένα τέτοιο, τον RD-120, έχτισαν οι Κινέζοι σχεδόν όλο το διαστημικό τους πρόγραμμα όταν τον αγόρασαν μετά την πτώση του κουμουνισμού, και τους πήρε >20 χρόνια να τον αντιγράψουν στον δικό τους YF-100 (και λοιπές εκδόσεις του). Για παράδειγμα ακόμα και η πιο αργή από τις νέες αεροδιαστημικές εταιρίες της Αμερικής η Blue Origin κατάφερε να σχεδιάσει από το μηδέν και να πετάξει έναν πολύ πιο εξελιγμένο ORSC κινητήρα από τον YF100, τον BE4, σε λιγότερο από τον μισό χρόνο. Και δεν πήραν μόνο τους κινητήρες έτοιμους. Τα διαστημόπλοια τους είναι απλές βελτιώσεις στα σημεία του Soyuz, ακόμα και ο ολοκαίνουργος Διαστημικός σταθμός της βασίζεται στον Mir. Η Ρωσική Διαστημική τεχνολογία στο μεγαλύτερο μέρος της ήταν παρωχημένη εκείνη την περίοδο σε σχέση με την τεχνολογία άλλων προηγμένων χωρών, όχι όμως σε όλα της τα επιτεύγματα φυσικά και συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση σου στο θέμα των πυραυλοκινητήρων αλλά πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι εκείνη την περίοδο σε γενικότερα πλαίσια η Κινέζικη Τεχνολογία δεν ήταν αρκετά εξελιγμένη , όπως σήμερα, ώστε να μπορέσει γρήγορα να απορροφήσει στο σύνολο της την Ρωσική Τεχνολογία και να την εξελίξει συνολικά (και όχι τμηματικά) σε μεγάλο η ικανοποιητικό βαθμό. επιπλέον εάν το πάρεις αναλογικά η μετέπειτα εξέλιξη τους και η πρόοδος τους σε αυτό τον τομέα ήταν ταχύτατη αλλά όχι ανταγωνιστική , όπως πολύ σωστά επεσήμανες σύμφωνα με την αρχή του Paretto υστερεί στην ποιότητα και κατά συνέπεια στην αποτελεσματική παραγόμενη ποσότητα. 3 ώρες πριν, adastra είπε Η Spacex επένδυσε εξαρχής στην ποιότητα αντί για την ποσότητα. Όπως λέει ο Musk, ένας κορυφαίος μηχανικός (πραγματικά κορυφαίος όμως στο τοπ 5-10 στον κόσμο) παράγει περισσότερο πραγματικό έργο από εκατοντάδες μέτριους/καλούς μηχανικούς. Γιαυτό προσέλαβε ο ίδιος τις πρώτες 2-3000 χιλιάδες κόσμο (πραγματικά έπαιρνε προσωπική συνέντευξη στον κάθε ένα με το team των VP του) δίνοντας έμφαση αποκλειστικά στις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και το πάθος για την αποστολή (ένα σημαντικό ποσοστό αυτών δεν έχει καν πτυχίο πανεπιστημίου). Δεν ισχύει μόνο ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης, αλλά και η Αρχή του Pareto ('The Law of the Vital Few'). Και για να φτιάξεις αυτούς τους ελάχιστους κορυφαίους πρέπει να έχεις την κουλτούρα της αριστείας και της καινοτομίας από την βάση. Συμφωνούμε απόλυτα, σε αυτό αναφέρομαι και εγώ σχετικά με την έμφαση στην ποιότητα. Επεκτάθηκες αναλυτικά και ορθά επί των επιχειρημάτων μου σχετικά με την Spacex η οποία εξαρχής επένδυσε στην ποιότητα και την καινοτομία απορρίπτοντας την κλασική "κρατική" κουλτούρα που δεν βασίζεται στην αποτελεσματική διαχείριση,, εξέλιξη και εξειδίκευση. Επεξ/σία 23 Ιουλίου από Ne0n Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 5 minutes ago, Ne0n said: https://www.businessinsider.com/elon-musk-list-government-subsidies-tesla-billions-spacex-solarcity-2021-12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ne0n Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 14 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε https://www.businessinsider.com/elon-musk-list-government-subsidies-tesla-billions-spacex-solarcity-2021-12 Κοινώς ούτε ο Elon μπορεί να τα βάλει συνολικά εναντίων του Αμερικανικού Συστήματος, παρά μόνο να κερδίσει μερικές μάχες για την μεγαλύτερη φορολόγηση των ισχυρότερων . Μόνο εάν η πλειοψηφία των ισχυρών στις US το δεχτεί μπορεί να αλλάξει κάτι συνολικά, μέχρι τότε κάθε προσπάθεια μικρή η μεγάλη βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, BadMathematics είπε Ορίστε;; μήπως εννοείς το νόμο της προσφοράς και της ζήτησης,η το νόμο της μιας τιμής; εεεε δεν κατάλαβα γιατί όπως το περιγράφεις, κάπου υπάρχει μπέρδεμα. Αυτό που περιγράφεις εδώ εγκειται στο νόμο φθίνουσας ή μη ανάλογης απόδοσης, έβαλες και τις τετραγωνικές ρίζες μέσα.. Price's Law: The Principle That Can Help You Grow Both Professionally and Personally 52 λεπτά πριν, Ne0n είπε Η Ρωσική Διαστημική τεχνολογία στο μεγαλύτερο μέρος της ήταν παρωχημένη εκείνη την περίοδο σε σχέση με την τεχνολογία άλλων προηγμένων χωρών, όχι όμως σε όλα της τα επιτεύγματα φυσικά και συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση σου στο θέμα των πυραυλοκινητήρων αλλά πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι εκείνη την περίοδο σε γενικότερα πλαίσια η Κινέζικη Τεχνολογία δεν ήταν αρκετά εξελιγμένη , όπως σήμερα, ώστε να μπορέσει γρήγορα να απορροφήσει στο σύνολο της την Ρωσική Τεχνολογία και να την εξελίξει συνολικά (και όχι τμηματικά) σε μεγάλο η ικανοποιητικό βαθμό. επιπλέον εάν το πάρεις αναλογικά η μετέπειτα εξέλιξη τους και η πρόοδος τους σε αυτό τον τομέα ήταν ταχύτατη αλλά όχι ανταγωνιστική , όπως πολύ σωστά επεσήμανες σύμφωνα με την αρχή του Paretto υστερεί στην ποιότητα και κατά συνέπεια στην αποτελεσματική παραγόμενη ποσότητα Η Σοβιετική Διαστημική τεχνολογία ήταν πίσω γενικά από την Αμερικάνικη αλλά επιμένω δεν ήταν παρωχημένη. Πρίν καταρρεύσει είχε παράγει τεράστια καινοτομία, όπως το διαστημικό λεωφορείο Buran και τον εξαιρετικό φορέα Energia (που είχε πολλές πιθανότητες να γίνει ακόμα και επαναχρησιμοποιήσημος), τους διαστημικούς σταθμούς MIR και άλλα. Και η πρόοδος της Κίνας στο διάστημα δεν ήταν ταχύτατη. Η Ινδία π.χ. με ένα ελάχιστο κλάσμα των πόρων και σε ένα κλάσμα του χρόνου και με χαμηλότερη τεχνολογική βάση (και χωρίς να αντιγράφει απλά σοβιετικά συστήματα) έφτασε σε μεγάλο μέρος την Κίνα και αναμένεται να την ξεπεράσει κινούμενη με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα. 46 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε https://www.businessinsider.com/elon-musk-list-government-subsidies-tesla-billions-spacex-solarcity-2021-12 Όχι πάλι τις ίδιες ψευτιές και ανοησίες έλεος.Τα συμβόλαια για παροχή υπηρεσιών της NASA ΔΕΝ είναι επιδοτήσεις (όταν αγοράζεις ένα προιόν δεν επιδοτείς των κατασκευαστή), και τα tax rebates στους αγοραστές όλων των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων από τα οποία ωφελήθηκε ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία που πούλαγε τέτοια δεν είναι επιδοτήσεις στην Tesla. Επιδότηση είναι τα δεκάδες δις που πήραν οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν επέστρεψαν ποτέ (η GM τα έκανε bonus και stock buy backs π.χ.). Επιδότηση είναι τα δεκάδες δις που έπαιρναν οι κρατικοδίαιτες αεροδιαστημικές εταιρίες τους στρατιωτικοβιομηχανικού συμπλέγματος (Boeing) για να τους κάνουν την τιμή να έχει η Αμερική πρόσβαση στο Διάστημα με εξωφρενικά πανάκριβους πυραυλικούς φορείς (DeltaIV Heavy έως 600εκ/εκτόξευση, + 1 δις το έτος για Assured Access to Space πετάνε δεν πετάνε). Επιδότηση είναι αυτό που έδωσε ο μπιντεν σε όλες τις εταιρίες ηλεκτρικών (συμπεριλαμβανωμένων Κινέζικών συμφερόντων) πλήν tesla προχτές Επεξ/σία 23 Ιουλίου από adastra 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ne0n Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, adastra είπε Και η πρόοδος της Κίνας στο διάστημα δεν ήταν ταχύτατη. Η Ινδία π.χ. με ένα ελάχιστο κλάσμα των πόρων και σε ένα κλάσμα του χρόνου και με χαμηλότερη τεχνολογική βάση (και χωρίς να αντιγράφει απλά σοβιετικά συστήματα) έφτασε σε μεγάλο μέρος την Κίνα και αναμένεται να την ξεπεράσει κινούμενη με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα. H Ινδία έχει το ατού της ποιότητας σε σχέση με την Κίνα, έχει καταφέρει να απορροφήσει περισσότερη τεχνογνωσία αποτελεσματικότερα και να παράγει ικανό και εξειδικευμένο δυναμικό , όπως επιστημονικό προσωπικό και στελέχη σε διάφορους τομείς πχ κορυφαίους προγραμματιστές, εκμεταλλευόμενη αποδοτικότερα την δυτική επιρροή και τεχνολογία, έχοντας παράλληλα υιοθετήσει την δυτική ερευνητική και επιχειρηματική κουλτούρα και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους στενούς δεσμούς της με την Αγγλία. Οπότε η μαγική λέξη που κάνει την διαφορά είναι η ποιότητα. Επεξ/σία 23 Ιουλίου από Ne0n 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 46 minutes ago, Ne0n said: Κοινώς ούτε ο Elon μπορεί να τα βάλει συνολικά εναντίων του Αμερικανικού Συστήματος, παρά μόνο να κερδίσει μερικές μάχες για την μεγαλύτερη φορολόγηση των ισχυρότερων . Μόνο εάν η πλειοψηφία των ισχυρών στις US το δεχτεί μπορεί να αλλάξει κάτι συνολικά, μέχρι τότε κάθε προσπάθεια μικρή η μεγάλη βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση. Εεε; τι... τι λες; 36 minutes ago, adastra said: Επιδότηση είναι τα δεκάδες δις που πήραν οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν επέστρεψαν ποτέ Ο δικός μου δεν πήρε (δηλαδή πηρε αλλά έχει άλλο νόημα η λέξη), οι άλλοι πήραν (οι ίδιοι που θέλουν ελευθερία από την κυβέρνηση και τους φόρους, ακριβώς όπως ο δικός μου). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ne0n Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 11 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε Εεε; τι... τι λες; Το αυτονόητο , δηλαδή ότι όσο ισχύει ο νόμος της Πυραμίδας , αυτοί που είναι στην κορυφή αλλάζουν τα πράγματα και φυσικά δεν μπορείς να γυρίσεις την Πυραμίδα ανάποδα. Η λύση είναι ο νόμος του Κύβου, αλλά μέχρι να φτάσουμε εκεί χρειάζονται πολλά χρόνια ανθρώπινης εξέλιξης και προσπάθειας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 24 Ιουλίου Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 8 hours ago, Ne0n said: Dude, what? Το ξερεις οτι ο Εlon ειναι το κατεστημενο, στην κορυφη της πυραμιδας, με τους συντηρητικους εναντια στη φορολογηση; δε διαβασατε το αρθρο. Πως θα λειτουργει αυτος ο κυβος; σαν τον κυβο των Borg θα ειναι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ne0n Δημοσ. 24 Ιουλίου Share Δημοσ. 24 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε Dude, what? Το ξερεις οτι ο Εlon ειναι το κατεστημενο, στην κορυφη της πυραμιδας, με τους συντηρητικους εναντια στη φορολογηση; δε διαβασατε το αρθρο. That fact ! : ο Elon δεν είναι το κατεστημένο στην κορυφή της Πυραμίδας, για την ακρίβεια τους δείχνει το μεσαίο του δάχτυλο. 19 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε Πως θα λειτουργει αυτος ο κυβος; σαν τον κυβο των Borg θα ειναι; Ίσως, θα είναι μεγάλο άλμα για την ανθρωπότητα, εάν φτάσουμε σε τέτοιο επίπεδο εξέλιξης αλλά από ότι φαίνεται θα μας προλάβει το AI. Επεξ/σία 24 Ιουλίου από Ne0n 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα