Προς το περιεχόμενο

Κόφτες σε όλα τα νέα οχήματα επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 hours ago, pdamigos said:

Γιατί δεν εφαρμόζουν το πολύ ωραίο σύστημα που έχουν σε πολλές χώρες και δεν το κάνουν υποχρεωτικό για όλα τα κράτη μέλη; Έλεγχος ταχύτητας ανάμεσα σε 2 διόδια με αυτόματο σύστημα με κάμερες. Πέρασες τα πρώτα διόδια σε χρόνο Τ1 και έφτασες στα επόμενα διόδια σε χρόνο Τ2, άρα πήγαινες με τόσα χλμ. Έχεις υπερβεί το όριο; τσακ φώτο και κλήση με email στο σπιτάκι σου και στην εφορία. Βέβαια αυτό εφαρμόζεται μόνο σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους αλλά είναι ένα βήμα.

Ναι αλλα μαλλον σου διαφευγει οτι εκει που εφαρμοζετε και το γνωριζουν  οι οδηγοι, παντα σταματουν για ενα εσπρεσακι για να ριξουν την μεση ταχυτητα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, gurgurant είπε

Αν νοιαζοταν το κρατος για τους πολιτες του θα επρπ να πωλουνταν μονο οχηματα που εχουν οριο ταχυτητας 120 μαξ εξαρχης οπως στις περισσοτερες χωρες.Αυτο ειναι σοβαρο πεθαινουν νεοι ειτε απο λαθος τους ειτε απο λαθος αλλου δεν εχει σημασια.

Οποτε θα πηγαινεις μεχρι 120 στο στενακι εξω απο το σπιτι μου, και ολα καλα ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δούλευαν οι κάμερες και έβαζαν και άλλες δεν θα υπήρχε πρόβλημα με τα όρια τουλάχιστον σε κατοικημένες ,σε σχολεία,νοσοκομεια....

Αυστραλία που οδηγώ από 17 τα όρια τηρούνται ευλαβικά αν και έχουν δρόμους για παραπάνω....τα όρια σε περιοχές είναι μεταβαλλομενα ανάλογα με τη κίνηση......τα πρόστιμα είναι μεγάλα  ανάλογα με τη παράβαση και η αφαίρεση διπλώματος σε μερικές περιπτώσεις ......μπορεί να χάσεις το δίπλωμα εφ όρου ζωής αν είσαι υπότροπος

εδώ βλέπω στο μαντρί μου ούτε τα φανάρια δεν υπολογίζουν.....τι να λέμε για όρια και για κοφτές

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, gurgurant είπε

Αν νοιαζοταν το κρατος για τους πολιτες του θα επρπ να πωλουνταν μονο οχηματα που εχουν οριο ταχυτητας 120 μαξ εξαρχης οπως στις περισσοτερες χωρες.Αυτο ειναι σοβαρο πεθαινουν νεοι ειτε απο λαθος τους ειτε απο λαθος αλλου δεν εχει σημασια.

Αδερφέ δεν συμφωνώ σε αυτό γτ κάποια στιγμή μπορεί να έρθει έκτακτη ανάγκη που θα πρέπει να οδηγάς με πιο πολλά χλμ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, kostasbm είπε

αν δούλευαν οι κάμερες και έβαζαν και άλλες δεν θα υπήρχε πρόβλημα με τα όρια τουλάχιστον σε κατοικημένες ,σε σχολεία,νοσοκομεια....

Αυστραλία που οδηγώ από 17 τα όρια τηρούνται ευλαβικά αν και έχουν δρόμους για παραπάνω....τα όρια σε περιοχές είναι μεταβαλλομενα ανάλογα με τη κίνηση......τα πρόστιμα είναι μεγάλα  ανάλογα με τη παράβαση και η αφαίρεση διπλώματος σε μερικές περιπτώσεις ......μπορεί να χάσεις το δίπλωμα εφ όρου ζωής αν είσαι υπότροπος

εδώ βλέπω στο μαντρί μου ούτε τα φανάρια δεν υπολογίζουν.....τι να λέμε για όρια και για κοφτές

οι καμερες ειναι θεμα "ταμπου" στην ελλαδα, εδω κανει κουμαντο η ΑΠΔΠΧ, προς οφελος φυσικα των παραβατικων

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια χώρα που όταν βλέπεις το πορτοκαλί γκαζώνεις, όταν κάποιος σταματάει σε διάβαση για να περάσει ο πεζός κορνάρεις, όταν έχει κίνηση πας ΛΕΑ, αν είσαι γιαγιά-παπούς τρέχεις να περάσεις το κόκκινο για τους πεζούς σα να τρέχεις για το μεροκάματο, στο insomnia βρήκαμε 100 λόγους να μην εφαρμοστεί το μέτρο :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, polaki said:

Δυσκολεύομαι να ακολουθήσω τη σκέψη σου.

Ποιές να κρύψουμε, και γιατί; 

Πλάκα κάνω μιΕ και πολλές πινακιδες είναι πίσω από δέντρα άλλες πίσω από διαφιμιστικες πινακιδες και λοιπά.

Εχθές πέτυχα πινακίδα και ακριβώς μπροστά ένα banner αυτά που είναι λεπτά όπως στις παραλίες ακριβώς μπροστά και δεν την έβλεπες.

Είναι ένα κλασικό ακόμα πρόβλημα στους δρομους μας

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Ntinaras said:

Οποτε θα πηγαινεις μεχρι 120 στο στενακι εξω απο το σπιτι μου, και ολα καλα ε?

το λες για πλάκα........ χθες έφερα το αμάξι απο το παρκινγ στο στενό να κάνω καποιες δουλείες (να αλλάξω κουμπώματα από την πόρτα) και περνάει ενας/μια με ενα model 3 70+++ μιλάμε στενό οριακά περνάει αμάξι πλακόστρωτο
στο παρατσακ να με πάρει μαραμαζωμα
η πινακίδα λέει..............20 χιλομετρα ωρα όριο (που όντος ειναι τοσο καθώς ειναι καθαρά πεζόδρομος απλά λόγο σπιτιών παρκάρουν και αμαξια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντί να επενδύσουν στην εκπαίδευση των οδηγών και τη βελτίωση των υποδομών, προτιμούν να επιβάλουν ψηφιακό έλεγχο και περιορισμούς. Προφανώς είναι οικονομικότερο και εξυπηρετεί και τη γενικότερη τάση για περιορισμό των όποιων ελευθεριών έχουν απομείνει... τα καλύτερα έρχονται!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasbm είπε

αν δούλευαν οι κάμερες και έβαζαν και άλλες δεν θα υπήρχε πρόβλημα με τα όρια τουλάχιστον σε κατοικημένες ,σε σχολεία,νοσοκομεια....

Αυστραλία που οδηγώ από 17 τα όρια τηρούνται ευλαβικά αν και έχουν δρόμους για παραπάνω....τα όρια σε περιοχές είναι μεταβαλλομενα ανάλογα με τη κίνηση......τα πρόστιμα είναι μεγάλα  ανάλογα με τη παράβαση και η αφαίρεση διπλώματος σε μερικές περιπτώσεις ......μπορεί να χάσεις το δίπλωμα εφ όρου ζωής αν είσαι υπότροπος

εδώ βλέπω στο μαντρί μου ούτε τα φανάρια δεν υπολογίζουν.....τι να λέμε για όρια και για κοφτές

Το ίδιο και στην Ελβετία, πολύ περισσότερο από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οδηγοί όπως λες, τηρούν τα όρια και όχι μόνο. Προτεραιότητα σε πεζούς, παρκάρισμα, οδική συμπεριφορά κ.α.

Κάνεις από τους προλαλήσαντες δεν μίλησε για την παιδεία των οδηγών, πάρα μόνο γκρίνια για οποιονδήποτε περιορισμό. Και αυτό διότι οι περισσότεροι δεν λαμβάνουν υπόψη τους την συνεχή αύξηση των οχημάτων στους δρόμους. Για μένα, όπως και για τις κυβερνήσεις ισχύει ότι, περισσότερα αυτοκίνητα, περισσότερα ατυχήματα, περισσότερα περιοριστικά μέτρα.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει κόφτης για όριο πχ 80 χιλ/ω σε αυτοκίνητα που κινούνται μέσα σε κατοικημενες περιοχες...

Σε μια πόλη, με υπερπληθυσμο οχημάτων, η συνεχής ροή και οι μικρές ταχύτητες, σημαίνει ταχύτητα μετακίνησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Black Demis said:

το λες για πλάκα........ χθες έφερα το αμάξι απο το παρκινγ στο στενό να κάνω καποιες δουλείες (να αλλάξω κουμπώματα από την πόρτα) και περνάει ενας/μια με ενα model 3 70+++ μιλάμε στενό οριακά περνάει αμάξι πλακόστρωτο
στο παρατσακ να με πάρει μαραμαζωμα
η πινακίδα λέει..............20 χιλομετρα ωρα όριο (που όντος ειναι τοσο καθώς ειναι καθαρά πεζόδρομος απλά λόγο σπιτιών παρκάρουν και αμαξια)

Όταν κάποιος είναι ηλιθιος όπως αυτός που λες δεν μπορεί να λες όλοι θα πάτε υποχρεωτικά 30 γιατί κάποιοι πάνε γρήγορα εκεί που δεν πρέπει.

Ας πούμε τα κινητά είναι μεγάλο πρόβλημα πλέον.

Δεν είναι λύση να βάλουνε στα αυτοκίνητα σύστημα να σβήνει το κινητό (για παραδειγμα) Γιατί οι περισσότεροι τα χρησιμοποιούν λάθος

 

Το όριο ταχύτητας όταν είναι σωστά δηλωμένο από τις πινακίδες και όχι ότι τους κατέβει όπως συχνά γίνεται τότε σε κανονικούς οδηγούς σε κάνει να το ακολουθείς με μικρές αποκλίσεις.

Όταν βάζεις σε μια περιοχή σχεδόν παντού 30 είναι λάθος.

5 minutes ago, nhzt said:

Το ίδιο και στην Ελβετία, πολύ περισσότερο από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οδηγοί όπως λες, τηρούν τα όρια και όχι μόνο. Προτεραιότητα σε πεζούς, παρκάρισμα, οδική συμπεριφορά κ.α.

Κάνεις από τους προλαλήσαντες δεν μίλησε για την παιδεία των οδηγών, πάρα μόνο γκρίνια για οποιονδήποτε περιορισμό. Και αυτό διότι οι περισσότεροι δεν λαμβάνουν υπόψη τους την συνεχή αύξηση των οχημάτων στους δρόμους. Για μένα, όπως και για τις κυβερνήσεις ισχύει ότι, περισσότερα αυτοκίνητα, περισσότερα ατυχήματα, περισσότερα περιοριστικά μέτρα.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει κόφτης για όριο πχ 80 χιλ/ω σε αυτοκίνητα που κινούνται μέσα σε κατοικημενες περιοχες...

Σε μια πόλη, με υπερπληθυσμο οχημάτων, η συνεχής ροή και οι μικρές ταχύτητες, σημαίνει ταχύτητα μετακίνησης.

Δεν είναι μόνο παιδεία μιας και εκει που λες αν ρωτήσεις γιατί δεν κάνεις παράβαση θα σου απαντήσουν να μην φάω κλήση.

 

Γενικά εδώ η αστυνόμευση γίνεται μια στις τοσο καθαρά για εισπρακτικές λογικές όχι για να σε κάνουν να τηρείς το νόμο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, polaki είπε

Για πες μας και μια χώρα που δεν πουλάει αυτοκίνητα που πάνε πάνω από 120 να δω λίγο κάτι που θέλω.. 

Κίνα είναι μια από αυτές.τα λεστιχα στα οχήματα είναι για συγκεκριμένα χλμ

1 ώρα πριν, tapitas είπε

Αδερφέ δεν συμφωνώ σε αυτό γτ κάποια στιγμή μπορεί να έρθει έκτακτη ανάγκη που θα πρέπει να οδηγάς με πιο πολλά χλμ

Το αν συμφωνείς η όχι δν έχει να κάνει όμως με την ασφάλεια για τους υπόλοιπους.αναγκη ναι αλλά αυτό δν σ δίνει το δικαίωμα να πας με 200 λόγο ανάγκης.

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οποτε θα πηγαινεις μεχρι 120 στο στενακι εξω απο το σπιτι μου, και ολα καλα ε?

Μεθε να μν κατηγορείς χωρίς να γνωρίζεις τον άλλο.20 μέσα στην πόλη κ όλα τα υπόλοιπα με τα όρια τους,στην εθνική εγώ προσωπικά πάω 90-110 ούτε καν 120 όποτε πρόσεχε τι λες αν δν γνωρίζεις.

4 ώρες πριν, peet είπε

Γιατί με 120 δεν σκοτώνεσαι ; .Σε ποιές χώρες υπάρχουν οχήματα που έχουν κόφτη στα 120 ; Το κράτος θα πρεπει να φτιάξει δρόμους και να υπάρχουν πραγματικές εξετάσεις για να αποκτήσεις δίπλωμα ,όχι αυτή η κοροιδία που υπάρχει σήμερα

Σωστος 100% μπραβο φίλε μου

Συμφωνω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα δεν ειναι μονο η ταχυτητα 

Η ταχυτητα μπορει να κανει το ατυχημα πολυ χειροτερο

Και με 50 να περασουν 2 και να συγκρουστουν μπορει να εχουμε νεκρους 

Το θεμα ειναι και οι υπολοιπες παραβασεις που γινονται κατα 1000 αδες καθε μερα και κανεις δε νοιαζεται 

Δε σημαινει οτι ολοι πρεπει να πηγαινουμε με 20 παντου ωστε αυτος που θελει να κανει τη βλακεια του να ειναι ελευθερος να την κανει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, CENTRAL said:

Αντί να επενδύσουν στην εκπαίδευση των οδηγών και τη βελτίωση των υποδομών, προτιμούν να επιβάλουν ψηφιακό έλεγχο και περιορισμούς. Προφανώς είναι οικονομικότερο και εξυπηρετεί και τη γενικότερη τάση για περιορισμό των όποιων ελευθεριών έχουν απομείνει... τα καλύτερα έρχονται!

Το αστείο είναι ότι μερικοί νωμιζουν ότι οδηγοί μπορούν να εκπαιδευτούν 🤣, όχι ότι μια χαρά ξέρουν και απλά δεν τηρούν τπτ γιατί δεν τους το επιβάλουν

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, uniquegr είπε

Το κράτος πρέπει να βάλει τις κάμερες επιτήρησης των δρόμων ΧΘΕΣ. Και πρέπει να αρχίσει να κόβει ποπούληδες με αυστηρά πρόστιμα που δε σβήνονται, πάλι ΧΘΕΣ. Ο ελληνάρας δεν ενδιαφέρεται για τίποτα, αλλά αν τον χτυπήσεις στο πορτοφόλι του, γίνεται γατάκι. Ψευτόμαγκας δηλαδή, θρασύδειλος, βρίσκει και τα κάνει. Δεν είναι δυνατόν να βλέπουμε καθημερινά τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα να περνάνε με κόκκινο σε κάθε διασταύρωση. Αφού λοιπόν ο βιαστικός ψευτόμαγκας ελληνάρας δεν καταλαβαίνει ότι εκείνη τη στιγμή κάνει κάτι εγκληματικό, πρέπει επιτέλους να πάρει θέση το κράτος. 

Το να μπουν κάμερες με αυτό που λέει το άρθρο είναι κάτι διαφορετικό .Και βέβαια να μπουν κάμερες και να ξεσκίζουν όσους τρέχουν σαν τρελοί  ή περνάνε με κόκκινο ή μπαίνουν ανάποδα σε μονόδρομο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...