Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουλίου Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουλίου 5 minutes ago, infin1tyGR said: Σε αυτή την περίπτωση διαβάζεις όλο το άρθρο και όχι μόνο τον τίτλο. 1
xxatziva Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου 8 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε Σε αυτή την περίπτωση διαβάζεις όλο το άρθρο και όχι μόνο τον τίτλο. το διαβασα ολο ομως και παλι πιστευω στην 1η χαζομαρα που θα γινει θα το παρουν πισω αυτο το κομματι. 1
iatreio Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου μαυρη μονωτικη ταινια στην καμερα αναγνωρισης πινακιδας και ετοιμο το "patch" !!! 2
Silverage Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου Το έχει αυτό το σύστημα στο δικό μου. Όταν ξεπεράσω το όριο για λίγο κάνει μπιπ μπιπ. Μπορώ να πατήσω πάνω σε ένα σήμα που δείχνει την ταχύτητα του δρόμου στην οθόνη αφής για να κάνει σίγαση αλλά ξαναενεργοποιείται την επόμενη φορά. Προσωπικά το αφήνω ενεργό, με βοηθάει να μην ξεπερνάω το όριο ταχύτητας.
emperor_691 Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω αλλά θα ξεκινήσω από τα βασικά...Σύμφωνα με στοιχεία της τροχαίας τα τροχαία ατυχήματα τα οποία οφείλονται στην υπερβολική ταχύτητα είναι μόλις στο 4%,ενώ τα λοιπά τροχαία είναι στο 73%.Αυτό από μόνο του,όποιος καταλαβαίνει,σημαίνει πως ούτε η τροχαία δεν μπορεί να διευκρινήσει τις κυρίως αιτίες τροχαίων ατυχημάτων και σίγουρα ο ασυνείδητος οδηγός που δεν του φτάνουν τα 200 χιλιόμετρα είναι θέμα χρόνου,όποια τεχνολογία και να κουβαλάει το αμάξι του να την παρακάμψει και να πάει και με 250 και με 300 αν μπορεί.Επίσης ακόμα πιο βασικό στοιχείο για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων είναι η παιδεία όλων αυτών που οδηγούν εκεί έξω και κυρίως των νέων παιδιών.Αντί λοιπόν το κράτος να κοιτάζει πως θα πουλήσει αυτοκίνητα να ενισχύσει την βιομηχανία των ξένων κρατών και να πλουτίζει από τους φόρους κυκλοφορίας (γιατί κακά τα ψέματα δεν έχουμε και κανέναν άλλο λόγο σαν κράτος να κοιτάμε να πουλάμε αμάξια από τη στιγμή που δεν παράγουμε αμάξια),θα μπορούσε να βάλει μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία και να βρει διάφορους τρόπους γενικότερα να καλλιεργεί και να προάγει την έννοια της ασφαλούς οδήγησης.Αυτά λοιπόν τα εμπορικά τρικ με κόφτες,ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους που εν τέλη μόνο μηδενικοί δεν είναι και τα συναφή,καλύτερα να κοπούν,γιατί αν δεν νοιάζεται ο ίδιος ο άνθρωπος,όση τεχνολογία και να μας δώσουν και πάλι χόμο σάπιενς θα είμαστε. 8 1
μαστερ Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου Έχετε δει την ταινία demolition man; Θυμάστε πως πήγαιναν τα (ηλεκτρικά φυσικά )αμάξια στον δρόμο; Δεν γνωρίζω αν θα τα προλάβουμε αυτά εμείς που είμαστε πάνω από 50,αλλά να είστε εντελώς σίγουροι ότι έτσι θα γίνει ο κόσμος. 1
peet Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου 8 ώρες πριν, gurgurant είπε Αν νοιαζοταν το κρατος για τους πολιτες του θα επρπ να πωλουνταν μονο οχηματα που εχουν οριο ταχυτητας 120 μαξ εξαρχης οπως στις περισσοτερες χωρες.Αυτο ειναι σοβαρο πεθαινουν νεοι ειτε απο λαθος τους ειτε απο λαθος αλλου δεν εχει σημασια. Γιατί με 120 δεν σκοτώνεσαι ; .Σε ποιές χώρες υπάρχουν οχήματα που έχουν κόφτη στα 120 ; Το κράτος θα πρεπει να φτιάξει δρόμους και να υπάρχουν πραγματικές εξετάσεις για να αποκτήσεις δίπλωμα ,όχι αυτή η κοροιδία που υπάρχει σήμερα 2 ώρες πριν, emperor_691 είπε Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω αλλά θα ξεκινήσω από τα βασικά...Σύμφωνα με στοιχεία της τροχαίας τα τροχαία ατυχήματα τα οποία οφείλονται στην υπερβολική ταχύτητα είναι μόλις στο 4%,ενώ τα λοιπά τροχαία είναι στο 73%.Αυτό από μόνο του,όποιος καταλαβαίνει,σημαίνει πως ούτε η τροχαία δεν μπορεί να διευκρινήσει τις κυρίως αιτίες τροχαίων ατυχημάτων και σίγουρα ο ασυνείδητος οδηγός που δεν του φτάνουν τα 200 χιλιόμετρα είναι θέμα χρόνου,όποια τεχνολογία και να κουβαλάει το αμάξι του να την παρακάμψει και να πάει και με 250 και με 300 αν μπορεί.Επίσης ακόμα πιο βασικό στοιχείο για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων είναι η παιδεία όλων αυτών που οδηγούν εκεί έξω και κυρίως των νέων παιδιών.Αντί λοιπόν το κράτος να κοιτάζει πως θα πουλήσει αυτοκίνητα να ενισχύσει την βιομηχανία των ξένων κρατών και να πλουτίζει από τους φόρους κυκλοφορίας (γιατί κακά τα ψέματα δεν έχουμε και κανέναν άλλο λόγο σαν κράτος να κοιτάμε να πουλάμε αμάξια από τη στιγμή που δεν παράγουμε αμάξια),θα μπορούσε να βάλει μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία και να βρει διάφορους τρόπους γενικότερα να καλλιεργεί και να προάγει την έννοια της ασφαλούς οδήγησης.Αυτά λοιπόν τα εμπορικά τρικ με κόφτες,ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους που εν τέλη μόνο μηδενικοί δεν είναι και τα συναφή,καλύτερα να κοπούν,γιατί αν δεν νοιάζεται ο ίδιος ο άνθρωπος,όση τεχνολογία και να μας δώσουν και πάλι χόμο σάπιενς θα είμαστε. Σωστος 100% μπραβο φίλε μου
uniquegr Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου Το όριο των 30 τίθεται σε κατοικημένες περιοχές και συνήθως εκεί που υπάρχουν σχολεία. Αν αυτό το όριο σου φαίνεται αστείο, δοκίμασε να φρενάρεις απο τα 50 και απο τα 30 και δες την απόσταση που θα διανύσει παραπάνω το όχημά σου απο τα 50. Σκέψου μετά, σε αυτή την απόσταση να βρισκόταν ένα παιδάκι. Έλα να μας πεις μετά ότι το όριο των 30 είναι αστείο. 9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε καλό αστειο. στην ελλαδα ειμαστε γεμάτοι με ταμπέλες "οριο 30". Θα μας πρηζει αυτο το πραμα ολη μερα. Εννοειται ξυλωμα, θα υπαρξει τροπος. Η υπερβολή στη ταχύτητα είναι σχετική. Μπορεί να πηγαίνει κάποιος με το κατάλληλο όχημα, τις κατάλληλες γνώσεις και στον κατάλληλο δρόμο και με 250 και να είναι μια λογική ταχύτητα. Μπορεί να πηγαίνει και με 50 ( μια"αθώα" ταχύτητα... ) και να σκοτώσει κόσμο. Μπορεί να πηγαίνει και με 120 σε δρόμο που δεν τα σηκώνει και να σκοτωθεί / σκοτώσει, πόσα δυστυχήματα βλέπουμε σε επαρχιακούς δρόμους; Το πρόβλημα είναι ότι οι εταιρείες σκέφτονται να βάλουν συστήματα περιορισμού των οδηγών, τη στιγμή που οι ίδιοι οι οδηγοί θα έπρεπε να οδηγούσαν με σύνεση και να αυτοπεριορίζονταν. Όταν κάποιος θεωρεί δικαίωμά του ας πούμε να πηγαίνει με τα όσα σε δημόσιο και κοινόχρηστο δρόμο ή όταν θεωρεί ότι πλήρωσε για να πηγαίνει το όχημά του με 250 και θεωρεί δικαίωμά του να μπορεί να αναπτύσσει τέτοιες ταχύτητες οπουδήποτε, είμαστε καταδικασμένοι. Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει κανενός είδους παρέμβαση σε αυτά τα χαζά μυαλά. 6 ώρες πριν, xxatziva είπε και η περιπτωση να τρεχω με κατι εκτακτο με αλαρμ αναμμενα γιατι το ασθενοφορο αργει, εκει τι θα γινεται? θα σε πηγαινει φρεναριστά? θα κοβει αποτομα και θα σε καρφωνει ο πισω που δεν εντοπισε πινακιδα το αμαξι? θα αυξηθουν τα ατυχηματα με αυτα τα μέτρα. Λες χαζομάρες. Αρχικά, δεν προβλέπεται να πας με αλάρμ πίσω απο ασθενοφόρο. Το ασθενοφόρο είναι καλύμμένο νομικά σε περίπτωση ατυχήματος, εσύ όχι. Συνεννοείσαι για το που θα πάει ο ασθενής και πηγαίνεις οδηγώντας όσο πιο συνετά γίνεται. Ακόμα και σε περίπτωση ανάγκης όμως που θα πας εσύ ο ίδιος με αλάρμ στο νοσοκομείο, δεν νομίζω ότι μπορείς να πας πάνω απο 100, άντε 120 π.χ. στην Αλεξάνδρας ( και αυτό με συνοδεία αστυνομίας, διαφορετικά θα σκοτώσεις κόσμο ). Μη λέμε ό,τι θέλουμε και μη ψάχνουμε δικαιολογίες για να καλύψουμε την ηλίθια επιθυμία μας για ταχύτητα. Αν θέλουμε να τρέξουμε, παίρνουμε το αμαξάκι μας, το πάμε σε πίστα, πληρώνουμε το αντίτιμο, ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ( κάτι που δεν κάνουμε στους δρόμους... ) και τρέχουμε για όσο αντέξουν η τσέπη και το αμαξάκι μας. Τόσο απλά. 4 2
The_Judas Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, emperor_691 είπε Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω αλλά θα ξεκινήσω από τα βασικά...Σύμφωνα με στοιχεία της τροχαίας τα τροχαία ατυχήματα τα οποία οφείλονται στην υπερβολική ταχύτητα είναι μόλις στο 4%,ενώ τα λοιπά τροχαία είναι στο 73%.Αυτό από μόνο του,όποιος καταλαβαίνει,σημαίνει πως ούτε η τροχαία δεν μπορεί να διευκρινήσει τις κυρίως αιτίες τροχαίων ατυχημάτων και σίγουρα ο ασυνείδητος οδηγός που δεν του φτάνουν τα 200 χιλιόμετρα είναι θέμα χρόνου,όποια τεχνολογία και να κουβαλάει το αμάξι του να την παρακάμψει και να πάει και με 250 και με 300 αν μπορεί.Επίσης ακόμα πιο βασικό στοιχείο για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων είναι η παιδεία όλων αυτών που οδηγούν εκεί έξω και κυρίως των νέων παιδιών.Αντί λοιπόν το κράτος να κοιτάζει πως θα πουλήσει αυτοκίνητα να ενισχύσει την βιομηχανία των ξένων κρατών και να πλουτίζει από τους φόρους κυκλοφορίας (γιατί κακά τα ψέματα δεν έχουμε και κανέναν άλλο λόγο σαν κράτος να κοιτάμε να πουλάμε αμάξια από τη στιγμή που δεν παράγουμε αμάξια),θα μπορούσε να βάλει μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία και να βρει διάφορους τρόπους γενικότερα να καλλιεργεί και να προάγει την έννοια της ασφαλούς οδήγησης.Αυτά λοιπόν τα εμπορικά τρικ με κόφτες,ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους που εν τέλη μόνο μηδενικοί δεν είναι και τα συναφή,καλύτερα να κοπούν,γιατί αν δεν νοιάζεται ο ίδιος ο άνθρωπος,όση τεχνολογία και να μας δώσουν και πάλι χόμο σάπιενς θα είμαστε. Δεν ισχύει με τίποτα το 4% είναι τελείως αυθαίρετο. Ολες οι έρευνες δείχνουν ότι όσο μεγαλύτερες είναι οι ταχύτητες και τα όρια, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα ατυχήματος, αλλά και η πιθανότητα θανατηφόρου τροχαίου Επεξ/σία 11 Ιουλίου από The_Judas 2
uniquegr Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου 37 λεπτά πριν, peet είπε Γιατί με 120 δεν σκοτώνεσαι ; .Σε ποιές χώρες υπάρχουν οχήματα που έχουν κόφτη στα 120 ; Το κράτος θα πρεπει να φτιάξει δρόμους και να υπάρχουν πραγματικές εξετάσεις για να αποκτήσεις δίπλωμα ,όχι αυτή η κοροιδία που υπάρχει σήμερα Το κράτος πρέπει να βάλει τις κάμερες επιτήρησης των δρόμων ΧΘΕΣ. Και πρέπει να αρχίσει να κόβει ποπούληδες με αυστηρά πρόστιμα που δε σβήνονται, πάλι ΧΘΕΣ. Ο ελληνάρας δεν ενδιαφέρεται για τίποτα, αλλά αν τον χτυπήσεις στο πορτοφόλι του, γίνεται γατάκι. Ψευτόμαγκας δηλαδή, θρασύδειλος, βρίσκει και τα κάνει. Δεν είναι δυνατόν να βλέπουμε καθημερινά τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα να περνάνε με κόκκινο σε κάθε διασταύρωση. Αφού λοιπόν ο βιαστικός ψευτόμαγκας ελληνάρας δεν καταλαβαίνει ότι εκείνη τη στιγμή κάνει κάτι εγκληματικό, πρέπει επιτέλους να πάρει θέση το κράτος. 4
giannakos100 Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου αλλος ενα λογος να κρατησω το 106 για παντα! κάτω τα χερια απο τους σιδερένιους μας φιλους!!
tzavardin Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου 10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε καλό αστειο. στην ελλαδα ειμαστε γεμάτοι με ταμπέλες "οριο 30". Θα μας πρηζει αυτο το πραμα ολη μερα. Εννοειται ξυλωμα, θα υπαρξει τροπος. Και όπου βλέπεις όριο 30 εσύ πας παραπάνω; Στα σχολεία δηλαδή. Λένε ότι θα κάνουνε γενικά το όριο σε κατοικημένες περιοχές πανευρωπαϊκά 30 χλμ. Υποθέτω το κρίνεις απαράδεκτο. 1
jimmy213 Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου 8 hours ago, xxatziva said: και η περιπτωση να τρεχω με κατι εκτακτο με αλαρμ αναμμενα γιατι το ασθενοφορο αργει, εκει τι θα γινεται? Εκεί θα έπρεπε το σύστημα να στέλνει την πινακίδα και την φάτσα σου και να σου έπαιρναν δια παντός το δίπλωμα οδήγησης. 3 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα