nchatz Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου Η ψηφιακή αναβάθμιση των μεταφορών στην Αθήνα προχωρά με δύο σημαντικά έργα τεχνολογικής υποδομής. Το πρώτο αφορά την εγκατάσταση δωρεάν WiFi στους σταθμούς του μετρό, ενώ το δεύτερο στοχεύει στην παροχή δικτύου 5G σε όλο το υπόγειο σύστημα. Η χρηματοδότηση για το έργο του WiFi προέρχεται από αδιάθετα κονδύλια του προγράμματος "WiFi4GR" από το 2022. Το πρόγραμμα, το οποίο υποστηρίχθηκε οικονομικά και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είχε αρχικά σχεδιαστεί για την εγκατάσταση σημείων ασύρματης πρόσβασης σε 2.500 τοποθεσίες σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η υλοποίηση του έργου WiFi αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, με τον πρώτο σταθμό να τίθεται σε λειτουργία προς το τέλος του τρέχοντος μήνα. Οι αρμόδιοι φορείς προβλέπουν γρήγορη πρόοδο στην επέκταση της υπηρεσίας και σε άλλους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς. Παράλληλα με το έργο του WiFi, σχεδιάζεται η εγκατάσταση δικτύου 5G στις υπόγειες σήραγγες του μετρό. Ο στόχος είναι να επιτραπεί στους επιβάτες η απρόσκοπτη χρήση του διαδικτύου κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους. Για την υλοποίηση του έργου 5G, έχει συναφθεί στρατηγική συμφωνία μεταξύ της ΣΤΑΣΥ και των παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Ωστόσο, το χρονοδιάγραμμα για το έργο 5G παραμένει ασαφές λόγω τεχνικών προκλήσεων. Οι εργασίες εγκατάστασης μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο κατά τις νυχτερινές ώρες, όταν το μετρό δεν λειτουργεί. Το σχέδιο προβλέπει την έναρξη των εργασιών από την περιοχή του Ελληνικού, με στόχο την αρχική κάλυψη πέντε σταθμών και των ενδιάμεσων σηράγγων. Τα δύο έργα αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας εκσυγχρονισμού των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα. Η παροχή δωρεάν πρόσβασης στο διαδίκτυο στους σταθμούς και η διασφάλιση συνεχούς συνδεσιμότητας κατά τη διάρκεια των διαδρομών αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία των επιβατών. Η υλοποίηση των έργων αντιμετωπίζει διάφορες προκλήσεις. Για το WiFi, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η ταχεία και αποτελεσματική εγκατάσταση του εξοπλισμού σε πολλαπλούς σταθμούς. Όσον αφορά το 5G, οι τεχνικές δυσκολίες σχετίζονται κυρίως με την εγκατάσταση εξοπλισμού σε περιορισμένους χώρους και την εξασφάλιση αδιάλειπτης κάλυψης σε υπόγειες συνθήκες. Η επιτυχής υλοποίηση των έργων αναμένεται να έχει πολλαπλά οφέλη. Πέρα από τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών, θα συμβάλει στον εκσυγχρονισμό των υποδομών της πόλης και στην προσέλκυση περισσότερων χρηστών στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επιπλέον, η βελτιωμένη συνδεσιμότητα μπορεί να διευκολύνει την εισαγωγή νέων ψηφιακών υπηρεσιών στο μέλλον, όπως εφαρμογές πλοήγησης σε πραγματικό χρόνο ή συστήματα ενημέρωσης επιβατών. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JimTsiv Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 1 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalmik Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου Λίγο πυκνότερα δρομολόγια θα άλλαζαν θεαματικά τη ζωή μας σε σχέση με έργα βιτρίνας. Καλώς ή κακώς έχουμε όλοι κάποια 4G data στα συμβόλαια και δεν ξημεροβραδιαζόμαστε μέσα στα τρένα. 22 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tablet Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου αντί να πετάξουν τα λεοφορεια σιχαμα-μπαγλαντεζ σε όλη την Αθήνα το 5G μας έλειπε.. Έχει να πέσει μάσα με τις κεραίες και την ανάθεση αυτών... 11 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nvel Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου δηλαδή δεν έχει wifi στο μετρό; 1 16 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση AtiX Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Σαν χθες μου φάνηκε ότι το διάβασα και ας περάσανε μόνο έντεκα χρόνια… Επεξ/σία 10 Ιουλίου από AtiX 6 1 27 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
starmanwarz Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου Γιατι οχι στο μετρο της Θεσσαλονικης??? 12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaiadas4 Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου Στο μετρό της Θεσσαλονίκης τίποτα; ...κλασικά για άλλη μια φορά όλα τα προνόμια στην πρωτεύουσα 😆😅😂 12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stgreat Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 5G > Air Condition. Βράζουμε στα γαμιότρενα, τα λεωφορεία έρχονται όποτε θέλουν, το 5G θα "συμβάλει [...] στην προσέλκυση περισσότερων χρηστών στα μέσα μαζικής μεταφοράς". Εννοείται πως όποιος κυκλοφορεί με αυτοκίνητο το κάνει γιατί δεν πιάνει το δίκτυο στο μετρό και για κανέναν άλλο λόγο. ...Εμένα με ρώτησαν αν θέλω κι άλλους επιβάτες? 😅 13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 17 λεπτά πριν, AtiX είπε Σαν χθες μου φάνηκε ότι το διάβασα και ας περάσανε μόνο έντεκα χρόνια… πριν 11 χρονια ηταν σε πιλοτικη λειτουργεια. το δοκιμαζαμε. τωρα ειμαστε σχεδον βεβαιοι οτι δουλευει. η καλη δουλεια αργει να γινει. 5 χρονια ελεγχος, 5 χρονια επανελεγχος και 1 χρονος να βρουμε τα χαρτια του πρωτου ελεγχου γιατι ειχαν περασει 5 χρονια και τα ειχαμε χασει. οποτε νατα τα 11. 27 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgosk12 Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 🤣 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 39 λεπτά πριν, nvel είπε δηλαδή δεν έχει wifi στο μετρό; τι 1 χρόνος τι 13 χρόνια μετά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου Ναι και μέχρι να συνδεθείς θα σου πετάει και από μια διαφήμιση, η οποία θα τελειώνει μόλις κατέβεις τη στάση.. 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιουλίου Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 52 λεπτά πριν, kalmik είπε Λίγο πυκνότερα δρομολόγια θα άλλαζαν θεαματικά τη ζωή μας σε σχέση με έργα βιτρίνας. Καλώς ή κακώς έχουμε όλοι κάποια 4G data στα συμβόλαια και δεν ξημεροβραδιαζόμαστε μέσα στα τρένα. Ε ναι, γιατι το ιδιο κοστος εχει να προσθεσεις εξτρα συρμους, οδηγους, βαρδιες με το να βαλεις 20 κεραιες. 2 1 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα