Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Τα αλλάζετε στα χλμ που λέει ο κατασκευαστής με τα ίδια που φοράει το αμάξι ή με άλλα και πιο νωρίς; Το διάκενο το αλλάζετε; Οι εγκαταστάτες υγραέριου οι πιο πολλοί λένε να μικραινουμε το διάκενο αλλά κάποιο άλλοι λένε όχι. Η Honda για το δικό μου crv αν και είπα ότι έχει υγραέριο έκανε... τον Κινέζο σε email που έστειλα και είπε στα 120000 χλμ και δεν πειράζουμε το διάκενο. Εγώ τα είχα αλλάξει με 80000 χλμ και τα μισά με αυτά με υγραέριο Τώρα εχω Σύνολο 122000 χλμ Σε άλλο θέμα μου εδώ έγραψα το πρόβλημα που είχα και μόλις μίκρυνε το διάκενο διορθώθηκε. Επεξ/σία 16 Ιουλίου από Γιάννης Platano
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 13 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Τα αλλάζετε στα χλμ που λέει ο κατασκευαστής με τα ίδια που φοράει το αμάξι ή με άλλα και πιο νωρίς; Το διάκενο το αλλάζετε; Οι εγκαταστάτες υγραέριου οι πιο πολλοί λένε να μικραινουμε το διάκενο αλλά κάποιο άλλοι λένε όχι. Η Honda για το δικό μου crv αν και είπα ότι έχει υγραέριο έκανε... τον Κινέζο σε email που έστειλα και είπε στα 120000 χλμ και δεν πειράζουμε το διάκενο. Εγώ τα είχα αλλάξει με 80000 χλμ και τα μισά με αυτά με υγραέριο Τώρα εχω Σύνολο 122000 χλμ Σε άλλο θέμα μου εδώ έγραψα το πρόβλημα που είχα και μόλις μίκρυνε το διάκενο διορθώθηκε. H Honda τι να σου απαντήσει αφού δεν είναι εργοστασιακό το υγραεριο; 6
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε H Honda τι να σου απαντήσει αφού δεν είναι εργοστασιακό το υγραεριο; Αυτο ήταν απλά αναφορά Η ερώτηση σε όσους έχουν και μόνο υγραέριο είναι η ουσία να πουν τι κάνουν Επεξ/σία 16 Ιουλίου από Γιάννης Platano
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Αυτο ήταν απλά αναφορά Η ερώτηση σε όσους έχουν και μόνο είναι η ουσία. Ο εγκαταστάτης σου τι λέει;
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ο εγκαταστάτης σου τι λέει; Λέει πιο νωρίς και πιο μικρό διάκενο Στο ποσό πιο νωρίς εκεί υπάρχει διαφορά απόψεων σε εγκατάστατες Κι εγώ την πρώτη αλλαγή την έκανα πιο νωρίς Επεξ/σία 16 Ιουλίου από Γιάννης Platano
Klausx Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Γενικά το εργοστάσιο επιλέγει διάκενο για να πετύχει και ρύπους. Αν π.χ. από 1mm το κάνεις 0.8mm όλα καλά και ίσως δεις και διαφορά. Αν δεν έχεις πρόβλημα όπως πειράκια ή κάτι άλλο μην τα πειράζεις, φαντάσου να ζορίσει κάποιος το διάκενο και να σου σπάσει μετά από μερικά χλμ εν λειτουργία. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Klausx είπε Γενικά το εργοστάσιο επιλέγει διάκενο για να πετύχει και ρύπους. Αν π.χ. από 1mm το κάνεις 0.8mm όλα καλά και ίσως δεις και διαφορά. Αν δεν έχεις πρόβλημα όπως πειράκια ή κάτι άλλο μην τα πειράζεις, φαντάσου να ζορίσει κάποιος το διάκενο και να σου σπάσει μετά από μερικά χλμ εν λειτουργία. Εγώ στο 1.1 είχα προβλήματα όταν έβαζα κρύο κλιματιστικό και στο ρελαντί νεταριζε το αμάξι. Έχω και σχετικό θέμα εδώ. Ο μηχανικος μου έλεγε αλλά αντί άλλων και το ρύθμισε ο εγκατάστατης υγραέριου. Τα μείωσα στα 0.7 και λύθηκε το πρόβλημα. Τι εννοείς να σπάσει; Ο κινητήρας; Επεξ/σία 16 Ιουλίου από Γιάννης Platano
Klausx Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Εγώ στο 1.1 είχα προβλήματα όταν έβαζα κρύο κλιματιστικό και στο ρελαντί νεταριζε το αμάξι. Έχω και σχετικό θέμα εδώ. Ο μηχανικος μου έλεγε αλλά αντί άλλων και το ρύθμισε ο εγκατάστατης υγραέριου. Τα μείωσα στα 0.7 και λύθηκε το πρόβλημα. Τι εννοείς να σπάσει; Ο κινητήρας; Όταν το γύρναγες βενζίνη δούλευε κανονικά ή πάλι ρετάριζε; Να σπάσει η ακίδα γείωσης εννοώ αν κάποιος την ζορίσει κατά την ρύθμιση, θα σου κάνει ζημιά στον κύλινδρο. Ακραία περίπτωση αλλά έχει συμβεί αρκετές φορές, ειδικά όταν μπαίνει χέρι. Αν είχες το πρόβλημα με βενζίνη απλά καλύψατε το πρόβλημα που υπάρχει κάπου αλλού, π.χ. πολλαπλασιαστές κτλ
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 31 λεπτά πριν, Klausx είπε Όταν το γύρναγες βενζίνη δούλευε κανονικά ή πάλι ρετάριζε; Να σπάσει η ακίδα γείωσης εννοώ αν κάποιος την ζορίσει κατά την ρύθμιση, θα σου κάνει ζημιά στον κύλινδρο. Ακραία περίπτωση αλλά έχει συμβεί αρκετές φορές, ειδικά όταν μπαίνει χέρι. Αν είχες το πρόβλημα με βενζίνη απλά καλύψατε το πρόβλημα που υπάρχει κάπου αλλού, π.χ. πολλαπλασιαστές κτλ Όχι με βενζίνη δεν έκανε πρόβλημα αλλά το υγραέριο γενικά θέλει πιο πολύ ρεύμα
korakios Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Συνήθως λένε ένα νούμερο ψυχρότερο και μείωση διακένου κατα 0,1mm , αν και πολλοί επιμένουν στα εργοστασιακά με συχνή αλλαγή . Βλέπω και ιριδίου στη φωτό , ιριδίου προτείνει η honda ? γενικά μην τα αφήσεις πάνω απο 60000χλμ , ίσως απλά αν άλλαζες μπουζί με καινούρια (edit με ίδιες εργοστασιακές προδιαγραφές) να έστρωνε Τα παλιά σε τι κατάσταση ήταν ? Υπάρχει ένας πίνακας αλλά προσωπικά δε θα μπορούσα να καταλάβω Spoiler Επεξ/σία 16 Ιουλίου από korakios
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 7 λεπτά πριν, korakios είπε Συνήθως λένε ένα νούμερο ψυχρότερο και μείωση διακένου κατα 0,1mm , αν και πολλοί επιμένουν στα εργοστασιακά με συχνή αλλαγή . Βλέπω και ιριδίου στη φωτό , ιριδίου προτείνει η honda ? γενικά μην τα αφήσεις πάνω απο 60000χλμ , ίσως απλά αν άλλαζες μπουζί με καινούρια (edit με ίδιες εργοστασιακές προδιαγραφές) να έστρωνε Τα παλιά σε τι κατάσταση ήταν ? Υπάρχει ένας πίνακας αλλά προσωπικά δε θα μπορούσα να καταλάβω Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ναι αυτά προτείνει και η Honda. Τα είχα αλλάξει πριν 40000 αλλά δεν θυμάμαι σε τι κατάσταση ήταν. Απλά έχω κρατήσει το κουτί
korakios Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Ναι αυτά προτείνει και η Honda. Τα είχα αλλάξει πριν 40000 αλλά δεν θυμάμαι σε τι κατάσταση ήταν. Απλά έχω κρατήσει το κουτί άποψή μου είναι με τα εργοστασιακά να έβρισκε το πρόβλημα ο εγκαταστάτης χωρίς (υπερβολική?) μείωση του διάκενου , επίσης διάβασε και αυτό (ρετάρισμα με AC ,σε άλλο lpg αμάξι) 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 23 λεπτά πριν, korakios είπε άποψή μου είναι με τα εργοστασιακά να έβρισκε το πρόβλημα ο εγκαταστάτης χωρίς (υπερβολική?) μείωση του διάκενου , επίσης διάβασε και αυτό (ρετάρισμα με AC ,σε άλλο lpg αμάξι) Οι εγκαταστάτες στην πλειοψηφία τους λένε ότι η ρύθμιση των μπουζί είναι για βενζίνη και εξ αρχής πρέπει να ρυθμίζοντε στο διάκενο. Τι να πω...
korakios Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 12 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Οι εγκαταστάτες στην πλειοψηφία τους λένε ότι η ρύθμιση των μπουζί είναι για βενζίνη και εξ αρχής πρέπει να ρυθμίζοντε στο διάκενο. Τι να πω... 1η φορά το ακούω προσωπικά , δλδ όταν κάποιος πάει να βάλει υγραέριο του αλλάζουν τα μπουζί ??
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, korakios είπε 1η φορά το ακούω προσωπικά , δλδ όταν κάποιος πάει να βάλει υγραέριο του αλλάζουν τα μπουζί ?? Όχι πάντα σε αρχική εγκατάσταση δεν τα αλλάζουν όλοι αν και μερικοί το κάνουν λέγοντας χωρίς να ξέρω αν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ειδικά μπουζί για υγραέριο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα