Προς το περιεχόμενο

Επένδυση ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων θα πραγματοποιήσει η BYD στην Τουρκία


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι να μας πούνε ρε οι άσχετοι. Εμείς επενδύουμε (ένα παράδειγμα) σε ανεμογεννήτριες και έχουμε και φθηνό ρεύμα και ανάπτυξη!! 🤪 🤪🤪

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, asmilon είπε

Γιατι δε ζητας τον μισθο σου να στον κανουν σε τουρκικες λιρες; Εστω αποταμιευση σε αυτο το νομισμα;

Δεν θα έχει και μεγάλη διαφορά από τη χαμηλή αγοραστική δύναμη και την εσωτερική υποτίμηση που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Gk2016 είπε

Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € ....

:devil: :devil::devil:

Μήπως προτιμάς τουρκική λίρα να πεθάνεις από την πείνα???

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει αυτοί που θέλουν την BYD εδώ με όποιο κόστος. Ελπίζω να έρθει και να πάνε να δουλέψουν εκεί με τις συνθήκες που θέλει η BYD για να έρθει εδώ.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Μου αρέσει αυτοί που θέλουν την BYD εδώ με όποιο κόστος. Ελπίζω να έρθει και να πάνε να δουλέψουν εκεί με τις συνθήκες που θέλει η BYD για να έρθει εδώ.

 

Ακριβώς αυτό. Δηλαδή να γίνουμε Τουρκία σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο για να έρθει η κάθε BYD να ανοίξει εργοστάσιο; Δεν το καταλαβαίνω. 

Επεξ/σία από butters
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Gk2016 said:

Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € ....

:devil: :devil::devil:

Στις μανούλες του Facebook βλέπεις σοβαρότερα σχόλια από το insomnia πλέον...

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα να δούμε το ρυθμούς ανάπτυξης θα επικαλεστούν στη χώρα μας. Η μόνη αλήθευα είναι μια για την Ελλάδα. Οτι με τους πολιτικούς μας ηγεμόνες κάνουν τους πλούσιους πλουσιότερους και εμάς από φτωχούς φτωχότερους…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γιατί να μην έρθουν εδώ?

Και στην Εβρόπη είμαστε, και αξιόπιστο δίκτυο μεταφοράς με τρένα έχουμε και "έκτακτη" εξαήμερη εργασία νομοθετήσαμε. Μπορεί να αποκτήσουμε τεχνογνωσία να κατασκευάζουμε πιτσιλίθρες

Πέρα από την πλάκα, η τελωνιακή ένωση με ΕΕ είναι κατόρθωμα της Τουρκίας ωστε να απορροφά συνέχεια επενδύσεις από Δύση (ΕΕ), Ανατολή (Κίνα), Βορρά (Ρωσία) θα έρθει και ο Νότος -τόση στρατιωτική παρουσία δεν είναι εκεί χωρίς λόγο. Κατά τα άλλα, - και εκεί εγώ  συμφωνώ απόλυτα με τα αντίστοιχα σχόλια - εμείς είμαστε Ευρώπη, η Τουρκία ωφελείται από την ανώμαλη σχέση των Ευρωπαίων με τους πολεμοχαρείς θρησκόληπτους παζαρι-τζίδες.

Επεξ/σία από iml
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά μην έφτιαχνε η BYD εργοστάσιο στην  Ελλάδα, όποιος ξέρει τι έγινε με την nissan θεοχαράκης Α.Ε στο Βόλο την δεκαετία του 90 θα καταλάβει, τί τους περάσατε τους Κινέζους, ηλίθιους?.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο ένα σχόλιο ήταν επί της ουσίας: το κλειδί σε αυτά τα ζητήματα είναι τι γίνεται με τους δασμούς. Ως γνωστόν, η Τουρκία από το 1995 βρίσκεται σε τελωνειακή ένωση με την ΕΕ. Για αυτό αναπτύχθηκε ραγδαία η οικονομία της από αγροτική σε βιομηχανική και πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία περιφερειακή υπερδύναμη, όπου η διαφορά με εμάς έχει καταστεί χαοτική. 'Τελωνειακή ένωση' σημαίνει ότι η Τουρκία οφείλει να επιβάλλει τους ίδιους δασμούς με την ΕΕ για προϊόντα που εισάγονται από τρίτες χώρες, όπως η Κίνα. Ενώ τα προϊόντα που παράγονται στην Τουρκία επιτρέπεται να διακινούνται ελεύθερα μέσα στην Ένωση, σαν η Τουρκία να ήταν χώρα μέλος της ΕΕ (εκτός από πρωτογενή αγροτικά, άνθρακα και χάλυβα). 

Το κόλπο των Κινέζων λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια ήταν να στήνουν μαϊμού εργοστάσια στην Τουρκία όπου συναρμολογούσαν κινέζικα προϊόντα και τα βάφτιζαν τουρκικά, για να τα πουλήσουν αδασμολόγητα στους Ευρωπαίους, ακουμπώντας ένα ποσοστό του κέρδους στους Τούρκους και ζημιώνοντας εμάς τους Ευρωπαίους. Εμείς τους φτιάξαμε τους Τούρκους, βοήθησε βέβαια και το χαμηλό τους επίπεδο που συνεπαγόταν φτηνό εργατικό δυναμικό, το ότι οι ίδιοι αποτελούν μεγάλη αγορά σε πληθυσμό και απορροφούν μέρος της παραγωγής, καθώς και η γεωγραφική τους εγγύτητα με την Ευρώπη. Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται σε αυτή την περίπτωση της BYD και κατά πόσον οι δασμοί για τα αυτοκίνητα θα είναι ίδιοι με την υπόλοιπη ΕΕ, αλλά θα μπορούσε σε βάθος χρόνου να παριστάνουν οι Κινέζοι ότι παράγουν τα εξαρτήματα στην Τουρκία και να τα στέλνουν χωρίς δασμούς για συναρμολόγηση στο εργοστάσιό τους στην Ουγγαρία. Πάντως κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν υπάρχει αμφιβολία.

  • Like 4
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Gk2016 είπε

Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € ....

:devil: :devil::devil:

8 ώρες πριν, asmilon είπε

Γιατι δε ζητας τον μισθο σου να στον κανουν σε τουρκικες λιρες; Εστω αποταμιευση σε αυτο το νομισμα;

owned-burn.gif

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Philippe said:

Μόνο ένα σχόλιο ήταν επί της ουσίας: το κλειδί σε αυτά τα ζητήματα είναι τι γίνεται με τους δασμούς. Ως γνωστόν, η Τουρκία από το 1995 βρίσκεται σε τελωνειακή ένωση με την ΕΕ. Για αυτό αναπτύχθηκε ραγδαία η οικονομία της από αγροτική σε βιομηχανική και πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία περιφερειακή υπερδύναμη, όπου η διαφορά με εμάς έχει καταστεί χαοτική. 'Τελωνειακή ένωση' σημαίνει ότι η Τουρκία οφείλει να επιβάλλει τους ίδιους δασμούς με την ΕΕ για προϊόντα που εισάγονται από τρίτες χώρες, όπως η Κίνα. Ενώ τα προϊόντα που παράγονται στην Τουρκία επιτρέπεται να διακινούνται ελεύθερα μέσα στην Ένωση, σαν η Τουρκία να ήταν χώρα μέλος της ΕΕ (εκτός από πρωτογενή αγροτικά, άνθρακα και χάλυβα). 

Το κόλπο των Κινέζων λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια ήταν να στήνουν μαϊμού εργοστάσια στην Τουρκία όπου συναρμολογούσαν κινέζικα προϊόντα και τα βάφτιζαν τουρκικά, για να τα πουλήσουν αδασμολόγητα στους Ευρωπαίους, ακουμπώντας ένα ποσοστό του κέρδους στους Τούρκους και ζημιώνοντας εμάς τους Ευρωπαίους. Εμείς τους φτιάξαμε τους Τούρκους, βοήθησε βέβαια και το χαμηλό τους επίπεδο που συνεπαγόταν φτηνό εργατικό δυναμικό, το ότι οι ίδιοι αποτελούν μεγάλη αγορά σε πληθυσμό και απορροφούν μέρος της παραγωγής, καθώς και η γεωγραφική τους εγγύτητα με την Ευρώπη. Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται σε αυτή την περίπτωση της BYD και κατά πόσον οι δασμοί για τα αυτοκίνητα θα είναι ίδιοι με την υπόλοιπη ΕΕ, αλλά θα μπορούσε σε βάθος χρόνου να παριστάνουν οι Κινέζοι ότι παράγουν τα εξαρτήματα στην Τουρκία και να τα στέλνουν χωρίς δασμούς για συναρμολόγηση στο εργοστάσιό τους στην Ουγγαρία. Πάντως κάποιο λάκο έχει η φάβα, δεν υπάρχει αμφιβολία.

μπραβο φιλε εισαι ατσιδας

βεβαια δεν μας εξηγεις γιατι δεν το εφτιαξε ελλαδα αντι για τουρκια αλλα προφανως φανταζομαι η τουρκια ειναι πιο κοντα στην ευρωπη απο οτι εμεις σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, dtk-386 said:

λογικό όταν είσαι φιλαράκι τους

13713eb7-AP17134135006756.jpg?t=UiwFczZr

Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν είμαστε και στη σωστή πλευρά της βλακείας , εεε , ιστορίας ήθελα να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...