Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα,

Γραφω εν συντομια ενα προβλημα που αντιμετωπιζω με κουριερ, δεν μου εχει ξανασυμβει, μου προκαλει εντυπωση και θα ηθελα να μαθω αν γνωριζει καποιος πως μπορω αν γινεται να παρω αποζημιωση.
Αγορασα ενα ποδηλατο 30 κιλα δεμα απο banggood μεσα στο Μαιο μετα απο αρκετες μερες λογω φορτου εργασιας το εστειλαν με Ups.
Αφου εφτασε Ελλαδα η UPS το παρεδωσε στη γενικη ταχυδρομικη με την οποια εχει συμβολαιο για να το παραδωσει στην περιοχη μου (διοτι η ups δεν παραδιδει εδω) αλλα ποτε δεν εφτασε εδω.
Οπως δειχνω και στη φωτογραφια το tracking της γενικης εχει κολλησει στις 14/6. Μετα απο πολλες φορες επικοινωνιας με Ups ανοιξε case οπως δειχνω στη φωτογραφια για να βρεθει αλλα ακομα δεν εχω νεα. Η γενικη ταχυδρομικη στο τηλεφωνο δεν μου δινει σαφεις απαντησεις αλλα οτι ειναι υπο διερεύνηση.
Ειναι δυνατον να χαθει ολοκληρο δεμα 30 κιλα; δεν ειναι ενα φακελακι ολοκληρη ορθογωνια κουτα ειναι.
Εχω πληρωσει με paypal πιθανολογω στο κοστος του ποδηλατου δεν θα εχω θεμα επιστροφης χρηματων., αλλα δεν εχω βαλει ασφαλεια συναλλαγης στο banggood.

Εχει συμβει σε καποιον κατι παρόμοιο?

UPS.png

geniki.png

Επεξ/σία από nestadim
Δημοσ.

Άνοιξε case στο PayPal. Κάνε μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ που νομίζω είναι αρμόδια για τα ταχυδρομεία.

Δεν είναι δικό σου προβλήματα η μεταφορική. Εσύ πλήρωσες και θέλεις να παραλάβεις το αντικείμενο σου. Μην κάθεσαι να σκας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραδίδει η ups μαλλον μονο αθηνα..απλα το συμβολαιο -συνεργασια τους θα ήταν μόνο μεχρι "εκτελωνισμο"...

Δεν χάνεται τόσο μεγάλο δεμα..απλα αν εισαι σε κεντρικη πολη γυρναει απο hub se hub αλλων εταιρειων ....παρολ αυτα αν όντως δεν ασχολήθηκες τότε π έγραφαν ότι δεν σε βρίσκουν μπορεί να γύρισε πίσω μετά από 3 βδομαδες..

Επεξ/σία από kage
  • Thanks 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, nestadim είπε

Καλησπερα,

Γραφω εν συντομια ενα προβλημα που αντιμετωπιζω με κουριερ, δεν μου εχει ξανασυμβει, μου προκαλει εντυπωση και θα ηθελα να μαθω αν γνωριζει καποιος πως μπορω αν γινεται να παρω αποζημιωση.
Αγορασα ενα ποδηλατο 30 κιλα δεμα απο banggood μεσα στο Μαιο μετα απο αρκετες μερες λογω φορτου εργασιας το εστειλαν με Ups.
Αφου εφτασε Ελλαδα η UPS το παρεδωσε στη γενικη ταχυδρομικη με την οποια εχει συμβολαιο για να το παραδωσει στην περιοχη μου (διοτι η ups δεν παραδιδει εδω) αλλα ποτε δεν εφτασε εδω.
Οπως δειχνω και στη φωτογραφια το tracking της γενικης εχει κολλησει στις 14/6. Μετα απο πολλες φορες επικοινωνιας με Ups ανοιξε case οπως δειχνω στη φωτογραφια για να βρεθει αλλα ακομα δεν εχω νεα. Η γενικη ταχυδρομικη στο τηλεφωνο δεν μου δινει σαφεις απαντησεις αλλα οτι ειναι υπο διερεύνηση.
Ειναι δυνατον να χαθει ολοκληρο δεμα 30 κιλα; δεν ειναι ενα φακελακι ολοκληρη ορθογωνια κουτα ειναι.
Εχω πληρωσει με paypal πιθανολογω στο κοστος του ποδηλατου δεν θα εχω θεμα επιστροφης χρηματων., αλλα δεν εχω βαλει ασφαλεια συναλλαγης στο banggood.

Εχει συμβει σε καποιον κατι παρόμοιο?

UPS.png

geniki.png

Άνοιξε case στο Paypal.

Πρεπει να επικοινωνήσεις το θέμα και στον πωλητή για να αναλάβει και αυτός την διερεύνηση. Θα στο ζητήσει και το Paypal αυτό.

Η ευθύνη της παράδοσης είναι στον πωλητή. Δεν έχεις να ανησυχείς λόγω Paypal.

Εφόσον το παρέλαβε η Γενική έχει ευθύνη αυτή προς τον αποστολέα του δέματος.

Εφόσον δεν αποδείξουν ότι το παρέλαβες του δέμα το Paypal θα σου επιστρέψει τα χρήματα που κατέβαλες (νομίζω και τα μεταφορικά).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι παρόμοιο μου είχε συμβεί με αρκετά μεγάλο δέμα από Αγγλία που έφτασε Ελλάδα, δόθηκε στον easy mail η οποία θα το έδινε στην speedex να το φέρει στην πόλη μου και κόλλησε στο hub τους επι βδομάδες. Έκανα αμέτρητα τηλεφωνήματα και κανένας δεν μπορούσε να μου δώσει απάντηση τι έγινε. Τελικά έτυχε να μιλήσω με μια κυρία η οποία συμπωματικά διαχειριζόταν την υπόθεση και μου είπε ότι το πακέτο έφτασε κατεστραμμένο κατά την μεταφορά από easy mail σε speedex και δεν θα παραδοθεί. Από το κατάστημα μου επέστρεψαν τα χρήματα μου. Αυτό που θέλω να πω είναι πως μπορεί να υπάρχει μια απλή εξήγηση αλλά 9/10 με τους οποίους θα μιλήσεις δεν θα ξέρουν να σου απαντήσουν. 

Επεξ/σία από kax54638
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καταλαβα θα επικοινωνήσω με PayPal κ πωλητή να βγάλουν άκρη εκείνοι αφού δε μπορώ να συνεννοηθώ εγώ. Είπα να περιμένω μέχρι Δευτέρα γιατί μου δώσανε 16 μερες διορία στην ups να με πάρουν για μια απάντηση το case το άνοιξαν 26/6. Πληροφοριακά μέχρι πότε είναι εφικτό να ανοίξω αίτημα επιστροφής στο paypal? Η αγορά έγινε 4 Μαιου, ευχαριστώ.

Δημοσ.
4 hours ago, nestadim said:

Καταλαβα θα επικοινωνήσω με PayPal κ πωλητή να βγάλουν άκρη εκείνοι αφού δε μπορώ να συνεννοηθώ εγώ. Είπα να περιμένω μέχρι Δευτέρα γιατί μου δώσανε 16 μερες διορία στην ups να με πάρουν για μια απάντηση το case το άνοιξαν 26/6. Πληροφοριακά μέχρι πότε είναι εφικτό να ανοίξω αίτημα επιστροφής στο paypal? Η αγορά έγινε 4 Μαιου, ευχαριστώ.

180 μέρες, αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος

Δημοσ.
Στις 9/7/2024 στις 6:32 ΜΜ, nestadim είπε

Οπως δειχνω και στη φωτογραφια το tracking της γενικης εχει κολλησει στις 14/6

Εγω βλεπω οτι στο tracking αναφερει δυσπροσιτη περιοχη ( δεν υπαρχει ρεσεψιον ) .
Δεν ξερω γιατι επαναλαμβανεται,αλλα πολλες φορες τα συστηματα το δικαιολογουν οπως να'ναι.

Εισαι σε δυσπροσιτη; 
Εφοσον εισαι οντως σε δυσπροσιτη, οι παραδοσεις δε γινονται καθε μερα,αλλα 2-3 φορες τη βδομαδα,αναλογα την περιοχη.

Εαν προσπαθησαν να σε βρουν 2-3 φορες αλλα η διευθυνση σου δεν ηταν ξεκαθαρη,το κουδουνι σου δεν εγραφε ονομα ή οτιδηποτε αλλο,ειναι λογικο να μην ασχοληθηκαν παραπανω.
Μηπως η διευθυνση ηταν ψιλοαοριστη,τυπου το ονομα του οικισμου χωρις οδο η αριθμο;
Μηπως δεν ειχες κουδουνι στο ονομα σου;

Μηπως σε εψαχναν και δε σε εβρισκαν στο τηλ;
Μηπως το τηλ ηταν λαθος;
Μηπως ειχε φραγη;

Μηπως δεν υπηρχε νουμερο στο σπιτι,αλλα ουτε και στα διπλα σπιτια; Μου εχει τυχει  πολλα σπιτια στη σειρα να μην εχουν νουμερα,εκει δε μπορεις να μαντεψεις,ουτε να ψαχνεις μηπως βρεις το κουδουνι,ειδικα αν ειναι μονοκατοικιες ( που 8/10 δεν εχουν ονομα στο κουδουνι ) .
Η εντολη που ειχαμε στη Γενικη ηταν να διακινουμε το δεμα 3 φορες,κοινως να κανουμε 3 αποπειρες.
Εαν στην πρωτη αποπειρα δεν βρισκαμε κουδουνι,παιρναμε τηλ και  αν δεν απαντουσαν , στελναμε SMS για να επικοινωνησουν. Στη δευτερη ,πρωτα παιρναμε τηλ για διευκρινιση και αν δεν απαντουσαν δεν το παιρναμε μαζι,αλλα στελναμε παλι SMS.
Φαντασου να επρεπε ο διανομεας να εχει ενα ποδηλατο καθε μερα στο αυτοκινητο,μπας και απαντησει στο τηλ καποιος με τα παραπανω θεματα.

Τα δεματα μενουν στο καταστημα περιπου 10 μερες,ισως παραπανω ισως λιγοτερο και μετα επιστρεφουν πισω.

Εαν εφτασαν σε αυτο το σημειο και δεν ελαβες ουτε SMS,ισως το τηλ σου δεν εχει γραφτει καλα στο δεμα.
Ολα τα παραπανω τα γραφω για να τα εχουν ολοι υποψην ,ειναι γνησιες ερωτησεις και δεν εχω καμια διαθεση για αντιπαραθεση.
Ειχα παρομοιο προβλημα με ACS,με ενα κινητο απο Αγγλια.
Οταν καταλαβα οτι ειχε ψιλοαργησει,μπηκα να δω το tracking και ειδα οτι το κινητο επεστρεφε στην Αγγλία.
Οταν πηγα στην ACS να ζητησω το λογο,μου ειπαν ψεμματα οτι ειχαν περασει 3 φορες και οτι δεν ειχα κουδουνι με το ονομα μου,ενω και κουδουνι ειχα και έμενα και σε ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ  , με ενα τεραστιο 38 διπλα στην εισοδο.

Το πιο βασικο ομως,αν εξαιρεσουμε τις γνωστες λακαμιες της ACS,ηταν οτι δεν ειχε γραφτει σωστα το κινητο μου.

 

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Εγω βλεπω οτι στο tracking αναφερει δυσπροσιτη περιοχη ( δεν υπαρχει ρεσεψιον ) .
Δεν ξερω γιατι επαναλαμβανεται,αλλα πολλες φορες τα συστηματα το δικαιολογουν οπως να'ναι.

Εισαι σε δυσπροσιτη; 
Εφοσον εισαι οντως σε δυσπροσιτη, οι παραδοσεις δε γινονται καθε μερα,αλλα 2-3 φορες τη βδομαδα,αναλογα την περιοχη.

Εαν προσπαθησαν να σε βρουν 2-3 φορες αλλα η διευθυνση σου δεν ηταν ξεκαθαρη,το κουδουνι σου δεν εγραφε ονομα ή οτιδηποτε αλλο,ειναι λογικο να μην ασχοληθηκαν παραπανω.
Μηπως η διευθυνση ηταν ψιλοαοριστη,τυπου το ονομα του οικισμου χωρις οδο η αριθμο;
Μηπως δεν ειχες κουδουνι στο ονομα σου;

Μηπως σε εψαχναν και δε σε εβρισκαν στο τηλ;
Μηπως το τηλ ηταν λαθος;
Μηπως ειχε φραγη;

Μηπως δεν υπηρχε νουμερο στο σπιτι,αλλα ουτε και στα διπλα σπιτια; Μου εχει τυχει  πολλα σπιτια στη σειρα να μην εχουν νουμερα,εκει δε μπορεις να μαντεψεις,ουτε να ψαχνεις μηπως βρεις το κουδουνι,ειδικα αν ειναι μονοκατοικιες ( που 8/10 δεν εχουν ονομα στο κουδουνι ) .
Η εντολη που ειχαμε στη Γενικη ηταν να διακινουμε το δεμα 3 φορες,κοινως να κανουμε 3 αποπειρες.
Εαν στην πρωτη αποπειρα δεν βρισκαμε κουδουνι,παιρναμε τηλ και  αν δεν απαντουσαν , στελναμε SMS για να επικοινωνησουν. Στη δευτερη ,πρωτα παιρναμε τηλ για διευκρινιση και αν δεν απαντουσαν δεν το παιρναμε μαζι,αλλα στελναμε παλι SMS.
Φαντασου να επρεπε ο διανομεας να εχει ενα ποδηλατο καθε μερα στο αυτοκινητο,μπας και απαντησει στο τηλ καποιος με τα παραπανω θεματα.

Τα δεματα μενουν στο καταστημα περιπου 10 μερες,ισως παραπανω ισως λιγοτερο και μετα επιστρεφουν πισω.

Εαν εφτασαν σε αυτο το σημειο και δεν ελαβες ουτε SMS,ισως το τηλ σου δεν εχει γραφτει καλα στο δεμα.
Ολα τα παραπανω τα γραφω για να τα εχουν ολοι υποψην ,ειναι γνησιες ερωτησεις και δεν εχω καμια διαθεση για αντιπαραθεση.
Ειχα παρομοιο προβλημα με ACS,με ενα κινητο απο Αγγλια.
Οταν καταλαβα οτι ειχε ψιλοαργησει,μπηκα να δω το tracking και ειδα οτι το κινητο επεστρεφε στην Αγγλία.
Οταν πηγα στην ACS να ζητησω το λογο,μου ειπαν ψεμματα οτι ειχαν περασει 3 φορες και οτι δεν ειχα κουδουνι με το ονομα μου,ενω και κουδουνι ειχα και έμενα και σε ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ  , με ενα τεραστιο 38 διπλα στην εισοδο.

Το πιο βασικο ομως,αν εξαιρεσουμε τις γνωστες λακαμιες της ACS,ηταν οτι δεν ειχε γραφτει σωστα το κινητο μου.

 

 

Καλά σε ACS το έχω πάθει και εγώ. Μετά από τουλάχιστον καμία 50αρια δέματα που μου έχουν παραδόσει κατά καιρούς μέσα σε πόλη στα  κυριολεκτικά 400 μέτρα από το κατάστημα τους, μια μέρα βλέπω δεματακι από σκρουτζ δηλωμένο ως άγνωστη διεύθυνση παραλήπτη!!! Καμία σχέση εννοείται. Όλα πάνω στο πακέτο ήταν γραμμένα κανονικά.

Βέβαια και πολλές άλλες courier κατά καιρούς άφηναν μόνο ειδοποίηση χωρίς καν να χτυπήσουν το κουδούνι ενώ υπηρχε κόσμος στο σπίτι σε μόνιμη βάση. Στην πράξη δεν μετέφεραν ποτέ δέματα. Απλά γυρνούσαν με το μηχανάκι και κολλούσαν ειδοποιήσεις. Εξαιρώ μόνο τα ΕΛΤΑ από το παραπάνω.

Τώρα έχει στρώσει το πράγμα. Αλλά δυστυχώς τώρα κάνουν το άλλο. Τις περισσότερες φορές παίρνουν τηλέφωνο και εάν για κάποιο λόγο δεν απαντήσεις δεν έρχονται καν από το σπίτι. Ηλιθιο και αυτό. Δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω το κινητό σκουλαρίκι για κάποια τυχαία στιγμή που θα πάρει ο courier τηλέφωνο.

Έχουμε ξεφύγει με τις courier. Κάποτε είχαμε next day delivery εγγυημένο και το κόστος αντικατοπτριζε αυτο ακριβώς. Τώρα κάνουν delivery σε όσες ημέρες βολεύονται αυτοί χωρίς να δίνουν λογαριασμό και το  delivery δεν είναι καν εγγυημένο. Πιο πολλές πιθανότητες έχεις να πας να το πάρεις εσύ.

Ακομη και όταν μου δίνουν επιλογή για ώρα και ημέρα παράδοσης μέσα από το σύστημα τους δεν το τηρούν και έρχονται και πάλι όταν βολέψει τους ίδιους.

Ανεξελεγκτο μπάχαλο που ξεκίνησε με τον Covid και το άφησαν οι αρχές να εξελιχθεί.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...