patentas11 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Τι να μας πούνε ρε οι άσχετοι. Εμείς επενδύουμε (ένα παράδειγμα) σε ανεμογεννήτριες και έχουμε και φθηνό ρεύμα και ανάπτυξη!! 🤪 🤪🤪 4
Basilhs1982 Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 1 ώρα πριν, asmilon είπε Γιατι δε ζητας τον μισθο σου να στον κανουν σε τουρκικες λιρες; Εστω αποταμιευση σε αυτο το νομισμα; Δεν θα έχει και μεγάλη διαφορά από τη χαμηλή αγοραστική δύναμη και την εσωτερική υποτίμηση που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. 1 1
kostasfalcon Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 3 ώρες πριν, Gk2016 είπε Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € .... Μήπως προτιμάς τουρκική λίρα να πεθάνεις από την πείνα??? 2 1
Retromaniac Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Μου αρέσει αυτοί που θέλουν την BYD εδώ με όποιο κόστος. Ελπίζω να έρθει και να πάνε να δουλέψουν εκεί με τις συνθήκες που θέλει η BYD για να έρθει εδώ. 4 1
butters Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Μου αρέσει αυτοί που θέλουν την BYD εδώ με όποιο κόστος. Ελπίζω να έρθει και να πάνε να δουλέψουν εκεί με τις συνθήκες που θέλει η BYD για να έρθει εδώ. Ακριβώς αυτό. Δηλαδή να γίνουμε Τουρκία σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο για να έρθει η κάθε BYD να ανοίξει εργοστάσιο; Δεν το καταλαβαίνω. Επεξ/σία 10 Ιουλίου από butters 6
darkmatinee Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 3 hours ago, Gk2016 said: Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € .... Στις μανούλες του Facebook βλέπεις σοβαρότερα σχόλια από το insomnia πλέον... 3 1 4
freegr Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Τώρα να δούμε το ρυθμούς ανάπτυξης θα επικαλεστούν στη χώρα μας. Η μόνη αλήθευα είναι μια για την Ελλάδα. Οτι με τους πολιτικούς μας ηγεμόνες κάνουν τους πλούσιους πλουσιότερους και εμάς από φτωχούς φτωχότερους… 2
iml Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Και γιατί να μην έρθουν εδώ? Και στην Εβρόπη είμαστε, και αξιόπιστο δίκτυο μεταφοράς με τρένα έχουμε και "έκτακτη" εξαήμερη εργασία νομοθετήσαμε. Μπορεί να αποκτήσουμε τεχνογνωσία να κατασκευάζουμε πιτσιλίθρες Πέρα από την πλάκα, η τελωνιακή ένωση με ΕΕ είναι κατόρθωμα της Τουρκίας ωστε να απορροφά συνέχεια επενδύσεις από Δύση (ΕΕ), Ανατολή (Κίνα), Βορρά (Ρωσία) θα έρθει και ο Νότος -τόση στρατιωτική παρουσία δεν είναι εκεί χωρίς λόγο. Κατά τα άλλα, - και εκεί εγώ συμφωνώ απόλυτα με τα αντίστοιχα σχόλια - εμείς είμαστε Ευρώπη, η Τουρκία ωφελείται από την ανώμαλη σχέση των Ευρωπαίων με τους πολεμοχαρείς θρησκόληπτους παζαρι-τζίδες. Επεξ/σία 10 Ιουλίου από iml 5
cpc464 Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Σιγά μην έφτιαχνε η BYD εργοστάσιο στην Ελλάδα, όποιος ξέρει τι έγινε με την nissan θεοχαράκης Α.Ε στο Βόλο την δεκαετία του 90 θα καταλάβει, τί τους περάσατε τους Κινέζους, ηλίθιους?. 2
Arkin Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 40 λεπτά πριν, iml είπε Και γιατί να μην έρθουν εδώ? Και στην Εβρόπη 1
Philippe Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Μόνο ένα σχόλιο ήταν επί της ουσίας: το κλειδί σε αυτά τα ζητήματα είναι τι γίνεται με τους δασμούς. Ως γνωστόν, η Τουρκία από το 1995 βρίσκεται σε τελωνειακή ένωση με την ΕΕ. Για αυτό αναπτύχθηκε ραγδαία η οικονομία της από αγροτική σε βιομηχανική και πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία περιφερειακή υπερδύναμη, όπου η διαφορά με εμάς έχει καταστεί χαοτική. 'Τελωνειακή ένωση' σημαίνει ότι η Τουρκία οφείλει να επιβάλλει τους ίδιους δασμούς με την ΕΕ για προϊόντα που εισάγονται από τρίτες χώρες, όπως η Κίνα. Ενώ τα προϊόντα που παράγονται στην Τουρκία επιτρέπεται να διακινούνται ελεύθερα μέσα στην Ένωση, σαν η Τουρκία να ήταν χώρα μέλος της ΕΕ (εκτός από πρωτογενή αγροτικά, άνθρακα και χάλυβα). Το κόλπο των Κινέζων λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια ήταν να στήνουν μαϊμού εργοστάσια στην Τουρκία όπου συναρμολογούσαν κινέζικα προϊόντα και τα βάφτιζαν τουρκικά, για να τα πουλήσουν αδασμολόγητα στους Ευρωπαίους, ακουμπώντας ένα ποσοστό του κέρδους στους Τούρκους και ζημιώνοντας εμάς τους Ευρωπαίους. Εμείς τους φτιάξαμε τους Τούρκους, βοήθησε βέβαια και το χαμηλό τους επίπεδο που συνεπαγόταν φτηνό εργατικό δυναμικό, το ότι οι ίδιοι αποτελούν μεγάλη αγορά σε πληθυσμό και απορροφούν μέρος της παραγωγής, καθώς και η γεωγραφική τους εγγύτητα με την Ευρώπη. Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται σε αυτή την περίπτωση της BYD και κατά πόσον οι δασμοί για τα αυτοκίνητα θα είναι ίδιοι με την υπόλοιπη ΕΕ, αλλά θα μπορούσε σε βάθος χρόνου να παριστάνουν οι Κινέζοι ότι παράγουν τα εξαρτήματα στην Τουρκία και να τα στέλνουν χωρίς δασμούς για συναρμολόγηση στο εργοστάσιό τους στην Ουγγαρία. Πάντως κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν υπάρχει αμφιβολία. 4 4
vasilisspyder Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Σιγά το πράγμα εμείς έχουμε τα καπάκια που δεν πέφτουν
dtk-386 Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 9 ώρες πριν, Gk2016 είπε Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € .... 8 ώρες πριν, asmilon είπε Γιατι δε ζητας τον μισθο σου να στον κανουν σε τουρκικες λιρες; Εστω αποταμιευση σε αυτο το νομισμα; 1
dieksodo Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 1 hour ago, Philippe said: Μόνο ένα σχόλιο ήταν επί της ουσίας: το κλειδί σε αυτά τα ζητήματα είναι τι γίνεται με τους δασμούς. Ως γνωστόν, η Τουρκία από το 1995 βρίσκεται σε τελωνειακή ένωση με την ΕΕ. Για αυτό αναπτύχθηκε ραγδαία η οικονομία της από αγροτική σε βιομηχανική και πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία περιφερειακή υπερδύναμη, όπου η διαφορά με εμάς έχει καταστεί χαοτική. 'Τελωνειακή ένωση' σημαίνει ότι η Τουρκία οφείλει να επιβάλλει τους ίδιους δασμούς με την ΕΕ για προϊόντα που εισάγονται από τρίτες χώρες, όπως η Κίνα. Ενώ τα προϊόντα που παράγονται στην Τουρκία επιτρέπεται να διακινούνται ελεύθερα μέσα στην Ένωση, σαν η Τουρκία να ήταν χώρα μέλος της ΕΕ (εκτός από πρωτογενή αγροτικά, άνθρακα και χάλυβα). Το κόλπο των Κινέζων λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια ήταν να στήνουν μαϊμού εργοστάσια στην Τουρκία όπου συναρμολογούσαν κινέζικα προϊόντα και τα βάφτιζαν τουρκικά, για να τα πουλήσουν αδασμολόγητα στους Ευρωπαίους, ακουμπώντας ένα ποσοστό του κέρδους στους Τούρκους και ζημιώνοντας εμάς τους Ευρωπαίους. Εμείς τους φτιάξαμε τους Τούρκους, βοήθησε βέβαια και το χαμηλό τους επίπεδο που συνεπαγόταν φτηνό εργατικό δυναμικό, το ότι οι ίδιοι αποτελούν μεγάλη αγορά σε πληθυσμό και απορροφούν μέρος της παραγωγής, καθώς και η γεωγραφική τους εγγύτητα με την Ευρώπη. Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται σε αυτή την περίπτωση της BYD και κατά πόσον οι δασμοί για τα αυτοκίνητα θα είναι ίδιοι με την υπόλοιπη ΕΕ, αλλά θα μπορούσε σε βάθος χρόνου να παριστάνουν οι Κινέζοι ότι παράγουν τα εξαρτήματα στην Τουρκία και να τα στέλνουν χωρίς δασμούς για συναρμολόγηση στο εργοστάσιό τους στην Ουγγαρία. Πάντως κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν υπάρχει αμφιβολία. μπραβο φιλε εισαι ατσιδας βεβαια δεν μας εξηγεις γιατι δεν το εφτιαξε ελλαδα αντι για τουρκια αλλα προφανως φανταζομαι η τουρκια ειναι πιο κοντα στην ευρωπη απο οτι εμεις σωστα?
lost2 Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 9 hours ago, dtk-386 said: λογικό όταν είσαι φιλαράκι τους Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν είμαστε και στη σωστή πλευρά της βλακείας , εεε , ιστορίας ήθελα να πω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα