atheatos Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 11 ώρες πριν, adastra είπε Η Rimac δεν έχει robotaxi, έχει μερικά renders και ένα πρωτότυπο. Ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα πρωτότυπο. Από αυτό όμως στην μαζική παραγωγή και με κέρδος η απόσταση είναι αβυσσαλέα. Οι πιθανότητες να τα καταφέρει η Rimac, ένα boutique workshop που μέχρι σήμερα έχει παράξει 150 χειροποίητα αυτοκίνητα όλα και όλα, είναι απειροελάχιστες. Ακόμα και να καταφέρει να το παράγει όμως δεν θα έχει τίποτα παραπάνω από ένα πανακριβό όχημα robotaxi αντίστοιχο (αλλά πολύ υποδεέστερο αφού έχει σύστημα της Mobileye) της Waymo (μόνο οι αισθητήρες lidar κάνουν >$200Κ), που λειτουργεί σε ελάχιστες geofenced περιοχές και μόνο αν έχουν χαρτογραφηθεί πρόσφατα με HDmaps ακρίβειας εκατοστού. Ένα σύστημα δηλαδή που δεν μπορεί να επεκταθεί ποτέ σε γενική αυτονομία ούτε σε ικανούς αριθμούς για να αλλάξει οτιδήποτε (δεν είναι scalable). Η Tesla έχει ακολουθήσει εντελώς διαφορετική στρατηγική (που αναλύω στα προηγούμενα post), και αν καταφέρει να ξεπεράσει το FSD το threshold των safety critical interventions (που είναι ήδη στο επίπεδο της Waymo) τότε θα έχει μια γενική λύση που δουλεύει παντού σε ένα πολύ φτηνό όχημα των <$20Κ σύμφωνα με της εκτιμήσεις τους. Για μένα η απόσταση από την πραγματικά αυτόνομη οδήγηση ειναι αβυσσαλέα. Ο καθένας μπορεί να φτιάξει μερικώς καθοδηγούμενη οδήγηση , που να χρησιμοποιεί pre configured maps and behaviors. Η πραγματικά αυτόνομη οδηγηση θα έρθει όταν η AI φτάσει σε επίπεδο που μπορεί να παίρνει απόφαςεις μόνη της . Ως τότε αυτό που βλέπω τώρα από ΟΛΟΥΣ , είναι μια προσχεδιασμένη λειτουργία που γίνεται update remotely με ότι συνεπάγεται αυτό…. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα