Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 ώρες πριν, stormrain είπε

Ενημερωσε μας για την πορεια της καταστασης :)

Εννοείται. Προς το παρόν το μαγαζί έλαβε το τηλέφωνο αλλά δεν επικοινωνήσαμε ακόμη. Κατάσταση της αίτησης στην τράπεζα σε επεξεργασία. Περιμένω 

Δημοσ.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

Μπορείς να ζητήσεις να σου επιστρέψουν κάποια χρήματα πίσω. Υπαναχώρηση χωρίς αιτιολόγηση δεν μπορείς να κάνεις διότι έχεις κόψει τιμολόγιο, υπαναχώρηση λόγω ελλατωματος δεν μπορείς να κάνεις διότι το ελάττωμα δεν επηρεάζει την λειτουργία του κινητού.

Αν σου πουν από την Samsung ότι θα βγει εκτός εγγύησης λόγω χτυπημάτων τότε ίσως μπορείς να κάνεις κάτι. 

Με το κατάστημα θεωρώ ότι δεν θα βγάλεις άκρη, οπότε περίμενε να δεις τι θα σου πουν και τα πάντα μέσω email, εάν δεις ότι δεν ιδρώνει το αυτί τους τότε κάνε μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, και μετά μια στην γενική γραμματεία καταναλωτή. Άφησε και μια κριτική στην Google στην οποία όμως θα λες μόνο τα γεγονότα και χωρίς προσβλητικούς χαρακτηρισμούς ή υπερβολές.

Μπορεί η Samsung να σου πει εάν η συσκευή έχει ενεργοποιηθεί;

Την επόμενη φορά να βγάζεις βίντεο όταν κάνεις unboxing γιατί όπως βλέπεις τα καταστήματα είναι μόνο για να τα τσεπωνουν.

  • Thanks 2
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα. Επιτέλους σήμερα έλαβα τα λεφτά, μετά την αίτηση για αμφισβήτηση συναλλαγής.  Μία μέρα επικοινώνησε ο υπάλληλος της τράπεζας τηλεφωνικός , ζήτησε την φωτογραφία τιμολογίου. Και περίπου σε ένα μήνα  έλαβα τα λεφτά. Με το μαγαζί δεν είχα καμία επικοινωνία. 

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που με βοήθησαν σε αυτό το forum. Ειδικά των MANOSKOST 

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...