Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλός ας βάλουν, αλλα αν μείνουμε για 10-20 λεπτά εκτός δικτυου θα πάθουμε κατι;

Επεξ/σία από epicouros
  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Super Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, epicouros said:

Καλός ας βάλουν, αλλα αν μείνουμε για 10-20 λεπτά εκτός δικτυου θα πάθουμε κατι;

Δεν θα πάθουμε αλλά δεν το λες κι "achievement" το να μένεις εκτός όταν δεν μπορείς έτσι κι αλλιώς, το θέμα είναι να έχεις την δυνατότητα και να επιλέγεις να μένεις off. 😛

  • Like 3
Δημοσ.

Ας φτιάξουν τα AC που μπαίνεις μέσα σε παλιό ή και νέο συρμό κάποιες φορές και πεθαίνεις από την ζέστη και βαζουν 5G σε δεύτερο χρόνο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ίδια λέγανε κάποιοι πριν 11 χρόνια για free wifi internet σε 4000 σημεία ζούμε στη χώρα του θαθά θαθάθα θαθάθα θαθά

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν βάζαμε εμείς ΤΑΧΎΤΑΤΟ   ̶υ̶π̶α̶ρ̶κ̶τ̶ο̶ ̶wifi στο κέντρο της Αριστοτέλους. Δεν υπήρχε το 5g. 

 

Γατάκια 

Επεξ/σία από TheMerchant
Δημοσ.
5 ώρες πριν, loukoumakos είπε

Ας φτιάξουν τα AC που μπαίνεις μέσα σε παλιό ή και νέο συρμό κάποιες φορές και πεθαίνεις από την ζέστη και βαζουν 5G σε δεύτερο χρόνο. 

στους παλιούς συρμούς του μετρό δεν έχει χαλάσει ο κλιματισμός απλά δεν έχουν κλιματισμό εξαρχής

  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.
6 ώρες πριν, loukoumakos είπε

Ας φτιάξουν τα AC που μπαίνεις μέσα σε παλιό ή και νέο συρμό κάποιες φορές και πεθαίνεις από την ζέστη και βαζουν 5G σε δεύτερο χρόνο. 

Κάτι γίνεται τελευταία με τις μεγάλες ζέστες αλλά χρειάζεται πολύ δουλειά ακόμη. Τώρα θα αρχίσουν σιγά σιγά να αντικαθιστούν τους αρχαίους συρμούς στον ηλεκτρικό με νέους που θα έχουν και κλιματισμό. Πέρα από αυτό όμως, έχεις να αντιμετωπίσεις και τα δίποδα γίδια που με το που μπαίνουν σε έναν συρμό με κλιματισμό πάνε και ανοίγουν όλα τα παράθυρα γιατί …έτσι! 

Επίσης σχετικά με το θέμα μας, να σας θυμίσω πως πριν μερικά χρόνια οι συνδικαλιστές ΣΤΑΣΥ ακύρωσαν τις εγκαταστάσεις κεραιών στις σήραγγες γιατί …ένιωθαν πονοκεφάλους και ανησυχούσαν για την υγεία τους! Όπως και πιο παλιά κρατούσαν ανενεργούς για έναν χρόνο και βάλε τους ηλεκτρονικούς πίνακες που δείχνουν πότε θα έρθει ο επόμενος συρμός, επειδή είχαν συναδέλφους που έκαναν χειροκίνητα αυτή τη δουλειά και δεν ήθελαν να …ξεβολευτούν… 

  • Like 11
Δημοσ.
7 hours ago, epicouros said:

Καλός ας βάλουν, αλλα αν μείνουμε για 10-20 λεπτά εκτός δικτυου θα πάθουμε κατι;

Αυτό είναι σημαντικό ερώτημα. Αν πάθουμε κάτι να μπορούμε να στείλουμε σήμα κινδύνου για να έρθουν τα απαραίτητα συνεργεία.

Δημοσ.

Και ένα χρόνο μετά αφού ολοκληρωθεί θα αναφέρουν αύξηση εισιτηρίου για συντήρηση του "νέου εξοπλισμού"... 

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Allilouia είπε

Και ένα χρόνο μετά αφού ολοκληρωθεί θα αναφέρουν αύξηση εισιτηρίου για συντήρηση του "νέου εξοπλισμού"... 

Αυτό μπορεί να το γλιτώσουμε αν καταφέρουμε να πείσουμε το 1/3 των επιβατών που δεν πληρώνουν εισιτήριο, να αρχίσουν να το κάνουν! ;) 

  • Like 5
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, nvel είπε

στους παλιούς συρμούς του μετρό δεν έχει χαλάσει ο κλιματισμός απλά δεν έχουν κλιματισμό εξαρχής

Σε 2 συρμούς χθες το μεσημέρι και οι 2 παλαιού τύπου (έτος 2000). Αγανάκτηση..

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

Αυτό είναι σημαντικό ερώτημα. Αν πάθουμε κάτι να μπορούμε να στείλουμε σήμα κινδύνου για να έρθουν τα απαραίτητα συνεργεία.

οι συρμοί έχουν σήμα κινδύνου που ενημερώνει το οδηγό, στους σταθμούς υπάρχει κουμπί κινδύνου αλλά νομίζω είναι για την διακοπή τροφοδοσίας στις γραμμές

7 λεπτά πριν, Doubt είπε

Σε 2 συρμούς χθες το μεσημέρι και οι 2 παλαιού τύπου (έτος 2000). Αγανάκτηση..

όταν έγινε η παραγγελία θεώρησαν τον κλιματισμό πολυτέλεια

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, nvel είπε

οι συρμοί έχουν σήμα κινδύνου που ενημερώνει το οδηγό, στους σταθμούς υπάρχει κουμπί κινδύνου αλλά νομίζω είναι για την διακοπή τροφοδοσίας στις γραμμές

Και αν έχεις έναν δικό σου μέσα σε ένα συρμό που θα πάθει κάτι, θα περιμένεις την επίσημη ενημέρωση από την εταιρεία… 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, billdanos είπε

Αυτό μπορεί να το γλιτώσουμε αν καταφέρουμε να πείσουμε το 1/3 των επιβατών που δεν πληρώνουν εισιτήριο, να αρχίσουν να το κάνουν! ;) 

Επειδή κυκλοφορώ μόνο με μέσα πάνω από δέκα χρόνια στην Αθήνα bill, έχω πειστεί ότι αυτά τα νούμερα είναι υπερβολικά. 

Ήταν κοντά στην πραγματικότητα την εποχή της βαθιάς κρίσης αρχές μνημονίων όταν η κάρτα έκανε 40κατι, και κυρίως έμπαιναν τζάμπα φοιτητές και νέοι με τον τότε υποκατώτατο που ήταν στο 4αωρο 240 και στο 8ωρο 480. 

Και το συγκεκριμενο target group κανονικα θα έπρεπε να μπαίνει τζάμπα κατά τη γνώμη μου με δωρεάν κάρτα όπως οι άνεργοι. 

Από τότε που η κάρτα κατέβηκε στα 30/15 και μπήκαν και τα μηχανήματα, αυτοί που μπαινουν τζάμπα είναι λιγότερο από 10% στο τρένο/μετρό ένα 5% θα έλεγα εμπειρικά. 

Νομίζω ότι βγαίνει αυτό το 1/3 από το στομάχι του οασα, κυρίως όσον αφορά τα λεωφορεία, που οι περισσότεροι δεν χτυπάμε τη μηνιαία γιατί δεν χρειάζεται. 

Εγώ ακόμα θεωρώ αντισυνταγματική την υποχρεωτικα προσωποποιημένη μηνιαία κάρτα, δεν καταλαβαινω γιατί μια εταιρεία να μπορεί δυνητικά να ξέρει τι δρομολόγια έκανε και που κάποιος υποχρεωτικά. Είναι από τα πιο σημαντικά προσωπικά δεδομένα. 

Υπάρχουν άλλοι τρόποι να μετρήσεις κεφάλια, 2024 έχουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...