Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Όχι φίλε μου δεν θα μισώ ούτε αυτόν , όπως δεν μισώ  τον Μασκ. Αυτό είναι η λογική του οπαδισμού. Οποίος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας. Τον Μασκ συγκεκριμένα τον χλευάζω για τα παράλογα που λέει.

Αυτό που λέω εγώ είναι ότι δεν τους θεωρώ ευεργέτες ή αλτρουιστές. Ότι κάνουν το κάνουν με στόχο το προσωπικό όφελος. Δεν λέω κάτι διαφορετικό από το καπιταλιστικό «αόρατο χέρι» του Αντάμ Σμιθ. 

Τώρα σε πιο βάθος θεωρώ ότι εκμεταλλεύονται την υπεραξία του εργαζομένου πέραν του δέοντος. Και δεν λέω ότι ο επιχειρηματίας δεν πρέπει να λαμβάνει υπεραξία (αλλιώς γιατί να επιχειρήσει) αλλά να υπάρχουν όρια.

Προσωπικά, αν και δεν είμαι φίλος του λειτουργικού  Linux, θαυμάζω περισσότερο τον Linus Torvalds που όντως προσέφερε αυτό που μπορούσε χωρίς οικονομικό στόχο. Ακόμα κι αν μετά πήρε αρκετά  χρήματα σε αναγνώριση της προσφοράς του.

Το διόρθωσα νομίζω. Λάθος μου.

Απαντά τώρα αν θες γιατί έχεις επιλεκτική ευαισθησία.

Τι να απαντήσω ρε αδελφέ, δεν υπάρχει ερώτηση. Μια δήλωση έκανες. Η άποψη σου είναι το μέτρο του σωστού. Λες πάνω κάτω ότι αυτούς που κατακρίνεις σωστά τους κρίνεις και αυτούς που υποστηρίζεις σωστά τους υποστηρίζεις. Αυτό δεν λες; Δεν έχω κάποιο σχόλιο για αυτό.

Ο Musk είναι ειδική περίπτωση, γιατί είναι στόχος των SuperPac. Εχει πολλούς ισχυρούς εχθρούς, άνθρωπους που έχει ξεφτιλήσει, πολιτικούς, επιχειρηματίες, επενδυτές, απλούς ακτιβιστές κτλ. Δεν αφορά μόνο τον Musk, αλλά και άλλες προσωπικότητες όπως ο Joe Rogan, Jordan Peterson, παλιότερα o πρόεδρος Bush κτλ. Εχουν γίνει στόχος δυσφήμισης πολλών εκατοντάδων εκατομυρίων, ΧΩΡΙΣ πραγματικά επιχειρήματα. Απλά μέσω της επανάληψης και της προπαγάνδας προσπαθούν να τους αποδομήσουν χωρίς ουσιαστικό διάλογο, είναι δολοφονία χαρακτήρα. Αυτό εμένα με ενοχλεί, ακόμα και αν δεν συμφωνώ με όσα λέει ή κάνει κάποιος. Το θεωρώ απειλή για την δημοκρατία και την ελευθερία λόγου και με εκνευρίζουν όσοι αναπαράγουν τα άρθρα λάσπης νομίζοντας ότι είναι "ενημερωμένοι", ενώ είναι ξεκάθαρα παραπληροφορημένοι. Και όλα αυτά τα λέω έχοντας διαβάσει συνεντεύξεις των δημοσιογράφων που δουλεύουν για τα superPAC και το παραδέχονται. Δεν είναι ιερά τοτέμ κάποιοι όσο αφορά εμένα, αλλά θύματα εκστρατείας παραπληροφόρισης και είναι καθήκον μας προς της δημοκρατία να πούμε την αλήθεια.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fast8 είπε

Τι να απαντήσω ρε αδελφέ, δεν υπάρχει ερώτηση. Μια δήλωση έκανες. Η άποψη σου είναι το μέτρο του σωστού. Λες πάνω κάτω ότι αυτούς που κατακρίνεις σωστά τους κρίνεις και αυτούς που υποστηρίζεις σωστά τους υποστηρίζεις. Αυτό δεν λες; Δεν έχω κάποιο σχόλιο για αυτό.

Ο Musk είναι ειδική περίπτωση, γιατί είναι στόχος των SuperPac. Εχει πολλούς ισχυρούς εχθρούς, άνθρωπους που έχει ξεφτιλήσει, πολιτικούς, επιχειρηματίες, επενδυτές, απλούς ακτιβιστές κτλ. Δεν αφορά μόνο τον Musk, αλλά και άλλες προσωπικότητες όπως ο Joe Rogan, Jordan Peterson, παλιότερα o πρόεδρος Bush κτλ. Εχουν γίνει στόχος δυσφήμισης πολλών εκατοντάδων εκατομυρίων, ΧΩΡΙΣ πραγματικά επιχειρήματα. Απλά μέσω της επανάληψης και της προπαγάνδας προσπαθούν να τους αποδομήσουν χωρίς ουσιαστικό διάλογο, είναι δολοφονία χαρακτήρα. Αυτό εμένα με ενοχλεί, ακόμα και αν δεν συμφωνώ με όσα λέει ή κάνει κάποιος. Το θεωρώ απειλή για την δημοκρατία και την ελευθερία λόγου και με εκνευρίζουν όσοι αναπαράγουν τα άρθρα λάσπης νομίζοντας ότι είναι "ενημερωμένοι", ενώ είναι ξεκάθαρα παραπληροφορημένοι. Και όλα αυτά τα λέω έχοντας διαβάσει συνεντεύξεις των δημοσιογράφων που δουλεύουν για τα superPAC και το παραδέχονται. Δεν είναι ιερά τοτέμ κάποιοι όσο αφορά εμένα, αλλά θύματα παραπληροφόρισης και είναι καθήκον μας προς της δημοκρατία να πούμε την αλήθεια.

Νομίζω πιο ξεκάθαρα δεν θα μπορούσα να το πω. Δεν ζήτησα να σχολιάσεις αν δεν θες την τοποθέτηση μου.

Ρώτησα γιατί έχεις επιλεκτική ευαισθησία όταν σχολιάζω εγώ με το ίδιο ύφος και δεν την έχεις στα σχόλια που προκάλεσαν τα δικιά μου αντίδραση;

Επίσης, τι πάει να πει εσάς και εμάς; Ποιος κάνει διαχωρισμό σε στρατόπεδα; 
Αυτα ρώτησα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, fast8 είπε

Εσείς κατηγοριοποιείτε τους ανθρώπους ανάλογα με το χρήμα. Εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια. Ισως ο μόνος σκοπός της δικής σας δουλειάς είναι μόνο να βγαζετε λεφτά,  μετά πάτε σπίτι και ξεχνάτε το όλο θέμα και πιστεύετε πως όλοι έχουν ως κίνητρο τον βιοπορισμό. Με αυτή την οπτική οι "πλούσιοι" σαν να Musk φαίνεται να το παρακάνουν.

Αυτό είναι το θέμα. Μερικοί δεν μπορούν να καταλάβουν με τίποτα ότι υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν μοναδικό σκοπό το κέρδος και την εκμετάλλευση της υπεραξίας του εργαζόμενου για να βγάλουν λεφτά αλλά να δημιουργήσουν αξία για την ανθρωπότητα.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, adastra said:

The ownership structure of Meta Platforms (META) stock is a mix of institutional, retail and individual investors. Approximately 45.93% of the company’s stock is owned by Institutional Investors, 9.23% is owned by Insiders and 44.84% is owned by Public Companies (brokers, banks) and Individual Investors.

https://www.tipranks.com/stocks/meta/ownership

Δεν λέει άλλα σε αυτό που έφερες, αόριστα λέει η ψηφοφορία "underscored the support that Musk enjoys from retail investors" που είναι αλήθεια αλλά δεν λέει τίποτα για το πόσοι εντέλει κατάφεραν να ψηφίσουν (υπάρχουν πολλές αναφορές για retail επενδυτές που έκαναν ολόκληρη μάχη με τους brokers και τις τράπεζες για να πάρουν το δικαίωμα ψήφου (π.χ. Some Nordic Retail Brokers Allow Clients to Vote at Tesla, departing from their regular practice.), η συντριπτική πλειοψηφία των brokers και των τραπεζών δεν το επιτρέπουν, πήγαινε ρώτα στην τράπεζά σου αν σου δίνουν δικαίωμα ψήφου αν αγοράσεις μια οποιαδήποτε μετοχή)

Είχαν ήδη νικήσει στην δίκη που έγινε στο όνομα των μετόχων (class action) και καλά, με έναν που είχε 9 μετοχές όλες και όλες, που ακύρωσε την αποζημίωση. Άρα δεν ισχύει η θεωρία του φόβου για αγωγές. Αν θεωρείς επίσης ότι φοβήθηκαν ότι αν δεν του έδιναν την αποζημίωση που του υποσχέθηκαν (αν καταφέρει να πετύχει τους απίθανους στόχους που του έθεσαν να υπερ10πλασιάσει την εταιρία σε παραγωγή, έσοδα, κερδοφορία, και κεφαλαιακή αξία) o Musk θα έφευγε από την εταιρία και θα κατέρρεε η μετοχή σημαίνει ότι παραδέχεσαι ότι οι θεσμικοί επενδυτές (που δεν είναι ανώνυμοι σαν τους retail αλλά έκαναν καθαρά γνωστές τις θέσεις τους για το τι ψηφίσαν, και η μεγάλη πλειοψηφία τους ψήφισε υπέρ) αναγνωρίζουν την τεράστια αξία του Musk και ότι η Tesla χωρίς αυτόν θα καταρρεύσει. Δεν ξέρουν οι χαζοί (σαν το αντικαπιταλιστικό front του insomnia (που πιθανότατα δεν έχει τρέξει στην πλειοψηφία ούτε περίπτερο, πόσο μάλλον μερικές από τις πιο επιτυχημένες εταιρίες στην ιστορία, αξίας εκατοντάδων δισεκατομμυρίων, που αλλάζουν τον κόσμο) πως ο Musk δεν είναι τίποτα άλλο από ένας άχρηστος παπατζής που εκμεταλλεύεται την υπεραξία του εργάτη.

Πριν κάνα 2 δεκαετίες που λες η πλειοψηφία των επενδυτών και του κόσμου θεωρούσαν αδύνατο μια εταιρία να φτάσει τα 100 δις κεφαλαιοποίηση. Πριν καμιά δεκαριά θεωρούσαν εντελώς αδύνατο να ξεπεράσει το τρισεκατομμύριο (με τα ίδια επιχειρήματα που λες και εσύ). Σήμερα αντίστοιχα θεωρούν αδύνατο να ξεπεράσει τα 10 δις. Η πραγματικότητα είναι όμως ότι η τεχνολογία έχει σπρώξει την οικονομία σε μια εκθετική πορεία ανάπτυξης που απλά ο απλός κόσμος δεν κατανοεί. Ο Musk λέει το αυτονόητο ότι δηλαδή αν καταφέρουμε να φτιάξουμε οικονομικά αυτά τα γενικής χρήσης ανθρωποειδή ρομπότ τότε θα τα θέλουν όλοι (ποιος δεν θα ήθελε ένα προσωπικό βοηθό να κάνει όλες τις αγγαρείες, ή δεν θέλει εργοστάσια με 10 ή 100 φορές παραπάνω παραγωγικότητα), θα υπάρχει ουσιαστικά άπειρη ζήτηση. Το πως θα είναι η οικονομία με πρακτικά άπειρη προσφορά φτηνής εργασίας και τι θα σημαίνει χρήμα τότε είναι το άλλο θέμα.

Και όχι η τιμή της μετοχής δεν σχετίζεται πολλές φορές άμεσα με την αξία της εταιρίας. Οι επενδυτές ποντάρουν στο μέλλον, κάποιες εταιρίες πετυχαίνουν, κάποιες όχι. Εσύ με τις απίστευτες γνώσεις σου στην Tesla θεωρείς ότι είναι φούσκα και δεν αγοράζεις μετοχές, οι τεράστιοι θεσμικοί επενδυτές θεωρούν ότι θα πετύχει στην πορεία που έχει χαράξει (αυτοκίνητα, ενέργεια, ρομποταξί, γενικής χρήσης ανθρωποειδή ρομπότ) και βάζουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια. Μένει να δούμε ποιος έχει δίκιο.

 

Πρώτον, από το site που εσύ παρεθεσες:

Screenshot_20240707_200343_SamsungInternet.jpg.e75a605adecad30a21b9a90b938ad59c.jpg

2ον, ναι η δική μου τράπεζα (Saxobank αν ενδιαφέρει κανέναν) μου δίνει το δικαίωμα. Δεν λέω ότι αυτό που ισχυριζεσαι δεν ισχύει, αλλά μην παρουσιάζεις τις υποθέσεις σου ως γεγονότα. Η γνώμη σου είναι απόλυτα σεβαστή, αρκεί να είναι σαφές ότι είναι γνώμη σου.

3ον, σαφέστατα και οι θεσμικοί επενδυτές αναγνωρίζουν για τον Μασκ "ότι η Tesla χωρίς αυτόν θα καταρρεύσει". Ακριβώς το ίδιο είπα. Η "τεράστια αξία του" είναι όμως δική σου γνώμη. Η δική μου είναι ότι εταιρεία που στηρίζεται σε ένα άτομο έχει πήλινα πόδια.

Και 4ον ναι είναι παπατζης οσα δις και να έχει. Και ξέρεις γιατί; Επειδή δεν λέει ΑΝ. Λέει ΘΑ. Ας έλεγε ΑΝ, να τον αναγνωρίσουμε ως οραματιστή. Όταν λες ΘΑ με χρονοδιάγραμμα και μονίμως πέφτεις έξω, είσαι παπατζης. Πλούσιος, επιτυχημένος σε σχέση με το μέσο άνθρωπο, αλλά παπατζης. Για κάποιους από εμάς οι λέξεις υπάρχουν για να χρησιμοποιούνται με ακρίβεια, όχι να αλλάζει το νόημα τους ανάλογα με το στάτους αυτού που τις λέει.

6 hours ago, adastra said:

 

 

 

 

6 hours ago, adastra said:

 

 

6 hours ago, adastra said:

 

Επεξ/σία από anonymous999
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, anonymous999 είπε

Πρώτον, από το site που εσύ παρεθεσες:

2ον, ναι η δική μου τράπεζα (Saxobank αν ενδιαφέρει κανέναν) μου δίνει το δικαίωμα. Δεν λέω ότι αυτό που ισχυριζεσαι δεν ισχύει, αλλά μην παρουσιάζεις τις υποθέσεις σου ως γεγονότα. Η γνώμη σου είναι απόλυτα σεβαστή, αρκεί να είναι σαφές ότι είναι γνώμη σου.

3ον, σαφέστατα και οι θεσμικοί επενδυτές αναγνωρίζουν για τον Μασκ "ότι η Tesla χωρίς αυτόν θα καταρρεύσει". Ακριβώς το ίδιο είπα. Η "τεράστια αξία του" είναι όμως δική σου γνώμη. Η δική μου είναι ότι εταιρεία που στηρίζεται σε ένα άτομο έχει πήλινα πόδια.

Και 4ον ναι είναι παπατζης οσα δις και να έχει. Και ξέρεις γιατί; Επειδή δεν λέει ΑΝ. Λέει ΘΑ. Ας έλεγε ΑΝ, να τον αναγνωρίσουμε ως οραματιστή. Όταν λες ΘΑ με χρονοδιάγραμμα και μονίμως πέφτεις έξω, είσαι παπατζης. Πλούσιος, επιτυχημένος σε σχέση με το μέσο άνθρωπο, αλλά παπατζης. Για κάποιους από εμάς οι λέξεις υπάρχουν για να χρησιμοποιούνται με ακρίβεια, όχι να αλλάζει το νόημα τους ανάλογα με το στάτους αυτού που τις λέει.

 

 
What percentage of Meta Platforms (META) stock is held by retail investors?
According to the latest TipRanks data, approximately 44.75% of Meta Platforms (META) stock is held by retail investors.
 
Η γνώμη μου ότι πάρα πολλοί retail επενδυτές δεν κατάφεραν να ψηφίσουν (+ ότι οι περισσότεροι που δεν ασχολούνται φαντάζομαι δεν ήξεραν καν ότι μπορούν να ψηφίσουν) βασίζεται σε αυτά που διάβαζα για μήνες στα δημόσια fora για την Tesla που παρακολουθώ από σχετικά κοντά, δεν άκουσα χτες 2 κουβέντες και έβγαλα άποψη.
 
Οι θεσμικοί επενδυτές, ξανά, έχουν τελείως διαφορετική άποψη από σένα για την αξία του Musk και της Tesla. Γιαυτό συνεχίζουν να επενδύουν τα ωραία τους δισεκατομμυριάκια (η μετοχή ανέβηκε πάνω από 47% από την ψηφοφορία)
 
και τέλος ο Musk δεν έθεσε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για τις μεγαλεπήβολες προβλέψεις του. Αν ίσχυε αυτό που λες τότε θα ήταν αμέσως υπόλογος στο SEC και θα του είχαν πάρει τα πάντα στα δικαστήρια. Όπως λέει συνεχώς οι μακροπρόθεσμοι στόχοι που θέτει είναι aspirational και εξυπηρετούν για να δώσουν την γενική κατεύθυνση της εταιρίας, να δημιουργήσουν ένα sense of urgency και να κινητοποιήσουν αυτόν και το προσωπικό του. Το ίδιο ακριβώς κάνει σε όλες τις εταιρίες του, π.χ. τα aspirational goals της Spacex (Falcon reusability, costs, Starlink) που οι άσχετοι γελούσαν και τον έλεγαν παπατζή και όταν τα πέτυχαν η Spacex έγινε η τεράστια αεροδιαστημική εταιρία που κυριαρχεί στους πάντες σήμερα.
 
 
 
Επεξ/σία από adastra
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Και 4ον ναι είναι παπατζης οσα δις και να έχει. Και ξέρεις γιατί; Επειδή δεν λέει ΑΝ. Λέει ΘΑ. Ας έλεγε ΑΝ, να τον αναγνωρίσουμε ως οραματιστή. Όταν λες ΘΑ με χρονοδιάγραμμα και μονίμως πέφτεις έξω, είσαι παπατζης. Πλούσιος, επιτυχημένος σε σχέση με το μέσο άνθρωπο, αλλά παπατζης. Για κάποιους από εμάς οι λέξεις υπάρχουν για να χρησιμοποιούνται με ακρίβεια, όχι να αλλάζει το νόημα τους ανάλογα με το στάτους αυτού που τις λέει.

Δεν θα ασχοληθώ με το υπόλοιπο μήνυμα, αλλά αυτό το σημείο δεν μου αρέσει καθόλου. Παπατζής είνα κάποιος που επίτηδες λέει ψέματα, ξέροντας πως λέει ψέματα. 

Εδώ δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Λέει κάτι το οποίο το θεωρεί εφικτό και κάνει τα πάντα να το πετύχει. Αν δεν πετύχει με την πρώτη, δοκιμάζει με την δεύτερη, την τρίτη κτλ. Αν δεν είναι έτοιμο το 2004 θα είναι το 2008 (falcon), αν δεν είναι το 2017 θα είναι το 2020 (crew), αν δεν είναι το 2024 θα είναι το 2027-8 (starship). Ειδικά στο χώρο του διαστήματος η SpaceX έχει αναπτύξει τις τεχνολογίες της πολύ πιο γρήγορα απο κάθε ανταγωνιστή και ας γκρινιάζει ο κόσμος για "καθυστερήσεις". 

Ακριβώς αυτό έκανε και ο Steve Jobs στα περισσότερα απο τα  project που επέβλεπε (reality distortion field το λέγανε στην Apple). Ετσι κάνουν οι άνθρωποι που θέλουν να πάνε μπροστά, δίνουν χρονοδιάγραμμα και επιμένουν στην προσπάθεια και δεν φοβούνται τις καθυστερήσεις. Μόνο όσοι δεν πιάνουν κορυφή στον ανταγωνισμό δίνουν large χρόνο +5 +10 χρόνια για αν είναι μέσα.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 2
Δημοσ.
On 05/07/2024 at 22:14, giorgosk12 said:

Ο πόλεμος των δισεκατομμυριούχων!

Εχουνε παλιό beef :devil: Aλλα βρε το μπιλ και τη μελιντα gates ολοκληρη σχολη βρωμας εχουνε να κανουνε cancel :P

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, fast8 είπε

Δεν θα ασχοληθώ με το υπόλοιπο μήνυμα, αλλά αυτό το σημείο δεν μου αρέσει καθόλου. Παπατζής είνα κάποιος που επίτηδες λέει ψέματα, ξέροντας πως λέει ψέματα. 

Εδώ δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Λέει κάτι το οποίο το θεωρεί εφικτό και κάνει τα πάντα να το πετύχει. Αν δεν πετύχει με την πρώτη, δοκιμάζει με την δεύτερη, την τρίτη κτλ. Αν δεν είναι έτοιμο το 2004 θα είναι το 2008 (falcon), αν δεν είναι το 2017 θα είναι το 2020 (crew), αν δεν είναι το 2024 θα είναι το 2027-8 (starship). Ειδικά στο χώρο του διαστήματος η SpaceX έχει αναπτύξει τις τεχνολογίες της πολύ πιο γρήγορα απο κάθε ανταγωνιστή και ας γκρινιάζει ο κόσμος για "καθυστερήσεις". 

Ακριβώς αυτό έκανε και ο Steve Jobs στα περισσότερα απο τα  project που επέβλεπε (reality distortion field το λέγανε στην Apple). Ετσι κάνουν οι άνθρωποι που θέλουν να πάνε μπροστά, δίνουν χρονοδιάγραμμα και επιμένουν στην προσπάθεια και δεν φοβούνται τις καθυστερήσεις. Μόνο όσοι δεν πιάνουν κορυφή στον ανταγωνισμό δίνουν large χρόνο +5 +10 χρόνια για αν είναι μέσα.

Θα πιάσω μόνο τα του άρθρου για το αν λέει συνειδητά ανοησίες και ψέματα.
 

Όταν το συνολικό production capacity είναι λιγότερο από 2,5εκ αυτοκίνητα και πουλάς λιγότερο από 2 εκ πως στο καλό ελπίζεις να προλάβεις να οκταπλασιασεις την παραγωγή όταν δεν υπάρχει πλάνο νέων εργοστασίων που θα φτάσουν το production capacity εκεί ; Τέτοιες μονάδες θέλουν προγραμματισμό ετών για να δημιουργηθούν.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Tesla_factories

Όταν λες ότι θα φτάσεις αξία 30τρις λες ανοησίες ή ξέρεις για αυξηση πληθωρισμού σε περίοδο πολέμου. Που αν συμβεί δεν νομίζω να οδηγήσει σε αγορές EV, εκτός αν πουλάει άρματα και στρατιωτικά οχήματα.

Όταν απειλείς έναν αντίστοιχα δισεκατομμυριούχο ότι θα καταστραφεί επειδή σορτάρει ενώ ξέρεις ότι όλοι αυτοί ρισκάρουν λελογισμένα το μόνο που κανείς είναι κοροϊδεύεις τους μικρούς  επενδυτές. Οι μεγάλοι επενδυτές ξέρουν τα ρίσκα που παίρνουν και στην χειρότερη να έχουν  ζημιά αλλά όχι καταστροφή.

Υπερβολες, ανοησίες και ψέμματα πολλά. Κατά τα αλλά σαφώς κι έχει πετύχει πολλά αλλά την αντιπάθεια προς το πρόσωπο του την δημιουργεί ο ίδιος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Θα πιάσω μόνο τα του άρθρου για το αν λέει συνειδητά ανοησίες και ψέματα.
 

Όταν το συνολικό production capacity είναι λιγότερο από 2,5εκ αυτοκίνητα και πουλάς λιγότερο από 2 εκ πως στο καλό ελπίζεις να προλάβεις να οκταπλασιασεις την παραγωγή όταν δεν υπάρχει πλάνο νέων εργοστασίων που θα φτάσουν το production capacity εκεί ; Τέτοιες μονάδες θέλουν προγραμματισμό ετών για να δημιουργηθούν.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Tesla_factories

Όταν λες ότι θα φτάσεις αξία 30τρις λες ανοησίες ή ξέρεις για αυξηση πληθωρισμού σε περίοδο πολέμου. Που αν συμβεί δεν νομίζω να οδηγήσει σε αγορές EV, εκτός αν πουλάει άρματα και στρατιωτικά οχήματα.

Όταν απειλείς έναν αντίστοιχα δισεκατομμυριούχο ότι θα καταστραφεί επειδή σορτάρει ενώ ξέρεις ότι όλοι αυτοί ρισκάρουν λελογισμένα το μόνο που κανείς είναι κοροϊδεύεις τους μικρούς  επενδυτές. Οι μεγάλοι επενδυτές ξέρουν τα ρίσκα που παίρνουν και στην χειρότερη να έχουν  ζημιά αλλά όχι καταστροφή.

Υπερβολες, ανοησίες και ψέμματα πολλά. Κατά τα αλλά σαφώς κι έχει πετύχει πολλά αλλά την αντιπάθεια προς το πρόσωπο του την δημιουργεί ο ίδιος.

Γιατί είσαι τόσο αρνητικός ρε φίλε. Και τον δεκαπλασιασμό της αξίας της Tesla λίγοι τον είχαν προβλέψει, αλλά το έκανε πραγματικότητα. Οσο για τον πληθωρισμό, αυτό είναι το μόνο σίγουρα α) οι ΗΠΑ έχουν χρέος πάνω απο 33τρις, απο 5 που ήταν το 2000 και 13  το 2010. Εκθετικά ανεβαίνει και θα ανεβαίνει. β) Αποδολαριοποίηση της παγκόσμιας οικονομίας με ταχύτατους ρυθμούς (δεν ανανεώθηκε και η συμφωνία με τα πετροδόλαρα), όλα αυτά τα χρήματα θα επιστρέψουν στις ΗΠΑ πνίγοντας τους μέσα στον υπερπληθωρισμού. 

Στο ζουμί. Το σχέδιο είναι η επέκταση των γραμμών παραγωγής και η αύξηση της αποτελεσματικότητας στα υπάρχοντα εργοστάσια.

Tesla given green light to expand factory outside of Berlin (msn.com)

Tesla’s $3.6 Billion Expansion Plans At Giga Nevada - CleanTechnica

Tesla Reveals Huge Production Capacity Increase Across Global Factories (insideevs.com)

Μόνο απο αυτά τα 3 εργοστάσια η άμεση αύξηση είναι 1 εκατομύριο οχήματα τον χρόνο. Μπορεί να βρεί όλα τα κομμάτια που υποσχέθηκε απο όλα τα εργοστάσια τα επόμενα χρόνια.

Οσο για το 30τρις φαίνεται μεγάλος στόχος, κάποιοι λένε πως όχι απλά είναι εφικτός αλλά και συγκρατημένος. Και εξηγώ.

a) Δεν είναι σε πλήρη παραγωγή το cybertruck και το Semi, το πρώτο απέχει μήνες για να πιάσει καλούς ρυθμούς το δεύτερο θέλει 1,5 χρόνο, όλα αυτά θα προσθέσουν αξία και αριθμούς στην παραγωγή.

Τα σημαντικότερα 

β) Μπαταρίες και φωτοβολταϊκά. Ξεχνάνε πολλοί ότι η Tesla εκτός απο αυτοκίνητα φτιάχνει και μπαταρίες και μάλιστα είναι στην κορυφή και σε αυτό τον τομέα και επεκτείνει την παραγωγή της. Και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι μεγάλη μπίζνα.

Tesla reveals plan for Gigafactory Berlin expansion with battery production and more | Electrek

Tesla’s $3.6 Billion Expansion Plans At Giga Nevada - CleanTechnica

γ) Εχει ανακοινώσει τις προθέσεις του για robotaxi και μάλιστα άμεσα το επόμενο διάστημα. Αυτό όχι απλά δεν είναι ουτοπικό, αλλά είναι ήδη πραγματικότητα στο San Fransisco απο εταιρείες όπως η Waymo και άλλες. Ποιός άλλος είναι σε καλύτερη θέση απο την Tesla για να σαρώσει εδώ; Και τα δικά της αυτοκίνητα θα τα έχει στην διάθεση της σε τιμές κόστους και δικές της δωρεάν εγκαταστάσεις για συντήρηση και το autopilot είναι το πλέον εξελιγμένο. Αν τα κατάφερε η Waymo θα τα καταφέρει πολύ καλύτερα η Tesla.

δ) Τα ρομπότ. Ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι τα ρομπότ δεν είναι απλά ένα concept, αλλά κάτι που έχουν προγραμματίσει να παράγουν κατα εκατοντάδες χιλιάδες κομμάτια αρχικά και ίσως εκατομμύρια στην συνέχεια. Οταν λέω έχουν προγραμματίσει, εννοώ ήδη στήνουν γραμμές παραγωγής για τα πρώτα χιλιάδες δοκιμαστικά κομμάτια που θα δουλεύουν στην Tesla. Μην έχεις το μυαλό σου σε robot-μπάτλερ όπως στο I robot, αλλά στο πρώτο κύμα για ένα ρομπότ παραγωγής όπως αυτά που υπάρχουν ήδη στις γραμμές παραγωγής στα εργοστάσια, αλλά με πόδια και να προγραμματίζετε προφορικά ή με πρόγραμμα απο τον προϊσταμενο του.

https://www.youtube.com/shorts/8vsTNFUFJEU  

Τα (γ) είναι μεγάλο αλλά το (δ) είναι αυτό που μπορεί να πάει την μετοχή στα 30τρις. Βλέπεις όπως είπαμε και νωρίτερα οι αγοραστές αγοράζουν τις μετοχές προσπαθώντας να προλάβουν την μελλοντική αξία της μετοχής, μπαίνοντας νωρίς. Αν οι επενδυτές δεκαπλασίασαν την αξία της μετοχής της Tesla μονο με τα σχέδια με τα EV, τι νομίζεις θα γίνει όταν όταν/αν θα δώσει στην παραγωγή εκατοντάδες χιλιάδες ρομποτ που μπορούν να αντικαταστήσουν ανεδικευτους εργάτες κάνοντας απλές εργασίες; Ηδη τα ρομπότ που έχουν τώρα κάνουν καλή δουλειά μέσα στα εργοστάσια της Tesla. Αν μάλιστα πιάσει, εκτός απο χρηματιστηριακή αξία θα αποκτήσει και πραγματική αξία.

 

Βλέπεις Tesla δεν είναι μόνο EV, αλλά είναι και σταθμοί φόρτισης και μπαταρίες και φωτοβολταϊκά και ρομποτάξι και ρομπότ. Αν πιάσει τουλάχιστον ένα απο τα 2 τελευταία καλά και το άλλο έτσι και έτσι, εύκολα μπορεί να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία σε χρηματιστηρική αξία μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια.

Επεξ/σία από fast8
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, fast8 είπε

Γιατί είσαι τόσο αρνητικός ρε φίλε. Και τον δεκαπλασιασμό της αξίας της Tesla λίγοι τον είχαν προβλέψει, αλλά το έκανε πραγματικότητα. Οσο για τον πληθωρισμό, αυτό είναι το μόνο σίγουρα α) οι ΗΠΑ έχουν χρέος πάνω απο 33τρις, απο 5 που ήταν το 2000 και 13  το 2010. Εκθετικά ανεβαίνει και θα ανεβαίνει. β) Αποδολαριοποίηση της παγκόσμιας οικονομίας με ταχύτατους ρυθμούς (δεν ανανεώθηκε και η συμφωνία με τα πετροδόλαρα), όλα αυτά τα χρήματα θα επιστρέψουν στις ΗΠΑ πνίγοντας τους μέσα στον υπερπληθωρισμού. 

Στο ζουμί. Το σχέδιο είναι η επέκταση των γραμμών παραγωγής και η αύξηση της αποτελεσματικότητας στα υπάρχοντα εργοστάσια.

Tesla given green light to expand factory outside of Berlin (msn.com)

Tesla’s $3.6 Billion Expansion Plans At Giga Nevada - CleanTechnica

Tesla Reveals Huge Production Capacity Increase Across Global Factories (insideevs.com)

Μόνο απο αυτά τα 3 εργοστάσια η άμεση αύξηση είναι 1 εκατομύριο οχήματα τον χρόνο. Μπορεί να βρεί όλα τα κομμάτια που υποσχέθηκε απο όλα τα εργοστάσια τα επόμενα χρόνια.

Οσο για το 30τρις φαίνεται μεγάλος στόχος, κάποιοι λένε πως όχι απλά είναι εφικτός αλλά και συγκρατημένος. Και εξηγώ.

a) Δεν είναι σε πλήρη παραγωγή το cybertruck και το Semi, το πρώτο απέχει μήνες για να πιάσει καλούς ρυθμούς το δεύτερο θέλει 1,5 χρόνο, όλα αυτά θα προσθέσουν αξία και αριθμούς στην παραγωγή.

Τα σημαντικότερα 

β) Μπαταρίες και φωτοβολταϊκά. Ξεχνάνε πολλοί ότι η Tesla εκτός απο αυτοκίνητα φτιάχνει και μπαταρίες και μάλιστα είναι στην κορυφή και σε αυτό τον τομέα και επεκτείνει την παραγωγή της

Tesla reveals plan for Gigafactory Berlin expansion with battery production and more | Electrek

Tesla’s $3.6 Billion Expansion Plans At Giga Nevada - CleanTechnica

γ) Εχει ανακοινώσει τις προθέσεις του για robotaxi και μάλιστα άμεσα το επόμενο διάστημα. Αυτό όχι απλά δεν είναι ουτοπικό, αλλά είναι ήδη πραγματικότητα στο San Fransisco απο εταιρείες όπως η Waymo και άλλες. Ποιός άλλος είναι σε καλύτερη θέση απο την Tesla για να σαρώσει εδώ; Και τα δικά της αυτοκίνητα θα τα έχει στην διάθεση της σε τιμές κόστους και δικές της δωρεάν εγκαταστάσεις για συντήρηση και το autopilot είναι το πλέον εξελιγμένο. Αν τα κατάφερε η Waymo θα τα καταφέρει πολύ καλύτερα η Tesla.

δ) Τα ρομπότ. Ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι τα ρομπότ δεν είναι απλά ένα concept, αλλά κάτι που έχουν προγραμματίσει να παράγουν κατα εκατοντάδες χιλιάδες κομμάτια αρχικά και ίσως εκατομμύρια στην συνέχεια. Οταν λέω έχουν προγραμματίσει, εννοώ ήδη στήνουν γραμμές παραγωγής για τα πρώτα χιλιάδες δοκιμαστικά κομμάτια που θα δουλεύουν στην Tesla. Μην έχεις το μυαλό σου σε robot-μπάτλερ όπως στο I robot, αλλά στο πρώτο κύμα για ένα ρομπότ παραγωγής όπως αυτά που υπάρχουν ήδη στις γραμμές παραγωγής στα εργοστάσια, αλλά με πόδια και να προγραμματίζετε προφορικά ή με πρόγραμμα απο τον προϊσταμενο του.

 

Τα (γ) είναι μεγάλο αλλά το (δ) είναι αυτό που μπορεί να πάει την μετοχή στα 30δις. Βλέπεις όπως είπαμε και νωρίτερα οι αγοραστές αγοράζουν τις μετοχές προσπαθόντας να προλάβουν την μελλοντική αξία της μετοχής, μπαίνοντας νωρίς. Αν οι επενδυτές δεκαπλασίασαν την αξία της μετοχής της Tesla μονο με τα σχέδια με τα EV, τι νομίζεις θα γίνει όταν όταν/αν θα δώσει στην παραγωγή εκατοντάδες χιλιάδες ρομποτ που μπορούν να αντικαταστήσουν ανεδικευτους εργάτες κάνοντας απλές εργασίες; Ηδη τα ρομπότ που έχουν τώρα κάνουν καλή δουλειά μέσα στα εργοστάσια της Tesla.

https://www.youtube.com/shorts/8vsTNFUFJEU  

Βλέπεις Tesla δεν είναι μόνο EV, αλλά είναι και σταθμοί φόρτισης και μπαταρίες και φωτοβολταϊκά και ρομποτάξι και ρομπότ. Αν πιάσει τουλάχιστον ένα απο τα 2 τελευταία, εύκολα μπορεί να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία σε χρηματιστηρική αξία μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια.

Να τονίσω ότι ο ίδιος το μάζεψε περί τα 20εκ αυτοκίνητα το χρόνο. Ήταν από την αρχή ανέφικτο και δεν υπήρχαν πλάνα παραγωγής τόσων αυτοκινήτων. Τα υπόλοιπα που πουλάει η τεσλα αφορούν άλλο πράγματα όπως αναφέρεις και όχι την δήλωση του.

Τα 30 Τρις που δηλώνει σημαίνει πάνω από  το 1/3 του παγκόσμιου ΑΕΠ (85 Τρις) σε μια οικονομία που παρακμάζει και είναι αντιμέτωπη με την ακμάζουσα Κίνα. Όσο και να θέλω και εγώ την επικράτηση του δυτικού πολιτισμού κάποια στιγμή οι τρικλοποδιές στην Κίνα δεν θα πιάνουν. Μακάρι να βρουν ειρηνικό τρόπο να επικρατήσουν οι ΗΠΑ. Φυσικά δεν είναι το ίδιο το ΑΕΠ με την χρηματιστηριακή αποτίμηση μιας εταιρίας αλλά είναι ενδεικτικό της υπερβολής. Αν έλεγε θα ξεπεράσει κατά πολύ τις Apple, Nvidia, MS κτλ θα ήταν μια εφικτή άποψη, αλλά 30 Τρις ;

Συμφωνούμε για ΗΠΑ. Η οικονομία των ΗΠΑ έγινε συνειδητά από πλεονασματική ελλειματική εδώ και δεκαετίες με προώθηση της υπερκατανάλωσης και αντιστάθμιση  μέσω του χρηματιστηρίου και της δολάριοποίησης που αναφέρεις και εσύ. Κάποια στιγμή θεωρώ ότι θα έρθει η πτώση όσο κι αν θέλω να ελπίζω ότι με κάποιο τρόπο θα σωθεί η παρτίδα (χωρίς αυτό να είναι πόλεμος) . Η πτώση της οικονομίας αναπόφευκτα θα επηρεάσει και τις εταιρίες και αν έχεις προσέξει ο χορός της αποπαγκοσμιοποίησης έχει αρχίσει εδώ και μια δεκαετία.

Τέλος, έχω ξαναπεί ότι ο Μασκ είναι επίμονος , εργατικός και στοχοπροσηλωμένος. Απλά δεν πιστεύω ότι τα κάνει για το καλό μας και όχι με σκοπό το κέρδος. Ότι θετικό προκύπτει είναι το έμμεσο αποτέλεσμα κατά Αντάμ Σμιθ. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ο ίδιος το ήθελε οι επενδυτές θα είχαν αντίθετη άποψη αν έβλαπτε τα κέρδη τους. 

Ο λόγος που γίνομαι και εγώ υπερβολικός είναι οι αντίστοιχα υπερβολικές δηλώσεις και η πίστη στην αρχή του ενός. Το ίδιο ισχύει και για τους Gates και Jobs όταν τους θεοποιούν κάποιοι. Δεν αμφισβητώ τις ικανότητες τους αλλά δεν είναι μόνοι τους και δεν πήγαν με τον σταυρό στο χέρι. 

Αντίθετα, είναι λυπηρό που δεν γνωρίζουμε ανθρώπους σαν τον Norman Borlaug που έσωσαν τόσες  ζωές χωρίς να προσδοκούν πλούτη. Αυτοί οι άνθρωποι εξαφανίζονται από την δημοσιότητα και μόνο από τύχη και προσωπική έρευνα μπορείς να μάθεις για αυτούς.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Να τονίσω ότι ο ίδιος το μάζεψε περί τα 20εκ αυτοκίνητα το χρόνο. Ήταν από την αρχή ανέφικτο και δεν υπήρχαν πλάνα παραγωγής τόσων αυτοκινήτων. Τα υπόλοιπα που πουλάει η τεσλα αφορούν άλλο πράγματα όπως αναφέρεις και όχι την δήλωση του.

Τα 30 Τρις που δηλώνει σημαίνει πάνω από  το 1/3 του παγκόσμιου ΑΕΠ (85 Τρις) σε μια οικονομία που παρακμάζει και είναι αντιμέτωπη με την ακμάζουσα Κίνα. Όσο και να θέλω και εγώ την επικράτηση του δυτικού πολιτισμού κάποια στιγμή οι τρικλοποδιές στην Κίνα δεν θα πιάνουν. Μακάρι να βρουν ειρηνικό τρόπο να επικρατήσουν οι ΗΠΑ. Φυσικά δεν είναι το ίδιο το ΑΕΠ με την χρηματιστηριακή αποτίμηση μιας εταιρίας αλλά είναι ενδεικτικό της υπερβολής. Αν έλεγε θα ξεπεράσει κατά πολύ τις Apple, Nvidia, MS κτλ θα ήταν μια εφικτή άποψη, αλλά 30 Τρις ;

Συμφωνούμε για ΗΠΑ. Η οικονομία των ΗΠΑ έγινε συνειδητά από πλεονασματική ελλειματική εδώ και δεκαετίες με προώθηση της υπερκατανάλωσης και αντιστάθμιση  μέσω του χρηματιστηρίου και της δολάριοποίησης που αναφέρεις και εσύ. Κάποια στιγμή θεωρώ ότι θα έρθει η πτώση όσο κι αν θέλω να ελπίζω ότι με κάποιο τρόπο θα σωθεί η παρτίδα (χωρίς αυτό να είναι πόλεμος) . Η πτώση της οικονομίας αναπόφευκτα θα επηρεάσει και τις εταιρίες και αν έχεις προσέξει ο χορός της αποπαγκοσμιοποίησης έχει αρχίσει εδώ και μια δεκαετία.

Τέλος, έχω ξαναπεί ότι ο Μασκ είναι επίμονος , εργατικός και στοχοπροσηλωμένος. Απλά δεν πιστεύω ότι τα κάνει για το καλό μας και όχι με σκοπό το κέρδος. Ότι θετικό προκύπτει είναι το έμμεσο αποτέλεσμα κατά Αντάμ Σμιθ. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ο ίδιος το ήθελε οι επενδυτές θα είχαν αντίθετη άποψη αν έβλαπτε τα κέρδη τους. 

Ο λόγος που γίνομαι και εγώ υπερβολικός είναι οι αντίστοιχα υπερβολικές δηλώσεις και η πίστη στην αρχή του ενός. Το ίδιο ισχύει και για τους Gates και Jobs όταν τους θεοποιούν κάποιοι. Δεν αμφισβητώ τις ικανότητες τους αλλά δεν είναι μόνοι τους και δεν πήγαν με τον σταυρό στο χέρι. 

Αντίθετα, είναι λυπηρό που δεν γνωρίζουμε ανθρώπους σαν τον Norman Borlaug που έσωσαν τόσες  ζωές χωρίς να προσδοκούν πλούτη. Αυτοί οι άνθρωποι εξαφανίζονται από την δημοσιότητα και μόνο από τύχη και προσωπική έρευνα μπορείς να μάθεις για αυτούς.

Κατα την γνώμη μου η δήλωση για 30τρις δεν έχει κάποια αξία, πέρα απο το να δείξει τι περιθώριο υπάρχει για μια κορυφαία εταιρεία στις αγορές που ανοίγει η Tesla. Το κορυφαίο βέβαια θα ήταν να πείσει τους μετόχους να του δώσουν άλλο ένα 10% αν πάει την εταιρεία στα 30τρις, και όντως να την πάει και να του δώσουν κολαριστά 3τρις σε options. Οχι δεν έχει συζητηθεί τέτοια περίπτωση, υποθέσεις εργασίας κάνουμε.

Δεν ξέρουμε ούτε εμείς, ούτε αυτός, ούτε οι επενδυτές σε τι κατάσταση θα είναι η οικονομία τα επόμενα χρόνια. Πρέπει με κάποιο τρόπο όμως να δείξει την σημασία αυτού που κάνει και τι επιπτώσεις θα έχει στην Tesla και στην παγκόσμια αγορά. Τα ρομπότ είναι όμως χρυσάφι. Είναι το εργατικό κόστος στο θεό; Πάρε ένα Tesla ρομποτ. Υπάρχει πόλεμος, πάρε ένα Tesla ρομποτ. Υπάρχουν δύσκολες ή ανθυγιεινές εργασίες που δυσκολεύεσε να βρεις εργάτες, πάρε ένα ρομποτ. Εχει γεράσει ο πληθυσμός και οι γέροι είναι μόνοι τους ή τα παιδία τους θέλουν βοήθεια για να τους φροντίζουν, πάρε ένα ρομποτ. Δεν μιλάμε για 50 χρόνια μετά, μιλάμε για τα μέσα της επόμενης δεκαετίας βαριά βαριά.

Εγώ απο την θέση μου δεν πιστεύω ότι το κάνει κυρίως για τα λεφτά, αλλά τα λεφτά είναι μέσω για να πετύχει ότι θέλει. Μετά το πρώτο δις δεν έχει τι άλλο να αγοράσεις, αλλά θέλεις όσο το δυνατόν περισσότερο έλεγχο στις εταιρίες σου, δεν θέλεις να είσαι απλά υπάλληλος και να σου λένε όχι. Θέλεις  οι αποφάσεις σου να μην ανατρέπονται απο το διοικητικό συμβούλιο, ειδικα οταν ακουγονται τρελές όπως του Musk. (Το ίδιο ήθελε και ο Steve Jobs). Δεν έχει ξεχάσει ποτέ πως απο την Paypal τον διώξανε νύχτα όσο ήταν σε διακοπές (κυριολεκτικά νύχτα, ήταν στην Αυσταλία διακοπές και με την διαφορά ώρας ...). Εκανε λεφτά απο την Paypal, αλλά δεν είχε τον απόλυτο έλεγχο και ήταν εύκολο μια ομάδα εσωτερικών ανταγωνιστών να τον διώξει. Ελα στην θέση του τώρα. με τα 200 ψωροεκατομμύρια (😂) απο την ρευστοποίηση των μετοχών της Paypal, αλλά χωρίς εταιρία και μέλλον. Τι κάνει, αποσύρεται νέος; Τα βάζει όλα σε μια νέα εταιρεία που ξεκινάει απο το μηδεν, την SpaceX και σε μια εταιρεία που πάει για κλείσιμο, την Tesla. Αλλά αυτή την φορά είναι αποφασισμένος να μην τον κουνήσει κανένας απο την θέση του, εξού και ο αριθμός των μετοχών του.

Δικαίωμα σου να τον βλέπεις όπως θέλεις. Ο ίδιος έχει πει πως πραγματικά δεν τον ενοχλεί η γνώμη όσων δεν τον συμπαθούν, δεν κάνει καμία προσπάθεια και δεν έχει καμία επιθυμία να είναι αρεστός σε όλους (εντελώς τυχαία αυτό είναι ακόμα ένα άλλο ιδιαίτερο κοινό χαρακτηριστικό με τον Steve Jobs)

Επεξ/σία από fast8
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, adastra said:

και τέλος ο Musk δεν έθεσε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για τις μεγαλεπήβολες προβλέψεις του. Αν ίσχυε αυτό που λες τότε θα ήταν αμέσως υπόλογος στο SEC και θα του είχαν πάρει τα πάντα στα δικαστήρια.

Νομίζω τον μπερδεύεις με το Νοστράδαμο, ο Μασκ μια χαρά χρονοδιαγράμματα δίνει. Μέχρι και δικό τους σαιτ εχουν https://elonmusk.today/ 

Φαντάζομαι ξέρεις ότι έχει ήδη καταδικαστεί από την SEC έτσι; Αλλά επειδή και στις ΗΠΑ κάποια πράγματα είναι ανέκδοτο πλήρωσε μόνο 20 εκατομμύρια.

3 hours ago, fast8 said:

Παπατζής είνα κάποιος που επίτηδες λέει ψέματα, ξέροντας πως λέει ψέματα. 

Οκ. Τότε απλά έχει πέσει δραματικά έξω στη μεγάλη πλειοψηφία αυτών που λέει και παρόλα αυτά συνεχίζει τις προφητείες σαν να μην έγινε τίποτα. Είναι λοιπόν ηλίθιος, που απλά πληρώνει αδρά καλύτερους από αυτόν ανθρώπους για να υλοποιούν ένα μικρό μέρος από τα "οράματα" του. Δεν το πιστεύω, αλλά δεκτό ως πιθανότητα.

Φοβερός οραματιστής πάντως, προέβλεψε ότι θα φτιάξει ανθρωπόμορφα ρομπότ, το ΑΙ και τα αυτόνομα ταξί. Και φτιάχτηκαν, από άλλες εταιρείες βέβαια, αλλά λεπτομέρειες.

Επεξ/σία από anonymous999
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

Νομίζω τον μπερδεύεις με το Νοστράδαμο, ο Μασκ μια χαρά χρονοδιαγράμματα δίνει. Μέχρι και δικό τους σαιτ εχουν https://elonmusk.today/ 

Φίλε είναι φθηνό και χωρίς αξία ένα site απο haters. And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate

Η σωστή λέξη είναι ηλίθιο για το site. Βλέπεις αυτό κυριολεκτικά μπορεί να γίνει για κάθε μεγάλη εταιρεία και κάθε μεγαλοστελέχος.  Λες και κάθε εταιρία τεχνολογίας πχ Apple, Samsung, Google κτλ δεν κάνουν δηλώσεις για δεκάδες project κάθε χρόνο, δοκιμάζουν που πάνε και κάποια απο αυτά τα προχωράνε κάποια τα σταματάνε. Οχι απλά δεν είναι μοναδικός ο Musk, αλλά είναι ο τρόπος λειτουργίας όλης της αγοράς.

56 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

Φαντάζομαι ξέρεις ότι έχει ήδη καταδικαστεί από την SEC έτσι; Αλλά επειδή και στις ΗΠΑ κάποια πράγματα είναι ανέκδοτο πλήρωσε μόνο 20 εκατομμύρια.

Εχει μιλήσει για αυτό. Καταδίκη δεν είναι η σωστή λέξη, συμβιβασμός απο τον Musk ήταν. Φαντάζομαι όμως ξέρεις πως έγινε αυτό. Με τραμπουκισμό και με την αυταρχική δύναμη που έχουν κάποιοι κρατικοί λειτουργοί απέναντι στους πολίτες.

Συγκεκριμένα αποκόψανε την Tesla απο το τραπεζικό σύστημα μέχρι να γίνει η δίκη. Οπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί μια εταιρία να δουλεύει χωρίς πρόσβαση σε τράπεζες για χρόνια, ειδικά εκείνη την εποχή που η Tesla ήθελε δάνεια και άλλη χρηματοδότηση. Οπότε η μόνη επιλογή ήταν να δεχθεί έναν συμβιβασμό με την SEC. Οπου βρεθεί και όπου σταθεί ο Musk λέει πως δεν έχει κανέναν σεβασμό για την SEC και τις τακτικές μαφίας. Δεν έγινε ποτέ δίκη γιατί η Tesla δεν μπορούσε να παραμένει χωρίς πρόσβαση σε χρηματοδότηση, έπρεπε να λήξη άμεσα. Για αυτό και ήταν μικρό το χρηματικό πρόστιμο (+ την απαγόρευση δημοσίευσης στο twitter.). Ξέρανε ότι δεν είχαν υπόθεση.

56 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

Οκ. Τότε απλά έχει πέσει δραματικά έξω στη μεγάλη πλειοψηφία αυτών που λέει και παρόλα αυτά συνεχίζει τις προφητείες σαν να μην έγινε τίποτα.

OK αγνοούμε ότι έχει πετύχει και δεν είναι λίγα, είναι πάρα πολλά.

56 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

Φοβερός οραματιστής πάντως, προέβλεψε ότι θα φτιάξει ανθρωπόμορφα ρομπότ, το ΑΙ και τα αυτόνομα ταξί. Τα έφτιαξαν άλλες εταιρείες βέβαια, αλλά λεπτομέρειες.

Ξέρεις πως αυτά δεν είναι όραμα αλλά προχωρημένες πραγματικότητες με τις γραμμές παραγωγης σε ανάπτυξη έτσι;

https://www.youtube.com/watch?v=vibNjdbtaEM 
 

Επεξ/σία από fast8
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...