adastra Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 23 λεπτά πριν, Aprile είπε Να βάλουμε ένα στοίχημα ότι ο ανταγωνισμός βλέπε κυρίως οι Γερμανοί θα του βάλουν είναι σινικό τείχος... από εμπόδια στην κυκλοφορία του Robotaxi ; Eδώ οι εφοπλιστές έχουν μπλοκάρει με διοικητικά μέτρα από το υπαλληλικό πολιτικό τους προσωπικό την λειτουργία των υδροπλάνων στα νησιά εδώ και πάνω από δέκα χρόνια... Εδώ θα βλέπεις το Λυμπερόπουλο να σκάει τα λάστιχα σε όποιο Tesla δει μπροστά του 😉 Και όχι μόνο... Οι Γερμανοί έτρεξαν να βάλουν την ΕΕ να απαγορεύσει την κυκλοφορία του FSD στην Ευρώπη (για λόγους ασφαλείας υποτίθεται ενώ όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι ήδη τα αυτοκίνητα με τις πρώιμες εκδόσεις είναι πολύ ασφαλέστερα του μέσου όρου) για να κερδίσουν χρόνο να αναπτύξουν τα δικά τους συστήματα αυτονομίας αλλά έμαθαν σύντομα ότι αυτό είναι πολύ δυσκολότερο από ότι φαίνεται και όσο και να το θες και όσα δις και να ρίξεις αν δεν έχεις την τεχνολογία και την κουλτούρα καινοτομίας δεν μπορείς να κάνεις τίποτα (η VW έδωσε δεκάδες δις για in-house software και επενδύσεις σε Αμ.εταιρίες σαν την Argo AI που απέτυχαν παταγωδώς). Οι Κινέζοι είναι πιο μπροστά, αντιγράφοντας τους Αμερικάνους μέσω βιομηχανικής κατασκοπίας (π.χ. το σκάνδαλο της Xpeng που έκλεψε όλο το αρχικό Autopilot από την Tesla) Όταν η Tesla έρθει και δείξει τα δεδομένα που αποδεικνύουν πόσο δραματικά ασφαλέστερο είναι το FSD από τους ανθρώπους οδηγούς και τους βάλεις το δίλημμα με το πόσες χιλιάδες ζωές σώζονται στην Αμερική και Κίνα θα είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσουν να το απαγορεύουν. Οι συνδικαλιστές θα λυσσάξουν, θα φωνάξουν, θα σαμποτάρουν αλλά θα στο τέλος θα πρέπει να αποδεχθούν την πραγματικότητα. 1
magicnumbers Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Θα μπαινεις μεσα θα του λες βιαζομαι κοψε αποδω εκει κ κει και θα σου λεει "συμφωνα με τον οικολογικο αχεδιασμο της διαδρομης η βελτιστη απόσταση ειναι μεσω λαμιας. Εκτιμώμενη αφιξη σε 45''. Καθε πρωι ανεβαινοντας τη Συγγρού στη διχαλα της Καλλιρρόης σου βγαζει το μαπς πηγαινε απο καλλιροης. Μολις περασεις το σημείο σου βγαζει πηγαινε απο κεντρο. Παρακατω σου λεει κοψε πετμεζα. Με το ζορι να φας κινηση δηλαδη.Ετσι κ μπεις καλλιροης όπως προτεινει εχεις φορτωθει 25' καθυστερηση τουλαχιστον. Αυτο θαναι το ρομποταξι μηδεν ρεαλισμος σε ενα οχημα που πληρωνεις την ταχυτητα κυριως. Οσο για την "εξελιξη" μακαρι να συμβει ταυτόχρονα σε ολα τα επαγγελματα ομως κ να αντικαταστησει καθε επαγγελματια. Ρομποτ γιατρος δικηγορος μεταφορεας τηλεφωνητης υπαλληλος γραφειου. Ποσο αποδεκτες θα ειμαστε μετα σε αυτο; η θα μας συντηρει το κρατος;
bringmevictims Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Περί σχεδιαστικών αλλαγών έλεγε και ο Σπύρος Πανόπουλος 3
menthol1979 Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 5 ώρες πριν, Ntinaras είπε Τι πιστευεις θα παθαινε το ταξι αν βλεπανε οι ταριφες της αττικης ενα ρομποτ να τους τρωει τη δουλεια? Ναι γιατί νομίζεις ότι θα μπορεί να κυκλοφορήσει στο κ@λοχανείο της Αθήνας....
CoffeeDrink10 Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 2 hours ago, adastra said: όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι ήδη τα αυτοκίνητα με τις πρώιμες εκδόσεις είναι πολύ ασφαλέστερα του μέσου όρου Πηγή: Οι ανακοινώσεις στο Χ του Elon Musk 3
mpompo13 Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 4 ώρες πριν, adastra είπε Οι Γερμανοί έτρεξαν να βάλουν την ΕΕ να απαγορεύσει την κυκλοφορία του FSD στην Ευρώπη (για λόγους ασφαλείας υποτίθεται ενώ όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι ήδη τα αυτοκίνητα με τις πρώιμες εκδόσεις είναι πολύ ασφαλέστερα του μέσου όρου) για να κερδίσουν χρόνο να αναπτύξουν τα δικά τους συστήματα αυτονομίας αλλά έμαθαν σύντομα ότι αυτό είναι πολύ δυσκολότερο από ότι φαίνεται και όσο και να το θες και όσα δις και να ρίξεις αν δεν έχεις την τεχνολογία και την κουλτούρα καινοτομίας δεν μπορείς να κάνεις τίποτα (η VW έδωσε δεκάδες δις για in-house software και επενδύσεις σε Αμ.εταιρίες σαν την Argo AI που απέτυχαν παταγωδώς). Οι Κινέζοι είναι πιο μπροστά, αντιγράφοντας τους Αμερικάνους μέσω βιομηχανικής κατασκοπίας (π.χ. το σκάνδαλο της Xpeng που έκλεψε όλο το αρχικό Autopilot από την Tesla) Όταν η Tesla έρθει και δείξει τα δεδομένα που αποδεικνύουν πόσο δραματικά ασφαλέστερο είναι το FSD από τους ανθρώπους οδηγούς και τους βάλεις το δίλημμα με το πόσες χιλιάδες ζωές σώζονται στην Αμερική και Κίνα θα είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσουν να το απαγορεύουν. Οι συνδικαλιστές θα λυσσάξουν, θα φωνάξουν, θα σαμποτάρουν αλλά θα στο τέλος θα πρέπει να αποδεχθούν την πραγματικότητα. Οι Γερμανοί (που δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια) είναι ήδη πιστοποιημένοι για level 3 (σε μερικές πολιτείες των ΗΠΑ) με την Tesla κ όλους να είναι ακόμη level 2: https://fortune.com/2024/04/18/mercedes-self-driving-autonomous-cars-california-nevada-level-3-drive-pilot/
lakis_eo Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, CoffeeDrink10 είπε Πηγή: Οι ανακοινώσεις στο Χ του Elon Musk Μα γιατί να πει ψέματα; 6 ώρες πριν, panoskatos είπε Πόσος κόσμος, οδηγοί ταξί θα χάσουν την δουλειά τους αν αυτό το πράγμα βγεί στην αγορά; Επίσης η αύξηση ανεργίας σ έναν μεγάλο κλάδο παίρνει μπάλα όλους τους κλάδους και τομείς εργασίας ή υπηρεσιών. Αν όλοι οι ταρίφες απο αύριο δεν έχουν δουλειά θα έχουν λιγότερη δουλειά τα σούπερ μάρκετ, περίπτερα, καταστήματα λιανικής. Πρέπει να βρίσκουμε τρόπους ώστε οι άνθρωποι να έχουν δουλειά, όπως έκαναν στην αρχαία Ελλάδα, όχι να ψάχνουμε τρόπους ώστε να εξαφανίζουμε επαγγέλματα. Τώρα θα μου πεις έτσι όπως οδηγανε και αυτοί είναι πρόβλημα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Κάθε βδομάδα, ψάχνω να βρω την "άποψη" που διαλύει όλα τα άλλα. Και σταματάω να διαβάζω άλλο, δεν αντέχει η αδύναμη μου κραση. Μπράβο σου, από την τρίτη λοιπόν τέλος για αυτή την εβδομάδα Επεξ/σία 16 Ιουλίου από lakis_eo
adastra Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, CoffeeDrink10 είπε Πηγή: Οι ανακοινώσεις στο Χ του Elon Musk Πηγή τα επίσημα στοιχεία που δημοσιεύει η Tesla για τα οποία είναι υπόλογη στις Αμερικάνικες αρχές ασφαλείας μεταφορών (NHTSA, FHWA, NTSB κτλ). https://www.tesla.com/VehicleSafetyReport 54 λεπτά πριν, mpompo13 είπε Οι Γερμανοί (που δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια) είναι ήδη πιστοποιημένοι για level 3 (σε μερικές πολιτείες των ΗΠΑ) με την Tesla κ όλους να είναι ακόμη level 2: https://fortune.com/2024/04/18/mercedes-self-driving-autonomous-cars-california-nevada-level-3-drive-pilot/ Το Level 3 της Mercedes είναι πιστοποιημένο σε ελάχιστα geofenced κομμάτια αυτοκινητοδρόμων, πρόσφατα χαρτογραφημένα με υψηλής ευκρίνειας χαρτες και υπό πολύ συγκεκριμένες και ιδανικές συνθήκες. Λειτουργεί μόνο κατά την ημέρα, με πολύ καλό καιρό, με μέχρι 40κάτι mph, σε δρόμους χωρίς κλίσεις και έντονες καμπές, χωρίς τον ήλιο κόντρα, όταν υπάρχει προπορευόμενο αυτοκίνητο να ακολουθεί από κοντά κ.α.. Το πως πήρε αυτό το εντελώς άχρηστο σύστημα Level3 ας ρωτήσουν τους πολιτικούς. Μπορείς να διαβάσεις παραπάνω σε αυτό το θέμα που το δοκιμάζει ένας στην Καλιφόρνια και προσπαθεί κυριολεκτικά να τον σκοτώσει 40 φορές μέσα σε 5 χιλιόμετρα (και δίπλα το FSD που κάνει την ίδια διαδρομή τέλεια χωρίς καμία παρέμβαση) https://www.insomnia.gr/forums/topic/828214-προβάδισμα-σε-πραγματικές-συνθήκες-φαίνεται-πως-έχει-το-fsd-της-tesla-έναντι-του-συστήματος-υποβοηθούμενης-οδήγησης-της-mercedes Αν ήθελε η Tesla να εξαπατήσει τον κόσμο σαν την Mercedes (και την BMW σύντομα με το αρκετά υποδεέστερο σύστημα της mobileye αντί του ακριβού της Nvidia) θα μπορούσε άνετα να φτιάξει ένα stack, να πάρει μερικά χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου HDmaps και να το καταχωρίσει σαν L3 υπό ιδανικές συνθήκες μέχρι 60χλμ/ωρα. Αλλά δεν την ενδιαφέρουν τα party tricks να ξεγελάσει τους άσχετους. Επεξ/σία 16 Ιουλίου από adastra
anonymous999 Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου Τι εννοεί "ζήτησε σχεδιαστικές αλλαγές"; Τώρα το σχεδιάζουν; Αυτή είναι η παρουσίαση που ΘΑ γίνει, τι ΘΑ φτιάξει στο απροσδιόριστο μέλλον? Επειδή υποπτευομαι ότι έτσι θα γίνει, αφήνω αυτό το σχόλιο για screenshot ώστε μετά να λέω "Τα λεγα δεν τα λεγα?" στο αντίστοιχο θέμα, αν και όταν γίνει η ανακοίνωση του vaporware με ροδες. 1
Black Demis Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 8 hours ago, panoskatos said: Πόσος κόσμος, οδηγοί ταξί θα χάσουν την δουλειά τους αν αυτό το πράγμα βγεί στην αγορά; Επίσης η αύξηση ανεργίας σ έναν μεγάλο κλάδο παίρνει μπάλα όλους τους κλάδους και τομείς εργασίας ή υπηρεσιών. Αν όλοι οι ταρίφες απο αύριο δεν έχουν δουλειά θα έχουν λιγότερη δουλειά τα σούπερ μάρκετ, περίπτερα, καταστήματα λιανικής. Πρέπει να βρίσκουμε τρόπους ώστε οι άνθρωποι να έχουν δουλειά, όπως έκαναν στην αρχαία Ελλάδα, όχι να ψάχνουμε τρόπους ώστε να εξαφανίζουμε επαγγέλματα. Τώρα θα μου πεις έτσι όπως οδηγανε και αυτοί είναι πρόβλημα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. εξέλιξη λέγεται και όσο προχωράει τόσο λιγοτερα άτομα θα δουλεύουν και ετσι πρεπε μονο άκρος πνευματικες δουλείες θα μείνουν και managment τπτ αλλο 5 hours ago, magicnumbers said: Οσο για την "εξελιξη" μακαρι να συμβει ταυτόχρονα σε ολα τα επαγγελματα ομως κ να αντικαταστησει καθε επαγγελματια. Ρομποτ γιατρος δικηγορος μεταφορεας τηλεφωνητης υπαλληλος γραφειου. Ποσο αποδεκτες θα ειμαστε μετα σε αυτο; η θα μας συντηρει το κρατος; θα γινει και αυτο και θα αναλάβει η φυσική εξέλιξη τον πραγμάτων θα μειωθεί ο πληθυσμός με τον καιρό(λόγο αδυναμίας να μεγαλωσεις παιδιά) και θα ειναι όλα μελί γάλα, το λούκι θα τον φάνε αυτοί που ειναι στην μεταβατική περίοδο
adastra Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, anonymous999 είπε Τι εννοεί "ζήτησε σχεδιαστικές αλλαγές"; Τώρα το σχεδιάζουν; Αυτή είναι η παρουσίαση που ΘΑ γίνει, τι ΘΑ φτιάξει στο απροσδιόριστο μέλλον? Επειδή υποπτευομαι ότι έτσι θα γίνει, αφήνω αυτό το σχόλιο για screenshot ώστε μετά να λέω "Τα λεγα δεν τα λεγα?" στο αντίστοιχο θέμα, αν και όταν γίνει η ανακοίνωση του vaporware με ροδες. Ίσως να του άρεσε κάτι και αποφάσισε να το κλέψει από το robotaxi που παρουσίασε η Rimac πρόσφατα (ένα μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο από ένα boutique workshop που μέχρι σήμερα έχει παράξει 150 χειροποίητα πανάκριβα υπεραυτοκίνητα όλα και όλα, με το σύστημα αυτονομίας της Mobileye και lidar κόστους μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ ανά αυτοκίνητο) που εξύμνησε ο διεθνής και Ελληνικός Τύπος σαν επαναστατικό και πραγματικό Tesla robotaxi killer. Επεξ/σία 16 Ιουλίου από adastra
anonymous999 Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 55 minutes ago, adastra said: Ίσως να του άρεσε κάτι και αποφάσισε να το κλέψει από το robotaxi που παρουσίασε η Rimac πρόσφατα (ένα μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο από ένα boutique workshop που μέχρι σήμερα έχει παράξει 150 χειροποίητα πανάκριβα υπεραυτοκίνητα όλα και όλα, με το σύστημα αυτονομίας της Mobileye και lidar κόστους μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ ανά αυτοκίνητο) που εξύμνησε ο διεθνής και Ελληνικός Τύπος σαν επαναστατικό και πραγματικό Tesla robotaxi killer. Μάλιστα, ένας ανύπαρκτος με ρομποταξι παπαντζα είναι ο killer ενός παπαντζα με ανύπαρκτο ρομποταξι. Ταιριαστό.
Dimitris_1981 Δημοσ. 16 Ιουλίου Δημοσ. 16 Ιουλίου 6 ώρες πριν, darkmatinee είπε Έμπιστος φαίνεται: Ε σιγά μωρέ 7-8 φορές έξω έπεσε. Αναφορά σε κείμενο 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα