Προς το περιεχόμενο

Κόφτες σε όλα τα νέα οχήματα επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

52 λεπτά πριν, Thresh είπε

Εννοώ σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο.

Κατα τα άλλα η υπερβολική ταχύτητα πάει ανάλογα με το δρόμο, δεν είναι μόνο πχ τα 200km/h.

45χλμ ο ενας 45χλμ ο αλλος συγκρουση δεν ειναι 90χλμ η συγκρουση αρα υπερδιπλασια. Ειναι να μην σου τυχει βασικα ο αλλος με 5χλμ πηγαινε βρηκε στο κεφαλι παει πεθανε. Η υψηλη ταχυτητα δεν θα σε αφησει χρονο να αντιδρασεις οτι και αν κανεις. Τι προαλλες ημουν ξυπνιος απο τα χαραματα και απογευμα χωρις να κοιμηθω πηγαινα με 30χλμ σε δρομο με κινηση καποια στιγμη δεν καταλαβα οτι ο μπροστα μου ειχε σταματησει για να στριψει ο μπροστινος του το καταλαβα αρκετα αργα αλλα πατησα φρενο και το αμαξι σταματησε σχεδον αμεσως οποτε το προλαβα στο τσακ να τον χτυπησω. Αν πηγαινα με 100 πχ δεν θα προλαβαινα να σταματησω με τιποτα. Στιγμες που θα συμβαινουν στον καθενα μια φορα στα 10-15 χρονια ειδικα αν εχεις πολλες ωρες αυπνος αλλα η χαμηλη ταχυτητα θα σε σωσει παρολο που το μυαλο μπορει να μην εχει την σπιρταδα που θα ειχε κανονικα λογο του υπνου. 

Οποιος θελει να τρεξει να παει σε μια πιστα και ας παει με 300. Οχι με αθωο κοσμο μαζι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, uniquegr είπε

Μεγα λάθος. Τα περισσότερα θανατηφόρα γίνονται εντός οικιστικού ιστού με ταχύτητες μικρότερες των 50 χαω. Αυτά λένε τα στατιστικά.

Έχω το Ford Focus ecoboost 1.6 με τα 150 άλογα,του 2012. Τα 100 τα πιάνει σε λιγοστά δευτερόλεπτα. Όταν ήταν να το αγοράσω, κοίταξα την αποδοτικοτητα του esp και γενικότερα τη παθητική του ασφάλεια. Έχω δει το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό μου να έχει γίνει σάλτσα η μούρη του και η καμπίνα να είναι άθικτη. Ο δε κινητήρας του σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων το καθιστά ένα άνετο ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Στην εθνική είμαι διαρκώς με 6η ταχύτητα και θα κάνω κατέβασμα σε καμία δύσκολη προσπέραση όπου θέλω να φύγει σφαίρα. Αυτά (πρέπει να) πληρώνεις σε ένα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο. Είναι αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά αδιαφορώ, δεν το αγόρασα γι'αυτο το λόγο. 

spacer.png

Προφανώς ο αριθμός ατυχημάτων είναι μεγαλύτερος στους αστικούς ιστούς αφού εκεί κινούνται περισσότερα αυτοκίνητα κάτω από περίπλοκες συνθήκες, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η μεγαλύτερη ταχήτητα αυξάνει τις πιθανότητες θανατηφόρου ατυχήματος.

Επίσης υπάρχουν πάρα πολλές έρευνες χρηματοδοτούμενες από αυτοκινητοβιομηχανίες που καταλήγουν σε συμπεράσματα που έχουν σαν στόχο να μπερδέψουν τον κόσμο και τους πολιτικούς / νομοθέτες , αν μας ενδιέφερε πραγματικά η ασφάλεια στους δρόμους θα είχαμε ακολουθήσει το παράδειγμα της Ολλάνδίας με λιγότερες λωρίδες για τα αυτοκίνητα , λεωφορειολωρίδες,  ποδηλατοδρόμους , έξυπνα φανάρια και γρήγορα / ποιοτικά μέσα μαζικής μεταφοράς που έχουν σαν αποτέλεσμα λιγότερα ατυχήματα και όλους να πηγαίνουν ποιο γρήγορα στον προορισμό τους αλλά πρέπει να πουλήσουμε αυτοκίνητα και ο μέσος Έλληνας θέλει μόνο την αμαξάρα του , δεν τον ενδιαφέρουν οι κανόνες , δεν σκέφτεται ορθολογιστικά και ψηφίζει αυτούς που ψηφίζει.

Επεξ/σία από apostolosapok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 11/07/2024 at 21:23, Mhdenistis said:

Στην Ελλάδα ειδικά που τρέχουν όλοι σαν μανιακοί με αστρονομικές ταχύτητες ακόμα και σε κίνηση θεωρώ ωφέλιμο το μέτρο.

πες το αστρονομικο νουμερο της ταχυτητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, TrialKid είπε

πες το αστρονομικο νουμερο της ταχυτητας.

250 αλλά τι λέμε τώρα, εδώ μέσα στο μποτιλιάρισμα σφυροκοπάνε επειδή θέλουν να προσπεράσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με 40-50χμ, σκοτώνεσαι άνετα αν είσαι με κάθε είδους δίκυκλο, είτε φταίς είτε όχι.Ακόμα και σταματημένος να είσαι και πέσει ο άλλος πάνω σου με αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι μονο τα αμαξια στο μεταξυ.μηχανες κ μηχανακια εχουμε δει πως τρεχουν κ παρολα αυτα ειναι νομιμα να κινουνται στους δρομους ασχετα που με μια 1η εχουν περασει το οριο προ πολλου.

Κ πας μετα στα ηλεκτρικα ποδηλατα πατινια κ λες ααα μεχρι 250W κ 25 χαω αλλιως απαγορευεται. 

Η ειρωνια η ιδια. Δε τους ενδιαφερει η ασφαλεια μας. Τα προστιμα μονο. Τα ηλεκτρικα δεν εχουν νομικη εξαρτηση σαυτο αρα τα περιοριζουν. Οι υπολοιποι σας περιμενουμε στη γωνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/7/2024 στις 11:20 ΜΜ, nhzt είπε

Παυλαρα, κανένας δεν σου πουλάει τίποτα με το ζόρι. Το αυτοκίνητο είναι ένα απλό καταναλωτικο προϊόν το οποίο ανάλογα με τα φράγκα στη τσέπη αγοράζεις αυτό που θέλεις. Όσο για την παραβιάση του ΚΟΚ και γιατί κάνει 20000... Αστο καλύτερα... Τις τιμές τις διαμορφώνει η αγορά (προσφορά και ζήτηση) και κανένας άλλος.

Τα αυτοκίνητα έτσι όπως εξελίσσονται όπως βλέπεις και στην υβριδική ή την ηλεκτρική τους εκδοχή, δεν δίνουν μεγάλη σημασία στη ταχύτητα, στα γκάζια και τις ροπές, αλλά στην άνεση και την ασφάλεια και την αυτονομία.

Όσο για την παρακολουθήση με κάμερες και αυτόματες κλήσεις, θα συμφωνήσω.

Καλησπέρα και πάλι :)

Εγώ δίνω βαρύτητα στο γεγονός ότι γίνεται καθημερινά συζήτηση στα media η παραβίαση του ΚΟΚ κυρίως του ορίου ταχύτητας και μας κυνηγάνε για πρόστιμα και τα πρόστιμα γίνονται καθημερινά και πιο αυστηρά. Η λύση λέω δεν είναι να γίνονται πιο αυστηρά τα πρόστιμα όμως.

Η λύση είναι να απαγορευτούν να πωλούνται οχήματα που παραβιάζουν τα όρια. Βεβαίως. Δε μπορεί να βάζουν ένα κινητήρα που αποδίδει μια Α ροπή, να σου λένε κοστίζει 40000 ευρώ πχ και μετά να μην επιτρέπεται να πας βήμα. Να , το καινούριο το xiaomi με πόσα πάει; Ηλεκτρικό κι όλας. Τα αυτοκίνητα ξεφεύγουν σε τιμή κάθε χρόνο και πιο ακριβά ενώ ταυτόχρονα τα πρόστιμα πάνε κι αυτά πιο ακριβά. Σου λένε πάρε επιδότηση 5 δεκάρες και πήγαινε πάρε νέο αμάξι. Τρίχες.... Ε όχι. Αρνούμαι. Το αυτοκίνητο αφού απαγορεύεται να πάει πάνω από 110, να είναι μηχανικά στημένο για τα 110 και να κοστίζει 10000 ευρώ μόνο και μόνο λόγω άνεσης εσωτερικής. Γιατί να πιάνει 250 χλμ και να κοστίζει 40000; Και να με κυνηγάνε μετά για πρόστιμα. Να λένε στις ειδήσεις ότι ο Χ έτρεχε πολύ κλπ κλπ. Ε όχι. Απλά όχι. Ναι λοιπόν το πλήρωσα για να τρέχει και γουστάρω και τρέχω. Αλλιώς να μας πουλάνε αργά αυτοκίνητα και σε τιμές ανάλογες. Και να βάλουν τις κλήσεις τους εκεί που ξέρουν. Κι αν θέλουν να μην τρέχουμε να μη μας τα πουλάνε εξ αρχής !!!

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pavlaras_official_aoscp είπε

 Δε μπορεί να βάζουν ένα κινητήρα που αποδίδει μια Α ροπή, να σου λένε κοστίζει 40000 ευρώ πχ και μετά να μην επιτρέπεται να πας βήμα.

Γιατί εστιάζεσαι στην μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πάει ένα αυτοκίνητο; Όλα είναι θέμα ισχύος... Δηλ οταν κατασκευαζεται ενα αμάξι με 2000cc και ροπή... ταδε, δεν έχουν στο μυαλό τους οι κατασκευαστές την ταχύτητα και μετά όλα τα άλλα... Ποιος σου είπε ότι τα αμάξια κατασκευαζονται με σκοπό να τρέχουν περισσότερο; Κυρίως σημαίνει να μπορεί να μεταφέρει το μέγιστο φορτίο (επιβάτες και αποσκευές) σε δύσκολες συνθήκες πχ σε μια ανηφόρα. Ή να μπορεί να κάνει με άνεση μια προσπέραση και πάλι με πλήρες φορτίο. Γι αυτό βγάζουν αυτοκίνητα με πολλά άλογα... Όχι για να τρέχουν...

Τα πολλά άλογα φιλαράκι σου δίνουν άνεση και ασφάλεια οταν την χρειάζεσαι και όχι αποκλειστικά ταχύτητα όπως νομίζεις.

Είδες καμία διαφήμιση να λέει πόση τελική έχει το αμάξι; ή οταν πας να πάρεις ένα μεταχειρισμένο, το πρώτο που ρωτάς είναι: πόση τελική εχει;

Η τελική ταχύτητα είναι το επακόλουθο της ιπποδύναμης και όχι ο καθοριστικός παράγοντας για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου. Επίσης, οι περισσότεροι οδηγοί δεν χρειάζονται ταχύτητες παραπάνω από το επιτρεπτό πχ με όριο τα 130 χιλ. σε εθνικές οδούς αλλά πόσο άνετα θα μετακινηθούν.

Ελπίζω να το κατάλαβες γιατί δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 13/07/2024 at 11:03, Mhdenistis said:

250 αλλά τι λέμε τώρα, εδώ μέσα στο μποτιλιάρισμα σφυροκοπάνε επειδή θέλουν να προσπεράσουν.

250χλμ αμαξι εδω Ελλαδα πολυ λιγα, και για να τα πιασουν θελουν αρκετο χρονο και ευθεια αναλογη.

Για μηχανη SS λιτρου 250χλμ καποια δευτερολεπτα κατω των 10.

για το μποτιλιαρισμα που λες, μαλλον μιλας για εθνικη οδο και προσπεραση στο αντιθετο, γιατι μεσα στην πολη δεν θα μπορει να πιασει χλμ και παλι (αστρονομικα...) για αμαξι.

αλλα ποιος το παταει με 2 ευρω η βενζινα ???

Γιατι 1000αρια SS δεν βλεπω πλεον... και κουτια που οδηγανε οι περισοτεροι και οι λοιποι ειναι κατι low επιδοσεων...

Επεξ/σία από TrialKid
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, TrialKid είπε

250χλμ αμαξι εδω Ελλαδα πολυ λιγα, και για να τα πιασουν θελουν αρκετο χρονο και ευθεια αναλογη.

 

Υπήρχαν και προ 20ετίας αλλά τώρα έχει γίνει πολύ μεγαλύτερη συγκέντρωση στην Αθήνα και προφανώς απίθανο να οδηγήσεις στην Αττική με αυτή την ταχύτητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/7/2024 στις 3:03 ΜΜ, Thresh είπε

Εννοώ σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο.

Κατα τα άλλα η υπερβολική ταχύτητα πάει ανάλογα με το δρόμο, δεν είναι μόνο πχ τα 200km/h.

Αν σε εμβολισω στο πλαι με 45, παει. Ειδικα αν εχεις παλιο αμαξι χωρις πλαινους αεροσακους.

Στις 15/7/2024 στις 7:28 ΜΜ, TrialKid είπε

250χλμ αμαξι εδω Ελλαδα πολυ λιγα, και για να τα πιασουν θελουν αρκετο χρονο και ευθεια αναλογη.

Για μηχανη SS λιτρου 250χλμ καποια δευτερολεπτα κατω των 10.

για το μποτιλιαρισμα που λες, μαλλον μιλας για εθνικη οδο και προσπεραση στο αντιθετο, γιατι μεσα στην πολη δεν θα μπορει να πιασει χλμ και παλι (αστρονομικα...) για αμαξι.

αλλα ποιος το παταει με 2 ευρω η βενζινα ???

Γιατι 1000αρια SS δεν βλεπω πλεον... και κουτια που οδηγανε οι περισοτεροι και οι λοιποι ειναι κατι low επιδοσεων...

Βουλιαγμενης βραδυ, στη βουτα (εκει διπλα μενω) πολυ ανετα πιανεις 200 αν θες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 17/07/2024 at 12:38, Ntinaras said:

Αν σε εμβολισω στο πλαι με 45, παει. Ειδικα αν εχεις παλιο αμαξι χωρις πλαινους αεροσακους.

Βουλιαγμενης βραδυ, στη βουτα (εκει διπλα μενω) πολυ ανετα πιανεις 200 αν θες

εεεε καλα 1 σημειο σε κατηφορα... και αυτο στο τελειωμα.

καθημερινα τα κουτια δεν πανε πανω απο 80...

αλλα ας μην χρονοτριβουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, TrialKid είπε

εεεε καλα 1 σημειο σε κατηφορα... και αυτο στο τελειωμα.

καθημερινα τα κουτια δεν πανε πανω απο 80...

αλλα ας μην χρονοτριβουμε

Τι εννοεις ενα σημειο σε κατηφορα? Ολη η βουλιαγμενης ειναι επιπεδη, αν το αμαξι εχει δυναμη τα πιανει τα 200.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...