Προς το περιεχόμενο

DOOM III


FISHERMAN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 463
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

O τελικός κακός δεν είναι ο Baron Of hell αλλά ο Cyberdemon. Baron of hell = Hell Knight στο doom3

 

Όντως! Και το συζήταγα με τον αδερφό μου και δεν μου καθόταν καλά...

 

skefteite tis apithseis tou paixnidiou. edw 3 einai kai to mixanima sernetai. itheles dld ordes teratwn???? posa polugwna pia mporei na sxhmatisei mia karta grafikwn??? to paixnidi den tha paizotan. oli tin douleia tin kanoun oi fwtoskiaseis, pou apaitoun pollous upologismous apo tin karta grafikwn, giauto kai den uparxei epilogi gia apenergopoihsh tous. eksallou, ti paixnidi tha itan tote.

 

Απλά τονίζω οτί ενώ το παιχνίδι είναι καταπληκτικά όμοιο με τα πρώτα Doom σε πάρα πολλούς τομείς διαφέρει κάθετα στο θέμα της ποσότητας των εχθρών. Τα δολώματα (medi kits, armor κλπ) υπήρχαν και στα πρώτα Doom. Οι κρύπτες που άνοιγαν ξαφνικά με ένα κάρο εχθρούς να ορμάνε με το που παίρνεις το δόλωμα υπήρχαν επίσης στα πρώτα Doom. Ακόμα και τα εκρηκτικά βαρέλια και οι ανελκηστήρες είναι στοιχεία από τα παλιά Doom. Πραγματικά το μόνο που λείπει είναι η 'ποσότητα'. Προσωπικά θα προτιμούσα να θυσιαζόταν το γραφικό μέρος χάρην του gameplay. Είμαι δε σίγουρος (ή πιστεύω αν θέλετε) ότι μελλοντικά Mods θα επιτρέπουν να σκοτώνεις 50άδες σε μεγάλες αρένες. Ίσως πολύ μελλοντικά βέβαια... :P

 

sugnwmi file mou, alla emena me tromazei kathe ligo kai ligaki na petagetai mia m@l@kia apo pisw kai na me sfazei. isws vevaia na min eimai toso kalos oso esu giati den paizw panw apo 1 wra tin imera, ante to polu 2 se orismena kala paixnidia, kai den eimai kai toso palios paixtis oso esu (skepsou oti toa starcraft den to eixa paiksei giati dne iexa kan pc) alla pisteuw oti ton perissotero kosmo ton tromazei auto to paixnidi. egw toulaxiston den to paizw to paixnidi stis 12 to vradu me fwta kleista kai 5.1 energopoihmeno opws kapoioi alloi.

 

Η πρώτη μαλακία που πετάγεται από πίσω σου σε τρομάζει. Μετά όμως γίνεται συνήθεια. Για αυτό είναι ενοχλητικά τα scripted events. Γιατί ξέρεις ότι πίσω από την τάδε πόρτα σε περιμένουν, ότι όταν πάρεις τα ammunition θα στην πέσουν κλπ. Αντί για τρομαχτικό είναι πολύ προβλέψιμο θα έλεγα από ένα σημείο και μετά.

 

Πώς αντέχεις και παίζεις μόνο μια ώρα?!?! Δεν έχεις την εσωτερική ανάγκη να το ξεσκίσεις το παιχνίδι?

 

Πάντως με τα ακουστικά και όλα τα φώτα κλειστά είναι όντως πιο τρομακτικό. Αλλά σου βγαίνουν τα μάτια και ιδρώνει το αυτί σου χειρότερα από την μασχάλη σου.

 

P.S.

Αναφορικά μο το παλιό παίχτης: Ξέρω κάτι πιτσιρίκια (12-15 ετών) που στο Counter και στο UT βγάζουν μάτια :shock: . Επειδή δε, βλέπω ότι δίνετε και μεγάλη βάση στο detail, απλά καταλαβαίνεις ότι έχω δει τόσο pixel στην ζωή μου που δεν έχω πρόβλημα αν παίζω χωρίς ΑΑ και άλλα φίλτρα υφής κλπ. Αντίθετα πχ ένας φίλος μου συνομήλικος, που άρχισε να παίζει games to 1999, δεν μπορεί με τπτ να παίξει παιχνίδι σε ανάλυση 640*480 γιατί λέει βλέπει μεγάλα pixel.

 

Και γενικά ο κανόνας είναι: Gameplay >>> Visuals & Sounds

Δημοσ.

Na kano mia erotisi?Exo tin 9700pro kai paratirisa oti otan kano stin karta kai to paramikro overclocking vgazei stin othoni artifacts pou petane!!!Otan tin girizo sta default to doom3 trexei kanonika.Kserei tipota kanenas gia ayto?exo tous 4,9beta kai o/c kano me to ati tool 0.21 ekdosi..To parakseno einai oti aytin tin alloiosi tin kanei mono sto doom3 kai se kanena allo game...

Δημοσ.

DOOM 3 v1.05 Beta Patch

http://www.gamershell.com/download_6930.shtml

 

GENERAL

- Querying a cvar (typing name with no value on the console) now also prints out help text

- Updated some cvar docs

 

STABILITY

- Fixed desktop crash when loading a QuickSave made when during influence in EPD Lab in Alphalabs 1

- Fixed game freezing if in-game MP menu is opened just after a change map vote

Passes and just before the map changes.

- Fixed duplicate player names shutting down a server during map changes

 

INTERFACE

- Fixed scrolling lists with arrow keys while holding control crashing game

- Added toggle functionality to movement commands (i.e. toggle crouch as opposed to holding the button down) - Added in_togglecrouch, in_togglerun, & in_togglezoom

- Added dialog to multiplayer video settings menu telling user that changes require exiting game before they'll take effect

- Fixed remote password field only displaying 3-4 characters at a time. - Fixed g_voteFlags so that spectator and nextmap could be individually toggled - Made print screen bindable.

- Made Alt-Gr (right alt) bindable separately for European versions. For english

versions, right alt and left alt both bind as "alt" so that US users who currently have something bound to right alt don't have their config affected by the update.

- Added mouse wheel scrolling to server list (gui list boxes).

 

NETWORKING/MULTIPLAYER

- Bumped damage up on rocket jumping in multiplayer

- Decreased damage from chaingun to 25 in multiplayer

- Exploding barrels to full damage to attacker in multiplayer

- Increased height for falling damage in multiplayer

- Made r_skipNewAmbient, r_skipSpecular, r_skipBump, and r_shadows cheat protected

- Made g_fov modifiable in mutiplayer from 90 to 110

- Changed server protocol version from 1.33 to 1.34

- Changed idEntity::SetName to allow entities to be named after startup during network games

- Changed idClass::PostEventArgs to allow script threads to post events during network games

- Changed net_allowCheats to allow cheat commands during network games

- Fixed projectile launched from wrong position when player exits teleporter while holding fire

- Fixed rocket launcher dealing no splash damage to player at certain angle in Edge 2

- Fixed light from flashlight remaining after player is killed.

- Fixed frags going negative when over 64. Maxfrags now at 100.

- Fixed -1/1 ammo count while dropping weapon in multiplayer

- Fixed no rockets in view-model rocket launcher when first picked up - Exploding barrels now give credit for kills to the player who damaged the barrel in multiplayer

- Fixed chaingun flickering on/off when spectating another player in Tourney - Fixed no "You lose" message being played for loser in Last Man Standing.

- Added join messages when players join an MP game.

- Fixed players stuck spectating when no spectators vote is passed.

- Added chat and connection interrupted icons - Fixed Frag Chamber doors killing player if they're moving towards them just as they

open (kill trigger was turned off too late in the script).

- Added build for a dedicated server executable (DooM3Ded.exe) on Win32.

- Fixed problems with server list:

- wrong server being joined when sorting

- wrong server being joined when filtering

- server list not being sorted initially by ping.

- Chat text no longer converts high-ASCII chars to periods

- Fixed problem with players logging on and being stuck in spectator mode, yet not really spectating

- Fixed Incorrect scoring information appears on scoreboard - Fixed backpack secret exploit on d3dm5 "Lights Out"

- Added chat/lag icons

- Elevators now return to their home position even if someone is standing on them

 

RENDERING

- r_aspectRatio now uses 0, 1, or 2 (4:3, 16:9, 16:10)

- Fixed in-game videos disappearing if you go to the menu and return

- Fixed inconsistent worldview of players exiting teleporter. SOUNDS

- Fixed weapon sounds always playing the first sound in a sound shader instead of randomly picking one.

- Fixed bullet ricochet sound when punching glass.

 

LOCALIZATION

- Localized key names in bind menus

- Localized multiplayer text

* warmup text

* spectator text

- "QuickSave" name in save / load menu is now localized

- Fixed key binding issues with European (Italian, French, Spanish) keyboards

* all keys should be bindable now

* this includes modifying scan tables

- Fixed pickup items not being localized. Not fixed in MP, as this would require

including the .map files in the update. Any user maps created with update code should have the correct string id required for localization, however.

- Fixed "General Access" not being localized on PDAs.

- Added pure exclusions for all files that were causing pure server connection problems between mixed languages.

- Localized "Press any key..." in binding menus.

- Localized messages that client receives from the server when kicked or the server

shuts down.

- Localized "Server Full" message.

- Fixed Huffman encoding in decl manager so all characters have a minimum frequency

of one. This allows an optimal bit code length and fixes a memory overrun assert

and crash when loading Russian decls.

- Map names in Save / Load menu are now localizable.

- Removed hard coded english text from "Player is ready" message in MP.

- Fixed Italian accented i showing up as ^ and vice versa

Δημοσ.
prostesa kai antialasing 2x kai sinexizei apsoga. dark_son20 [/b'] den mporo na katalavo tin dispistia soy. ta games ftiaxnontai giola ta sistimata oxi mono gia ayta poy aksizoyn 3000 euro. aplos to doom 3 fainetai oti meletithike poli prin vgei stin agora' date=' oste na min exei ta provlimata tipoy far cry.[/quote']

 

Na sou po iagouaros, bas kai h karta sou einai apo alabama?Texas?

H mipos h dikia mou einai apo messologi me tsarouxi kai tagari?

Kai go 5200 albatron exo kai to pezo 640x480 me low detail kai to extract tweak, antialiasing kai anisotropic 0.

800x600 me medium details vgazei 12 fps xwris na kounisw to mouse.

giauto, 2 tina:

1.H apigagan oi eksogiinoi to kobiouter sou kai tou allaksan karta... h

2.Eisai pliromenos apo plaisio gia na poulisei to stock tou... 8)

 

*** message deleted ***

 

Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να προσβάλλουμε με άσχημες εκφράσεις τους συνομιλητές μας.

 

- paredwse

Δημοσ.

Παιδιά δεν ξέρω γιατί αλλά το NIGHTMARE είναι τραγικά εύκολο αφού πέρασα το patch! Το είχα ξεκινήσει πριν το περάσω και είχε στο health limit 25 (αν είχες δλδ παραπάνω υγεία γινότανε drop σιγά σιγά). Μετά το patch το health έφτασε στο 100. + το γεγονός ότι ξεκινάς με το soul cube κάνει τα πράγματα πολύ εύκολα :(

anyway, όπως λέω, πάντα όταν παίζεις για 2η φορά ένα παιχνίδι είναι καλύτερη εμπειρία! :)

 

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του doom για μένα τελικά είναι ότι δεν έχει ποικολομορφία στους χώρους του. Περίπου ενα 30ωρο είναι το gameplay του. Μόνο στο UAC facility την βγάζεις, άντε και στο excavation site. Έπρεπε να είχε επίπεδα κατά την γνώμη μου έξω στην ατμόσφαιρα του πλανήτη. Και σίγουρα περισσότερα επίπεδα στην κόλαση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...