stelios_2809 Δημοσ. 9 Ιουλίου Share Δημοσ. 9 Ιουλίου Έχω δυο θέσεις εκεί που νοικιάζω. Στη μια μου λένε για τις γραμμές και τα όρια , στην άλλη θέση μου λένε για κατανόηση. 1. τι λένε τα όρια , αν δεν υπάρχουν καλό να συμφωνηθούν 2. κατανόηση , αν δεν υπάρχει αυτή δυστυχώς μόνο το 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KittyMi Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Γιατί εξάπτεσαι έτσι; Ας παρκάρει η φίλη απο την άλλη πλευρά ώστε να μην βρίσκει η πόρτα του οδηγού. Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος να παρκάρω, θα το έκανα εάν γινόταν. 3 ώρες πριν, KittyMi είπε . Επίσης, κοίταξα την οριζόντια ιδιοκτησία που έχω για το δικό μου πάρκινγκ και ορίζει "την αποκλειστική χρήση του χώρου από επιβατηγό αυτοκίνητο". Δεν ξέρω από νομοθεσίες, αλλά καταλαβαίνω πως αναφέρεται σε μια θέση με τον ενικό, όχι σε πολλά οχήματα... Επεξ/σία 10 Ιουλίου από KittyMi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iml Δημοσ. 9 Ιουλίου Share Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, KittyMi είπε Καλησπέρα σας, Επιτρέπεται σε μια θέση πάρκινγκ να μπαίνει και μηχανή και αυτοκίνητο δίπλα δίπλα, παρεμποδίζοντας την πρόσβαση στο διπλανό αυτοκίνητο εφόσον δεν αφήνει χώρο στην πόρτα του οδηγού; Ευχαριστώ Απευθύνσου στον ιδιοκτήτη γιατί με τον -συγκεκριμένο- ενοικιαστή όπως λες δεν βγάζεις άκρη. Υπάρχει κόσμος και κοσμάκης αλλά ο κοσμάκης είναι συνήθως περισσότεροι. Ο ιδιοκτήτης όπως λες γνωρίζει την ιδιαιτερότητα του χώρου. Επεξ/σία 9 Ιουλίου από iml 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 9 Ιουλίου Share Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, KittyMi είπε Το θέμα έχει ακριβώς ως εξής: Η δική μας θέση πάρκινγκ έχει τοίχο στα αριστερά. Στη δική του δίπλα δεν χωρούσε να βγει θέση πάρκινγκ κανονικά, γιατί είναι στενός ο χώρος. Αλλά οριοθετήθηκε το πάρκινγκ του από τον εργολάβο ετσι ώστε να χωρέσει πιάνοντας τον διάδρομο της πολυκατοικίας και βγαίνοντας ακόμα και έξω από αυτόν. Πρακτικά είναι σαν να μην έχουμε διάδρομο. Ο ιδιοκτήτης πάρκαρε πάντα σωστά, υπολογίζοντας και εμάς και να μην πατάει ολόκληρο τον διάδρομο. Ο τωρινός ενοικιαστής βάζει κολλητά σε εμάς το αυτοκίνητο (golf) για να χωρέσει στον διάδρομο η μηχανή. Πίσω από το αμάξι του εχει κολώνα, χωράμε να περάσουμε οριακά για να βγούμε από το πάρκινγκ μας προς την είσοδο, δεν χωράει η μηχανή από πίσω/μπροστά. Επίσης, κοίταξα την οριζόντια ιδιοκτησία που έχω για το δικό μου πάρκινγκ και ορίζει "την αποκλειστική χρήση του χώρου από επιβατηγό αυτοκίνητο". Δεν ξέρω από νομοθεσίες, αλλά καταλαβαίνω πως αναφέρεται σε μια θέση με τον ενικό, όχι σε πολλά οχήματα... Το θέμα τελικά είναι ότι ο εργολάβος έκανε την πατατιά και την πληρώνετε όλοι εσείς. Δεν του έβγαιναν οι θέσεις σταθμεύσης και έκανε" μαγικα" τρικ να του βγει άλλη μια με το ζόρι. Κανονικά ο διάδρομος πρόσβασης της εισόδου επιβάλλεται να είναι ελεύθερος πασης φύσεως εμποδίων. Οπότε ξεκινώντας από αυτό η θέση στάθμευσης σε εκείνο το σημείο δεν είναι σύντομη και πρέπει για λόγους ασφαλείας να καταργηθεί εντελώς Από εκεί και μετά αν πούμε ότι την δεχόμαστε (καταχρηστικά), πρέπει να δούμε τα όρια της και ειδικά σε αυτή την περίπτωση να απαιτήσουμε να εφαρμοστούν. Τα όρια σε διαστάσεις τα γράφει στην οριζόντια ιδιοκτησία η οποία όμως θα πρέπει να συνοδεύεται και από τις σχετικές κατόψεις. Εάν όχι τις παίρνουμε από τα σχέδια της πολεοδομίας. Wild guess από την δική μου σχετικη εμπειρία σαν πολιτικός μηχανικός και από τα αναφερόμενα μέχρι τώρα είναι ότι το πιο πιθανό είναι το σχέδιο να δείχνει δύο θέσεις στάθμευσης πλάτους 2.25m x 4.50m η κάθε μια κολλητά η μία δίπλα στην άλλη. Με την παραπάνω διάταξη το αβιαστο συμπέρασμα είναι οτι: Α) μάλλον σωστά το τοποθετεί το αυτοκίνητο του στον προβλεπόμενο χώρο. Β) Δεν περισσευει καθόλου χώρος για την μηχανή του. Η μηχανή πρέπει να απομακρυνθεί εντελώς από το σημείο. Πρώτον διότι είναι εκτός του περίγραμματος της θέσης στάθμευσης και δεύτερον διότι κλείνει την είσοδο. Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι ακόμη και στην περίπτωση που τοποθετήσετε και οι δύο τα αυτοκίνητα σας σωστά δεν θα ανοίγει η πόρτα σας. Θα ανοίγει δηλαδή αλλά ελάχιστα τόσο όσο να μπορείτε να βγείτε οριακά ίσως. Μία θέση στάθμευσης πλάτους 2.25m για τυπικό αυτοκίνητο πλάτους 1.80m (χωρίς τους καθρέπτες), 2.05m (με τους καθρέπτες) αφήνει δεξια και αριστερά διαθέσιμο κενό 45cm/2=22cm. Εάν το βάζετε με την μούρη κεντραρισμενο τότε έχετε μόνο 22cm άνοιγμα πόρτας. Εάν το βάζετε οριακα προς τα δεξιά σας τότε μπορεί να έχετε περιθώριο έως και 34cm μέχρι τον τοίχο σας Εάν το βάζετε με όπισθεν τότε υπάρχει και το μικρό κενό μεταξύ των δύο αυτοκινήτων που βολεύει για να ανοίξει η πόρτα. Σε κάθε περίπτωση η μηχανή καταλαμβάνει χώρο κοινοκτηστο στην οικοδομή και πρέπει να απομακρυνθεί. Πρέπει να το θέσετε άμεσα σαν θέμα στην γενικη συνέλευση όπου και λόγο έχουν μόνο οι ιδιοκτήτες. Δυστυχώς σε τέτοιες περιπτωσεις όπου δεν επικρατεί η κοινή λογική μετά υπάρχουν μόνο περίεργες λύσεις που ανοίγουν πόλεμο με δυσάρεστα αποτελεσματα εκατέρωθεν. 53 λεπτά πριν, KittyMi είπε Επεξ/σία 9 Ιουλίου από SeNNinhA 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KittyMi Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε καμιά διάθεση να ανοίξουμε πόλεμο μεταξύ μας, απλά να επικρατήσει η κοινή λογική ότι δεν είναι δυνατόν να έχεις στο μυαλό σου πως οι κίτρινες γραμμές πρέπει να καλυφθούν οριακά και περιμετρικά. Με τον τρόπο αυτόν κανένα αυτοκίνητο ποτέ δεν θα μπορούσε να ανοίξει πόρτες, θα έπρεπε να πηδάμε πίσω και να βγαίνουμε από το πορτ-μπαγκαζ. Η μηχανή βρίσκεται θεωρητικά στα πλαίσια του πάρκινγκ του, πρακτικά στον διάδρομο της πολυκατοικίας, επομένως δύσκολο να βγει άκρη. Θεώρησα πως θα υπάρχει κάποια νομοθεσία που θα βασίζετε στην "κοινή λογική" χρήσης των χωρών στάθμευσης και όχι να επαφίεται στην ενσυναίσθηση του καθενός. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους, όπως και να 'χει!❤️ Επεξ/σία 10 Ιουλίου από KittyMi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 9 Ιουλίου Share Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, KittyMi είπε Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε καμιά διάθεση να ανοίξουμε πόλεμο μεταξύ μας, απλά να επικρατήσει η κοινή λογική ότι δεν είναι δυνατόν να έχεις στο μυαλό σου πως οι κίτρινες γραμμές πρέπει να καλυφθούν οριακά και περιμετρικά. Με τον τρόπο αυτόν κανένα αυτοκίνητο ποτέ δεν θα μπορούσε να ανοίξει πόρτες, θα έπρεπε να πηδάμε πίσω και να βγαίνουμε από το πορτ-μπαγκαζ. Η μηχανή βρίσκεται θεωρητικά στα πλαίσια του πάρκινγκ του, πρακτικά στον διάδρομο της πολυκατοικίας, επομένως δύσκολο να βγει άκρη. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους, όπως και να 'χει!❤️ Μην θεωρείς απαραίτητα ως πλαίσια του parking ότι συνηθισες να βλέπεις από τον ιδιοκτήτη. Το πλέον πιθανό είναι ο ιδιοκτήτης να πάρκαρε πιο μακριά για να διευκολύνει την κατάσταση Αυτό που ισχυει είναι τα εγκεκριμένα σχέδια και μόνο. Άρα αυτά πρέπει να ελεγχθούν για να ξεκινάμε με δεδομένα και όχι θεωρίες. Ακομη και οι κίτρινες γραμμές μπορεί να μην συμπίπτουν με τα σχέδια. Πάμπολλες οι αντίστοιχες περιπτώσεις. 17 λεπτά πριν, KittyMi είπε Θεώρησα πως θα υπάρχει κάποια νομοθεσία που θα βασίζετε στην "κοινή λογική" χρήσης των χωρών στάθμευσης και όχι να επαφίεται στην ενσυναίσθηση του καθενός. Προφανώς, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο... Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους, όπως και να 'χει!❤️ Δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να ορίζει το πως παρκάρεις μέσα στα όρια του χώρου σου. Επίσης οι νορμες για τις διαστάσεις των θέσεων στάθμευσης ειναι εξαιρετικά παλιές και δεν έχουν ανανεωθεί ποτέ. Άλλες οι διατάσεις των αυτοκινήτων πριν 50 χρόνια και άλλες τα τελευταία 10. Τα παραπάνω δεν είναι προβλήματα μόνο της ελληνικής νομοθεσίας αλλά παγκόσμια σχεδόν. Φαντάσου ότι το ίδιο πρόβλημα υπάρχει σε όλο το UK και σε ιδιωτικες θεσεις και στα ιδιωτικά πολυοροφα parking αλλά μέχρι και στα υπαίθρια parking των σουπερμάρκετ και των πολυκαταστηματων. Τα νεα μακριά, φαρδιά και ψηλά αυτοκίνητα δεν χωράνε καν. Πόσο μάλλον να ανοίγουν και οι πόρτες τους. Και εκεί εάν εξέχεις από τις γραμμές σε πάρκινγκ δρόμου πχ τρως κλήση άνετα. Η πιθανή λύση σου μπορεί να έρθει μόνο από τον ιδιοκτήτη του parking και από την γενική συνέλευση της οικοδομής. Αλλιώς πας σε πόλεμο με άγνωστα αποτελέσματα. Το λογικό θα ήταν μια φυσιολογική κουβέντα. Εάν μπορεί να υπάρξει κάποιος άλλος χώρος για την μηχανή στο οικόπεδο θα έλυνε εύκολα το πρόβλημα Επεξ/σία 9 Ιουλίου από SeNNinhA 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KittyMi Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 25 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Μην θεωρείς απαραίτητα ως πλαίσια του parking ότι συνηθισες να βλέπεις από τον ιδιοκτήτη. Το πλέον πιθανό είναι ο ιδιοκτήβτης να πάρκαρε πιο μακριά για να διευκολύνει την κατάσταση Αυτό που ισχυει είναι τα εγκεκριμένα σχέδια και μόνο. Άρα αυτά πρέπει να ελεγχθούν για να ξεκινάμε με δεδομένα και όχι θεωρίες. Ακομη και οι κίτρινες γραμμές μπορεί να μην συμπίπτουν με τα σχέδια. Πάμπολλες οι αντίστοιχες περιπτώσεις. Δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να ορίζει το πως παρκάρεις μέσα στα όρια του χώρου σου. Επίσης οι νορμες για τις διαστάσεις των θέσεων στάθμευσης ειναι εξαιρετικά παλιές και δεν έχουν ανανεωθεί ποτέ. Άλλες οι διατάσεις των αυτοκινήτων πριν 50 χρόνια και άλλες τα τελευταία 10. Τα παραπάνω δεν είναι προβλήματα μόνο της ελληνικής νομοθεσίας αλλά παγκόσμια σχεδόν. Φαντάσου ότι το ίδιο πρόβλημα υπάρχει σε όλο το UK και σε ιδιωτικες θεσεις και στα ιδιωτικά πολυοροφα parking αλλά μέχρι και στα υπαίθρια parking των σουπερμάρκετ και των πολυκαταστηματων. Τα νεα μακριά, φαρδιά και ψηλά αυτοκίνητα δεν χωράνε καν. Πόσο μάλλον να ανοίγουν και οι πόρτες τους. Και εκεί εάν εξέχεις από τις γραμμές σε πάρκινγκ δρόμου πχ τρως κλήση άνετα. Η πιθανή λύση σου μπορεί να έρθει μόνο από τον ιδιοκτήτη του parking και από την γενική συνέλευση της οικοδομής. Αλλιώς πας σε πόλεμο με άγνωστα αποτελέσματα. Το λογικό θα ήταν μια φυσιολογική κουβέντα. Εάν μπορεί να υπάρξει κάποιος άλλος χώρος για την μηχανή στο οικόπεδο θα έλυνε εύκολα το πρόβλημα Το θέμα της νομοθεσίας πιο πολύ το ανέφερα για την δυνατότητα να χρησιμοποιεί κάποιος όσα οχήματα χωράνε καλύπτοντας το 100 τοις εκατό των τετραγωνικών. Γιατί στη σύσταση αναφέρεται η χρήση 1 οχήματος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα