Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, nvel είπε

οι συρμοί έχουν σήμα κινδύνου που ενημερώνει το οδηγό, στους σταθμούς υπάρχει κουμπί κινδύνου αλλά νομίζω είναι για την διακοπή τροφοδοσίας στις γραμμές

όταν έγινε η παραγγελία θεώρησαν τον κλιματισμό πολυτέλεια

Μαλλον δεν ειχαμε τις ιδιες ζεστες 30 χρονια πριν.

19 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Επειδή κυκλοφορώ μόνο με μέσα πάνω από δέκα χρόνια στην Αθήνα bill, έχω πειστεί ότι αυτά τα νούμερα είναι υπερβολικά. 

Ήταν κοντά στην πραγματικότητα την εποχή της βαθιάς κρίσης αρχές μνημονίων όταν η κάρτα έκανε 40κατι, και κυρίως έμπαιναν τζάμπα φοιτητές και νέοι με τον τότε υποκατώτατο που ήταν στο 4αωρο 240 και στο 8ωρο 480. 

Και το συγκεκριμενο target group κανονικα θα έπρεπε να μπαίνει τζάμπα κατά τη γνώμη μου με δωρεάν κάρτα όπως οι άνεργοι. 

Από τότε που η κάρτα κατέβηκε στα 30/15 και μπήκαν και τα μηχανήματα, αυτοί που μπαινουν τζάμπα είναι λιγότερο από 10% στο τρένο/μετρό ένα 5% θα έλεγα εμπειρικά. 

Νομίζω ότι βγαίνει αυτό το 1/3 από το στομάχι του οασα, κυρίως όσον αφορά τα λεωφορεία, που οι περισσότεροι δεν χτυπάμε τη μηνιαία γιατί δεν χρειάζεται. 

Εγώ ακόμα θεωρώ αντισυνταγματική την υποχρεωτικα προσωποποιημένη μηνιαία κάρτα, δεν καταλαβαινω γιατί μια εταιρεία να μπορεί δυνητικά να ξέρει τι δρομολόγια έκανε και που κάποιος υποχρεωτικά. Είναι από τα πιο σημαντικά προσωπικά δεδομένα. 

Υπάρχουν άλλοι τρόποι να μετρήσεις κεφάλια, 2024 έχουμε.

Μπορεις να βγαλεις μηνιαια καρτα ανωνυμη.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Super Moderators
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Επειδή κυκλοφορώ μόνο με μέσα πάνω από δέκα χρόνια στην Αθήνα bill, έχω πειστεί ότι αυτά τα νούμερα είναι υπερβολικά. 

Ήταν κοντά στην πραγματικότητα την εποχή της βαθιάς κρίσης αρχές μνημονίων όταν η κάρτα έκανε 40κατι, και κυρίως έμπαιναν τζάμπα φοιτητές και νέοι με τον τότε υποκατώτατο που ήταν στο 4αωρο 240 και στο 8ωρο 480. 

Και το συγκεκριμενο target group κανονικα θα έπρεπε να μπαίνει τζάμπα κατά τη γνώμη μου με δωρεάν κάρτα όπως οι άνεργοι. 

Από τότε που η κάρτα κατέβηκε στα 30/15 και μπήκαν και τα μηχανήματα, αυτοί που μπαινουν τζάμπα είναι λιγότερο από 10% στο τρένο/μετρό ένα 5% θα έλεγα εμπειρικά. 

Νομίζω ότι βγαίνει αυτό το 1/3 από το στομάχι του οασα, κυρίως όσον αφορά τα λεωφορεία, που οι περισσότεροι δεν χτυπάμε τη μηνιαία γιατί δεν χρειάζεται. 

Εγώ ακόμα θεωρώ αντισυνταγματική την υποχρεωτικα προσωποποιημένη μηνιαία κάρτα, δεν καταλαβαινω γιατί μια εταιρεία να μπορεί δυνητικά να ξέρει τι δρομολόγια έκανε και που κάποιος υποχρεωτικά. Είναι από τα πιο σημαντικά προσωπικά δεδομένα. 

Υπάρχουν άλλοι τρόποι να μετρήσεις κεφάλια, 2024 έχουμε.

Επειδή και ‘γώ κυκλοφορώ καθημερινά με Μετρό κυρίως, μπορώ να σου πω πως το 1/3 είναι ρεαλιστικότατο σενάριο! Απλά δεν συμβαίνει με σταθερό ρυθμό προφανώς και έχω παρατηρήσει πως το ποσοστό αλλάζει και ανά σταθμό/περιοχή!

Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα! Ας ξεκινήσουμε με την κάλυψη πρώτα και βλέπουμε για τα υπόλοιπα! 😛 

  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, stgreat είπε

5G > Air Condition. Βράζουμε στα γαμιότρενα, τα λεωφορεία έρχονται όποτε θέλουν, το 5G θα "συμβάλει [...] στην προσέλκυση περισσότερων χρηστών στα μέσα μαζικής μεταφοράς". Εννοείται πως όποιος κυκλοφορεί με αυτοκίνητο το κάνει γιατί δεν πιάνει το δίκτυο στο μετρό και για κανέναν άλλο λόγο.

...Εμένα με ρώτησαν αν θέλω κι άλλους επιβάτες? 😅

αυτο ακριβως. καλοκαιριατικα και ουτε τηλεμετρια παιζει στον ηλεκτρικο, κλιματισμο οταν και αν θελει ο οδηγος, ασχετα αν βαραει 40ρια εξω, μη ξεχασουμε οτι ενας στους 3 περναει χωρις εισιτηριο γιατι οι μπαρες κανουν εναν αιωνα να κλεισουν. μη πιασουμε τα λεωφορεια.. το 5g τους μαρανε. φρου φρου και αρωματα για τους πιτσιρικαδες και τους τουριστες

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Επειδή κυκλοφορώ μόνο με μέσα πάνω από δέκα χρόνια στην Αθήνα bill, έχω πειστεί ότι αυτά τα νούμερα είναι υπερβολικά.

το 1/3 μπορει να ειναι και λιγο. εαν πας και ερχεσαι σε ωρες που η χρηση γινεται απο πχ εργαζομενους και συνταξιουχους, ισως εχεις μια λανθασμενη εικονα. σε καμια περιπτωση δεν ειναι 5 και 10% επι του συνολου η εισιτηριοδιαφυγη.
 

9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μπορεις να βγαλεις μηνιαια καρτα ανωνυμη.

εχουν περασει 7 χρονια απο τοτε που ηρθε το ηλεκτρονικο εισιτηριο, και ατομα οπως εσυ αλλα και ΠΑΡΑ πολλοι αλλοι, ακομα δεν ξερετε τι ισχυει. δηλαδη ουτε μια φορα δεν εχει τυχει να δωσετε σημασια σε εστω μια αφισα ή καποια ενημερωση απο τα μεγαφωνα τοσα χρονια; αποριας αξιο πραγματικα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεχαστε τα γνωρισα ενα καλο γκομενακι στο μετρο. Πανε και αυτα...

Επεξ/σία από mp44christos
Δημοσ.

Οκ να μην εχουν wifi ολοι πανω κατω εχουμε ιντρνετ στο κινητο μας, αλλα εναν αναμεταδοτη σηματος θα μπορουσαν μια χαρα να βαλουν. Παραδοξως σε καποιους σταθμους εχει ισχνο σημα κινητης....

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, msqueez είπε

Εγώ ψήνω να βάλουν ερκοντίσιο πάντως κι ας αφήσουν τα WiFi.

Δρομολόγια να βάλουν. Που σε ώρα αιχμής, εκεί κατά τον Ευαγγελισμό, γλείφω την μασχάλη του διπλανού.

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
12 hours ago, somt said:

να χτυπας εισητήριο επιτοπου με NFC με την τραπεζική κάρτα το εχουν κανει;

Είναι σε λειτουργία ήδη στα λεωφορεία του αεροδρομίου. Δε γνωρίζω αν είναι και στο σταθμό του μετρό του αεροδρομίου ή και κάπου αλλού. Έγω που έχω τη συνήθεια και "χτυπάω" όλο το πορτοφόλι στο μετρό και πιάνει κανονικά την κάρτα για τα μέσα, με την αλλαγή αυτή με βλέπω να μου χρεώνει κάθε φορά και άλλη κάρτα χαχαχα

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Η χαρά του χάκερ θα είναι το ελεύθερο wi fi στο τρένο . Θα φάνε χρήμα από κάρτες με τη σέσουλα 

Δικτυο τετοιου μεγεθους χωρις βασικα security features οπως client isolation δεν γινεται deploy, οποτε καθε αλλο παρα ευκολη θα ειναι η δουλεια για καποιον επιδοξο χακερ.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kr0m είπε

εχουν περασει 7 χρονια απο τοτε που ηρθε το ηλεκτρονικο εισιτηριο, και ατομα οπως εσυ αλλα και ΠΑΡΑ πολλοι αλλοι, ακομα δεν ξερετε τι ισχυει. δηλαδη ουτε μια φορα δεν εχει τυχει να δωσετε σημασια σε εστω μια αφισα ή καποια ενημερωση απο τα μεγαφωνα τοσα χρονια; αποριας αξιο πραγματικα...

Για καποιο λογο ημουν σιγουρος πως υπηρχε μηνιαια καρτα ανωνυμη. Γιατι θυμαμαι καποτε πως ειχαν βγαλει ανακοινωση πως γινεται, αλλα μονο για το ολοκληρο κομιστρο. 

 

Δημοσ.
41 minutes ago, Ntinaras said:

Για καποιο λογο ημουν σιγουρος πως υπηρχε μηνιαια καρτα ανωνυμη. Γιατι θυμαμαι καποτε πως ειχαν βγαλει ανακοινωση πως γινεται, αλλα μονο για το ολοκληρο κομιστρο. 

 

Δεν μπορει να "λειτουργησει" μια ανωνυμη μηνιαια καρτα επειδη τοτε θα μπορουσε να τη μοιραζει ο κατοχος της καρτας σε πολλα αλλα ατομα μεσα στο μηνα ισχυος της.

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, margaritagr είπε

Δεν  μπορώ να καταλάβω πως σε ένα φόρουμ τεχνολογίας μειώνεται ένα τέτοιο έργο. 

Σαφώς το μετρό θέλει γενικά βελτιώσεις ΑΛΛΑ το σήμα είναι σημαντικό για πολύ κόσμο!! Πήγα πριν 2 μήνες Βρυξέλες κ στο μετρό είχε καλύτερο σήμα από έξω που λέει ο λόγος. 

Δεν είναι προτεραιότητα, για αυτό βλέπεις τα σχόλια λίγο πιο "επιθετικά".

Σαν να λέμε ότι το σπίτι μας είναι σάπιο, κοντεύει να πέσει, οι σωλήνες είναι σάπιοι κτλ. Και εμείς κοιτάμε να βάλουμε κλιματιστικά.

Δημοσ.

αυτος που το σκεφτηκε δεν μπηκε ποτε του στα ΜΜΜ ...

ας βαλουνε κλιματιστικα πρωτα!

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, BlueBlade είπε

Δεν είναι προτεραιότητα, για αυτό βλέπεις τα σχόλια λίγο πιο "επιθετικά".

Σαν να λέμε ότι το σπίτι μας είναι σάπιο, κοντεύει να πέσει, οι σωλήνες είναι σάπιοι κτλ. Και εμείς κοιτάμε να βάλουμε κλιματιστικά.

Υπαρχει η διαφορα του κοστους.

Επισης εχω μια μια υποψια πως το wifi που υπηρχε τοτε ειχε μπει χορηγια της hol.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...