Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και σας ευχαριστώ για τον χώρο της σελίδας

Επιθυμώ διακαώς να να κάνω διδακτορικό στα χρηματοοικονομικά αλλά αν γίνεται εξ'αποστάσεως ( ή με περιστασιακή φυσική παρουσία). Υπάρχει κάποιο ίδρυμα στην Ελλάδα που το υποστηρίζει αυτό;

 

Το ΕΑΠ , ξέρουμε πόσο χρεώνει το διδακτορικό; Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο εν Ελλάδι που αποδέχεται (αν ορθώς αντελήφθην) μια τέτοια εκδοχή. 

 

Σας ευχαριστώ και θα χαρώ πολύ να λάβω τις γνώμες/εμπειρίες σας!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το διδακτορικό είναι μια σύνθετη εκπαιδευτική-ερευνητική διαδικασία στην οποία εμπλέκονται πολλά πράγματα.
Τυχόν παρακολούθηση μαθημάτων, επικουρική διδασκαλία/βοήθεια σε μαθήματα, 
συναναστροφή με άλλους διδάκτορες και διδάσκοντες, συζήτηση με τον επιβλέποντα, συμμετοχή σε συνέδρια κ.α.
Κατά περίπτωση και συνθήκες κάποια απ' αυτά γίνονται περισσότερο, κάποια λιγότερο ή καθόλου.

Τι πάει να πει εξ αποστάσεως;
Να μην κάνεις τίποτε από τα παραπάνω και να πάρεις μια εργασία να την γράψεις σπίτι σου;
Επιπλέον, η διατριβή ως ερευνητική δουλειά πρέπει να πληρώνεται, 
όχι να πληρώνεις για να την κάνεις (πράγμα που παραπέμπει και στην εξαγορά του τίτλου).

Κάποιοι το έχετε ξεφτιλίσει το θέμα....
Αλλά η κύρια ευθύνη είναι αυτών που αποδέχονται τέτοιες απαιτήσεις και δίνουν τίτλους για πλάκα.

-
 

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 7
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Metallas13 είπε

Επιθυμώ διακαώς να να κάνω διδακτορικό στα χρηματοοικονομικά αλλά αν γίνεται εξ'αποστάσεως ( ή με περιστασιακή φυσική παρουσία). Υπάρχει κάποιο ίδρυμα στην Ελλάδα που το υποστηρίζει αυτό;

Ξερω ατομο που το κανει αυτο στον τομεα της πληροφορικης. Βασικα πιο πολυ ειναι θεμα καθηγητη παρα ιδρυματος. Απο οσο ξερω δεν υπαρχει υποχρεωση για ελαχιστη παρουσια στο ιδρυμα. Ειναι πιθανο βεβαια να τσινησουν οι αλλοι καθηγητες του τμηματος...

Ομως, ακομα και αν το κανεις, θα χασεις απο πολλες αποψεις, το διδακτορικο δεν ειναι μονο διαβασμα και συγγραφη, ειναι και αλληλεπιδραση με συναδελφους, συμμετοχη σε συνεδρια και παρουσιασεις μαστερ αλλων διδακτορικων. Θα εχεις βεβαια να κανεις κι επιτηρησεις, αυτο δυσκολο να το γλυτωσεις.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 14/07/2024 at 12:08, Metallas13 said:

Καλησπέρα και σας ευχαριστώ για τον χώρο της σελίδας

Επιθυμώ διακαώς να να κάνω διδακτορικό στα χρηματοοικονομικά αλλά αν γίνεται εξ'αποστάσεως ( ή με περιστασιακή φυσική παρουσία). Υπάρχει κάποιο ίδρυμα στην Ελλάδα που το υποστηρίζει αυτό;

 

Το ΕΑΠ , ξέρουμε πόσο χρεώνει το διδακτορικό; Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο εν Ελλάδι που αποδέχεται (αν ορθώς αντελήφθην) μια τέτοια εκδοχή. 

 

Σας ευχαριστώ και θα χαρώ πολύ να λάβω τις γνώμες/εμπειρίες σας!

επειδη το εχω κανει το αθλημα:

Το ξεκινησα Γερμανια (Βερολινο) σε τομεα τεχνολογιας και πηρε πιο πολυ χρονο απο το συνηθισμενο για προφανης λογους. Εγω ωστοσο ημουν ηδη εργαζομενος και οχι μονο αυτο αλλα και μεσω της εταιριας μου μπορεσα να βοηθησω τοσο το πανεπιστημιο (αντι να πηγαινω εργαστηριο τα εκανα εταιρια) οσο και εταιρια (να εχει κατι υπο την αιγιδα ενος πανεπιστημιου). Οι δυο μεριες συμφωνησαν.

Ωστοσο σιγουρα εχασα πολλα αλλα εγω ειμαι ατομο που δε γουσταρει να διδασκει και εκ φυσεως μου τη σπανε οι προπτυχιακοι. Αντιθετα πηγαινα σε περισσοτερα συνεδρια τοσο ακαδημαικα οσο και επιχειρηματικα απο τους καθηγητες μου(!) συζητουσαμε πως μπορουμε να βελτιώσουμε μαθηματα/υλη σε μαθηματα προπτυχιακα μεταπτυχιακα κτλ. Σιγουρα εχασα μισθο αλλα απο την αλλη αν θυμαμαι πληρωσα ελαχιστα.

Για να μη παρεξηγηθώ ολα τα παραπανω ειναι σωστα που γραφτηκαν αλλα νομιζω (και απο τις αποψεις αλλων εργαζομενων που εκαναν το ιδιο) αν εργαζεσαι δε σε ενδιαφερουν αυτα. Επισης αν επιζητας εργασιακη-ακαδημιακη-αποκατασταση με εξαποστασεως...ξεχνα το.

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/7/2024 στις 1:36 ΜΜ, V.I.Smirnov είπε

Το διδακτορικό είναι μια σύνθετη εκπαιδευτική-ερευνητική διαδικασία στην οποία εμπλέκονται πολλά πράγματα.
Τυχόν παρακολούθηση μαθημάτων, επικουρική διδασκαλία/βοήθεια σε μαθήματα, 
συναναστροφή με άλλους διδάκτορες και διδάσκοντες, συζήτηση με τον επιβλέποντα, συμμετοχή σε συνέδρια κ.α.
Κατά περίπτωση και συνθήκες κάποια απ' αυτά γίνονται περισσότερο, κάποια λιγότερο ή καθόλου.

Τι πάει να πει εξ αποστάσεως;
Να μην κάνεις τίποτε από τα παραπάνω και να πάρεις μια εργασία να την γράψεις σπίτι σου;
Επιπλέον, η διατριβή ως ερευνητική δουλειά πρέπει να πληρώνεται, 
όχι να πληρώνεις για να την κάνεις (πράγμα που παραπέμπει και στην εξαγορά του τίτλου).

Κάποιοι το έχετε ξεφτιλίσει το θέμα....
Αλλά η κύρια ευθύνη είναι αυτών που αποδέχονται τέτοιες απαιτήσεις και δίνουν τίτλους για πλάκα.

-
 

Λολ. δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά αυτός που λες στην 1η σου παράγραφο είναι συνήθως "το παιδί για τα θελήματα". Εξ αποστάσεως ο άλλος θα είναι συνειδητοποιημένος. Επίσης τι σχέση έχει αν είναι Onsite/remote με τα συνέδρια/περιοδικά? Ούτως η άλλως από το "σπίτι" σου τα γράφεις αυτά. Onsite θα πας για τα "θελήματα", δηλαδή κάτι που δεν σου προσφέρει τίποτα στην έρευνα σου. Επίσης remote δεν σημαίνει ότι δεν πατάς καθόλου που και που.

Στις 17/7/2024 στις 10:47 ΠΜ, vamvakoolas είπε

επειδη το εχω κανει το αθλημα:

Το ξεκινησα Γερμανια (Βερολινο) σε τομεα τεχνολογιας και πηρε πιο πολυ χρονο απο το συνηθισμενο για προφανης λογους. Εγω ωστοσο ημουν ηδη εργαζομενος και οχι μονο αυτο αλλα και μεσω της εταιριας μου μπορεσα να βοηθησω τοσο το πανεπιστημιο (αντι να πηγαινω εργαστηριο τα εκανα εταιρια) οσο και εταιρια (να εχει κατι υπο την αιγιδα ενος πανεπιστημιου). Οι δυο μεριες συμφωνησαν.

Ωστοσο σιγουρα εχασα πολλα αλλα εγω ειμαι ατομο που δε γουσταρει να διδασκει και εκ φυσεως μου τη σπανε οι προπτυχιακοι. Αντιθετα πηγαινα σε περισσοτερα συνεδρια τοσο ακαδημαικα οσο και επιχειρηματικα απο τους καθηγητες μου(!) συζητουσαμε πως μπορουμε να βελτιώσουμε μαθηματα/υλη σε μαθηματα προπτυχιακα μεταπτυχιακα κτλ. Σιγουρα εχασα μισθο αλλα απο την αλλη αν θυμαμαι πληρωσα ελαχιστα.

Για να μη παρεξηγηθώ ολα τα παραπανω ειναι σωστα που γραφτηκαν αλλα νομιζω (και απο τις αποψεις αλλων εργαζομενων που εκαναν το ιδιο) αν εργαζεσαι δε σε ενδιαφερουν αυτα. Επισης αν επιζητας εργασιακη-ακαδημιακη-αποκατασταση με εξαποστασεως...ξεχνα το.

Πλακα πλακα ποιος επιζητα ακαδημαικη καριερα εν ετει 2024? θεωρω πως τα PHD αρκετοι τα κανουν για το βιογραφικο τους στον ιδιωτικο τομεα, και κυριως σε τομεις που μετραει πραγματικα. Πχ Γιατροι.

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Haha 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 14/7/2024 στις 1:08 ΜΜ, Metallas13 είπε

Το ΕΑΠ , ξέρουμε πόσο χρεώνει το διδακτορικό; Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο εν Ελλάδι που αποδέχεται (αν ορθώς αντελήφθην) μια τέτοια εκδοχή. 

To ΕΑΠ δε χρεώνει τα διδακτορικά, είναι δωρεάν. Φυσικά πρέπει να έρθεις σε επαφή με ΔΕΠ/ΣΕΠ της ΔΕΟ ή σχετικών μεταπτυχιακών για να σου δώσουν περισσότερες πληροφορίες (είμαι στην ΠΛΗ). Απλά να ξέρεις οτι τα διδακτορικά του ΕΑΠ είναι απαιτητικά, πιο απαιτητικά απο αυτά αρκετών συμβατικών ΑΕΙ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, atypicalcoder είπε

Λολ. δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά αυτός που λες στην 1η σου παράγραφο είναι συνήθως "το παιδί για τα θελήματα". Εξ αποστάσεως ο άλλος θα είναι συνειδητοποιημένος. Επίσης τι σχέση έχει αν είναι Onsite/remote με τα συνέδρια/περιοδικά? Ούτως η άλλως από το "σπίτι" σου τα γράφεις αυτά. Onsite θα πας για τα "θελήματα", δηλαδή κάτι που δεν σου προσφέρει τίποτα στην έρευνα σου. Επίσης remote δεν σημαίνει ότι δεν πατάς καθόλου που και που.

Πλακα πλακα ποιος επιζητα ακαδημαικη καριερα εν ετει 2024? θεωρω πως τα PHD αρκετοι τα κανουν για το βιογραφικο τους στον ιδιωτικο τομεα, και κυριως σε τομεις που μετραει πραγματικα. Πχ Γιατροι.

Τίποτε δεν μπορείς να μου χαλάσεις.
Έχω κάνει δύο phD, σε ΑΠΘ και ΕΚΠΑ, και ξέρω καλύτερα, κι από εσένα κι από πολλούς άλλους.

Το να κάνει ο υποψήφιος μαθήματα είναι κάτι που συνήθως το επιζητεί διότι αυτό του δίνει "προϋπηρεσία" για ερευνητικές και ακαδημαϊκές θέσεις αργότερα.
Επιπλέον, πολλοί το θέλουν διότι τους αρέσει.
Ωστόσο η διδασκαλία δεν είναι πάντα βολική καθώς ενίοτε μπορεί να αποβεί πολύ κουραστική και χρονοβόρα.
Υπάρχουν σχολές όπου οι υποψήφιοι διδάκτορες διδάσκουν άτυπα ή περιστασιακά, ή διορθώνουν γραπτά, αλλού απαγορεύεται ρητώς και δια ροπάλου.
Το ίδιο και με τις επιτηρήσεις. Π.χ., στο Φυσικό ΕΚΠΑ απαγορεύεται αυστηρά να κάνουν επιτηρήσεις οι υποψήφιοι.
Και μαθήματα το ίδιο - εκτός αν υπάρξει ειδικό πρόγραμμα απόκτησης ακαδημαϊκής εμπειρίας.
Η φυσική παρουσία συνήθως ζητείται, διότι ο υποψήφιος πρέπει να έχει ενεργή συμμετοχή στα ακαδημαϊκά δρώμενα της σχολής, όχι να είναι "φάντασμα". Διδακτορικό δεν σημαίνει μόνον έρευνα αλλά και απόκτηση ευρύτερης ακαδημαϊκής κουλτούρας, και αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς συμμετοχή στις ακαδημαϊκές διαδικασίες.

Το "παιδί για τα θελήματα" ΔΕΝ υπάρχει εκτός αν ο υποψήφιος το επιτρέψει με τη στάση του (εξαρτωμένου και του επιβλέποντος).
Εμένα, ως υπ. διδάκτορας ποτέ δεν μου επέβαλαν να κάνω μαθήματα, ούτε επιτηρήσεις, αν και το ήθελα και το έκανα συχνά για διασκέδαση.

Τέλος, υπάρχουν αμέτρητοι που επιθυμούν ακαδημαϊκή καριέρα αλλά δεν μπορούν για διάφορους λόγους (έλλειψη θέσεων, υποστήριξης κ.α.).
Το PhD για τον ιδιωτικό τομέα δεν είναι πολύ καλή ιδέα καθώς δεν εκτιμάται αρκετά, και δεν μπορεί να εξαργυρωθεί ανταποδοτικά.
Μην εκφράζετε άποψη αν δεν ξέρετε την κατάσταση....

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Τίποτε δεν μπορείς να μου χαλάσεις.
Έχω κάνει δύο phD, σε ΑΠΘ και ΕΚΠΑ, και ξέρω καλύτερα από εσένα.


Το να κάνει ο υποψήφιος μαθήματα είναι κάτι που συνήθως το επιζητεί διότι αυτό του δίνει "προϋπηρεσία" για ερευνητικές και ακαδημαϊκές θέσεις αργότερα.
Επιπλέον, πολλοί το θέλουν διότι τους αρέσει.
Ωστόσο η διδασκαλία δεν είναι πάντα βολική καθώς ενίοτε μπορεί να αποβεί πολύ κουραστική και χρονοβόρα.
Υπάρχουν σχολές όπου οι υποψήφιοι διδάκτορες διδάσκουν άτυπα ή διορθώνουν γραπτά, αλλού απαγορεύεται ρητώς και δια ροπάλου.
Το ίδιο και με τις επιτηρήσεις. Π.χ., στο Φυσικό ΕΚΠΑ απαγορεύεται αυστηρά να κάνουν επιτηρήσεις οι υποψήφιοι.
Και μαθήματα το ίδιο - εκτός αν υπάρξει ειδικό πρόγραμμα απόκτησης ακαδημαϊκής εμπειρίας.
Η φυσική παρουσία συνήθως ζητείται επιτακτικά, διότι ο υποψήφιος πρέπει να έχει ενεργή συμμετοχή στα ακαδημαϊκά δρώμενα της σχολής, όχι να είναι "φάντασμα".

Το "παιδί για τα θελήματα" ΔΕΝ υπάρχει εκτός αν ο υποψήφιος το επιτρέψει με τη στάση του (εξαρτωμένου και του επιβλέποντος).
Εμένα ποτέ δεν μου επέβαλαν να κάνω μαθήματα, ούτε επιτηρήσεις, αν και το ήθελα και το έκανα συχνά για διασκέδαση.

Τέλος, υπάρχουν αμέτρητοι που επιθυμούν ακαδημαϊκή καριέρα αλλά δεν μπορούν για διάφορους λόγους (έλλειψη θέσεων, υποστήριξης κ.α.).
Το PhD για τον ιδιωτικό τομέα δεν είναι πολύ καλή ιδέα καθώς δεν εκτιμάται αρκετά, και δεν μπορεί να εξαργυρωθεί ανταποδοτικά.
Μην εκφράζετα άποψη αν δεν ξέρετε την κατάσταση....

-

Τώρα μιλάς για τον υποψήφιο που ασχολείται με την μικροπολιτική για connections. Κανένας σοβαρός υποψήφιος (που δεν ενδιαφέρεται για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για την έρευνα) δεν επιζητά να κάνει μαθήματα σε προπτυχιακούς ή να κάνει επιτήρηση στις εξετάσεις.

Και στο ξαναλέω, το ότι είσαι remote δεν σημαίνει ότι δεν έχεις συμμετοχή στα "δρώμενα" της σχολής. Όταν χρειάζεται πραγματικά είσαι και Onsite. Όταν χρειάζεται όμως και όχι για να κάνεις τα connections σου.

Όσο για την τελευταία σου παράγραφο, προφανώς και υπάρχουν τόσοι που εν έτει 2024 ελπίζουν να χωθούν στο δημόσιο. Προσωπικά δεν θα περίμενα να φτάσω 40+ για να διοριστώ. Και γενικά πλέον δεν αξίζει αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Τώρα μιλάς για τον υποψήφιο που ασχολείται με την μικροπολιτική για connections. Κανένας σοβαρός υποψήφιος (που δεν ενδιαφέρεται για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για την έρευνα) δεν επιζητά να κάνει μαθήματα σε προπτυχιακούς ή να κάνει επιτήρηση στις εξετάσεις.

Και στο ξαναλέω, το ότι είσαι remote δεν σημαίνει ότι δεν έχεις συμμετοχή στα "δρώμενα" της σχολής. Όταν χρειάζεται πραγματικά είσαι και Onsite. Όταν χρειάζεται όμως και όχι για να κάνεις τα connections σου.

Έλα παππού να σου δείξω το αμπελοχώραφό σου.

Οι επιτηρήσεις σε κάποιες σχολές επιβάλλονται και μπορεί να καταλήξουν ως αγγαρεία όταν είναι πολλές.
Ωστόσο, επειδή συχνά υπάρχει πρόβλημα με το πλήθος των επιτηρητών, το να κάνεις επιτηρήσεις αποτελεί βοήθεια στη σχολή, και πρέπει να το κάνεις για λόγους εκτίμησης στη σχολή και τον επιβλέποντα. Αν θέλεις να το αποφύγεις είναι εύκολο (εξάλλου τι θα σου κάνουν εκτός από κράξιμο; ) αλλά δεν σε τιμάει, δεν είναι στα πλαίσια της ακαδημαϊκής συμμετοχής και αλλληλεγγύης, και μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση τον επιβλέποντα. Υπήρξε περίπτωση που είχα πέντε επιτηρήσεις και πήγα μόνον σε μία. Υπήρξαν πολλές άλλες που δεν είχα καμία και πήγαινα για βόλτα, και για να δω και να βοηθήσω τους διδάσκοντες.

Σε ότι αφορά τα μαθήματα, το ξαναγράφω, υπάρχουν πολλοί που ΘΕΛΟΥΝ να διδάσκουν επειδή τους αρέσει, 
κι επειδή βοηθά την εικόνα τους αργότερα. Είναι σημαντικό, και το έχω δει πολλές φορές, μην επιμένεις....

-

37 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Όσο για την τελευταία σου παράγραφο, προφανώς και υπάρχουν τόσοι που εν έτει 2024 ελπίζουν να χωθούν στο δημόσιο. Προσωπικά δεν θα περίμενα να φτάσω 40+ για να διοριστώ. Και γενικά πλέον δεν αξίζει αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Λάθος κάνεις !
Δεν πρόκειται για το βόλεμα στο δημόσιο ή τα λεφτά, αλλά πρωταρχικά επειδή τους αρέσει το αντικείμενο και ο ακαδημαϊκός χώρος.
ΘΕΛΟΥΝ να γίνουν ερευνητές ή\και ακαδημαϊκοί δάσκαλοι.

Αν κάποιος έχει PhD και θέλει απλώς να διοριστεί στο δημόσιο για να βολευτεί, η ακαδημαϊκή καριέρα δεν είναι η πρώτη του επιλογή, υπάρχουν ευκαιρίες διορισμού αλλού, πολύ πιο προσβάσιμες.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Δημοσ.
12 hours ago, atypicalcoder said:

Τώρα μιλάς για τον υποψήφιο που ασχολείται με την μικροπολιτική για connections. Κανένας σοβαρός υποψήφιος (που δεν ενδιαφέρεται για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για την έρευνα) δεν επιζητά να κάνει μαθήματα σε προπτυχιακούς ή να κάνει επιτήρηση στις εξετάσεις.

Και στο ξαναλέω, το ότι είσαι remote δεν σημαίνει ότι δεν έχεις συμμετοχή στα "δρώμενα" της σχολής. Όταν χρειάζεται πραγματικά είσαι και Onsite. Όταν χρειάζεται όμως και όχι για να κάνεις τα connections σου.

Όσο για την τελευταία σου παράγραφο, προφανώς και υπάρχουν τόσοι που εν έτει 2024 ελπίζουν να χωθούν στο δημόσιο. Προσωπικά δεν θα περίμενα να φτάσω 40+ για να διοριστώ. Και γενικά πλέον δεν αξίζει αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Πώς φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα τι γινεται μεσα σ ενα τμημα και κυριως τι κανει και ποιος ειναι ο ρολος ενος υ.δ. Αυτα που λες ειναι εικασιες δικες σου ή ατομων που περασαν απο πανεπιστημια και δεν ακουμπησαν.

Κι εγω υ.δ. ειμαι, μολις μπηκα στο 2ο ετος μου. Αυτα τα ελαχιστα ατομα που παταμε στη σχολη μαθαινουμε καθημερινα πολλα πραγματα κι οχι μόνο για το πώς να γραψουμε ενα paper ή τη διατριβη μας. Οταν θες να προχωρησεις ακαδημαϊκα πρεπει να γνωριζεις 5-10 πραγματα παραπανω, που ο κοσμος εκτος πανεπιστημιων δε γνωριζει. Με το να καθεσαι σπιτι σου κι απλα να διεκπεραιωνεις tasks, δεν αποκτας ακαδημαϊκη κουλτουρα ουτε προετοιμαζεσαι καταλληλα για να γινεις στο μελλον καθηγητης.

Αλλά τι καθομαι και λεω σ εναν ανθρωπο που εχει πληρη αγνοια της καταστασης και δε θελει να μαθει κιολας...τζαμπα χαλιεται κι ο Smirnov..

  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dark_panel είπε

Πώς φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα τι γινεται μεσα σ ενα τμημα και κυριως τι κανει και ποιος ειναι ο ρολος ενος υ.δ. Αυτα που λες ειναι εικασιες δικες σου ή ατομων που περασαν απο πανεπιστημια και δεν ακουμπησαν.

Κι εγω υ.δ. ειμαι, μολις μπηκα στο 2ο ετος μου. Αυτα τα ελαχιστα ατομα που παταμε στη σχολη μαθαινουμε καθημερινα πολλα πραγματα κι οχι μόνο για το πώς να γραψουμε ενα paper ή τη διατριβη μας. Οταν θες να προχωρησεις ακαδημαϊκα πρεπει να γνωριζεις 5-10 πραγματα παραπανω, που ο κοσμος εκτος πανεπιστημιων δε γνωριζει. Με το να καθεσαι σπιτι σου κι απλα να διεκπεραιωνεις tasks, δεν αποκτας ακαδημαϊκη κουλτουρα ουτε προετοιμαζεσαι καταλληλα για να γινεις στο μελλον καθηγητης.

Αλλά τι καθομαι και λεω σ εναν ανθρωπο που εχει πληρη αγνοια της καταστασης και δε θελει να μαθει κιολας...τζαμπα χαλιεται κι ο Smirnov..

Είναι αστείο γιατί αν το σκεφτείς καλά πάντα εξ αποστάσεως ήταν και το μόνο που άλλαζε είναι η συχνότητα του να πηγαίνει στη σχολή για αυτά που προαναφερθήκανε*. Επίσης είναι πάλι αστείο που δεν καταλαβαίνετε ότι υπάρχει κόσμος που δεν ενδιαφέρεται να κάνει connections και δεν θέλει να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα.

Αλλά οκ, τι ξέρω εγώ. Οι άλλοι ξέρουν πάντα για μας.

* ε τώρα να βάλω ένα disclaimer ότι είναι και ανάλογα τον τομέα, την σχολή; νομίζω πως ναι γιατί τα αυθαίρετα συμπεράσματα πάνε και έρχονται.

Επεξ/σία από atypicalcoder
Δημοσ.

Στο UK δεν νοείται κάποιος τωρινός διδακτορικός φοιτητής να μείνει-κάνει καριέρα στο academia, αν δεν έχει γράψει ώρες διδασκαλίας σε ποικιλία μαθημάτων. 

Κάτι που πιστοποιείται αργότερα με το να γίνει associate fellow του higher education academy (AFHEA), ή fellow (FHEA).

Αν δεν γίνει αυτό, τότε στην καλύτερη περίπτωση θα σου φορτωθεί ως task στο postdoc όπου οι ευθύνες είναι πολύ περισσότερες και ο χρόνος ακόμα λιγότερος.

Αν κάποιος δεν έχει AF ή F HEA, είναι κανόνας πως δε θα περάσει την πόρτα ούτε για συνέντευξη σε tenure θέση, και ας έχει βγάλει και Nature.

 

Στο δικό μου διδακτορικό είχα το δικό μου module (όπου έτρεχα διαλέξεις, σεμινάρια, εργαστήρια), επιτηρήσεις, διορθώσεις. Τρελή κούραση, αλλά όλα πληρώθηκαν. Δεν παίζει να είχα μείνει tenured στο academia μόνο από δημοσιεύσεις (που αυτές έτσι κι αλλιώς ήρθαν και κατά το διδακτορικό, αλλά και από τα postdoc) αν δεν είχα αυτή την εμπειρία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...