Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, qrstuv είπε

Δυστυχώς όχι, μόνο τους κωδικούς των μπουζί λέει, bosch και ngk.

Τα Bosch ιριδίου που έχω εγώ είναι για 30.000χλμ

Δημοσ.
12 ώρες πριν, salss είπε

στατικό ζεσταμα δε προσφέρει απολύτως τίποτα σε σύγχρονο μοτερ. πάρα μόνο πολλές φθορές μακροπροθεσμα

Σε corsa του 2011 ,περιμενω το χειμωνα κανα 2λεπτο να πεσουν οι στροφες απο τις 1000 στις κανονικες, λες να βαζω μπρος και να φευγω? Αλλοι λενε οτι καλο ειναι αυτο αλλοι λενε βαλε μπρος και φυγε.. Αν φυγεις κατευθειαν ομως νιωθεις σα να χεις σηκωμενο το χειρόφρενο,  δεν τραβαει το αμαξι

Δημοσ.
13 ώρες πριν, qrstuv είπε

Καλώς. Θα κάνουμε έλεγχο και βλέπουμε. Και τα αντιψυκτικά είναι ένα άλλο θέμα.. Τελευταία φορά τα άλλαξα τον Φεβρουάριο του 23 και λέω να τα κρατήσω 3 χρόνια. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω με το μάτι αν είναι καθαρά ή βρώμικα. Και όσον αφορά στον θερμοστάτη πότε θέλει αλλαγή; γιατί το χειμώνα κάνει να ζεσταθεί κάπου 1,5 λεπτό το αμάξι, το μέτρησα. Κάνω πάντα ζέσταμα πριν ξεκινήσω. Αν όμως τον αλλάξω και κολλήσει ο καινούριος τι κάνω μετά.. Το ίδιο και για την τάπα ψυγείου δεν γνωρίζω πότε την αλλάζουμε και αν χρήζει αλλαγής. Αν γίνεται καλά ο εξαερισμός κτλ. Αν θέλετε πείτε. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. 

Καινούργιο ταγαράκι μου και που να σε κρεμάσω.Been there ,done that.

Μια χαρά είναι το ενάμισι λεπτό να ζεσταθεί,αν το δεις οτι ενώ έχει ζεσταθεί σε κατηφόρες πεφτει η θερμοκρασία τότε θέλει αλλαγή ο θερμοστάτης.Την τάπα ψυγείου μπορείς να την αλλάξεις όποτε θες.

Πάρε ένα διαγνωστικό να βλέπεις όλες τις τιμες απο θερμοκρασιες ρευματα κλπ.Ενα της προκοπής όμως και όχι το μπλε της πλάκας.

24 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Σε corsa του 2011 ,περιμενω το χειμωνα κανα 2λεπτο να πεσουν οι στροφες απο τις 1000 στις κανονικες, λες να βαζω μπρος και να φευγω? Αλλοι λενε οτι καλο ειναι αυτο αλλοι λενε βαλε μπρος και φυγε.. Αν φυγεις κατευθειαν ομως νιωθεις σα να χεις σηκωμενο το χειρόφρενο,  δεν τραβαει το αμαξι

να πηγαίνεις σιγά,δεν χρειάζεται πολλές στροφές όταν είναι κρύο.

Βάλε μπροστά με το που μπεις στο αμάξι,μέχρι να βάλεις ζώνη και να βρεις τι μουσική θα ακούσεις,να τακτοποιήσεις το κινητό  θα έχει περάσει το το 2λεπτο.

  • Like 5
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Καινούργιο ταγαράκι μου και που να σε κρεμάσω.Been there ,done that.

Μια χαρά είναι το ενάμισι λεπτό να ζεσταθεί,αν το δεις οτι ενώ έχει ζεσταθεί σε κατηφόρες πεφτει η θερμοκρασία τότε θέλει αλλαγή ο θερμοστάτης.Την τάπα ψυγείου μπορείς να την αλλάξεις όποτε θες.

Πάρε ένα διαγνωστικό να βλέπεις όλες τις τιμες απο θερμοκρασιες ρευματα κλπ.Ενα της προκοπής όμως και όχι το μπλε της πλάκας.

να πηγαίνεις σιγά,δεν χρειάζεται πολλές στροφές όταν είναι κρύο.

Βάλε μπροστά με το που μπεις στο αμάξι,μέχρι να βάλεις ζώνη και να βρεις τι μουσική θα ακούσεις,να τακτοποιήσεις το κινητό  θα έχει περάσει το το 2λεπτο.

Ετσι κανω το καλοκαιρι, με το που ανοιξω πορτα βαζω μπρος, μεχρι να κατεβασω παραθυρα , να κλεισω πορτα και να βαλω ζωνη ετοιμος :lol:

Το χειμωνα βαζω μπρος αλλα ειμαι ηδη ετοιμος να ξεκινησω, κινητο στην τσεπη της ζακετας , παραθυρο δεν κατεβαζω και ραδιο ενα κουμπι ειναι 😄.  Εννοειται πηγαινω σιγα, αλλα το χειμωνα ειναι λες και σε κραταει ο σουπερμαν αμα ξεκινήσεις άμεσα,  μετα απο κανα 500ρι μετρα παει στα νορμαλ ! Οχι τπτ αλλο , δεν εχει και στο καντράν δεικτη να βλεπεις θερμοκρασια! 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ο κατασκευαστής στα πόσα λέει; 

Σε Honda CRV λέει κάθε 90000 αλλά είναι πανάκριβα κοντά στα 100 ευρώ του ιριδίου 

Τα άλλαξα στα 80000 λόγω υγραέριου. 

Εμενα επαιρνε απλα, αλλα εβαλα ειδικα Lpg ιριδιου.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Ετσι κανω το καλοκαιρι, με το που ανοιξω πορτα βαζω μπρος, μεχρι να κατεβασω παραθυρα , να κλεισω πορτα και να βαλω ζωνη ετοιμος :lol:

Το χειμωνα βαζω μπρος αλλα ειμαι ηδη ετοιμος να ξεκινησω, κινητο στην τσεπη της ζακετας , παραθυρο δεν κατεβαζω και ραδιο ενα κουμπι ειναι 😄.  Εννοειται πηγαινω σιγα, αλλα το χειμωνα ειναι λες και σε κραταει ο σουπερμαν αμα ξεκινήσεις άμεσα,  μετα απο κανα 500ρι μετρα παει στα νορμαλ ! Οχι τπτ αλλο , δεν εχει και στο καντράν δεικτη να βλεπεις θερμοκρασια! 

Ξεκινάς άμεσα χειμώνα καλοκαίρι, αν περιμένεις απλά ξοδεύεις χρήματα άσκοπα. Η (μικρή) φθορά που είναι να γίνει, θα γίνει, δεν τη γλιτώνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω μόνο πάνω στο θέμα επειδή είδα για στατικό ζέσταμα. 

Στην εκκίνηση του κινητήρα αυτόματα πλέον τα αυτοκίνητα έχουν το λεγόμενο "τσοκ" που το λέγαμε παλιά απλά πλέον ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο.

Για κάποιο χρονικό διάστημα ρίχνει πιο πλούσιο μείγμα (περισσότερο αέρα και καύσιμο) και ανεβάζει τις στροφές για να "ζεσταθεί" και να λιπανθει το αμάξι. 

Το χειρότερο σημείο λειτουργίας ενός κινητήρα είναι αυτή η διάρκεια κρυας λειτουργίας. 

Το στατικό ζέσταμα όχι απλά δεν κάνει καλό αλλά κάνει και κακό γιατι το αυτοκίνητο κάνει την μέγιστη διάρκεια να ζεσταθεί και να λιπανθει σωστά. 

Προτείνεται πλέον από όλους τους σοβαρούς μηχανικούς αυτοκινήτων με το που βάλεις μπροστά (αντε μισό λεπτο μετά) να ξεκινάς την πορεία σου σιγά σιγά με χαμηλές στροφές (έως 2κ στροφές σε πετρέλαιο χοντρικά και έως 2.5κ σε βενζίνη πάλι πολύ χοντρικά τα νούμερα) και το αυτοκίνητο θα ζεσταθεί πολύ πιο γρήγορα. Έτσι, μετά από 5 περίπου λεπτά μπορείς να οδηγήσεις κανονικά όπως θα οδηγούσες και αν περίμενες 3 λεπτά κάνοντας τσιγάρο και ο κινητήρας βογκουσε σταματημένος με το τσοκ ανοιχτό σε ακινησία. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτήσω το εξής, το ότι έχω λίγο χαμηλές στροφές στο ρελαντί δηλαδή 6-700 σαλ αντί να είναι για παράδειγμα 8-900 σαλ οφείλεται στο ζέσταμα σε ακινησία που κάνω τον χειμώνα; Έχει καμία σχέση με αυτό ή είναι άσχετο;;

Γιατί έψαχνα να βρω την αιτία που οι στροφές του να είναι λίγο χαμηλά όταν το αμάξι είναι ζεστό..

Έριξα καθαριστικά, 100άρες έβαλα.. έκανα καθαρισμό πεταλούδας (και αισθητήρα maf) η οποία ήταν πολύ βρώμικη για τα χιλιόμετρα του και τελικά δεν έγινε τίποτα. Ρώτησα και στην αντιπροσωπεία μήπως η πεταλούδα θέλει επαναπρογραμματισμό ο οποίος γίνεται μεν αλλά μόνο με το πρόγραμμα της mitsubishi. Δεν υπάρχουν βιδάκια να πειράξουμε το ρελαντί, είναι αυτόματο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο από τον εγκέφαλο. Αλλά μου είπαν όχι δεν έχει θέμα, δεν κάνει τίποτα τρελά, ας είναι λίγο χαμηλά, μπορεί να έφαγα καμια κακή βενζίνη.

Κατα τα άλλα το αμάξι εδώ και 12 χρόνια πηγαίνει πολύ καλά

Επεξ/σία από qrstuv
Δημοσ.
1 ώρα πριν, giannis808 είπε

 

Για κάποιο χρονικό διάστημα ρίχνει πιο πλούσιο μείγμα (περισσότερο αέρα και καύσιμο) και ανεβάζει τις στροφές για να "ζεσταθεί" και να λιπανθει το αμάξι. 

 

Πλουσιο μιγμα ειναι περισσοτερο καυσιμο λιγοτερος αερας.

Το τσοκ πρακτικα μειωνει τον αερα.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, qrstuv είπε

Να ρωτήσω το εξής, το ότι έχω λίγο χαμηλές στροφές στο ρελαντί δηλαδή 6-7.000 σαλ αντί να είναι για παράδειγμα 8-9.000 σαλ οφείλεται στο ζέσταμα σε ακινησία που κάνω τον χειμώνα; Έχει καμία σχέση με αυτό ή είναι άσχετο;;

Γιατί έψαχνα να βρω την αιτία που οι στροφές του να είναι λίγο χαμηλά όταν το αμάξι είναι ζεστό..

Έριξα καθαριστικά, 100άρες έβαλα.. έκανα καθαρισμό πεταλούδας (και αισθητήρα maf) η οποία ήταν πολύ βρώμικη για τα χιλιόμετρα του και τελικά δεν έγινε τίποτα. Ρώτησα και στην αντιπροσωπεία μήπως η πεταλούδα θέλει επαναπρογραμματισμό ο οποίος γίνεται μεν αλλά μόνο με το πρόγραμμα της mitsubishi. Δεν υπάρχουν βιδάκια να πειράξουμε το ρελαντί, είναι αυτόματο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο από τον εγκέφαλο. Αλλά μου είπαν όχι δεν έχει θέμα, δεν κάνει τίποτα τρελά, ας είναι λίγο χαμηλά, μπορεί να έφαγα καμια κακή βενζίνη.

Κατα τα άλλα το αμάξι εδώ και 12 χρόνια πηγαίνει πολύ καλά

Μήπως έχει βάλει ένα μηδενικό παραπάνω;Δεν μπορει να έχεις ρελαντί 7000 σαλ.Κάθε κινητήρας εχει άλλα χαρακτηριστικά.Ψάξε λίγο στα φορουμ με το μοντέλο να μάθεις τι παίζει με το δικό σου πριν ξεκινησεις τα έξοδα.Αφου πάει καλά το αμάξι μην τρελενεσαι .

Δημοσ.
1 hour ago, Ntinaras said:

Πλουσιο μιγμα ειναι περισσοτερο καυσιμο λιγοτερος αερας.

Το τσοκ πρακτικα μειωνει τον αερα.

Ναι σωστή παρατήρηση. Παρόλα αυτά τα υπόλοιπα ισχύουν κανονικά 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, qrstuv είπε

Να ρωτήσω το εξής, το ότι έχω λίγο χαμηλές στροφές στο ρελαντί δηλαδή 6-700 σαλ αντί να είναι για παράδειγμα 8-900 σαλ οφείλεται στο ζέσταμα σε ακινησία που κάνω τον χειμώνα; Έχει καμία σχέση με αυτό ή είναι άσχετο;;

Γιατί έψαχνα να βρω την αιτία που οι στροφές του να είναι λίγο χαμηλά όταν το αμάξι είναι ζεστό..

Έριξα καθαριστικά, 100άρες έβαλα.. έκανα καθαρισμό πεταλούδας (και αισθητήρα maf) η οποία ήταν πολύ βρώμικη για τα χιλιόμετρα του και τελικά δεν έγινε τίποτα. Ρώτησα και στην αντιπροσωπεία μήπως η πεταλούδα θέλει επαναπρογραμματισμό ο οποίος γίνεται μεν αλλά μόνο με το πρόγραμμα της mitsubishi. Δεν υπάρχουν βιδάκια να πειράξουμε το ρελαντί, είναι αυτόματο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο από τον εγκέφαλο. Αλλά μου είπαν όχι δεν έχει θέμα, δεν κάνει τίποτα τρελά, ας είναι λίγο χαμηλά, μπορεί να έφαγα καμια κακή βενζίνη.

Κατα τα άλλα το αμάξι εδώ και 12 χρόνια πηγαίνει πολύ καλά

Όλα τα Ιαπωνικά έχουν χαμηλό ρελαντί ( πρώην κάτοχος Honda Accord ) . Καθάρισε και τη πεταλουδα γκαζιού αφου θα κάνεις σύντομα συντήρηση .

Εαν δε έχεις δυσλειτουργία μη ασχολείσαι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...