Super Moderators Snoob Δημοσ. 9 Ιουλίου Super Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου Ο κινεζικός κολοσσός θα προχωρήσει στην κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στη γείτονα χώρα. Η κινεζική BYD, η οποία διαγκωνίζεται με την Tesla για τον τίτλο του κορυφαίου κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων στον πλανήτη συμφώνησε να προχωρήσει στην κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Τουρκία, όπως ανακοίνωσε η τουρκική κυβέρνηση, με την επένδυση να ανέρχεται στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Ο Γουάνγκ Τσουανφού, διευθύνων σύμβουλος της BYD και ο Μεχμέτ Φατίχ Κατζίρ, Υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Τουρκίας, υπέγραψαν τη σχετική συμφωνία στην Κωνσταντινούπολη, σύμφωνα με ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείου που δόθηκε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα. Παρών στην τελετή υπογραφής ήταν και ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν. "Στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε στη ζήτηση για οχήματα νέας ενέργειας στην περιοχή και να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές στην Ευρώπη", ανέφεραν στην ίδια ανακοίνωση οι εκπρόσωποι της BYD. Η ανακοίνωση αυτή πραγματοποιήθηκε λίγες μόλις ημέρες αφότου τέθηκαν σε εφαρμογή νέοι δασμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα εισαγόμενα ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής κατασκευής. Οι δασμοί, που κυμαίνονται από 17,4% έως 37,6% στόχο έχουν να αποτρέψουν την αθρόα εισροή στην αγορά φτηνών οχημάτων κινεζικής κατασκευής, τα οποία, όπως εκτιμά η Ευρωπαϊκή Ένωση, κατορθώνουν να έχουν τόσο ανταγωνιστική τιμολόγηση λόγω των απαράδεκτων κρατικών επιδοτήσεων που λαμβάνουν οι κινεζικές εταιρίες. Η Τουρκία μετέχει σε σύμφωνο τελωνειακής ένωσης με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα μπορούν να εξαχθούν από εκεί προς την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς να επιβληθούν δασμοί. Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η συμφωνία μεταξύ Τουρκίας και BYD, η κινεζική εταιρία θα επενδύσει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο νέο εργοστάσιο, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα ετήσιας παραγωγής 150.000 ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων ενώ στο εργοστάσιο θα δημιουργηθεί ερευνητικό και αναπτυξιακό κέντρο βιώσιμων τεχνολογιών αυτοκίνησης. Το εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή οχημάτων στα τέλη του 2026 και θα προσφέρει έως και 5.000 θέσεις εργασίας στη χώρα. Νωρίτερα, η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε επιπλέον δασμούς 17,4% στα οχήματα που διοχετεύει η BYD προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επιπλέον του συνήθους 10% που επιβάλλεται ως δασμός σε όλα τα εισαγόμενα οχήματα. Οι συζητήσεις μεταξύ Ε.Ε. και Κίνας αναμένεται να συνεχιστούν όμως, εφόσον καταστεί αδύνατο να επέλθει συμφωνία, η επιβολή των νέων δασμών θα εφαρμοστεί οριστικά από το Νοέμβριο. Υπενθυμίζεται ότι το Δεκέμβριο η BYD ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ουγγαρία, αποτελώντας έτσι την πρώτη μεγάλη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που θα κατασκευάζει επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € .... Επεξ/σία 9 Ιουλίου από Gk2016
Black Demis Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου και καλα κανει εκει μπορει εδω αν το κανει θα την θαψουν χθες και απλα θα συκωθει και θα φυγει 6 1
ObeyWario! Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Black Demis είπε και καλα κανει εκει μπορει εδω αν το κανει θα την θαψουν χθες και απλα θα συκωθει και θα φυγει Και μία μέρα να ανοίξουν αξίζει αν είναι να δω το ΠΑΜΕ να διεκδικεί το δίκιο του εργάτη έξω απο Κινέζικα εργοστάσια Μετά το εφοπλιστής της αριστεράς βέβαια ο πήχης στις φαρσοκωμωδίες είναι αρκετά ψηλά Επεξ/σία 9 Ιουλίου από ObeyWario! 5 1 7 1 4
Black Demis Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 1 minute ago, ObeyWario! said: Και μία μέρα να ανοίξουν αξίζει αν είναι να δω το ΠΑΜΕ να διεκδικεί το δίκιο του εργάτη έξω απο Κινέζικα εργοστάσια Μετά το εφοπλιστής της αριστεράς βέβαια ο πήχης είναι αρκετά ψηλά ολοι θα ειναι έξω (αν καταφέρει να ανοίξει από ΠΑΜΕ , εφοπλιστές. συνδικαλιστές και ακομη και κάτοικοι θα βγουν για να το κλείσουν ελλαδα ειναι μόνο εστίαση και τουρισμός τελεια και παυλα 9
papanikoos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 15 λεπτά πριν, Gk2016 είπε Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € .... Έτσι ..Εμείς είχαμε κάτι αστέρια που δεν άφησαν βιομηχανία για βιομηχανία όρθια στην Ελλάδα.. Τώρα έχουμε πάμε στοίχημα κ 4all.. 13
Arkin Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Μπραβο στην BYD. Αν δεν ειχαμε τους Ευρωπαϊκους φορους στα ηλεκτρικα παντου BYD θα βλεπαμε με τις λογικες τιμες που εχουν. Αλλα ειπαμε. Με το καλο να φτιαξει εργοστασιο Τουρκια διπλα μας ειναι μπας και ερχονται πιο φθηνα τα αυτοκινητα απο εκει και οχι απο Κινα που μπαινουν δεκαδες φοροι για να φανε οι γνωστοι αγνωστοι. 1
Shinji ikari Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 6 minutes ago, ObeyWario! said: Και μία μέρα να ανοίξουν αξίζει αν είναι να δω το ΠΑΜΕ να διεκδικεί το δίκιο του εργάτη έξω απο Κινέζικα εργοστάσια Ναι, απογευγουν σαν την πανουκλα ολοι το να δουλεψουν για τους κινεζους. Ολοι πανε για Ελληνες εργοδοτες που ειναι οι καλυτεροι του κοσμου... 24 minutes ago, Gk2016 said: Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € .... Εμφανιστηκαν κινεζοι στρατιωτες στη λευκορωσια. 1
umbrella co. Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Φθηνα εργατικα χερια ψαχνουν...και στην τουρκια υπαρχουν αφθονα. Ουτε κατωτατοι, ουτε ωραρια, ουτε δικαιωματα-αδειες-ρεπο. Επεξ/σία 9 Ιουλίου από umbrella co. 9 1
asmilon Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 1 ώρα πριν, Gk2016 είπε Δεν πειράζει. Εμείς είμαστε στην Ε.Ε. και έχουμε ως νόμισμα το € .... Γιατι δε ζητας τον μισθο σου να στον κανουν σε τουρκικες λιρες; Εστω αποταμιευση σε αυτο το νομισμα; 11 3 1
adastra Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 10% λιγότερο από ότι κάνουν σήμερα δηλαδή (10% είναι οι δασμοί στα Κινέζικα τώρα), μόνο με ποιότητα αλά τούρκα. Παράδειγμα το BYD SEAL Design από Αρχική τιμή: 46.990€ θα πάει στα 42.290. Πάλι 3.000 ευρώ ακριβότερο από το ανώτερο Tesla Model 3 RWD (με δασμό 10% από Κίνα) Παρεμπιπτόντως η Τουρκία κέρδισε το εργοστάσιο με τον εκβιασμό με τις ταρίφες. Notably, in March 2023, Turkey imposed an additional 40 percent surcharge on tariffs on EVs imported from China, raising the tariff to 50 percent. On June 8, Turkey announced a presidential decision indicating the country's decision to impose an additional tariff of 40 percent on cars imported from China, with a minimum additional tariff of $7,000 per vehicle, which would come into effect on July 7. https://cnevpost.com/2024/07/09/byd-to-build-1-billion-ev-plant-in-turkey/ = 90% δασμούς για όσους παραπονιούνται για της Ευρώπης. Επεξ/σία 9 Ιουλίου από adastra 4
music_lover Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Η αξιοπιστία τους είναι αμφίβολη και δεν γνωρίζουμε τίποτα ακόμα για σέρβις και ανταλλακτικά οπότε φθηνά μεν και vfm αλλά πειραματόζωο δεν γίνομαι. 1 2
Aprile Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Κάποτε κάποιος όχι μόνο έλεγε αλλά ήταν και σίγουρος ότι θα έρθει το εργοστάσιο της Tesla στην Ελλάδα. Τελικά ήταν σαν τον ανέκδοτο με την μαϊμού και την τίγρη 🐯 Όσο το είδαμε αυτό το εργοστάσιο στην Ελλάδα άλλο τόσο θα το δει και η Ιταλία 😁 https://www.carandmotor.gr/nea/i-tesla-erhetai-sti-geitonia-elladas-ergostasio Επεξ/σία 9 Ιουλίου από Aprile 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 56 λεπτά πριν, Aprile είπε Κάποτε κάποιος όχι μόνο έλεγε αλλά ήταν και σίγουρος ότι θα έρθει το εργοστάσιο της Tesla στην Ελλάδα. Τελικά ήταν σαν τον ανέκδοτο με την μαϊμού και την τίγρη 🐯 Όσο το είδαμε αυτό το εργοστάσιο στην Ελλάδα άλλο τόσο θα το δει και η Ιταλία 😁 https://www.carandmotor.gr/nea/i-tesla-erhetai-sti-geitonia-elladas-ergostasio Για να έρθουν εταιρείες στην χώρα σου πρέπει να έχεις χαμηλή φορολογία, όσο αυτή είναι στα ύψη απλά δεν έρχεται κανείς. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα