megapaixtaras Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου και τελικα δεν μας λεει πως οδηγει,οχι πως μας ενδιαφερει κιολας..αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να μην κλειδωνεται κοσμος μεσα! 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου Καλά, επική η μετάφραση. Το data annotators (σχολιαστές) το μετάφρασαν σε "υπομνηματιστές". Στην πραγματικότητα είναι απλά οι άνθρωποι που εκπαιδεύουν το λογισμικό λέγοντας του τι είναι αυτό που υπάρχει στην εικόνα, μέχρι να μάθει το λογισμικό να το αναγνωρίζει απο μόνο του σωστά. Φυσικό είναι να το εκπαιδεύουν με την διαδρομή που κάνει ο Elon, του αφεντικού που ενεργά συμμετέχει στην ανάπτυξη του αυτοκινήτου. Αυτό θα ήταν πρόβλημα μόνο αν για χατήρι του Elon εισήγαγαν στο λογισμικό ειδικές παραμέτρους που επηρεάζουν αρνητικά το υπόλοιπο λογισμικό. Δεν φαίνεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Απλά πιστεύουν στο άρθρο πως ο Elon βλέπει το λογισμικό στα καλύτερα του γιατί έχουν διορθώσει όλες τις ατέλιες στην δική του διαδρομή, ενώ μπορεί να υπάρχουν ακόμα ατέλειες σε άγνωστες διαδρομές. Πρέπει να πούμε εδώ ότι τα Tesla εκπαιδεύονται ενεργά απο το σύνολο των οχημάτων που κυκλοφορούν, πράγμα που σημαίνει πως όσο περισσότερο οι οδηγοί σε όλο τον κόσμο τα χρησιμοποιούν, τόσο καλύτερα θα γίνονται. Δεν εκπαδεύονται αποκλειστικά απο ένα μικρό σύνολο ατόμων στην Tesla, αλλά οι servers χρησιμοποιούν τα δεδομένα απο τις κάμερες όλων των απλών χρηστών για την εκπαίδευση των αυτοκινήτων τους. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
user37 Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου καλώς ή κακώς τα tesla φαινεται πως παίρνουν τα πρωτεία π@π@ρα οδηγού εδώ και καιρό... πλεον και με την βούλα 🤢🥵 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anonymous999 Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Το ότι ξεκάθαρα αναφέρεται πως οι "υπομνηματιστες" γνωρίζουν σε ποιον ανήκει η κάθε "υπομνηματισμενη" διαδρομή, με άλλα λόγια που πάει και τι κάνει ο κάθε τεσλαρατος είναι ψέμα κι αυτό? Γιατί πολύ στο χαλαρό βλέπω ότι πέρασε από τους συντάκτες του άρθρου και τους μέχρι τώρα σχολιαστές. Επεξ/σία 12 Ιουλίου από anonymous999 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gadgetseek Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου ( (Tesla Autopilot..) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, anonymous999 είπε Το ότι ξεκάθαρα αναφέρεται πως οι "υπομνηματιστες" γνωρίζουν σε ποιον ανήκει η κάθε "υπομνηματισμενη" διαδρομή, με άλλα λόγια που πάει και τι κάνει ο κάθε τεσλαρατος είναι ψέμα κι αυτό? Γιατί πολύ στο χαλαρό βλέπω ότι πέρασε από τους συντάκτες του άρθρου και τους μέχρι τώρα σχολιαστές. Δεν το λέει πουθενά αυτό, πόσο μάλλον ξεκάθαρα και αν το λέει ή είναι λάθος στην μετάφραση ή στην υπόθεση. Τα δεδομένα ανωνυμοποιούνται πριν πάνε στο σύστημα προς επεξεργασία και αυτό είναι μια επίσημα καταγεγραμμένη διαδικασία. Αν το αυτοκίνητο του Musk είναι εξαίρεση, είναι εξαίρεση αλλά γενικά δεν ισχύει και δεν ξέρουμε αν συμβαίνει και με τον Musk. Αυτό που λένε οι υπάλληλοι της Tesla είναι ότι δείχνουν ειδική φροντίδα στις περιοχές που ζούνε και κινούνται ο Elon και άνθρωποι που γράφουν review. Πχ. κάποιος αρθρογράφος που τους ενδιαφέρει η γνώμη του μένει στο νοτιο Fremont και δουλεύει στο νότιο Mountain View. Δίνουν ειδική φροντίδα σε αυτή την διαδρομή, χωρίς όμως να ξέρουν ποιανού είναι τα δεδομένα, λογικά θα είναι εκατοντάδες ή χιλιάδες Tesla που παρέχουν στοιχεία σε αυτές τις περιοχές (μιλάμε για San Francisco). Επεξ/σία 12 Ιουλίου από fast8 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
svartevarg Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 4 ώρες πριν, Billi the Kid είπε Just do it like Musk Και να τρακάρεις σαν τον Musk!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 3 ώρες πριν, megapaixtaras είπε και τελικα δεν μας λεει πως οδηγει,οχι πως μας ενδιαφερει κιολας..αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να μην κλειδωνεται κοσμος μεσα! Άλλο ένα δείγμα των ανόητων ψεμμάτων. Πανικοβλήθηκε γιατί κλειδώθηκε μέσα λέει η κυριούλα. Χρειάζεται μεν IQ πάνω από 10 για να βρεις τον τεράστιο μοχλό ακριβώς μπροστά από τους διακόπτες για τα παράθυρα για να ανοίξεις την πόρτα στην απίθανη περίπτωση που θα μείνεις εντελώς από την 12V μπαταρία, οπότε η Tesla θα έπρεπε να βγάλει disclaimer ότι τα αυτοκίνητα δεν κάνουν για εντελώς βλαμμένους. Ή χρειάζεσαι να μην είσαι τελείως απατεώνας. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anonymous999 Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, fast8 said: Δεν το λέει πουθενά αυτό, πόσο μάλλον ξεκάθαρα και αν το λέει ή είναι λάθος στην μετάφραση ή στην υπόθεση. "είχε λάβει εντολή να επεξεργαστεί τα δεδομένα από αυτοκίνητο που ανήκε σε άτομο που προωθούσε την Tesla στο διαδίκτυο" Λάθος μετάφραση, ψεύδος κλπ το δέχομαι. Αλλά ποιο ξεκάθαρα δεν γίνεται να το πει. Επίσης no offense αλλά το "δεν το λέει και αν το λέει δεν ισχύει" καταλαβαίνεις ότι είναι λίγο εύθυμο ως απάντηση έτσι; Επεξ/σία 12 Ιουλίου από anonymous999 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 1 hour ago, adastra said: Άλλο ένα δείγμα των ανόητων ψεμμάτων. Πανικοβλήθηκε γιατί κλειδώθηκε μέσα λέει η κυριούλα. Χρειάζεται μεν IQ πάνω από 10 για να βρεις τον τεράστιο μοχλό ακριβώς μπροστά από τους διακόπτες για τα παράθυρα για να ανοίξεις την πόρτα στην απίθανη περίπτωση που θα μείνεις εντελώς από την 12V μπαταρία, οπότε η Tesla θα έπρεπε να βγάλει disclaimer ότι τα αυτοκίνητα δεν κάνουν για εντελώς βλαμμένους. Ή χρειάζεσαι να μην είσαι τελείως απατεώνας. Μου άρεσε πάρα πολύ το απλό κουμπάκι αφής που ανοίγει την πόρτα, πιθανόν και εγώ να επέμενα σε αυτό 😁 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitris_1981 Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 5 ώρες πριν, megapaixtaras είπε και τελικα δεν μας λεει πως οδηγει,οχι πως μας ενδιαφερει κιολας..αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να μην κλειδωνεται κοσμος μεσα! Καλά σε αυτή την περίπτωση δεν φταίει το αμάξι αλλά η ίδια 100%. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 37 λεπτά πριν, anonymous999 είπε "είχε λάβει εντολή να επεξεργαστεί τα δεδομένα από αυτοκίνητο που ανήκε σε άτομο που προωθούσε την Tesla στο διαδίκτυο" Λάθος μετάφραση, ψεύδος κλπ το δέχομαι. Αλλά ποιο ξεκάθαρα δεν γίνεται να το πει. Επίσης no offense αλλά το "δεν το λέει και αν το λέει δεν ισχύει" καταλαβαίνεις ότι είναι λίγο εύθυμο ως απάντηση έτσι; Τις νεότερες εκδόσεις του FSD δεν τις δίνουν σε όλους αλλά τις μοιράζουν πρώτα εσωτερικά σε υπαλλήλους (με πρώτο τον Musk που τρέχει στο προσωπικό του αυτοκίνητο 2-3 αλφα εκδόσεις προ release) και μετά σε ελάχιστους επιλεγμένους superusers (αυτούς που λέει VIP), οπότε φυσικά και ξέρουν ποιοι είναι αυτοί οι ελάχιστοι που στέλνουν δεδομένα (με την συγκατάθεσή τους) από τις τελευταίες εκδόσεις. Όταν αναγνωρίσουν προβληματικές περιοχές (corner cases) στέλνουν επαγγελματίες οδηγούς να κάνουν συνέχεια την ίδια διαδρομή να κάνουν debugging και να φτιάξουν τα weights (όπως η unprotected left turn (UPT) του Chuck Cook που έχει γίνει διάσημη). Το BI απλά χρησιμοποιεί ανώνυμες (=ανύπαρκτες) πηγές για να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα. It has been almost two weeks since Tesla started rolling out FSD v12.4.1 to a limited number of external beta testers. Most of these testers are experienced Autopilot users and have a prominent presence on YouTube and other social media platforms. Chuck Cook has been beta testing Tesla FSD for a few years and providing valuable data to train the self-driving artificial intelligence software. https://www.teslaoracle.com/2024/06/21/chuck-cook-tests-tesla-fsd-v12-4-1-at-his-difficult-unprotected-left-turn-video/ 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 12 Ιουλίου Share Δημοσ. 12 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, anonymous999 είπε "είχε λάβει εντολή να επεξεργαστεί τα δεδομένα από αυτοκίνητο που ανήκε σε άτομο που προωθούσε την Tesla στο διαδίκτυο" Λάθος μετάφραση, ψεύδος κλπ το δέχομαι. Αλλά ποιο ξεκάθαρα δεν γίνεται να το πει. Επίσης no offense αλλά το "δεν το λέει και αν το λέει δεν ισχύει" καταλαβαίνεις ότι είναι λίγο εύθυμο ως απάντηση έτσι; Το πρωτότυπο άρθρο https://www.businessinsider.com/tesla-prioritizes-musk-vip-data-self-driving-2024-7?op=1 Απο το πρωτότυπο άρθρο "Four other workers said they believed they'd labeled routes associated with Musk but had not been expressly told by supervisors. When annotators view the data, they can see a timestamp from when the footage was taken and the geolocation, but they're unable to view anything that explicitly identifies the specific vehicle or driver. Instead, annotators said they could rely on context clues, particularly the routes and locations the vehicle visited." "However, one former worker said there was no way for any of the labelers to know with certainty whether the clip belonged to any one driver, adding that anyone who thinks they know the owner of the car would be operating on "pure speculation."" Οπως βλέπεις αν αφήσουμε τα εύθυμα στην άκρη, το άρθρο είναι ξεκάθαρο πως δεν ξέρανε ποια δεδομένα αντιστοιχούσαν σε ποιόν. Πιο ξεκάθαρο δεν γίνεται. Ο μόνος τρόπος για να ξέρουν ότι είναι ο Musk, είναι να του έχουν διαφορετική έκδοση λογισμικού, πχ περιορισμένη beta. Η Tesla δεν συλλέγει προσωποποιημένα δεδομένα, αλλά φαίνεται πως κάποιοι απο τους επιβλέποντες για να έχουν χαρούμενο τον Musk και τους VIP, αποφάσισαν να δίνουν προτεραιότητα σε κάποιες γεωγραφικές περιοχές. Επεξ/σία 13 Ιουλίου από fast8 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 13 Ιουλίου Share Δημοσ. 13 Ιουλίου Και χιλιάδες άλλα βίντεο με το FSD να κάνει τεράστιες διαδρομές παντού στην Βόρεια Αμερική χωρίς geofencing και HDmaps, σε όλες τις καιρικές συνθήκες μόνο με απλές κάμερες (αντίθετα με τα άλλα αυτόνομα συστήματα), χωρίς παρεμβάσεις από τον οδηγό για λόγους ασφάλειας. Και σύντομα θα κάνει το ίδιο και στην Κίνα. Χαρακτηριστικό ότι ο πρόεδρος της Xpeng μετά από test drive στην Καλιφόρνια επέστρεψε στην Κίνα και σταμάτησε την εξέλιξη του συστήματος αυτονομίας της Xpeng με heuristics + lidar (η πρώτη εταιρία που έβαλε μινι lidar) και γύρισε την εταιρία στο vision only end to end neural net όπως το FSD. Το FSD ήδη είναι κατά πολύ ασφαλέστερο από τον μέσο Αμερικάνο οδηγό, αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, τα αυτόνομα Tesla και robotaxi δεν θα μπορεί κανείς πολιτικός να τα σταματήσει όταν κρίνεται η ασφάλεια των πολιτών στους δρόμους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αντικειμενικός Δημοσ. 15 Ιουλίου Share Δημοσ. 15 Ιουλίου On 12/07/2024 at 16:03, megapaixtaras said: και τελικα δεν μας λεει πως οδηγει,οχι πως μας ενδιαφερει κιολας..αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να μην κλειδωνεται κοσμος μεσα! Πως νιώθεις που καταπίνει αμασητο ότι μπούρδα σου πεταξουν εκεί εξω; Όλα τα τεσλα πάντα είχαν και μηχανικο άνοιγμα πόρτας σε περίοπτη θέση για παν ενδεχόμενο. Πως νιώθεις που αναπαράγεις φεικ νιουζ που κάποτε πάτησες για να ικανοποιήσεις τον εαυτό σου κάνοντας κάποιον λίγο πιο πλούσιο. Και δεν σου έφτασε αυτό, το αναπαράγεις κιόλας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα