Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Όχι πάντα σε αρχική εγκατάσταση δεν τα αλλάζουν όλοι αν και μερικοί το κάνουν λέγοντας χωρίς να ξέρω αν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ειδικά μπουζί για υγραέριο. 

Γιάννη ότι θέλει λέει ο καθένας. Και γω στην αρχή άκουγα ιριδίου για υγραέριο είναι πολύ καλα. Τα έβαλα μια φορά δεν είδα καμιά διαφορά σε απόδοση ή κατανάλωση και τέρμα . Υστερα από διάφορα σε απλά που προτείνονται για το δικό μου κατάληξα σε κλασικά απλά NGK , 17 ευρώ πλήρωσα την τελευταία φορά για τα 4 , που είδα από την απόδοση και τις επιδόσεις ότι ταιριάζουν καλύτερα στο δικό μου. Αλλαγή (μόνος τα αλλάζω) κάθε 20-25 χιλιάδες χιλιόμετρα.τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, papoys1 είπε

τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω.

Δεν τα λέει μόνο αυτός Γιώργο. Οι πιο πολλοί τα λένε. 

Και αυτός που μου τα ρύθμισε χθες στο διάκενο και δεν έχω πρόβλημα. 

Το θέμα ειναι να μην κάνουν πρόβλημα όπως σε μένα πριν τη ρύθμιση 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Γιάννη ότι θέλει λέει ο καθένας. Και γω στην αρχή άκουγα ιριδίου για υγραέριο είναι πολύ καλα. Τα έβαλα μια φορά δεν είδα καμιά διαφορά σε απόδοση ή κατανάλωση και τέρμα . Υστερα από διάφορα σε απλά που προτείνονται για το δικό μου κατάληξα σε κλασικά απλά NGK , 17 ευρώ πλήρωσα την τελευταία φορά για τα 4 , που είδα από την απόδοση και τις επιδόσεις ότι ταιριάζουν καλύτερα στο δικό μου. Αλλαγή (μόνος τα αλλάζω) κάθε 20-25 χιλιάδες χιλιόμετρα.τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω.

 

2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν τα λέει μόνο αυτός Γιώργο. Οι πιο πολλοί τα λένε. 

Και αυτός που μου τα ρύθμισε χθες στο διάκενο και δεν έχω πρόβλημα. 

Το θέμα ειναι να μην κάνουν πρόβλημα όπως σε μένα πριν τη ρύθμιση 


Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικές ιδιοτροπίες. Αφού σου έλυσαν το πρόβλημα τέλος, καλύτερα ιριδίου και μακρινές αλλαγές αφού το δυναμόκλειδο το έχουν ξεχάσει.

Στις αρχές του καλοκαιριού μας πέταξε το μπουζί στο φορτηγάκι....που έχει όλα τα σέρβις σε συνεργεία. Ο παππούς τα ξέρει και προσέχει, δεν είναι για συχνές επισκέψεις για μπουζί σε συνεργεία.

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Klausx είπε

 


Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικές ιδιοτροπίες. Αφού σου έλυσαν το πρόβλημα τέλος, 

Αρκεί να μην μου κάνει πρόβλημα αυτή η λύση με το διάκενο 

Δημοσ.

Από αυτά που λένε ότι είναι για αυτοκίνητα με υγραέριο έχει βάλει κάποιος; 

Δεν βλέπω να γράφουν για ποιους κινητήρες κάνει το καθένα 

 

https://www.skroutz.gr/c/1737/Mpouzi-Autokinhtou.html?keyphrase=υγραεριου&utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

Δημοσ.
Στις 16/7/2024 στις 6:09 ΜΜ, papoys1 είπε

Γιάννη ότι θέλει λέει ο καθένας. Και γω στην αρχή άκουγα ιριδίου για υγραέριο είναι πολύ καλα. Τα έβαλα μια φορά δεν είδα καμιά διαφορά σε απόδοση ή κατανάλωση και τέρμα . Υστερα από διάφορα σε απλά που προτείνονται για το δικό μου κατάληξα σε κλασικά απλά NGK , 17 ευρώ πλήρωσα την τελευταία φορά για τα 4 , που είδα από την απόδοση και τις επιδόσεις ότι ταιριάζουν καλύτερα στο δικό μου. Αλλαγή (μόνος τα αλλάζω) κάθε 20-25 χιλιάδες χιλιόμετρα.τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω.

βασικα τα ιδια λεει και ο γκολεμης αν το έβλεπες το βιντεο αλλα προτρέχεις.Τα εργοστασιακα μπουζι με διάκενο λιγο ποιο κλειστο στο 80 για καλυτερο σπινθυρα προτεινει ΚΑΙ ο γκολεμης και εγω .Τα ιριδιου πλην της μακροζωίας κανενα πλεονέκτημα δεν προσφέρουν .Ουτε καταναλωση μειωνουν ουτε αποδοση αυξανουν.

18 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν βλέπω να γράφουν για ποιους κινητήρες κάνει το καθένα 

Καθε μπουζι εχει ενα νουμερο 5-6-7 ειναι το ποσο θερμο η ψυχρο ειναι.Βλέπεις τα δικα σου και βάζεις τα αντίστοιχα σε ιριδιου

  • Like 2
Δημοσ.

Πέραν της θερμοκρασίας, το υγραέριο λόγω του ότι αναφλέγεται πιο δύσκολα, επιβαρύνει το ηλεκτρικό σύστημα. Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά σε οριακές περιπτώσεις (π.χ. μεγάλο φορτίο) μπορεί και να υπάρξουν misfires. Η «εύκολη» λύση είναι το ελάχιστα πιο μικρό διάκενο. Ανάλογα όμως το αυτοκίνητο, το σύστημα του LPG, τις συνήθειες οδήγησης, τις διαδρομές, και μπλα, μπλα, μπλα, μπορεί και να μην παρουσιαστεί ποτέ η ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Side-note. Στα συστήματα που καίνε μόνιμα και βενζίνη, μιας και αρκετά νεότερα αυτοκίνητα απαιτούν τέτοιο, η συζήτηση περί της ηλεκτρικής επιβάρυνσης πάει στράφι. Δεν υφίσταται, από τη στιγμή που υπάρχει βενζίνη στον κύλινδρο. Τα περί θερμοκρασίας συνεχίζουν να ισχύουν.

Και μιας και μπήκαν και τα ιριδίου στη συζήτηση, να σημειώσω πως σ' αυτά δεν μπορούμε να κλείσουμε το διάκενο με το κλασικό εργαλείο που μοιάζει με μεγάλο κέρμα. Η επίστρωση ιριδίου είναι πολύ ευαίσθητη, και με το εργαλείο αυτό παθαίνει ζημιά:

Spoiler

SL-202148-1.jpg

Γίνεται όμως με προσοχή και... feeler.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Haldol είπε

Πέραν της θερμοκρασίας, το υγραέριο λόγω του ότι αναφλέγεται πιο δύσκολα, επιβαρύνει το ηλεκτρικό σύστημα. Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά σε οριακές περιπτώσεις (π.χ. μεγάλο φορτίο) μπορεί και να υπάρξουν misfires. Η «εύκολη» λύση είναι το ελάχιστα πιο μικρό διάκενο. Ανάλογα όμως το αυτοκίνητο, το σύστημα του LPG, τις συνήθειες οδήγησης, τις διαδρομές, και μπλα, μπλα, μπλα, μπορεί και να μην παρουσιαστεί ποτέ η ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Side-note. Στα συστήματα που καίνε μόνιμα και βενζίνη, μιας και αρκετά νεότερα αυτοκίνητα απαιτούν τέτοιο, η συζήτηση περί της ηλεκτρικής επιβάρυνσης πάει στράφι. Δεν υφίσταται, από τη στιγμή που υπάρχει βενζίνη στον κύλινδρο. Τα περί θερμοκρασίας συνεχίζουν να ισχύουν.

Και μιας και μπήκαν και τα ιριδίου στη συζήτηση, να σημειώσω πως σ' αυτά δεν μπορούμε να κλείσουμε το διάκενο με το κλασικό εργαλείο που μοιάζει με μεγάλο κέρμα. Η επίστρωση ιριδίου είναι πολύ ευαίσθητη, και με το εργαλείο αυτό παθαίνει ζημιά:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

SL-202148-1.jpg

Γίνεται όμως με προσοχή και... feeler.

 

Αν θυμαμαι καλα με ενα φιλερ (κατι σαν ..βενταλια ) τα ρυθμισε στο 0,7 από 1.1 αυτός με το υγραέριο. 

Ρώτησα τον μηχανικό αν το ότι μίκρυνε το διάκενο πειράζει στο αμάξι και μου είπε με τίποτα. 

Μπουζί ngk ιριδίου laser 

Messenger_creation_aa8351de-8bf7-4efd-be92-c1ef9329fff2.jpeg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Δυστυχώς έχει γεμίσει η αγορά με αντίγραφα και κακής ποιότητας σε ανταλλακτικά .

Πριν 3000 έκανα service , και έβαλα μπουζί ιριδίου σε Bosch .

Ξεκίνησε το αμάξι και έκανε αστοχία ανάφλεξης , με πολλ/στη καινούργιο μόνο στο ξεκίνημα και δε έβγαζε και κάτι στο διαγνωστικό.

Στο 4ο κύλινδρο το μπουζί είχε κακή καύση . Αλλάχτηκαν μπήκαν επάνω νέα σε NGK . Το αμάξι έστρωσε και είναι υπό παρακολούθηση.

  • Like 1
Δημοσ.
On 16/07/2024 at 17:54, Γιάννης Platano said:

Όχι πάντα σε αρχική εγκατάσταση δεν τα αλλάζουν όλοι αν και μερικοί το κάνουν λέγοντας χωρίς να ξέρω αν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ειδικά μπουζί για υγραέριο. 

Φυσικά και υπάρχουν

  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, Γιάννης Platano said:

Θα το ξέρω την επόμενη φορά. Δυστυχώς οι μηχανικοί δεν εχουν ιδέα 

δεν ξέρω ποιο αμάξι έχεις ακριβώς, απλά ενδεικτικά:

 

Screenshot 2024-08-25 at 10-42-14 IAPONIKI Telesales.png

CR-V IV 2.0 AWD 2012-2018

Screenshot 2024-08-25 at 10-57-55 IAPONIKI Telesales.png

Screenshot 2024-08-25 at 10-59-36 IAPONIKI Telesales.png

CR-V III 2.0 4WD

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, @11h είπε

δεν ξέρω ποιο αμάξι έχεις ακριβώς, απλά ενδεικτικά:

 

Screenshot 2024-08-25 at 10-42-14 IAPONIKI Telesales.png

CR-V IV 2.0 AWD 2012-2018

Screenshot 2024-08-25 at 10-57-55 IAPONIKI Telesales.png

Screenshot 2024-08-25 at 10-59-36 IAPONIKI Telesales.png

CR-V III 2.0 4WD

CRV του 2008 

Σχεδόν 2000 κυβικα, 150 ίππους 

Ngk ιριδίου έχω τώρα 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

εγω σε corolla εβαλα μια σειρα τις bosch που τα δινει για υγραεριο και το αμαξι εχει αλλη αισθηση στο γκαζι πολυ ποιο αμεσσο.

διακενα κτλ δεν τα πειραξα .

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...