dimlevi Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα με ενδιαφέρει να μάθω σκάκι. Είμαι τελείως αρχάριος, έχετε να προτείνετε κάποιο site/app που να μαθαίνεις από το 0? Ακόμα. Και στα αγγλικά δε με πειράζει. Εχω ήδη ψάξει αλλά επειδή είναι πάρα πολλές πηγές και site ρωτάω και εδώ για προτάσεις. Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2024 από dimlevi
duende Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 μην το παρεις στραβα, αλλα αν βαριεσαι να κανεις μια απλη αναζητηση στο google και να δεις τα εκατονταδες σαιτ και βιντεο που υπαρχουν, θα βαρεθεις ακομα περισσοτερο με το ιδιο το σκακι... 6 1
dimlevi Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 Μόλις τώρα, duende είπε μην το παρεις στραβα, αλλα αν βαριεσαι να κανεις μια απλη αναζητηση στο google και να δεις τα εκατονταδες σαιτ και βιντεο που υπαρχουν, θα βαρεθεις ακομα περισσοτερο με το ιδιο το σκακι... Το έχω κάνει ήδη αλλά επειδή όπως λες είναι εκατοντάδες είπα να. Ρωτήσω εδώ για πιο στοχευμενα.
alx301 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 58 minutes ago, dimlevi said: Το έχω κάνει ήδη αλλά επειδή όπως λες είναι εκατοντάδες είπα να. Ρωτήσω εδώ για πιο στοχευμενα. μπορεις να κατεβασεις ενα app/παιχνιδι σκακι , στο κινητο η ταμπλετ. Παιζεις εναντιον του 'υπολογιστη' Στα πιο πολλα app σου δειχνει τι βηματα μπορει να κανει το καθε πιονι. Δοκιμασε το, ετσι εμαθε στην αρχη η κορη μου με γρηγορα αποτελεσματα που ζηλεψα και εγω.
Mhlogiatros Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2024 1 hour ago, dimlevi said: Το έχω κάνει ήδη αλλά επειδή όπως λες είναι εκατοντάδες είπα να. Ρωτήσω εδώ για πιο στοχευμενα. Πιο στοχευμενα μπορεις να κανεις ιδαιτερα μαθηματα . Οχι δε κανω ειδα το βιντεο και ηδη θελω χαπια πως μας βασανιζανε ετσι