filipprin Δημοσ. 16 Ιουλίου Share Δημοσ. 16 Ιουλίου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 16 Ιουλίου Share Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Όχι πάντα σε αρχική εγκατάσταση δεν τα αλλάζουν όλοι αν και μερικοί το κάνουν λέγοντας χωρίς να ξέρω αν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ειδικά μπουζί για υγραέριο. Γιάννη ότι θέλει λέει ο καθένας. Και γω στην αρχή άκουγα ιριδίου για υγραέριο είναι πολύ καλα. Τα έβαλα μια φορά δεν είδα καμιά διαφορά σε απόδοση ή κατανάλωση και τέρμα . Υστερα από διάφορα σε απλά που προτείνονται για το δικό μου κατάληξα σε κλασικά απλά NGK , 17 ευρώ πλήρωσα την τελευταία φορά για τα 4 , που είδα από την απόδοση και τις επιδόσεις ότι ταιριάζουν καλύτερα στο δικό μου. Αλλαγή (μόνος τα αλλάζω) κάθε 20-25 χιλιάδες χιλιόμετρα.τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω. Επεξ/σία 16 Ιουλίου από papoys1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, papoys1 είπε τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω. Δεν τα λέει μόνο αυτός Γιώργο. Οι πιο πολλοί τα λένε. Και αυτός που μου τα ρύθμισε χθες στο διάκενο και δεν έχω πρόβλημα. Το θέμα ειναι να μην κάνουν πρόβλημα όπως σε μένα πριν τη ρύθμιση Επεξ/σία 16 Ιουλίου από Γιάννης Platano 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klausx Δημοσ. 16 Ιουλίου Share Δημοσ. 16 Ιουλίου 3 ώρες πριν, papoys1 είπε Γιάννη ότι θέλει λέει ο καθένας. Και γω στην αρχή άκουγα ιριδίου για υγραέριο είναι πολύ καλα. Τα έβαλα μια φορά δεν είδα καμιά διαφορά σε απόδοση ή κατανάλωση και τέρμα . Υστερα από διάφορα σε απλά που προτείνονται για το δικό μου κατάληξα σε κλασικά απλά NGK , 17 ευρώ πλήρωσα την τελευταία φορά για τα 4 , που είδα από την απόδοση και τις επιδόσεις ότι ταιριάζουν καλύτερα στο δικό μου. Αλλαγή (μόνος τα αλλάζω) κάθε 20-25 χιλιάδες χιλιόμετρα.τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω. 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Δεν τα λέει μόνο αυτός Γιώργο. Οι πιο πολλοί τα λένε. Και αυτός που μου τα ρύθμισε χθες στο διάκενο και δεν έχω πρόβλημα. Το θέμα ειναι να μην κάνουν πρόβλημα όπως σε μένα πριν τη ρύθμιση Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικές ιδιοτροπίες. Αφού σου έλυσαν το πρόβλημα τέλος, καλύτερα ιριδίου και μακρινές αλλαγές αφού το δυναμόκλειδο το έχουν ξεχάσει. Στις αρχές του καλοκαιριού μας πέταξε το μπουζί στο φορτηγάκι....που έχει όλα τα σέρβις σε συνεργεία. Ο παππούς τα ξέρει και προσέχει, δεν είναι για συχνές επισκέψεις για μπουζί σε συνεργεία. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Ιουλίου 12 λεπτά πριν, Klausx είπε Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικές ιδιοτροπίες. Αφού σου έλυσαν το πρόβλημα τέλος, Αρκεί να μην μου κάνει πρόβλημα αυτή η λύση με το διάκενο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουλίου Από αυτά που λένε ότι είναι για αυτοκίνητα με υγραέριο έχει βάλει κάποιος; Δεν βλέπω να γράφουν για ποιους κινητήρες κάνει το καθένα https://www.skroutz.gr/c/1737/Mpouzi-Autokinhtou.html?keyphrase=υγραεριου&utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 19 Ιουλίου Share Δημοσ. 19 Ιουλίου Στις 16/7/2024 στις 6:09 ΜΜ, papoys1 είπε Γιάννη ότι θέλει λέει ο καθένας. Και γω στην αρχή άκουγα ιριδίου για υγραέριο είναι πολύ καλα. Τα έβαλα μια φορά δεν είδα καμιά διαφορά σε απόδοση ή κατανάλωση και τέρμα . Υστερα από διάφορα σε απλά που προτείνονται για το δικό μου κατάληξα σε κλασικά απλά NGK , 17 ευρώ πλήρωσα την τελευταία φορά για τα 4 , που είδα από την απόδοση και τις επιδόσεις ότι ταιριάζουν καλύτερα στο δικό μου. Αλλαγή (μόνος τα αλλάζω) κάθε 20-25 χιλιάδες χιλιόμετρα.τώρα τι λέει ο Γκολέμης δεν τα ακούω. βασικα τα ιδια λεει και ο γκολεμης αν το έβλεπες το βιντεο αλλα προτρέχεις.Τα εργοστασιακα μπουζι με διάκενο λιγο ποιο κλειστο στο 80 για καλυτερο σπινθυρα προτεινει ΚΑΙ ο γκολεμης και εγω .Τα ιριδιου πλην της μακροζωίας κανενα πλεονέκτημα δεν προσφέρουν .Ουτε καταναλωση μειωνουν ουτε αποδοση αυξανουν. 18 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Δεν βλέπω να γράφουν για ποιους κινητήρες κάνει το καθένα Καθε μπουζι εχει ενα νουμερο 5-6-7 ειναι το ποσο θερμο η ψυχρο ειναι.Βλέπεις τα δικα σου και βάζεις τα αντίστοιχα σε ιριδιου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 19 Ιουλίου Share Δημοσ. 19 Ιουλίου Πέραν της θερμοκρασίας, το υγραέριο λόγω του ότι αναφλέγεται πιο δύσκολα, επιβαρύνει το ηλεκτρικό σύστημα. Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά σε οριακές περιπτώσεις (π.χ. μεγάλο φορτίο) μπορεί και να υπάρξουν misfires. Η «εύκολη» λύση είναι το ελάχιστα πιο μικρό διάκενο. Ανάλογα όμως το αυτοκίνητο, το σύστημα του LPG, τις συνήθειες οδήγησης, τις διαδρομές, και μπλα, μπλα, μπλα, μπορεί και να μην παρουσιαστεί ποτέ η ανάγκη για κάτι τέτοιο. Side-note. Στα συστήματα που καίνε μόνιμα και βενζίνη, μιας και αρκετά νεότερα αυτοκίνητα απαιτούν τέτοιο, η συζήτηση περί της ηλεκτρικής επιβάρυνσης πάει στράφι. Δεν υφίσταται, από τη στιγμή που υπάρχει βενζίνη στον κύλινδρο. Τα περί θερμοκρασίας συνεχίζουν να ισχύουν. Και μιας και μπήκαν και τα ιριδίου στη συζήτηση, να σημειώσω πως σ' αυτά δεν μπορούμε να κλείσουμε το διάκενο με το κλασικό εργαλείο που μοιάζει με μεγάλο κέρμα. Η επίστρωση ιριδίου είναι πολύ ευαίσθητη, και με το εργαλείο αυτό παθαίνει ζημιά: Spoiler Γίνεται όμως με προσοχή και... feeler. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Haldol είπε Πέραν της θερμοκρασίας, το υγραέριο λόγω του ότι αναφλέγεται πιο δύσκολα, επιβαρύνει το ηλεκτρικό σύστημα. Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά σε οριακές περιπτώσεις (π.χ. μεγάλο φορτίο) μπορεί και να υπάρξουν misfires. Η «εύκολη» λύση είναι το ελάχιστα πιο μικρό διάκενο. Ανάλογα όμως το αυτοκίνητο, το σύστημα του LPG, τις συνήθειες οδήγησης, τις διαδρομές, και μπλα, μπλα, μπλα, μπορεί και να μην παρουσιαστεί ποτέ η ανάγκη για κάτι τέτοιο. Side-note. Στα συστήματα που καίνε μόνιμα και βενζίνη, μιας και αρκετά νεότερα αυτοκίνητα απαιτούν τέτοιο, η συζήτηση περί της ηλεκτρικής επιβάρυνσης πάει στράφι. Δεν υφίσταται, από τη στιγμή που υπάρχει βενζίνη στον κύλινδρο. Τα περί θερμοκρασίας συνεχίζουν να ισχύουν. Και μιας και μπήκαν και τα ιριδίου στη συζήτηση, να σημειώσω πως σ' αυτά δεν μπορούμε να κλείσουμε το διάκενο με το κλασικό εργαλείο που μοιάζει με μεγάλο κέρμα. Η επίστρωση ιριδίου είναι πολύ ευαίσθητη, και με το εργαλείο αυτό παθαίνει ζημιά: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Γίνεται όμως με προσοχή και... feeler. Αν θυμαμαι καλα με ενα φιλερ (κατι σαν ..βενταλια ) τα ρυθμισε στο 0,7 από 1.1 αυτός με το υγραέριο. Ρώτησα τον μηχανικό αν το ότι μίκρυνε το διάκενο πειράζει στο αμάξι και μου είπε με τίποτα. Μπουζί ngk ιριδίου laser Επεξ/σία 20 Ιουλίου από Γιάννης Platano Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 23 Αυγούστου Share Δημοσ. 23 Αυγούστου Δυστυχώς έχει γεμίσει η αγορά με αντίγραφα και κακής ποιότητας σε ανταλλακτικά . Πριν 3000 έκανα service , και έβαλα μπουζί ιριδίου σε Bosch . Ξεκίνησε το αμάξι και έκανε αστοχία ανάφλεξης , με πολλ/στη καινούργιο μόνο στο ξεκίνημα και δε έβγαζε και κάτι στο διαγνωστικό. Στο 4ο κύλινδρο το μπουζί είχε κακή καύση . Αλλάχτηκαν μπήκαν επάνω νέα σε NGK . Το αμάξι έστρωσε και είναι υπό παρακολούθηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@11h Δημοσ. 24 Αυγούστου Share Δημοσ. 24 Αυγούστου On 16/07/2024 at 17:54, Γιάννης Platano said: Όχι πάντα σε αρχική εγκατάσταση δεν τα αλλάζουν όλοι αν και μερικοί το κάνουν λέγοντας χωρίς να ξέρω αν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ειδικά μπουζί για υγραέριο. Φυσικά και υπάρχουν 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, @11h είπε Φυσικά και υπάρχουν Θα το ξέρω την επόμενη φορά. Δυστυχώς οι μηχανικοί δεν εχουν ιδέα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@11h Δημοσ. 25 Αυγούστου Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 11 hours ago, Γιάννης Platano said: Θα το ξέρω την επόμενη φορά. Δυστυχώς οι μηχανικοί δεν εχουν ιδέα δεν ξέρω ποιο αμάξι έχεις ακριβώς, απλά ενδεικτικά: CR-V IV 2.0 AWD 2012-2018 CR-V III 2.0 4WD 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Αυγούστου Μέλος Share Δημοσ. 25 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, @11h είπε δεν ξέρω ποιο αμάξι έχεις ακριβώς, απλά ενδεικτικά: CR-V IV 2.0 AWD 2012-2018 CR-V III 2.0 4WD CRV του 2008 Σχεδόν 2000 κυβικα, 150 ίππους Ngk ιριδίου έχω τώρα Επεξ/σία 25 Αυγούστου από Γιάννης Platano Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tyf Δημοσ. 25 Αυγούστου Share Δημοσ. 25 Αυγούστου εγω σε corolla εβαλα μια σειρα τις bosch που τα δινει για υγραεριο και το αμαξι εχει αλλη αισθηση στο γκαζι πολυ ποιο αμεσσο. διακενα κτλ δεν τα πειραξα . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα