Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μπουζί σε αυτοκίνητα με υγραέριο


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα αλλάζετε στα χλμ που λέει ο κατασκευαστής με τα ίδια που φοράει το αμάξι ή με άλλα και πιο νωρίς; 

Το διάκενο το αλλάζετε; 

Οι εγκαταστάτες υγραέριου οι πιο πολλοί λένε να μικραινουμε το διάκενο αλλά κάποιο άλλοι λένε όχι. 

 

Η Honda για το δικό μου crv αν και είπα ότι έχει υγραέριο έκανε... τον Κινέζο σε email που έστειλα και είπε στα 120000 χλμ και δεν πειράζουμε το διάκενο. 

Εγώ τα είχα αλλάξει με 80000 χλμ και τα μισά με αυτά με υγραέριο 

Τώρα εχω Σύνολο 122000 χλμ 

Σε άλλο θέμα μου εδώ έγραψα το πρόβλημα που είχα και μόλις μίκρυνε το διάκενο διορθώθηκε. 

20240716_103448.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Τα αλλάζετε στα χλμ που λέει ο κατασκευαστής με τα ίδια που φοράει το αμάξι ή με άλλα και πιο νωρίς; 

Το διάκενο το αλλάζετε; 

Οι εγκαταστάτες υγραέριου οι πιο πολλοί λένε να μικραινουμε το διάκενο αλλά κάποιο άλλοι λένε όχι. 

 

Η Honda για το δικό μου crv αν και είπα ότι έχει υγραέριο έκανε... τον Κινέζο σε email που έστειλα και είπε στα 120000 χλμ και δεν πειράζουμε το διάκενο. 

Εγώ τα είχα αλλάξει με 80000 χλμ και τα μισά με αυτά με υγραέριο 

Τώρα εχω Σύνολο 122000 χλμ 

Σε άλλο θέμα μου εδώ έγραψα το πρόβλημα που είχα και μόλις μίκρυνε το διάκενο διορθώθηκε. 

20240716_103448.jpg

H Honda τι να σου απαντήσει αφού δεν είναι εργοστασιακό το υγραεριο;

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

H Honda τι να σου απαντήσει αφού δεν είναι εργοστασιακό το υγραεριο;

Αυτο ήταν απλά αναφορά 

Η ερώτηση σε όσους έχουν και μόνο υγραέριο είναι η ουσία να πουν τι κάνουν 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ο εγκαταστάτης σου τι λέει;

Λέει πιο νωρίς και πιο μικρό διάκενο 

Στο ποσό πιο νωρίς εκεί υπάρχει διαφορά απόψεων σε εγκατάστατες

Κι εγώ την πρώτη αλλαγή την έκανα πιο νωρίς 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά το εργοστάσιο επιλέγει διάκενο για να πετύχει και ρύπους. Αν π.χ. από 1mm το κάνεις 0.8mm όλα καλά και ίσως δεις και διαφορά. Αν δεν έχεις πρόβλημα όπως πειράκια ή κάτι άλλο μην τα πειράζεις, φαντάσου να ζορίσει κάποιος το διάκενο και να σου σπάσει μετά από μερικά χλμ εν λειτουργία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Klausx είπε

Γενικά το εργοστάσιο επιλέγει διάκενο για να πετύχει και ρύπους. Αν π.χ. από 1mm το κάνεις 0.8mm όλα καλά και ίσως δεις και διαφορά. Αν δεν έχεις πρόβλημα όπως πειράκια ή κάτι άλλο μην τα πειράζεις, φαντάσου να ζορίσει κάποιος το διάκενο και να σου σπάσει μετά από μερικά χλμ εν λειτουργία.

Εγώ στο 1.1 είχα προβλήματα όταν έβαζα κρύο κλιματιστικό και στο ρελαντί νεταριζε το αμάξι. Έχω και σχετικό θέμα εδώ. 

Ο μηχανικος μου έλεγε αλλά αντί άλλων και το ρύθμισε ο εγκατάστατης υγραέριου. 

Τα μείωσα στα 0.7 και λύθηκε το πρόβλημα. 

Τι εννοείς να σπάσει; 

Ο κινητήρας; 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Εγώ στο 1.1 είχα προβλήματα όταν έβαζα κρύο κλιματιστικό και στο ρελαντί νεταριζε το αμάξι. Έχω και σχετικό θέμα εδώ. 

Ο μηχανικος μου έλεγε αλλά αντί άλλων και το ρύθμισε ο εγκατάστατης υγραέριου. 

Τα μείωσα στα 0.7 και λύθηκε το πρόβλημα. 

Τι εννοείς να σπάσει; 

Ο κινητήρας; 

Όταν το γύρναγες βενζίνη δούλευε κανονικά ή πάλι ρετάριζε;

Να σπάσει η ακίδα γείωσης εννοώ αν κάποιος την ζορίσει κατά την ρύθμιση, θα σου κάνει ζημιά στον κύλινδρο. Ακραία περίπτωση αλλά έχει συμβεί αρκετές φορές, ειδικά όταν μπαίνει χέρι.

Αν είχες το πρόβλημα με βενζίνη απλά καλύψατε το πρόβλημα που υπάρχει κάπου αλλού, π.χ. πολλαπλασιαστές κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Klausx είπε

Όταν το γύρναγες βενζίνη δούλευε κανονικά ή πάλι ρετάριζε;

Να σπάσει η ακίδα γείωσης εννοώ αν κάποιος την ζορίσει κατά την ρύθμιση, θα σου κάνει ζημιά στον κύλινδρο. Ακραία περίπτωση αλλά έχει συμβεί αρκετές φορές, ειδικά όταν μπαίνει χέρι.

Αν είχες το πρόβλημα με βενζίνη απλά καλύψατε το πρόβλημα που υπάρχει κάπου αλλού, π.χ. πολλαπλασιαστές κτλ

Όχι με βενζίνη δεν έκανε πρόβλημα αλλά το υγραέριο γενικά θέλει πιο πολύ ρεύμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνήθως λένε ένα νούμερο ψυχρότερο και μείωση διακένου κατα 0,1mm , αν και πολλοί επιμένουν στα εργοστασιακά με συχνή αλλαγή .

Βλέπω και ιριδίου στη φωτό , ιριδίου προτείνει η honda ?

γενικά μην τα αφήσεις πάνω απο 60000χλμ , ίσως απλά αν άλλαζες μπουζί με καινούρια (edit με ίδιες εργοστασιακές προδιαγραφές) να έστρωνε

Τα παλιά σε τι κατάσταση ήταν ? Υπάρχει ένας πίνακας αλλά προσωπικά δε θα μπορούσα να καταλάβω

Spoiler

https://uploads.bmw2002faq.com/monthly_2021_04/Read_Spark.JPG.fc507cc190c70052b8af9dc6f125518b.JPG

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

Συνήθως λένε ένα νούμερο ψυχρότερο και μείωση διακένου κατα 0,1mm , αν και πολλοί επιμένουν στα εργοστασιακά με συχνή αλλαγή .

Βλέπω και ιριδίου στη φωτό , ιριδίου προτείνει η honda ?

γενικά μην τα αφήσεις πάνω απο 60000χλμ , ίσως απλά αν άλλαζες μπουζί με καινούρια (edit με ίδιες εργοστασιακές προδιαγραφές) να έστρωνε

Τα παλιά σε τι κατάσταση ήταν ? Υπάρχει ένας πίνακας αλλά προσωπικά δε θα μπορούσα να καταλάβω

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

https://uploads.bmw2002faq.com/monthly_2021_04/Read_Spark.JPG.fc507cc190c70052b8af9dc6f125518b.JPG

 

Ναι αυτά προτείνει και η Honda. Τα είχα αλλάξει πριν 40000 αλλά δεν θυμάμαι σε τι κατάσταση ήταν. Απλά έχω κρατήσει το κουτί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ναι αυτά προτείνει και η Honda. Τα είχα αλλάξει πριν 40000 αλλά δεν θυμάμαι σε τι κατάσταση ήταν. Απλά έχω κρατήσει το κουτί 

άποψή μου είναι με τα εργοστασιακά να έβρισκε το πρόβλημα ο εγκαταστάτης χωρίς (υπερβολική?) μείωση του διάκενου , επίσης διάβασε και αυτό (ρετάρισμα με AC ,σε άλλο lpg αμάξι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, korakios είπε

άποψή μου είναι με τα εργοστασιακά να έβρισκε το πρόβλημα ο εγκαταστάτης χωρίς (υπερβολική?) μείωση του διάκενου , επίσης διάβασε και αυτό (ρετάρισμα με AC ,σε άλλο lpg αμάξι)

Οι εγκαταστάτες στην πλειοψηφία τους λένε ότι η ρύθμιση των μπουζί είναι για βενζίνη και εξ αρχής πρέπει να ρυθμίζοντε στο διάκενο. Τι να πω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Οι εγκαταστάτες στην πλειοψηφία τους λένε ότι η ρύθμιση των μπουζί είναι για βενζίνη και εξ αρχής πρέπει να ρυθμίζοντε στο διάκενο. Τι να πω... 

1η φορά το ακούω προσωπικά , δλδ όταν κάποιος πάει να βάλει υγραέριο του αλλάζουν τα μπουζί ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

1η φορά το ακούω προσωπικά , δλδ όταν κάποιος πάει να βάλει υγραέριο του αλλάζουν τα μπουζί ??

Όχι πάντα σε αρχική εγκατάσταση δεν τα αλλάζουν όλοι αν και μερικοί το κάνουν λέγοντας χωρίς να ξέρω αν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ειδικά μπουζί για υγραέριο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...