Προς το περιεχόμενο

Κόφτες σε όλα τα νέα οχήματα επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, nhzt είπε

Α ναι; εκτός του ότι η Ευρώπη έχει σχεδόν τα ίδια πρόστιμα με την Ελλάδα, έλα και πες μας τώρα ότι οι Έλληνες οδηγοί δεν είναι κάφροι, αλλά ότι σβήνουν τις κλήσεις οι αστυνομικοί και όλοι έχουν κολλητούς στην αστυνομία...

Μάθε λοιπόν ότι το επίπεδο των Ευρωπαίων δεν είναι σαν το δικό σου, να φταίει το κράτος επειδή εσύ πέρασες με κόκκινο...

Δεν διάβασες παραπάνω που έγραψα...

Σε ρωτώ λοιπόν: αν βάλεις το πρόστιμο στα 3000€, κατάσχεση οχήματος και αφαίρεση άδειας για 5 χρόνια, πιστεύεις ότι ο γύφτος, ο αλλοδαπός και 17ρης παραβατικος, θα βάλουν μυαλό;

Απλά αυτοί υπάρχουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό σε ευρωπαϊκές χώρες...

Δεν είναι το θέμα να βάλω φυλακή κάποιον γιατί πέρασε με κόκκινο, αλλά να κάνω τους πολίτες μου περισσότερο υπεύθυνους. Αυτό, μόνο η παιδεία μπορεί να το πετύχει και όχι η τροχαία.

Οταν μάθεις να συνομιλείς με σεβασμό απέναντι στον συνομιλητή σου ,τότε  ελα να πείς και την Χ άποψη σου .

Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι είσαι ακριβώς αυτό ,για το οποίο κατηγορείς τους άλλους .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καταλαβαίνω απόλυτα το ζήτημα ασφαλείας σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά των πολλών. 

Πέρα από αυτό είναι λυπηρό πως οι περισσότεροι είναι της άποψης "βάλε χχχχ πρόστιμο να δεις πως φτιάχνουν όλοι" 

Δεν θα έχει καλά αποτελέσματα αυτή η νοοτροπία διόρθωσης των κοινωνικών προβλημάτων. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, nhzt είπε

Αγαπητέ μου, πες μας τελικά τι ποσοστό είναι αυτοι που σβήνουν κλήσεις στην Ελλάδα και έχεις μεγαλοποιησει τόσο πολύ το θέμα αυτό;

Επίσης, γιατί αντιδράτε ολοι, οταν σας λένε ότι η Ελλάδα έχει χαμηλό πολιτισμικό επίπεδο; και πετάτε την μπάλα στο κράτος; για τα πρόστιμα, για την αστυνόμευση, για τους νόμους,για όλα...

Οταν σου λένε ότι αυτός που φταίει που τρέχει με 100 σε αστική περιοχή είναι άνθρωπος με προσωπικότητα και κοινωνικό ον, γιατί λες ότι φταίει το σβήσιμο των κλήσεων; Δεν κατάλαβες, ότι ακόμη και το σβήσιμο των κλήσεων το κάνουν άτομα σαν αυτά που λεω; Απολιτιστα, παραβατικα, υπεράνω του νόμου κλπ. Ένας πολιτισμενος, υπεύθυνος πολίτης θα πήγαινε να σβήσει την κλήση του; Βλέπεις την διαφορά ή όχι;

Το φαινόμενο του σβησίματος των κλήσεων είναι μια απο τις εκφάνσεις του προβλήματος, είναι κάτι που συμβαίνει, προς το παρόν τουλάχιστον. 

Προσωπικά, δεν πετάω τη μπάλα στο κράτος, αλλά το κράτος είναι αυτό που καλείται να εκπαιδεύσει τα παιδιά και να τιμωρήσει τους παραβατικούς. Δεν έχω καμία απολύτως αρμοδιότητα να τιμωρήσω εγώ, ούτε θέλω ένα τέτοιο ρόλο. Σαν άτομο αυτής της κοινωνίας, φροντίζω τόσο να συμπεριφέρομαι όσο πιο πολιτισμένα γίνεται και να σέβομαι τους κανόνες, όσο και να παρέχω την απαραίτητη παιδεία στα παιδιά μου. 

Φυσικά και βλέπω τη διαφορά, σε αυτήν ακριβώς αναφέρομαι, κάτι που προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί. Σου προτείνω να διαβάσεις πιο προσεκτικά όσα έγραψα νωρίτερα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Abudi said:

Ολόσωστο ποστ που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

 

Ακούς ΕΝΑ ΚΑΡΟ αηδίες από αντικοινωνικούς ανθρώπους που κανονικά δε θα έπρεπε να έχουν θέση στην κοινωνία μας. Δεν δικαιούσαι να μετέχεις όταν δεν την σέβεσαι.

 

Παράγοντας "Πήραμε γρήγορα αμάξια": Γελάω, πάνε στην πίστα, λεφτά έχεις προφανώς να κλείσεις trackday

Παράγοντας "Φτιάξε πρώτα τα άλλα": Να φτιαχτούν και τα άλλα, τί σε κόφτει να φτιαχτεί και αυτό;

 

Ορατότητα, υποδομές κλπ, ΟΛΑ παύουν να παίζουν ρόλο όταν οι ταχύτητες είναι οι σωστές. Όλες οι οδικές συνθήκες καθίστανται δυσμενείς από την υπέρβαση της ταχύτητας, πώς να το κάνουμε, είναι γυμνασιακή φυσική. "Έχω μπροστά μου 100 μέτρα ορατότητα και βλέπω ακινητοποιημένο όχημα. Με 100χλμ την ώρα θα προλάβω να σταματήσω, με 200 οχι". Θες να σκάψουμε όλα τα βουνά για να έχεις εσύ 1 χλμ ορατότητας στις στροφές για να τρέχεις σαν μανιακός;

 

Και το μέτρο αυτό (ή και πιο αυστηρά αυτού) είναι καλύτερα από τις κάμερες. Γιατί να κυνηγάς τον παραβάτη όταν δεν υπάρχει εξ αρχής η αντικειμενική δυνατότητα τέλεσης της παράβασης; 

παρα πάρα πολλοί που έχουν γρήγορα η φτιαγμένα αμαξια δεν το βλέπουν ετσι

πρόσφατη συζήτηση με έναν γνωστό που έχει το rs4 φτιαγμένο  το εχει πάει 700+ αλογα
πάει και τρέχει στον επαρχιακό με 250 πολλές φορές και στην πόλη όπου μπορει στρίβει με μπάντες
του λεω γιατι δεν πας σερρες θα πας να ξεσκασεις και δεν θα τρεχεις στους δρομους και μου πετάει "όποιος δεν χορεύει δεν καταλαβαίνει και τον χορό"

λέω δλδ? και η απάντηση ειναι όταν τρέχω στον επαρχιακό ο κίνδυνος ειναι πολύ μεγαλύτερος και νιώθεις την αδρεναλίνη στο θεό αυτό δεν μπορεις να το εχεις σε μια πίστα σε τέτοιο βαθμό, και στον επαρχιακό πάντα μπορεις να βρεις άλλους να τους ταπώσεις να δείξεις τη σημαινει αυτοκίνητο αν τα βαλουν μαζί σου , το ίδιο και στην πολη στα φανάρια, όλα αυτά δεν μπορεις να τα εχεις στην πίστα καθώς κίνδυνος ειναι μικρός σαν συνέπεια και ενθουσιασμός και αδρεναλίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Razgriz είπε

Καταλαβαίνω απόλυτα το ζήτημα ασφαλείας σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά των πολλών. 

Πέρα από αυτό είναι λυπηρό πως οι περισσότεροι είναι της άποψης "βάλε χχχχ πρόστιμο να δεις πως φτιάχνουν όλοι" 

Δεν θα έχει καλά αποτελέσματα αυτή η νοοτροπία διόρθωσης των κοινωνικών προβλημάτων. 

Φυσικά και θα έχει. Τέτοια άτομα δεν χαμπαριάζουν απο πολιτισμό και κανόνες. Τους πονάει όμως αφάνταστα το να κληθούν να πληρώσουν ένα πρόστιμο και υποθέτω ότι θα τους πονούσε ακόμα περισσότερο αν το πρόστιμο ήταν βαρύ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό που συμβαίνει στις εθνικές οδούς: τρέχουν σαν τρελοί, αλλά μόλις δουν περιπολικό στημένο να χτυπάει με το ραντάρ, τη κότα όλοι. Προφανώς ότι επειδή εκπολιτίστηκαν ή συνετίστηκαν ξαφνικά, φοβούνται το πρόστιμο. Γι'αυτό λέω ότι είναι θρασύδειλοι, άρα η πιστή επιβολή του νόμου θα τους πονούσε αφάνταστα. Φυσικά και δεν πρόκειται να αλλάξουν νοοτροπία και όπου βρουν περιθώριο θα κάνουν ό,τι τους καπνίσει, αλλά όσο νιώθουν ότι είναι πιθανή η τιμωρία τους, δεν θα μας απασχολούν και θα διατρέχουμε λιγότερο κίνδυνο στους δρόμους μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι άνθρωποι απλά δεν θα έπρεπε να οδηγούν. Είτε δεν έχουν την ικανότητα (αντίληψη κτλ) ή έχουν προβλήματα αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Η οδήγηση είναι κατά πολύ η πιο επικίνδυνη δραστηριότητα που κάνουμε, παίζουμε κυριολεκτικά την ζωή μας στην ρουλέτα καθημερινά. Οι κοινωνίες θα έπρεπε να δίνουν άδειες οδήγησης με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια από ότι δίνουν άδειες οπλοφορίας. Το ζήτημα θα λυθεί οριστικά μόνο με την έλευση των ρομποταξί, που θα λύσουν αυτό και ένα σωρό άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε από τις μετακινήσεις μέσα και έξω από τις πόλεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, Black Demis said:

πρόσφατη συζήτηση με έναν γνωστό που έχει το rs4 φτιαγμένο  το εχει πάει 700+ αλογα
πάει και τρέχει στον επαρχιακό με 250 πολλές φορές και στην πόλη όπου μπορει στρίβει με μπάντες
του λεω γιατι δεν πας σερρες θα πας να ξεσκασεις και δεν θα τρεχεις στους δρομους και μου πετάει "όποιος δεν χορεύει δεν καταλαβαίνει και τον χορό"

λέω δλδ? και η απάντηση ειναι όταν τρέχω στον επαρχιακό ο κίνδυνος ειναι πολύ μεγαλύτερος και νιώθεις την αδρεναλίνη στο θεό αυτό δεν μπορεις να το εχεις σε μια πίστα σε τέτοιο βαθμό, και στον επαρχιακό πάντα μπορεις να βρεις άλλους να τους ταπώσεις να δείξεις τη σημαινει αυτοκίνητο αν τα βαλουν μαζί σου , το ίδιο και στην πολη στα φανάρια, όλα αυτά δεν μπορεις να τα εχεις στην πίστα καθώς κίνδυνος ειναι μικρός σαν συνέπεια και ενθουσιασμός και αδρεναλίνη

Με απλά λόγια επικύνδυνος πίθηκος....

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Sablj said:

Με απλά λόγια επικύνδυνος πίθηκος....

εμ δεν ειναι ένας ειναι πάρα παραααααααα πολλοι έξω αυτού του στιλ σε κάθε χώρα σε κάθε μέρος...... και όχι εκπαίδευση δεν θα λύσει το θέμα,ουτε περιοριστές ταχύτητας στο αμάξι κανουν κάτι καθώς ολα αυτά τα άτομα διαθέτουν σχεδόν πάντα σοβαρά ποσά στην άκρη ετσι θα κανουν το αδύνατον δυνατό να πάει το αμάξι ταπα ξανά.......  λυση ειναι απλη μεν δεν ελλαδα δεν μπορει να γίνει δε βεβαία...... (Σε αλλες χωρες εφαρμοζεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, adi32 είπε

Το θεμα δεν ειναι μονο η ταχυτητα 

Η ταχυτητα μπορει να κανει το ατυχημα πολυ χειροτερο

Και με 50 να περασουν 2 και να συγκρουστουν μπορει να εχουμε νεκρους 

Το θεμα ειναι και οι υπολοιπες παραβασεις που γινονται κατα 1000 αδες καθε μερα και κανεις δε νοιαζεται 

Δε σημαινει οτι ολοι πρεπει να πηγαινουμε με 20 παντου ωστε αυτος που θελει να κανει τη βλακεια του να ειναι ελευθερος να την κανει 

Η πιθανότητα για σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο αυξάνεται εκθετικά με βαση την ταχύτητα , υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες. Το ότι τα περισσότερα ατυχήματα γινονται με χαμηλή ταχύτητα είναι σωστό αλλά είναι μη θανατηφόρα ατυχήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, emperor_691 είπε

Σύμφωνα με στοιχεία της τροχαίας τα τροχαία ατυχήματα τα οποία οφείλονται στην υπερβολική ταχύτητα είναι μόλις στο 4%,ενώ τα λοιπά τροχαία είναι στο 73%.

Έχεις πηγή; Εγώ άλλα βρίσκω.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομίας, οι κυριότερες αιτίες πρόκλησης των τροχαίων δυστυχημάτων ατυχημάτων, όπως προέκυψε από τις έρευνες, ήταν:

    Η υπερβολική ταχύτητα
    Η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
    Η παραβίαση της προτεραιότητας
    Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
    Η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη

Επίσης, σύμφωνα πάντα με τα ίδια στοιχεία, κατά τη διάρκεια των τριών μηνών του καλοκαιριού του 2023 βεβαιώθηκαν από τους αστυνομικούς στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, 9.881 επικίνδυνες παραβάσεις.

Οι σημαντικότερες επικίνδυνες παραβάσεις ήταν:

    4.216 για υπερβολική ταχύτητα
    1.534 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση
    1.212 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
    806 για μη έλεγχο από ΚΤΕΟ
    392 για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά
    378 για παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη
    255 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Black Demis είπε

για να λέει 30 πρέπει να πας με 30 δλδ όταν πατε σε χώρες οπως ελβετια κλπ γιατι τηρείτε κατα γραμμα το κοκ και στην ελλαδα όποιον παρει ο χαρος?

αγόρι μου δεν ειναι μόνο η ελληνες ειναι ΟΛΟΙ όταν λέμε όλοι ΟΛΟΙ
φέρονται σαν ζωα και ειναι ζώα, και ξέρεις τι χρειάζονται ζωα? ενα σκύλο να τους μαζεύει και στο εξωτερικό βρήκαν λυση, κάμερα ανα τόσα μέτρα και μια μαλάκια να κάνεις σπιτάκι έρχεται πρόστιμο με το καλημερα ετσι ακομη και στα ζώα πωναει η τσέπη και το εφάρμοσαν και δουλεύει ΑΡΙΣΤΑ

αν δεις το πρόβλημα ειναι στην πόλη και επαρχιακό κυρίως οχι στην εθνική όταν λέει 30 και άλλος πάει με 70 και όταν λέει 70 άλλος πάει με 120 τι αλλάζει? και κόφτη να βαλεις στα 120 ο άλλος μέσα στην πόλη 120 θα πάει

Λογο έλλειψης παιδειας ο ελληναρας είναι στην κορυφη των κακων οδηγών..:

"Αθάνατοι Έλληνες οδηγοί

Οι Έλληνες είναι οι πιο επικριτικοί για τις οδηγικές συνήθειες άλλων εθνών, με το 91% από αυτούς να χρησιμοποιεί αρνητικούς χαρακτηρισμούς για τους συναδέλφους τους.

Είναι επίσης στην κορυφή για “αγενή συμπεριφορά”, με περίπου τους μισούς να αναφέρουν ότι βρίζουν, κορνάρουν, προσπερνούν από τη λάθος πλευρά του δρόμου ή βγαίνουν από το αυτοκίνητο για να τσακωθούν με άλλους οδηγούς.

Είμαστε επίσης η χώρα με τις περισσότερες πιθανότητες να κολλήσει κάποιος πίσω από ένα “ενοχλητικό” μπροστινό αυτοκίνητο.

Η Ελλάδα είναι επίσης στην κορυφή του πίνακα των οδηγών που χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους ενώ οδηγούν, με το 77% να παραδέχεται ότι πραγματοποιεί κλήσεις και το 83% να αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το smartphone του στο τιμόνι. Η Ισπανία βρέθηκε στην τελευταία θέση αυτού του πίνακα, με το 62% να χρησιμοποιεί τα smartphone της ενώ οδηγεί.

Η Ελλάδα σημείωσε επίσης την υψηλότερη βαθμολογία στην επικίνδυνη οδήγηση, με περίπου το 1/3 των οδηγών να παραδέχεται συμπεριφορές όπως υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση κόκκινου φαναριού, μη επιβράδυνση για έργα στο δρόμο και μη τήρηση απόστασης ασφαλείας μεταξύ των αυτοκινήτων.

Εν τω μεταξύ, μόνο το 20% των Ελλήνων μπόρεσε να πει οτιδήποτε θετικό για τους οδηγούς άλλων κρατών"😅😂🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Έχεις πηγή; Εγώ άλλα βρίσκω.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομίας, οι κυριότερες αιτίες πρόκλησης των τροχαίων δυστυχημάτων ατυχημάτων, όπως προέκυψε από τις έρευνες, ήταν:

    Η υπερβολική ταχύτητα
    Η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
    Η παραβίαση της προτεραιότητας
    Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
    Η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη

Επίσης, σύμφωνα πάντα με τα ίδια στοιχεία, κατά τη διάρκεια των τριών μηνών του καλοκαιριού του 2023 βεβαιώθηκαν από τους αστυνομικούς στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, 9.881 επικίνδυνες παραβάσεις.

Οι σημαντικότερες επικίνδυνες παραβάσεις ήταν:

    4.216 για υπερβολική ταχύτητα
    1.534 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση
    1.212 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
    806 για μη έλεγχο από ΚΤΕΟ
    392 για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά
    378 για παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη
    255 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση

Ας φανταστούμε λοιπόν το πραγματικό μέγεθος της παραβατικότητας, μιας και η αστυνομία είναι παντελώς απούσα από τους δρόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, alexioannou said:

Λογο έλλειψης παιδειας ο ελληναρας είναι στην κορυφη των κακων οδηγών..:

"Αθάνατοι Έλληνες οδηγοί

Οι Έλληνες είναι οι πιο επικριτικοί για τις οδηγικές συνήθειες άλλων εθνών, με το 91% από αυτούς να χρησιμοποιεί αρνητικούς χαρακτηρισμούς για τους συναδέλφους τους.

Είναι επίσης στην κορυφή για “αγενή συμπεριφορά”, με περίπου τους μισούς να αναφέρουν ότι βρίζουν, κορνάρουν, προσπερνούν από τη λάθος πλευρά του δρόμου ή βγαίνουν από το αυτοκίνητο για να τσακωθούν με άλλους οδηγούς.

Είμαστε επίσης η χώρα με τις περισσότερες πιθανότητες να κολλήσει κάποιος πίσω από ένα “ενοχλητικό” μπροστινό αυτοκίνητο.

Η Ελλάδα είναι επίσης στην κορυφή του πίνακα των οδηγών που χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους ενώ οδηγούν, με το 77% να παραδέχεται ότι πραγματοποιεί κλήσεις και το 83% να αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το smartphone του στο τιμόνι. Η Ισπανία βρέθηκε στην τελευταία θέση αυτού του πίνακα, με το 62% να χρησιμοποιεί τα smartphone της ενώ οδηγεί.

Η Ελλάδα σημείωσε επίσης την υψηλότερη βαθμολογία στην επικίνδυνη οδήγηση, με περίπου το 1/3 των οδηγών να παραδέχεται συμπεριφορές όπως υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση κόκκινου φαναριού, μη επιβράδυνση για έργα στο δρόμο και μη τήρηση απόστασης ασφαλείας μεταξύ των αυτοκινήτων.

Εν τω μεταξύ, μόνο το 20% των Ελλήνων μπόρεσε να πει οτιδήποτε θετικό για τους οδηγούς άλλων κρατών"😅😂🤣🤣

ολα αυτά δεν θα υπήρχαν αν για ολα αυτα θα υπηρχε καταγραφή και πρόστιμο στο καπάκι (όπως γινεται έξω) ετσι ξαφνικά ένας που δεν έχει παιδεία την αποκτάει μεσα σε ενα δευτερόλεπτο τσακ σαν μαγικο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, polaki είπε

Δεν γνωρίζω κάποια άλλη (βασικά ούτε την Κίνα φανταζόμουν αλλά είτε Κίνα θα έλεγα είτε Β. Κορέα), αν και η Κίνα γενικά δεν ξέρω κατά πόσο θεωρείται πρότυπο ελευθερίας.. οπότε είναι αδύνατον να υιοθετηθεί αυτό από άλλες χώρες του λεγόμενου Δυτικού κόσμου. 

Αν ήθελαν θα το είχαν κάνει για να μειωθούν τα ατυχήματα,βλέπεις όμως τα συμφέροντα είναι πολλά και δν νοιάζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, peet είπε

Οταν μάθεις να συνομιλείς με σεβασμό απέναντι στον συνομιλητή σου ,τότε  ελα να πείς και την Χ άποψη σου .

Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι είσαι ακριβώς αυτό ,για το οποίο κατηγορείς τους άλλους .

Ποια είναι δηλ η "Χ άποψη μου" 😂 που σε ενόχλησε; καιδεν σε σέβομαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...