Προς το περιεχόμενο

Κόφτες σε όλα τα νέα οχήματα επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, kinitos είπε


Δεν είναι μόνο παιδεία μιας και εκει που λες αν ρωτήσεις γιατί δεν κάνεις παράβαση θα σου απαντήσουν να μην φάω κλήση.

Γενικά εδώ η αστυνόμευση γίνεται μια στις τοσο καθαρά για εισπρακτικές λογικές όχι για να σε κάνουν να τηρείς το νόμο

Φυσικά και θα σου πει ο ευρωπαιος ότι φοβάται μην φάει κλήση, γιατί η παιδεία του είναι ανώτερη από την δική μας και όχι γιατί υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση.

Έλα και πες εδώ, τον γύφτο, τον αλλοδαπό και τον απολιτιστο ότι η υπερβολική ταχύτητα έχει 3000€ πρόστιμο, να δεις τι θα σου πει.... Θα σου δείξει τι έχει ανάμεσα στα πόδια του. Εκτός και αν πιστεύεις ότι εδώ το πολιτισμικό επίπεδο είναι ανώτερο από την υπόλοιπη Ευρώπη...

Επειδή μπορεί να έχεις απορίες, κάνε ενα ταξιδάκι Ελβετία να δεις πόση τροχαία υπάρχει. Επειδή οι περισσότεροι νομίζετε ότι φταίει το κράτος και όχι το επίπεδο των ανθρώπων.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Το αστείο είναι ότι μερικοί νωμιζουν ότι οδηγοί μπορούν να εκπαιδευτούν 🤣, όχι ότι μια χαρά ξέρουν και απλά δεν τηρούν τπτ γιατί δεν τους το επιβάλουν

και τα 2 ισχυουν 

Υπαρχουν ζωα που δεν εχουν ιδεα απο οδηγηση και αλλοι που ειναι στα @@ τους λογω ελλειψης παιδειας και τιμωριας 

Με την τιμωρια γιατρευονται ολοι οι δολοφονοι των δρομων 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nhzt είπε

Φυσικά και θα σου πει ο ευρωπαιος ότι φοβάται μην φάει κλήση, γιατί η παιδεία του είναι ανώτερη από την δική μας και όχι γιατί υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση.

Έλα και πες εδώ, τον γύφτο, τον αλλοδαπό και τον απολιτιστο ότι η υπερβολική ταχύτητα έχει 3000€ πρόστιμο, να δεις τι θα σου πει.... Θα σου δείξει τι έχει ανάμεσα στα πόδια του. Εκτός και αν πιστεύεις ότι εδώ το πολιτισμικό επίπεδο είναι ανώτερο από την υπόλοιπη Ευρώπη...

Επειδή μπορεί να έχεις απορίες, κάνε ενα ταξιδάκι Ελβετία να δεις πόση τροχαία υπάρχει. Επειδή οι περισσότεροι νομίζετε ότι φταίει το κράτος και όχι το επίπεδο των ανθρώπων.

Το επίπεδο των ανθρώπων  διαμορφώθηκε λόγω της επιβολής του νόμου σε όλους χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, adi32 said:

και τα 2 ισχυουν 

Υπαρχουν ζωα που δεν εχουν ιδεα απο οδηγηση και αλλοι που ειναι στα @@ τους λογω ελλειψης παιδειας και τιμωριας 

Με την τιμωρια γιατρευονται ολοι οι δολοφονοι των δρομων 

Λύση είναι εύκολη αλλά στην Ελλάδα αδύνατον να εφαρμοστεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nhzt είπε

Φυσικά και θα σου πει ο ευρωπαιος ότι φοβάται μην φάει κλήση, γιατί η παιδεία του είναι ανώτερη από την δική μας και όχι γιατί υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση.

Έλα και πες εδώ, τον γύφτο, τον αλλοδαπό και τον απολιτιστο ότι η υπερβολική ταχύτητα έχει 3000€ πρόστιμο, να δεις τι θα σου πει.... Θα σου δείξει τι έχει ανάμεσα στα πόδια του. Εκτός και αν πιστεύεις ότι εδώ το πολιτισμικό επίπεδο είναι ανώτερο από την υπόλοιπη Ευρώπη...

Επειδή μπορεί να έχεις απορίες, κάνε ενα ταξιδάκι Ελβετία να δεις πόση τροχαία υπάρχει. Επειδή οι περισσότεροι νομίζετε ότι φταίει το κράτος και όχι το επίπεδο των ανθρώπων.

φυσικά και φταίει το επίπεδο των ανθρώπων και γι'αυτό κρίνεται πλέον απαραίτητη η αυξημένη παρουσία του κράτους, με αυστηρές ποινές στους παραβατες, οι οποίες θα τηρούνται. Δεν μπορεί δηλαδή ο γύφτος επειδή δεν έχει στον ήλιο μοιρα να είναι στο απυρόβλητο. Μια κατάσχεση οχήματος και ιδανικά και μια ποινή φυλάκισης, θα τον έφτιαχνε μάγκα.

3 λεπτά πριν, adi32 είπε

και τα 2 ισχυουν 

Υπαρχουν ζωα που δεν εχουν ιδεα απο οδηγηση και αλλοι που ειναι στα @@ τους λογω ελλειψης παιδειας και τιμωριας 

Με την τιμωρια γιατρευονται ολοι οι δολοφονοι των δρομων 

Θυμάμαι χαρακτηριστικά τη δεκαετία του 80 που όλοι φορούσαν ζώνη ασφαλείας φοβούμενοι το πρόστιμο και όχι για την ασφάλειά τους. Γι'αυτό λέω, ο ελληνάρας δεν θα χαμπαριάσει απο παιδεία, αλλά μια χαρά θα προστατεύσει το πορτοφόλι του. Θρασύδειλοι είναι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, uniquegr said:

Το όριο των 30 τίθεται σε κατοικημένες περιοχές και συνήθως εκεί που υπάρχουν σχολεία. Αν αυτό το όριο σου φαίνεται αστείο, δοκίμασε να φρενάρεις απο τα 50 και απο τα 30 και δες την απόσταση που θα διανύσει παραπάνω το όχημά σου απο τα 50. Σκέψου μετά, σε αυτή την απόσταση να βρισκόταν ένα παιδάκι. Έλα να μας πεις μετά ότι το όριο των 30 είναι αστείο.

 

Η υπερβολή στη ταχύτητα είναι σχετική. Μπορεί να πηγαίνει κάποιος με το κατάλληλο όχημα, τις κατάλληλες γνώσεις και στον κατάλληλο δρόμο και με 250 και να είναι μια λογική ταχύτητα. Μπορεί να πηγαίνει και με 50 ( μια"αθώα" ταχύτητα... ) και να σκοτώσει κόσμο. Μπορεί να πηγαίνει και με 120 σε δρόμο που δεν τα σηκώνει και να σκοτωθεί / σκοτώσει, πόσα δυστυχήματα βλέπουμε σε επαρχιακούς δρόμους; Το πρόβλημα είναι ότι οι εταιρείες σκέφτονται να βάλουν συστήματα περιορισμού των οδηγών, τη στιγμή που οι ίδιοι οι οδηγοί θα έπρεπε να οδηγούσαν με σύνεση και να αυτοπεριορίζονταν. Όταν κάποιος θεωρεί δικαίωμά του ας πούμε να πηγαίνει με τα όσα σε δημόσιο και κοινόχρηστο δρόμο ή όταν θεωρεί ότι πλήρωσε για να πηγαίνει το όχημά του με 250 και θεωρεί δικαίωμά του να μπορεί να αναπτύσσει τέτοιες ταχύτητες οπουδήποτε, είμαστε καταδικασμένοι. Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει κανενός είδους παρέμβαση σε αυτά τα χαζά μυαλά.

Λες χαζομάρες. Αρχικά, δεν προβλέπεται να πας με αλάρμ πίσω απο ασθενοφόρο. Το ασθενοφόρο είναι καλύμμένο νομικά σε περίπτωση ατυχήματος, εσύ όχι. Συνεννοείσαι για το που θα πάει ο ασθενής και πηγαίνεις οδηγώντας όσο πιο συνετά γίνεται. Ακόμα και σε περίπτωση ανάγκης όμως που θα πας εσύ ο ίδιος με αλάρμ στο νοσοκομείο, δεν νομίζω ότι μπορείς να πας πάνω απο 100, άντε 120 π.χ. στην Αλεξάνδρας ( και αυτό με συνοδεία αστυνομίας, διαφορετικά θα σκοτώσεις κόσμο ). Μη λέμε ό,τι θέλουμε και μη ψάχνουμε δικαιολογίες για να καλύψουμε την ηλίθια επιθυμία μας για ταχύτητα. Αν θέλουμε να τρέξουμε, παίρνουμε το αμαξάκι μας, το πάμε σε πίστα, πληρώνουμε το αντίτιμο, ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ( κάτι που δεν κάνουμε στους δρόμους... ) και τρέχουμε για όσο αντέξουν η τσέπη και το αμαξάκι μας. Τόσο απλά.

Ολόσωστο ποστ που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

 

Ακούς ΕΝΑ ΚΑΡΟ αηδίες από αντικοινωνικούς ανθρώπους που κανονικά δε θα έπρεπε να έχουν θέση στην κοινωνία μας. Δεν δικαιούσαι να μετέχεις όταν δεν την σέβεσαι.

 

Παράγοντας "Πήραμε γρήγορα αμάξια": Γελάω, πάνε στην πίστα, λεφτά έχεις προφανώς να κλείσεις trackday

Παράγοντας "Φτιάξε πρώτα τα άλλα": Να φτιαχτούν και τα άλλα, τί σε κόφτει να φτιαχτεί και αυτό;

 

Ορατότητα, υποδομές κλπ, ΟΛΑ παύουν να παίζουν ρόλο όταν οι ταχύτητες είναι οι σωστές. Όλες οι οδικές συνθήκες καθίστανται δυσμενείς από την υπέρβαση της ταχύτητας, πώς να το κάνουμε, είναι γυμνασιακή φυσική. "Έχω μπροστά μου 100 μέτρα ορατότητα και βλέπω ακινητοποιημένο όχημα. Με 100χλμ την ώρα θα προλάβω να σταματήσω, με 200 οχι". Θες να σκάψουμε όλα τα βουνά για να έχεις εσύ 1 χλμ ορατότητας στις στροφές για να τρέχεις σαν μανιακός;

 

Και το μέτρο αυτό (ή και πιο αυστηρά αυτού) είναι καλύτερα από τις κάμερες. Γιατί να κυνηγάς τον παραβάτη όταν δεν υπάρχει εξ αρχής η αντικειμενική δυνατότητα τέλεσης της παράβασης; 

Επεξ/σία από Abudi
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Abudi είπε

Και το μέτρο αυτό (ή και πιο αυστηρά αυτού) είναι καλύτερα από τις κάμερες. Γιατί να κυνηγάς τον παραβάτη όταν δεν υπάρχει εξ αρχής η αντικειμενική δυνατότητα τέλεσης της παράβασης; 

Χρειάζονται οι κάμερες γιατί ο κόφτης απο μόνος του δεν μπορεί να κάνει κάτι, εκτώς αν με κάποιο τρόπο θα ήταν μεταβλητός, δηλαδή περιόριζε τη μέγιστη ταχύτητα στο όριο του δρόμου που κινείται το όχημα, κομματάκι δύσκολο το βρίσκω όμως. Απο την άλλη, η υπερβολική ταχύτητα είναι ένας απο τους παράγοντες ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος που ονομάζεται αντικοινωνική συμπεριφορά. Το πρόβλημα δηλαδή δεν έχει να κάνει μόνο με το τρόπο που οδηγεί καθένας, αλλά με το ίδιο το άτομο, με τον τρόπο που σκέφτεται και αντιμετωπίζει τη ζωή ( και την απαξιώνει, συνήθως ). Δεν μπορείς δηλαδή να περιμένεις κάτι διαφορετικό απο κάποιον που φορτώνει το παιδί του σε μηχανάκι ( με ή χωρίς κράνος ) ή σε αυτοκίνητο, όχι μόνο ελευθερο χωρίς παιδικό καθισματάκι, αλλά χωρίς ζώνη ασφαλείας και αρκετές φορές ακόμα και στα μπροστινά καθίσματα, στην αγκαλιά της "μαμάς" ( εντός εισαγωγικών η λέξη "μαμά", γιατί είναι ιερή και κάτι τέτοια υποκείμενα δεν αξίζουν να φέρουν αυτό το χαρακτηρισμό )... Κάτι τέτοια άτομα που αδιαφορούν ακόμα και για την υγεία των παιδιών τους ( και δυστυχώς, μαθαίνουν και τα παιδιά τους να συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο ) δεν καταλαβαίνουν διαφορετικά. Μόνο με αυστηρή τιμωρία.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, peet είπε

Το επίπεδο των ανθρώπων  διαμορφώθηκε λόγω της επιβολής του νόμου σε όλους χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια .

Α ναι; εκτός του ότι η Ευρώπη έχει σχεδόν τα ίδια πρόστιμα με την Ελλάδα, έλα και πες μας τώρα ότι οι Έλληνες οδηγοί δεν είναι κάφροι, αλλά ότι σβήνουν τις κλήσεις οι αστυνομικοί και όλοι έχουν κολλητούς στην αστυνομία...

Μάθε λοιπόν ότι το επίπεδο των Ευρωπαίων δεν είναι σαν το δικό σου, να φταίει το κράτος επειδή εσύ πέρασες με κόκκινο...

14 λεπτά πριν, uniquegr είπε

φυσικά και φταίει το επίπεδο των ανθρώπων και γι'αυτό κρίνεται πλέον απαραίτητη η αυξημένη παρουσία του κράτους, με αυστηρές ποινές στους παραβατες, οι οποίες θα τηρούνται. Δεν μπορεί δηλαδή ο γύφτος επειδή δεν έχει στον ήλιο μοιρα να είναι στο απυρόβλητο. Μια κατάσχεση οχήματος και ιδανικά και μια ποινή φυλάκισης, θα τον έφτιαχνε μάγκα.

Δεν διάβασες παραπάνω που έγραψα...

Σε ρωτώ λοιπόν: αν βάλεις το πρόστιμο στα 3000€, κατάσχεση οχήματος και αφαίρεση άδειας για 5 χρόνια, πιστεύεις ότι ο γύφτος, ο αλλοδαπός και 17ρης παραβατικος, θα βάλουν μυαλό;

Απλά αυτοί υπάρχουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό σε ευρωπαϊκές χώρες...

Δεν είναι το θέμα να βάλω φυλακή κάποιον γιατί πέρασε με κόκκινο, αλλά να κάνω τους πολίτες μου περισσότερο υπεύθυνους. Αυτό, μόνο η παιδεία μπορεί να το πετύχει και όχι η τροχαία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nhzt είπε

Α ναι; εκτός του ότι η Ευρώπη έχει σχεδόν τα ίδια πρόστιμα με την Ελλάδα, έλα και πες μας τώρα ότι οι Έλληνες οδηγοί δεν είναι κάφροι, αλλά ότι σβήνουν τις κλήσεις οι αστυνομικοί και όλοι έχουν κολλητούς στην αστυνομία...

Μάθε λοιπόν ότι το επίπεδο των Ευρωπαίων δεν είναι σαν το δικό σου, να φταίει το κράτος επειδή εσύ πέρασες με κόκκινο...

Αυτό που εννοεί είναι ότι εκεί επιβάλλεται ο νόμος, σε αντίθεση με την Ελλάδα που όλοι νομίζουν ( και προς το παρόν τουλάχιστον, είναι ) στο απυρόβλητο. Σε τέτοιες χώρες για τις οποίες μιλάμε, γνωρίζουν ( πέραν της παιδείας που έχουν... ) ότι αν κάνουν μια παράβαση, θα πληρώσουν το ανάλογο βαρύ πρόστιμο, χωρίς να μπορεί να γίνει καμία εξαίρεση. 

Στην Ελλάδα, γνωρίζουμε ότι αφενός δεν εποπτεύονται αρκετά οι δρόμοι, ενώ υπάρχουν παραθυράκια για "σβήσιμο" κλήσεων, φτάνει κάποιος να έχει τις κατάλληλες άκρες. Το τελευταίο αναμένεται να διορθωθεί με την ηλεκτρονική έκδοση και αποστολή των κλήσεων, αλλά μένει να αυξηθεί η εποπτεία των δρόμων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, uniquegr είπε

 Το πρόβλημα δηλαδή δεν έχει να κάνει μόνο με το τρόπο που οδηγεί καθένας, αλλά με το ίδιο το άτομο, με τον τρόπο που σκέφτεται και αντιμετωπίζει τη ζωή ( και την απαξιώνει, συνήθως ). 

 

Ακριβως το ζωο στην οδηγηση ειναι και ζωο σε ολη του την υπολοιπη  ζωη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, nhzt είπε

Δεν διάβασες παραπάνω που έγραψα...

Σε ρωτώ λοιπόν: αν βάλεις το πρόστιμο στα 3000€, κατάσχεση οχήματος και αφαίρεση άδειας για 5 χρόνια, πιστεύεις ότι ο γύφτος, ο αλλοδαπός και 17ρης παραβατικος, θα βάλουν μυαλό;

Απλά αυτοί υπάρχουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό σε ευρωπαϊκές χώρες...

Δεν είναι το θέμα να βάλω φυλακή κάποιον γιατί πέρασε με κόκκινο, αλλά να κάνω τους πολίτες μου περισσότερο υπεύθυνους. Αυτό, μόνο η παιδεία μπορεί να το πετύχει και όχι η τροχαία.

Δυστυχώς, τέτοια άτομα δεν μπορείς να τα κάνεις πιο υπεύθυνα. Επομένως, μόνο η αυστηρή τιμωρία μπορεί να σώσει τη κατάσταση. Π.χ. ο 17ρης χωρίς δίπλωμα, δεν θα έπαιρνε να οδηγήσει το όχημα αν γνώριζε ότι κάποιος θα πάει φυλακή ( αυτός ή ο κάτοχος του οχήματος ). Αν κυνηγούσαν τους γύφτους με κατάσχεση οχήματος, πόσοι θα κυκλοφορούσαν στους δρόμους; Πες μου εσύ, πως μπορείς να διδάξεις παιδεία σε ένα γύφτο που έχει μάθει απο μικρή ηλικία να είναι παραβατικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, gurgurant said:

Κίνα είναι μια από αυτές.τα λεστιχα στα οχήματα είναι για συγκεκριμένα χλμ

Δεν γνωρίζω κάποια άλλη (βασικά ούτε την Κίνα φανταζόμουν αλλά είτε Κίνα θα έλεγα είτε Β. Κορέα), αν και η Κίνα γενικά δεν ξέρω κατά πόσο θεωρείται πρότυπο ελευθερίας.. οπότε είναι αδύνατον να υιοθετηθεί αυτό από άλλες χώρες του λεγόμενου Δυτικού κόσμου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, adi32 είπε

Ακριβως το ζωο στην οδηγηση ειναι και ζωο σε ολη του την υπολοιπη  ζωη 

Σαφώς. Και το ακόμα χειρότερο, είναι ότι στην υπόλοιπη ζωή του δεν μπορεί να κάνει κάτι για να αλλάξει τη κατάσταση, είναι καρπαζοεισπράκτορας. Το τιμόνι του οχήματος λοιπόν, αποτελεί τον δικό του τρόπο να νιώσει ότι έχει τον έλεγχο, να αδιαφορήσει για τους κανόνες ( αφού δυστυχώς, δεν επιβάλλονται επαρκώς ). Οι περισσότεροι απο αυτούς τους παραβατικούς, έχουν μεγάλα προβλήματα με τη ζωή τους και αν κάτσεις λίγο να παρατηρήσεις τη συμπεριφορά τους ( ειδικά αν γνωρίζεις ένα τέτοιο άτομο προσωπικά ) θα καταλάβεις ότι είναι απλά αποτυχημένοι ή κακομαθημένοι κομπλεξάρες. 

Εγώ τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Δεν νιώθω την ανάγκη να διαπληκτιστώ στους δρόμους και συμπεριφέρομαι αμυντικά προσπαθώντας να διορθώσω τα λάθη των ανεγκέφαλων. Δεν νιώθω μειονεκτικά, αντίθετα νιώθω ότι υπερέχω όντας μη κομπλεξικός ( ή έστω, με πολύ λιγότερα κόμπλεξ απο τον μέσο ανεγκέφαλο ελληνάρα ). Δεν νιώθω να με πιέζει η ζώνη ασφαλείας ας πούμε, τη φοράω για την ασφάλειά μου και το ίδιο έχω διδάξει και στα παιδιά μου. Δεν θα περάσω με κόκκινο όσο κι αν βιάζομαι και όταν έχω επαρκή απόσταση απο το φανάρι, σταματώ και στο πορτοκαλί. Και πολλά άλλα.

Νομίζεις ότι είναι τυχαίο που τις περισσότερες παραβάσεις τις κάνουν κάτοχοι είτε αυτοκινήτων που είναι χρέπια, είτε είναι πολύ ακριβά; Σπάνια θα δεις έναν οδηγό φυσιολογικού και καλά συντηρημένου οχήματος να κάνει μ@λακίες στο δρόμο. Γιατί άραγε; 

Επεξ/σία από uniquegr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, uniquegr είπε

Αυτό που εννοεί είναι ότι εκεί επιβάλλεται ο νόμος, σε αντίθεση με την Ελλάδα που όλοι νομίζουν ( και προς το παρόν τουλάχιστον, είναι ) στο απυρόβλητο. Σε τέτοιες χώρες για τις οποίες μιλάμε, γνωρίζουν ( πέραν της παιδείας που έχουν... ) ότι αν κάνουν μια παράβαση, θα πληρώσουν το ανάλογο βαρύ πρόστιμο, χωρίς να μπορεί να γίνει καμία εξαίρεση. 

Στην Ελλάδα, γνωρίζουμε ότι αφενός δεν εποπτεύονται αρκετά οι δρόμοι, ενώ υπάρχουν παραθυράκια για "σβήσιμο" κλήσεων, φτάνει κάποιος να έχει τις κατάλληλες άκρες. Το τελευταίο αναμένεται να διορθωθεί με την ηλεκτρονική έκδοση και αποστολή των κλήσεων, αλλά μένει να αυξηθεί η εποπτεία των δρόμων.

Αγαπητέ μου, πες μας τελικά τι ποσοστό είναι αυτοι που σβήνουν κλήσεις στην Ελλάδα και έχεις μεγαλοποιησει τόσο πολύ το θέμα αυτό;

Επίσης, γιατί αντιδράτε ολοι, οταν σας λένε ότι η Ελλάδα έχει χαμηλό πολιτισμικό επίπεδο; και πετάτε την μπάλα στο κράτος; για τα πρόστιμα, για την αστυνόμευση, για τους νόμους,για όλα...

Οταν σου λένε ότι αυτός που φταίει που τρέχει με 100 σε αστική περιοχή είναι άνθρωπος με προσωπικότητα και κοινωνικό ον, γιατί λες ότι φταίει το σβήσιμο των κλήσεων; Δεν κατάλαβες, ότι ακόμη και το σβήσιμο των κλήσεων το κάνουν άτομα σαν αυτά που λεω; Απολιτιστα, παραβατικα, υπεράνω του νόμου κλπ. Ένας πολιτισμενος, υπεύθυνος πολίτης θα πήγαινε να σβήσει την κλήση του; Βλέπεις την διαφορά ή όχι;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...