Προς το περιεχόμενο

DOOM III


FISHERMAN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

apla gia na kseroun kai ola ta paidia sto doom ta pragmatika FPs tha ta dite meta apo opou tha vrite ton epistimona.....logo oti stin arxi den exei frikia einai fisiologiko na deixnei parapano...px Alpha Lab Level 3 me to pou tha mpeite ekei exei gia proti fora 4....ekei einai ta zoria genika kai gia grafika kai gia paixnidi :P

  • Απαντ. 463
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κάπου πήρε το μάτι μου ότι το "ultra" προορίζεται μόνο για (μελλοντικά) συστήματα με κάρτες γραφικών 512 MB.

Δημοσ.

nai to ultra einai vasika mono gia tin 6800Ultra :P vasika paizei kai pio kato..kai stis aples 6800 kai 5900 5950 apla stin ultra einai karfomeno sta 60FPS...

 

to ultra einai polla perisotera apo ligo ftiaksimo stis leptomeries....megalitera dedomena mpenoun (giafto kai ta 512mb) pou kanei to paixnidi na paizei genika pio smouth se osous tis exoun ;)

Δημοσ.

Δεν μπορώ να συμφωνήσω με τα παιδία στο forum αυτό.

 

 

Αρχικά όσον αφορά τα γραφικά θεωρώ ότι όποιος συγκρίνει το Doom 3 με Far Cry & Painkiller πρέπει μάλλον να είναι τυφλός. Το μόνο ίσως μειονέκτημα σε αυτόν το τομέα είναι ότι θα μπορούσε να έχει λίγο υψηλότερο polygon count στους χαρακτήρες κυρίως. ΑΛΛΑ λέω εγώ, έστω ότι το είχε, μετά θα έπαιζε μόνο σε 6800 & πάνω & θα βγαίναν τα ίδια άτομα & θα λέγαν ότι το παιχνίδι είναι βαρύ & χίλια δυο άλλα.

 

Το μόνο που είναι καλοδουλεμένο στα γραφικά είναι τα textures των χαρακτήρων. Πραγματικά τίποτα άλλο.

 

Δεν νομίζω ότι μπορεί να λάβει κανείς στα σοβαρά τις απόψεις ανθρώπου που λέει τέτοια πράγματα. Το Per pixel lightning δεν του έλεγε δλδ. Το είχαν όλα τα άλλα games μέχρι στιγμής.....

 

Σε γενικές γραμμές, σε σύγκριση και με τον ανταγωνισμό, είναι δυσανάλογα βαρύ για τα περισσότερα συστήματα

 

Το παιχνίδι έχει ανώτερα γραφικά από τo Far Cry & δεν είναι τόσο βαρύ & αυτό είναι διαπιστωμένο από πάρα πολλά άτομα σε πολλά διαφορετικά συστήματα.

 

Όσον αφορά το gameplay πρώτα από όλα πρέπει να πω ότι επειδή η ID ουσιαστικά εφηύρε τα FPS τη συγχωρώ σε μερικά πράγματα στον τομέα αυτό. Από την άλλη θεωρώ λανθασμένη τη νοοτροπία μερικών να συγκρίνουν παιχνίδια feature προς feature. Πχ. στο far cry είχε & να σκύβεις & να σέρνεσαι, στο Doom έχει μόνο το ένα από τα δύο άρα Doom < Far Cry. Πιστεύω το Doom έχει μερικά πρωτοπορειακά σημεία όσον αφορά το gameplay (πχ το interaction με τις οθόνες). Όχι πολλά αλλά όπως είπα δεν θεωρώ ότι η ID το έχει ανάγκη.

 

 

Γενικά πιστεύω ότι είναι δύο τα θέματα που σηκώνουν συζήτηση στο Doom 3:

 

1) Η ύπαρξη πολλών scripted events.

2) Το ΑΙ.

 

Στο πρώτο θεωρώ ότι σε ένα βαθμό προσφέρει στην ατμόσφαιρα του παιχνιδίου χωρίς να είναι κακό. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι μειώνει το replayability αλλά στο nightmare τα πάντα είναι αρκετά διαφορετικά & δεν νομίζω ότι κανείς θα παίξει το single player 15 φορές σερί (τώρα αν το ξαναπαίξεις μετά από 1-2 χρόνια δεν νομίζω να θυμάσαι τα scripted events απέξω.)

 

Το ΑΙ είναι πολύ καλό, απλώς μερικοί δεν το καταλαβαίνουν. Προφανώς στο Far Cry οι εχθροί συμπεριφέρονταν αλλίως γιατί ήταν εκπαιδευμένοι στρατιώτες. Στο Doom είναι δαίμονες που το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι να σε ξεκοιλιάσουν. Συνεπώς παίζουν full attack & ούτε τρέχουν για κάλυψη ούτε τίποτα. Στις επιθέσεις τους είναι πολύ καλό το ΑΙ (πχ τα maggot κάνουν teleport μόλις πας να τα πυροβολήσεις, τα Imps καλύπτονται πίσω από κιβώτια & βαράνε, κα.). Μην ξεχνάμε ότι στο Far Cry τα Trigens φαίρονταν πολύ πιο ηλίθια.

Δημοσ.

Δεν διάβασα τις προηγούμενες σελίδες (γιατί είναι πολλές) κ θέλω να δω αν έχει τύχει κ σε κανέναν άλλο αυτό... Μετά από ώρα παιχνιδιού (δεν είναι στάνταρ αυτή) μου κολλάει τελείως το παιχνίδι κ θέλει alt ctrl del... Έχω p4 2,4ghz, 512 ram κ Radeon 9600se... Εντάξει δεν είναι κ τα καλύτερα αλλά αφού το τρέχει ικανοποιητικά κ παίζω κανονικά από που κ ως που να κολλάει στα καλά καθούμενα... Συνήθως όταν φορτώνει πολλά γραφικά...

Δημοσ.
Δεν νομίζω ότι μπορεί να λάβει κανείς στα σοβαρά τις απόψεις ανθρώπου που λέει τέτοια πράγματα

 

Ούτε και τη δικιά σου άποψη χωρίς επιχειρήματα.

 

Το Per pixel lightning δεν του έλεγε δλδ. Το είχαν όλα τα άλλα games μέχρι στιγμής.....

 

 

Γιατί water effect όπως του Far Cry είχαν και άλλα παιχνίδια? Και τι να λέει?

Για πες μας τα πρακτικά αποτελέσματα του συγκεκριμένου feature (per pixel lighting) επί της οθόνης....

 

Το παιχνίδι έχει ανώτερα γραφικά από τo Far Cry & δεν είναι τόσο βαρύ & αυτό είναι διαπιστωμένο από πάρα πολλά άτομα σε πολλά διαφορετικά συστήματα.

 

Εδώ κάνεις ακριβώς το ίδιο με αυτά που λές :

 

Όσον αφορά το gameplay πρώτα από όλα πρέπει να πω ότι επειδή η ID ουσιαστικά εφηύρε τα FPS τη συγχωρώ σε μερικά πράγματα στον τομέα αυτό. Από την άλλη θεωρώ λανθασμένη τη νοοτροπία μερικών να συγκρίνουν παιχνίδια feature προς feature. Πχ. στο far cry είχε & να σκύβεις & να σέρνεσαι, στο Doom έχει μόνο το ένα από τα δύο άρα Doom < Far Cry

 

Δηλαδή συγκρίνεις παιχνίδι που εξελίσσεται 70% σε εξωτερικούς real world χώρους, με παιχνίδι που είναι φτιαγμένο για να αποδίδει μόνο διαδρόμους. Απλά δεν υπάρχει συγκρίση.

 

Και για μένα το DOOM III είναι δυσανάλογα βαρύ σε σχέση με αυτά που δίνει.

 

Στο πρώτο θεωρώ ότι σε ένα βαθμό προσφέρει στην ατμόσφαιρα του παιχνιδίου χωρίς να είναι κακό.

 

Εντάξει, ας μιλήσουμε σοβαρά. Είναι πισογύρισμα στον κόσμο του gaming. Τελεία και παύλα. Φανερώνει πλήρη έλλειψη φαντασίας και παντελή απουσία AI

 

Θα με θυμηθείς όταν θα δεις το HL2 πόσο πιο ανώτερο παιχνίδι θα είναι. Εκεί θα δούμε AI υψηλοτάτου επιπέδου, Physics που πραγματικά μετέχουν πρακτικά στην εξέλιξη του παιχνιδιού κ.α.

 

Το DOOM III είναι απλά μια καλή μηχανή. Σε 1-2 χρόνια, ίσως κάποιος από αυτούς που θα πληρώσουν για να τη χρησιμοποιήσουν να την κάνουν ένα ΑΡΙΣΤΟ παιχνίδι. Προς το παρόν είναι μια πολύ καλή ΜΗΧΑΝΗ.

Δημοσ.

dld re paidia ti tha thelate? ena Doom pou na se kinigane ta terata stous agrous???? afto einai to consept tou game apo to 90 afto kratithike panta mesa sta ergastiria tis idias eterias.....

 

ego me anouxtous xorous den tha to goustara.....

 

alo to ena game alo to alo na kseroume ti zitame.....

 

tora gia ton tipo pou ton pirakse oti o fakos den mpenei stin zoni kai oti den vgazei to Chaingun apo ton pisino tou..eleos.....

Δημοσ.

Το DOOM το λεει και το ονομα του επρεπε να εξελισεται σε κλειστοφοβικα σκοτεινα μερη και διαδρομους , μπορει να μην ειναι το καλυτερο παιχνιδι ολων των εποχων διοτι αυτο ηταν το πρωτο Doom αλλα ειναι πολυ ωραιο και η 5900 τουλαχιστον το σηκωνει ανετα... Επισης δεν μπορει κανεις να κατακρινει την id σ αυτην οφειλονται ολα και κραταει το επιπεδο ψηλα μετα απο τοσα χρονια....

Δημοσ.
Γιατί water effect όπως του Far Cry είχαν και άλλα παιχνίδια? Και τι να λέει?

Για πες μας τα πρακτικά αποτελέσματα του συγκεκριμένου feature (per pixel lighting) επί της οθόνης....

 

Όχι. Κανείς δεν διαφώνησε ότι το Far Cry ήταν ένα μεγάλο βήμα μπροστά στον τομέα των γραφικών. Αυτό που λέω είναι ότι το Doom 3 είναι ένα ακόμα βήμα μπροστά.

 

Με το per pixel lightning υποστηρίζεται ο φωτισμός κάθε αντικειμένου στο επίπεδο του pixel. Είναι προφανές τι σημαίνει αυτό νομίζω.

 

 

 

Δηλαδή συγκρίνεις παιχνίδι που εξελίσσεται 70% σε εξωτερικούς real world χώρους, με παιχνίδι που είναι φτιαγμένο για να αποδίδει μόνο διαδρόμους. Απλά δεν υπάρχει συγκρίση.

 

 

Και για μένα το DOOM III είναι δυσανάλογα βαρύ σε σχέση με αυτά που δίνει.

 

Συμφωνώ όμως σκέψου το εξής: Οι εσωτερικοί χώροι του Doom είναι κλάσεις καλύτεροι από του Far Cry. Οι εξωτερικοί του χώροι (πχ στο ταξίδι με το monorail) είναι εξίσου καλοί. Βέβαια δεν είναι τροπικοί παράδεισοι αλλά επειδή δεν μπορούσαν να βάλουν φοίνικες στον Άρη δεν θα μάθουμε ποτέ φαντάζομε. Αυτό που λέω είναι ότι η μηχανή του Doom είναι αποδεδειγμένα καλύτερη σε κλειστούς χώρους, ενώ σε ανοιχτούς παίζεται.

 

Εντάξει, ας μιλήσουμε σοβαρά. Είναι πισογύρισμα στον κόσμο του gaming. Τελεία και παύλα. Φανερώνει πλήρη έλλειψη φαντασίας και παντελή απουσία AI

 

Θα με θυμηθείς όταν θα δεις το HL2 πόσο πιο ανώτερο παιχνίδι θα είναι. Εκεί θα δούμε AI υψηλοτάτου επιπέδου, Physics που πραγματικά μετέχουν πρακτικά στην εξέλιξη του παιχνιδιού κ.α.

 

Εδώ φίλε φαίνεται το λάθος στη συλλογιστική σου. Κρίνεις το παιχνίδι όχι σαν game experience αλλά από καθαρά τεχνική σκοπία. Ναι οι δημιουργοί του δεν σκόπευαν να οδηγήσουν την τεχνητή νοημοσήνη σε νέα ύψη. So What ?

Δεν αμφιβάλω ότι το HL2 θα είναι πολύ πιο innovative από το Doom 3. Το θέμα είναι αν θα προσφέρει μια τόσο έντονη εμπειρία όμως.

Βέβαια το scripting έχει & τα μειον του. Ας πούμε γνωστός μου έκανε το εξής:

Πριν μπει σε ένα δωμάτιο έκανε quick save. μετά έμπαινε στην ψύχρα όπως να ναι, εβγαιναν οι εχθροί, τον σκότωναν, έκανε το load & αφού ήξερε τις θέσεις τους έμπαινε & τους καθάριζε.

Έτσι όντως καταστρέφεις την εμπειρία. Το θέμα είναι να παίξεις το παιχνίδι όπως πρέπει. Σαν να ήσουνα εσύ ο πρωταγωνιστής & σαν να ζούσες πραγματικά εκεί μέσα. Αλλιώς όντως θα σου φανεί βλακεία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...