Προς το περιεχόμενο

Κόφτες σε όλα τα νέα οχήματα επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, pdamigos said:

Γιατί δεν εφαρμόζουν το πολύ ωραίο σύστημα που έχουν σε πολλές χώρες και δεν το κάνουν υποχρεωτικό για όλα τα κράτη μέλη; Έλεγχος ταχύτητας ανάμεσα σε 2 διόδια με αυτόματο σύστημα με κάμερες. Πέρασες τα πρώτα διόδια σε χρόνο Τ1 και έφτασες στα επόμενα διόδια σε χρόνο Τ2, άρα πήγαινες με τόσα χλμ. Έχεις υπερβεί το όριο; τσακ φώτο και κλήση με email στο σπιτάκι σου και στην εφορία. Βέβαια αυτό εφαρμόζεται μόνο σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους αλλά είναι ένα βήμα.

Average speed cameras είναι αυτό που λες και εφαρμόζεται στο ΗΒ, τόσο σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους που λες όσο και επαρχιακούς δρόμους μιας ή 2 λωρίδων. 

Ο μόνος λόγος που δεν εφαρμόζεται αυτό και εδώ είναι επειδή δεν το θελουμε ως Έλληνες.

Και όταν δεν θελουμε κάτι, δεν ψηφίζουμε αυτούς που το έβαλαν.

Οπότε δυστυχώς μην περιμένεις να γίνει ποτέ εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

54 minutes ago, karma_nade said:

Ας μην δίνουν τσάμπα διπλώματα στον κάθε πικραμένο και θα αυξηθεί αυτόματα η οδική ασφάλεια 

δεν ειναι θεμα το δίπλωμα ολα αυτά τα άτομα πάνε στο εξωτερικό και οδηγανε άριστα (καλύτερα από τους ντόπιους) απλά ειμαστε ζωα και όταν τα ζώα νιώθουν οτι δεν υπάρχει έλεγχος κανουν αυτό που ξέρουν καλά....... σπέρνουν το χάος..... το ίδιο γινεται και εδώ από την στηγμη που δεν υπάρχουν ουτε κάμερες ουτε τπτ κανουν οτι γουστάρουν γιατι απλά ΜΠΟΡΟΥΝ

  • Like 5
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι το GPS η πινακιδες στην Αθήνα δεν είναι μεγάλο πρόβλημα πάρα πολλές είναι κρυμμένες. Ε κρύβουμαι και τις άλλες και όλα καλά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, polaki said:

Average speed cameras είναι αυτό που λες και εφαρμόζεται στο ΗΒ, τόσο σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους που λες όσο και επαρχιακούς δρόμους μιας ή 2 λωρίδων. 

Ο μόνος λόγος που δεν εφαρμόζεται αυτό και εδώ είναι επειδή δεν το θελουμε ως Έλληνες.

Και όταν δεν θελουμε κάτι, δεν ψηφίζουμε αυτούς που το έβαλαν.

Οπότε δυστυχώς μην περιμένεις να γίνει ποτέ εδώ.

το εχει και η ελβετια (οχι σε ολους τους δρομους αλλα εκει που δεν εχου πολλες καμερες )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, kinitos said:

Το πρόβλημα είναι το GPS η πινακιδες στην Αθήνα δεν είναι μεγάλο πρόβλημα πάρα πολλές είναι κρυμμένες. Ε κρύβουμαι και τις άλλες και όλα καλά.

 

Δυσκολεύομαι να ακολουθήσω τη σκέψη σου.

Ποιές να κρύψουμε, και γιατί; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι είχε μπει και κοφτης για να απενεργοποιείται η τηλεόραση στα Suzuki οταν είναι εν κινήση το αμάξι, και με μια απλή παράκαμψη το έβγαζες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμίζω ότι εκτός από νέα πρόστιμα ισχύει ήδη νέο όριο ταχύτητας σε εθνικό δίκτυο και κυρίως εντός των πόλεων όποτε προσοχή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επικίνδυνη υλοποίηση που θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ασφάλεια.

Ο εκνευρισμός στο τιμόνι είναι πολύ άσχημο πράγμα και το συγκεκριμένο μετρο φερνει νευρικότητα.

Ειδικα σε χωρες σαν την Ελλαδα που τα ορια ταχυτητας ειναι οτι ναναι, το μετρο θα φερει αυξηση ατυχηματων λογω σπασμενων νευρων των οδηγων (νοικοκυραιων και καγκουραιων)

 

Επεξ/σία από kokoviosR
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Πάρε γρήγορο αμάξι λέει μετά..Για να τρέξεις που ; Ακόμα και στον Ε65 που είναι δρομάρα βλέπεις όριο 110..Χαχα

120 με 130 για τους αργους για τους γρηγορους 180 και βαλε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και η περιπτωση να τρεχω με κατι εκτακτο με αλαρμ αναμμενα γιατι το ασθενοφορο αργει, εκει τι θα γινεται? θα σε πηγαινει φρεναριστά? θα κοβει αποτομα και θα σε καρφωνει ο πισω που δεν εντοπισε πινακιδα το αμαξι? θα αυξηθουν τα ατυχηματα με αυτα τα μέτρα.

  • Confused 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταία φορά που είχα αλλάξει κάτι στον προγραμματιστή μου έκανε της αλλαγές σε δεύτερή χαρτογράφηση,  μετα απο update του εγκεφάλου που είχε βγει και βάλανε κόφτη στα 220
Την πρώτη φορά το κατάλαβα μετά τον επαναπρογραμματισμό πάνω στο δυναμόμετρο στην αρχή νόμιζα ότι έσπασε  και έψαχνα να δω τι έπαθε...
Ok δε με πολύ πειράζει μιας και δεν τρέχω γενικά ποσό μάλλον όταν το κυκλοφορώ με την οικογένεια συνήθως αλλά μια φορά το χρόνο που θα πετύχω άδειο δρόμο εθνική μόνος και θέλω να το πατήσω ρε αδερφέ ούτε την πέμπτη δεν τερματίζει, η έκτη είναι μόνο για να ρίχνει κατανάλωση και στροφές....πρέπει να το γυρίζω στην παλιά πιο light χαρτογράφηση αλλιώς  ούτε στη κατηφόρα δεν ανεβάζει ούτε καν μισό χιλιόμετρο

Επεξ/σία από Deu164
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσε συμπληρωματικά να βάλει κόφτη και στο ρυθμό που μοιράζει διπλώματα. Όσοι κυκλοφορούμε ξέρουμε τι βλέπουν τα μάτια μας καθημερινά...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, xxatziva said:

και η περιπτωση να τρεχω με κατι εκτακτο με αλαρμ αναμμενα γιατι το ασθενοφορο αργει, εκει τι θα γινεται? θα σε πηγαινει φρεναριστά? θα κοβει αποτομα και θα σε καρφωνει ο πισω που δεν εντοπισε πινακιδα το αμαξι? θα αυξηθουν τα ατυχηματα με αυτα τα μέτρα.

Σε αυτή την περίπτωση διαβάζεις όλο το άρθρο και όχι μόνο τον τίτλο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...