Προς το περιεχόμενο

Αντικατάσταση μπροστινού παρμπρίζ αυτοκινήτου


wolf

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω το ξερω μιας και ανηκα στον χωρο, εσυ γτ τοσο απολυτος?? Και μιας και ειπαμε για BMW, μπολικες αναφορες στο bimmerpost για προβληματα με θολουρα στο HUD, αισθητηρα βροχης που δεν δουλευει και την θολουρα που ανεφερα. Παλι Pilkington…

Σου εκατσε καλο παρμπριζ?? Μια χαρα και μπραβο σου που εισαι μαγκας και δεν σε επιασε κοροϊδο η BMW για ενα logo…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα έχουμε πει κι αλλού

- Γνήσιο: το προϊόν που μια αυτοκινητοβιομηχανία εγκαθιστά στο εργοστάσιο κι έχει σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας (έστω μπουζί από την NGK με σήμα/συσκευασία Alfa Romeo για την AR 156)

- ΟΕ: το προϊόν που κατασκευάζει o ίδιος κατασκευαστής του Γνήσιου, χωρίς όμως το σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας (έστω μπουζί NGK χωρίς το σήμα/συσκευασία της AR για την AR 156)

- OEM: το προϊόν που κατασκευάζει ένας τρίτος παραγωγός/κατασκευαστής με τις ίδιες προδιαγραφές του ΟΕ, χωρίς να είναι της "πρώτης εγκατάστασης" στο εργοστάσιο, όμως ο ίδιος κατασκευαστής παράγει διάφορα προϊόντα πρώτης εγκατάστασης/ΟΕ/Γνήσια για αυτοκινητοβιομηχανίες (έστω μπουζί Bosch για την AR 156)

- Aftermarket: τα προϊόντα που κατασκευάζουν οι υπόλοιποι για την ίδια χρήση αλλά μπορεί να μην ικανοποιούν όλες ακριβώς τις προδιαγραφές.

https://www.urotuning.com/blogs/news/oem-vs-oe-vs-genuine-what-s-the-difference

Τα ΟΕ προϊόντα μπορεί να είναι ίδια με / ό,τι πιο κοντά στο Γνήσιο, αλλά δεν αποκλείεται τα Γνήσια να είναι τα πιο αυστηρώς επιλεγμένα της παραγωγής, πχ νήματα επί νημάτων για αποκλίνοντα αποτελέσματα χρήσης μπουζί ΟΕ-NGK σε σύγκριση με Γνήσια-AR-NGK σε AR 156.

...αναλόγως το προϊόν / τη πολυπλοκότητά του μπορεί κάτι τέτοιο να μην είναι παρατηρήσιμο στη πράξη...

...

Για το συγκεκριμένο παράδειγμα, το δικό μου αμάξι - που αγόρασα 2ο χέρι - είχε εργοστασιακους υαλοπίνακες SPLINTEX (ΟΕ..εδώ διάβασα ότι ανήκει στην εταιρεία Asahi Glass Company-AGC)...ο προηγούμενος κάτοχος αντικατέστησε τον μπροστινό υαλοπίνακα με έναν Pilkington (OEM στη συγκεκριμένη περίπτωση)...

...καθότι δεν έχω εμπειρία χρήσης με τον εργοστασιακό μπροστινό υαλοπίνακα-παρπριζ, δεν μπορώ να κάνω συγκρίσεις, ωστόσο παρατηρώ ότι ο τρέχων της Pilkington μαζεύει εύκολα γρατσουνιές από τους υαλοκαθαριστήρες (αν έχουν εγκλωβιστεί σκουπι΄δακια εκεί και δεν τους καθάρισα πριν τους χρησιμοποιήσω) και σημάδια-μικρές εσοχές από πετρούλες, που όμως δεν είναι επισκευάσιμες, αλλά σε καθαρό παρπρίζ φαίνονται.

Ρώτησα σε κατάστημα της Carglass και μού είπαν ότι βάζουν Pilkington κι αυτοί και πρακτικά πρότειναν όταν μαζευτούν πολλά κάποια στιγμή, να "αυτο-τιμωρηθεί" το παρπρίζ, ώστε να γίνει αντικατάσταση.

...δεν ρώτησα σε αντιπροσωπεία, δεν ξέρω και σε τόσο παλιό αμάξι αν έχουν απόθεμα Γνήσιου-ΟΕ.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 07/07/2024 at 21:46, wolf said:

Θα ήθελα τη γνώμη όποιου έχει κάποια πρόσφατη εμπειρία στην αντικατάσταση μπροστινού παρμπρίζ αυτοκινήτου. 

Ειμαι ανάμεσα σε Carglass και Glassdrive. 

H Carglass αναφέρει ότι αγοράζει oem κρυσταλλα απο τους προμηθευτές των κατασκευαστων των αυτοκινήτων, ενώ η Glassdrive αναφέρει ότι αγοράζει αποκλειστικά απο την εταιρία Saint-Gobain, η οποία λέει ότι τοποθετεί κρυσταλλα στο μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων στην Ευρώπη. 

Ένα άλλο θέμα είναι η επαναρυθμιση της εμπρόσθιας κάμερας που και οι δύο αναφέρουν ότι το κάνουν. Δε ξέρω όμως αν το χρεώνουν έξτρα. 

Έχετε άποψη επί του θέματος; 

carglass:πολυεθνικη που προσπαθει με τα χιλια να πουλησει ειτε τα "εργοστασιακα" ειτε απο εργοστασια κρυσταλλων που συνεργαζεται. Το καλο ειναι οτι συνηθως δινουν 2 τιμουλες (εργοστασιακο και ΟΕΜ).

H glassdrive ισχυει περι saint gobain και μιας που ειχα τη τυχη να παω σε 2 εργοστασια της (Γαλλικα και Βελγιο) ειναι παρα πολυ ποιοτικα και μαλιστα μου ανεφεραν παρα πολλες μαρκες αυτοκινητων που την επελεξαν για να παραγουν κρυσταλλα (απλως βαζουν τη σταμπα της μαρκας). Συνηθως ειναι πιο φθηνα.

Εχοντας αγορασει και απο τις 2 εταιριες θα πηγαινα glassdrive μιας και αυτη επελεξα για το δικο μου οχημα ενω στην αλλη πηγα λογω leasing. Ποιοτικα δε καταλαβα διαφορα σε καμμια περιπτωση.

Για το δευτερο σκελος δε μπορω να απαντησω μιας και δεν ειχα καμερα σε κανενα απο τα 2 οχηματα

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ εγώ που άλλαξα παρπριζ στο δικό μου αυτοκίνητο, αυτό που έφερε η carglass έβαλα. Υπήρχε κ η δυνατότητα να περιμένω για το αντίστοιχο με τη στάμπα της Renault αλλά δεν υπήρχε κανένας λόγος μιας τα παρπριζ που τοποθετούνται από τέτοιες εταιρίες είναι εφάμιλλα των εργοστασιακών.

Γενικά μετά την τοποθέτηση ούτε διάφορα κατάλαβα, ούτε κάποιο πρόβλημα είχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, definitio είπε

Τα έχουμε πει κι αλλού

- Γνήσιο: το προϊόν που μια αυτοκινητοβιομηχανία εγκαθιστά στο εργοστάσιο κι έχει σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας (έστω μπουζί από την NGK με σήμα/συσκευασία Alfa Romeo για την AR 156)

- ΟΕ: το προϊόν που κατασκευάζει o ίδιος κατασκευαστής του Γνήσιου, χωρίς όμως το σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας (έστω μπουζί NGK χωρίς το σήμα/συσκευασία της AR για την AR 156)

- OEM: το προϊόν που κατασκευάζει ένας τρίτος παραγωγός/κατασκευαστής με τις ίδιες προδιαγραφές του ΟΕ, χωρίς να είναι της "πρώτης εγκατάστασης" στο εργοστάσιο, όμως ο ίδιος κατασκευαστής παράγει διάφορα προϊόντα πρώτης εγκατάστασης/ΟΕ/Γνήσια για αυτοκινητοβιομηχανίες (έστω μπουζί Bosch για την AR 156)

Τα έχουμε ξαναπεί κι αλλού ότι είσαι άσχετος και το αποδεικνύεις για άλλη μια φορά με αυτά που έγραψες. Μάθε τι σημαίνουν τα αρχικά ΟΕ και ΟΕΜ αν και απ' ότι φάνηκε αλλού δεν γνωρίζεις αγγλικά οπότε ζήτα να σου κάνει κάποιος μετάφραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, Nabuko said:

Τα έχουμε ξαναπεί κι αλλού ότι είσαι άσχετος και το αποδεικνύεις για άλλη μια φορά με αυτά που έγραψες. Μάθε τι σημαίνουν τα αρχικά ΟΕ και ΟΕΜ αν και απ' ότι φάνηκε αλλού δεν γνωρίζεις αγγλικά οπότε ζήτα να σου κάνει κάποιος μετάφραση.

Κακό πράγμα η ζέστη....Πιάσε το ανωτέρω παράδειγμα, δηλαδή για το συγκεκριμένο προϊόν - μπουζί για Alfa Romeo 156 mk1 - κ εφάρμοσε σωστά τους όρους τότε...και στείλε και κείμενο διόρθωσης στη σελίδα που παρέθεσα και λέει τα ίδια (χωρίς να θεωρείται πηγή αυθεντίας)

...εσύ συνάγεις τί ισχύει από τη μετάφραση; προβληματικό, αλλά κι εκεί μάλλον πάσχεις...

Αντιμετωπίζοντας τη παρέμβασή σου ως αφορμή για διευκρίνιση να πω ότι η όποια  σύγχυση πιστεύω προκύπτει από την αφαιρετική χρήση των όρων, δηλαδή την έλλειψη συγκεκριμενοποίησης σε επιμέρους παραδείγματα...

...δλδ OEM λέγονται γενικά οι εταιρείες που κατασκευάζουν προϊόντα που χρησιμοποιούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα προϊόντα τους/αυτοκίνητα...

ΑΛΛΑ

- για ένα συγκεκριμένο μοντέλο κ συγκεκριμένη έκδοση κ συγκεκριμένο εξάρτημα (ή και χρονιά), ο κατασκευαστής είναι ένας και το προϊόν είναι ΟΕ για το συγκεκριμένο εξάρτημα/προϊόν....έστω μπουζί NGK για την AR156 ή αντλία νερού Mahle-Behr...

- για το συγκεκριμένο μοντέλο / έκδοση / εξάρτημα, ένας άλλος μεγάλος κατασκευαστής που παρέχει προϊόντα πρώτης τοποθέτησης, έστω Bosch, είναι ΟΕΜ

...εδώ προκύπτει η διαφοροποίηση ΟΕ - ΟΕΜ

- το Γνήσιο, πάντα για συγκεκριμένο εξάρτημα για συγκεκριμένο μοντέλο κτλ, είναι το ΟΕ που όμως φέρει το σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας πχ μπουζί της NGK με λογότυπο/συσκευασία Alfa Romeo
https://www.ricambi.gr/eshop/index.php/a156/διαχειριση-κινητηρα-5/μπουζι-spark-glow-plugs-5/μπουζι-α156-t-s-spark-detail

...αν έχεις κάτι να πεις πέρα από αφορισμούς και αποφθεγματα πές το με τρόπο που συμβάλλει στην συζήτηση, αλλιώς κρύο νερό και AC μήπως περάσει με λιγότερες απώλειες η ζέστη.

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, definitio είπε

εσύ συνάγεις τί ισχύει από τη μετάφραση; προβληματικό, αλλά κι εκεί μάλλον πάσχεις...

ΟΕ= Γνήσιο εξάρτημα . Στο μυαλό το δικό σου ΟΕ και γνήσιο είναι 2 διαφορετικά πράγματα.

ΟΕΜ= Κατασκευαστής γνησίου εξαρτήματος. Στο δικό σου το μυαλό μεταφράζεται σαν τρίτος κατασκευαστής.

Αftermarket = Οποιοδήποτε εξάρτημα κατασκευάζεται από άλλον κατασκευαστή και ταιριάζει στο αυτοκίνητο. 

 

ΥΓ ξέχασα τη μετάφραση γιατί μάλλον πάσχεις εκεί.

ΟΕ=Οriginal Equipment = Γνήσιο εξάρτημα

ΟΕΜ=Οriginal Equipment Manufacturer=Κατασκευαστής γνησίου εξαρτήματος.

 

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 minutes ago, Nabuko said:

ΟΕ= Γνήσιο εξάρτημα . Στο μυαλό το δικό σου ΟΕ και γνήσιο είναι 2 διαφορετικά πράγματα.

ΟΕΜ= Κατασκευαστής γνησίου εξαρτήματος. Στο δικό σου το μυαλό μεταφράζεται σαν τρίτος κατασκευαστής.

Αftermarket = Οποιοδήποτε εξάρτημα κατασκευάζεται από άλλον κατασκευαστή και ταιριάζει στο αυτοκίνητο. 

Μάλλον διαβάζεις επιλεκτικά, στη κατα σύμβαση έκφραση, και αγνοείς όλο το μήνυμα, οπότε η κατανόηση πάει περίπατο...με τόσες αναφορές παραπάνω στην NGK και ΟΕ / Γνήσιο, πώς προκύπτει ότι μιλώ για τρίτο κατασκευαστή;

Πόσο πιο ταλιράκια να στο κάνω;

44 minutes ago, definitio said:

Αντιμετωπίζοντας τη παρέμβασή σου ως αφορμή για διευκρίνιση να πω ότι η όποια  σύγχυση πιστεύω προκύπτει από την αφαιρετική χρήση των όρων, δηλαδή την έλλειψη συγκεκριμενοποίησης σε επιμέρους παραδείγματα...

...δλδ OEM λέγονται γενικά οι εταιρείες που κατασκευάζουν προϊόντα που χρησιμοποιούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα προϊόντα τους/αυτοκίνητα...

ΑΛΛΑ

- για ένα συγκεκριμένο μοντέλο κ συγκεκριμένη έκδοση κ συγκεκριμένο εξάρτημα (ή και χρονιά), ο κατασκευαστής είναι ένας και το προϊόν είναι ΟΕ για το συγκεκριμένο εξάρτημα/προϊόν....έστω μπουζί NGK για την AR156 ή αντλία νερού Mahle-Behr...

- για το συγκεκριμένο μοντέλο / έκδοση / εξάρτημα, ένας άλλος μεγάλος κατασκευαστής που παρέχει προϊόντα πρώτης τοποθέτησης, έστω Bosch, είναι ΟΕΜ

...εδώ προκύπτει η διαφοροποίηση ΟΕ - ΟΕΜ

- το Γνήσιο, πάντα για συγκεκριμένο εξάρτημα για συγκεκριμένο μοντέλο κτλ, είναι το ΟΕ που όμως φέρει το σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας πχ μπουζί της NGK με λογότυπο/συσκευασία Alfa Romeo
https://www.ricambi.gr/eshop/index.php/a156/διαχειριση-κινητηρα-5/μπουζι-spark-glow-plugs-5/μπουζι-α156-t-s-spark-detail

...αν έχεις κάτι να πεις πέρα από αφορισμούς και αποφθεγματα πές το με τρόπο που συμβάλλει στην συζήτηση, αλλιώς κρύο νερό και AC μήπως περάσει με λιγότερες απώλειες η ζέστη.

....κατά σύμβαση μπορεί να λέμε ΟΕΜ ανταλλακτικό (με αναφορά στο ανταλλακτικό όχι στον κατασκευαστή), δλδ με προδιαγραφές του Αυθεντικού/Γνήσιου από έτερο μεγάλο κατασκευαστή προιόντων πρωτης τοποθέτησης...αλλά ΟΕ/εργοστασιακό για συγκεκριμένο μοντέλο είναι είναι ενός μόνο κατασκευαστή...και κατά σύμβαση ΟΕ-Κατασκευαστής για το συγκεκριμένο εξάρτημα/προϊόν...

Η Pilkington είναι ΟΕΜ εν γένει και προσφέρει υαλοπίνακα για το συγκεκριμένο μοντέλο...αλλά δεν είναι ταυτόσημο - εννοιακως εντατικά και εκτατικά - με το ΟΕ ανταλλακτικό ούτε η Pilkington είναι ο κατασκευαστής του Γνήσιου εν προκειμένω...

...προηγουμένως έγραψες κάτι που φαίνεται να συγχέει ΟΕ με ΟΕΜ

Quote

Οπότε αν πας εσύ στην αντιπροσωπεία να σου αλλάξουν το παρμπρίζ θα σου βάλουν ΟΕΜ με το σηματάκι πάνω και θα πληρώσεις υπεραξία γι' αυτό. Εγώ έβαλα ΟΕΜ χωρίς το σηματάκι πάνω και δεν πλήρωσα χωρίς λόγο χρήματα μαμησιάτικα που θα μπουν στις τσέπες της αντιπροσωπείας.

...προς διευκρίνιση του παραπάνω σχολίου σου έγραψα ότι έγραψα...

Δεν μπορείς να πεις πως
- ΟΕΜ υαλοπίνακας με σήμα είναι ίδιος με τον αυθεντικό...είναι εσφαλμένο...πρέπει να πεις ΟΕ με σήμα είναι το προϊόν με υπεραξία

Εξάλλου κάνεις - στην έκφρασή σου -  το ίδιο λάθος που μου αποδίδεις...έβαλες μήπως τον ΟΕΜ (τον κατασκευαστή) κι όχι το προϊόν του; καταλαβαίνεις ελπιζω τί θέλω να πω...

Εγώ όμως δεν στου χρέωσα αυτό, αλλά επικεντρώθηκα στην ουσία κ ήθελα να διευκρινίσω ότι...
- "προιόν ΟΕΜ" μπορεί να είναι από πολλούς διαφορετικούς μεγάλους κατασκευαστές, με προδιαγραφε΄ς εργοστασιακού
- "προϊόν ΟΕ" όμως ή "Κατασκευαστής ΟΕ" για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένας
- "Προιόν ΟΕ" με λογότυπο Αυτοκινητοβιομηχανίας (που προσθέτει υπεραξία, όπως είπες) είναι το Γνήσιο...
- ενδέχεται να υπάρχουν διαφορές προιόντων ΟΕ και Γνήσιων στη πράξη...

Έπειτα τα aftermarket μπορεί να είναι από κατώτερης ποιότητας τρίτων κατασκευαστών έως βελτιωτικά/αναβαθμισμένα (πχ μπουζοκαλώδια που έβγαιναν για την 156)

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, definitio είπε

...προηγουμένως έγραψες κάτι που φαίνεται να συγχέει ΟΕ με ΟΕΜ

Τίποτα δε συγχέει. Το πρόβλημά σου είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τι γράφω ή τρολάρεις. Σε κάθε περίπτωση δεν έχει νόημα να συνεχίσω να αντικρούω τις ανυπόστατες και ανακριβείς παπάτζες σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Nabuko said:

Τίποτα δε συγχέει. Το πρόβλημά σου είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τι γράφω ή τρολάρεις. Σε κάθε περίπτωση δεν έχει νόημα να συνεχίσω να αντικρούω τις ανυπόστατες και ανακριβείς παπάτζες σου. 

Α καλά...άλλος έχει το πρόβλημα κατάληψης γενικότερα και ιντερνετικής περσόνας ειδικότερα που εμποδίζει την κατανόηση ακόμη κι αν διανοητικά οι ικανότητες ήταν διαθέσιμες...

Εσύ αγνόησες όλο το μήνυμά μου, όπου ήταν σαφέστατο τί έγραψα (αδύνατο να το μπερδέψεις εκτός αν θέλεις να τρολλάρεις) και πήγες να βγάλεις ζουμί από τη κατά σύμβαση έκφραση...

Ταυτόχρονα έκανες το ίδιο ακριβώς "σφάλμα" χρησιμοποιώντας μια κατά σύμβαση έκφραση, αλλά έκανες και σφάλμα ουσίας λέγοντας πως ΟΕΜ + σήμα = Γνήσιο

Περαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να αλλάξω κάποιο στιγμή κι εγώ καθώς κάποιος φορτηγατζής αποφάσισε να φύγει σχεδόν σπινάροντας αφού βρέθηκε ...στην τέρμα αριστερά λωρίδα διοδίων e-pass και μου πέταξε χαλίκι. Θα μπει αποκλειστικά και αδιαπραγμάτευτα γνήσιο. Ούτε aftermarket, ούτε ΟΕ ούτε ΟΕΜ. Για δικούς μου και ειδικούς για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγους. Όταν λέτε μερικοί ότι πληρώσατε "συμμετοχή" τι εννοείτε; Την απαλλαγή που αναγράφεται για την κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων στο ασφαλιστήριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, theopan είπε

Πρέπει να αλλάξω κάποιο στιγμή κι εγώ καθώς κάποιος φορτηγατζής αποφάσισε να φύγει σχεδόν σπινάροντας αφού βρέθηκε ...στην τέρμα αριστερά λωρίδα διοδίων e-pass και μου πέταξε χαλίκι. Θα μπει αποκλειστικά και αδιαπραγμάτευτα γνήσιο. Ούτε aftermarket, ούτε ΟΕ ούτε ΟΕΜ. Για δικούς μου και ειδικούς για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγους. Όταν λέτε μερικοί ότι πληρώσατε "συμμετοχή" τι εννοείτε; Την απαλλαγή που αναγράφεται για την κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων στο ασφαλιστήριο;

Αρχικά θα απευθυνθείς στους γνωστούς παρπριζάδες (car glass, φίλλης, κλπ) και αφού προσπεράσεις ευγενικά το λογύδριο σχετικά με το πόσο εφάμιλλα είναι τα OEM και OEE θα επιμείνεις αταλάντευτα στο γνήσιο με σήμα. Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σου βρούν παρπριζ με σήμα και να μην πληρώσεις τίποτα έξτρα.

Το δεύτερο σενάριο είναι να πας σε αντιπροσωπεία και εκεί κατόπιν επικοινωνίας με την ασφαλιστική θα βγει ένα κονδύλι συμμετοχής.

Προσοχή κατά την τοποθέτηση να δοθεί ικανός χρόνος να στεγνώσουν οι κόλλες. Οι παρπριζάδες έχουν την τάση να λένε "πάρτο και φύγε, είσαι έτοιμος" κάτι το οποίο δεν ισχύει ειδικά όταν πρόκειται να ανέβεις/ κατέβεις ράμπες σε χώρους στάθμευσης όπου οι στρεβλώσεις του αμαξώματος είναι έντονες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, theopan said:

Πρέπει να αλλάξω κάποιο στιγμή κι εγώ καθώς κάποιος φορτηγατζής αποφάσισε να φύγει σχεδόν σπινάροντας αφού βρέθηκε ...στην τέρμα αριστερά λωρίδα διοδίων e-pass και μου πέταξε χαλίκι. Θα μπει αποκλειστικά και αδιαπραγμάτευτα γνήσιο. Ούτε aftermarket, ούτε ΟΕ ούτε ΟΕΜ. Για δικούς μου και ειδικούς για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγους. Όταν λέτε μερικοί ότι πληρώσατε "συμμετοχή" τι εννοείτε; Την απαλλαγή που αναγράφεται για την κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων στο ασφαλιστήριο;

παράδειγμα στο colt μου έδωσαν 2 τιμές αυτό που βάζουν χωρίς καποιο κόστος (συμμετοχή) το καλυπτει όλο η ασφαλιστική και +180ευρώ (πέρα απο αυτο που καλυπτει η ασφαλιστική) αν θέλω μαμά με 2 βδομάδες αναμονη
εγώ άπλα κατι γρατζουνιες λόγο ηλικίας είχα και ειπα να δω τι παιζει..... σε ένα σημείο ρώτησα μόνο  δεν ξανά ασχολήθηκα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, geopro είπε

Αρχικά θα απευθυνθείς στους γνωστούς παρπριζάδες (car glass, φίλλης, κλπ) και αφού προσπεράσεις ευγενικά το λογύδριο σχετικά με το πόσο εφάμιλλα είναι τα OEM και OEE θα επιμείνεις αταλάντευτα στο γνήσιο με σήμα. Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σου βρούν παρπριζ με σήμα και να μην πληρώσεις τίποτα έξτρα.

Το δεύτερο σενάριο είναι να πας σε αντιπροσωπεία και εκεί κατόπιν επικοινωνίας με την ασφαλιστική θα βγει ένα κονδύλι συμμετοχής.

Προσοχή κατά την τοποθέτηση να δοθεί ικανός χρόνος να στεγνώσουν οι κόλλες. Οι παρπριζάδες έχουν την τάση να λένε "πάρτο και φύγε, είσαι έτοιμος" κάτι το οποίο δεν ισχύει ειδικά όταν πρόκειται να ανέβεις/ κατέβεις ράμπες σε χώρους στάθμευσης όπου οι στρεβλώσεις του αμαξώματος είναι έντονες.

1500€ έχω κάλυψη για θραύση με απαλλαγή 50€. Δεν ξέρω αν το 1500 αφορά το σύνολο των κρυστάλλων και αν επιμερίζεται στο καθένα ή είναι το μέγιστο όποιο μεμονωμένο κι αν αποζημιωθεί. Κάπου στα 800-1000 ευρώ το πολύ κοστίζει το μπροστινό στο δικό μου μαζί με το καλιμπράρισμα της κάμερας των ADAS, Η "συμμετοχή" που γράφετε είναι η απαλλαγή; Αυτό ρωτάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...