Προς το περιεχόμενο

Ο Ίλον Μασκ εκτοξεύει απειλές κατά του Μπιλ Γκέιτς


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/7/2024 στις 10:30 ΜΜ, herbalife3 είπε

Μόνο με τον εαυτό του δεν έχει μαλώσει!

Μην βάζεις όρκο.  Ο Ίλον κάθε μερά που περνάει στα γρήγορα απο τον καθρέφτη, παίζει να κάνει ένα κωλόχερο στο είδωλο του. Για το γούρι 😂

Επεξ/σία από silentstorm
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Νομίζω τον μπερδεύεις με το Νοστράδαμο, ο Μασκ μια χαρά χρονοδιαγράμματα δίνει. Μέχρι και δικό τους σαιτ εχουν https://elonmusk.today/ 

Φαντάζομαι ξέρεις ότι έχει ήδη καταδικαστεί από την SEC έτσι; Αλλά επειδή και στις ΗΠΑ κάποια πράγματα είναι ανέκδοτο πλήρωσε μόνο 20 εκατομμύρια.

Οκ. Τότε απλά έχει πέσει δραματικά έξω στη μεγάλη πλειοψηφία αυτών που λέει και παρόλα αυτά συνεχίζει τις προφητείες σαν να μην έγινε τίποτα. Είναι λοιπόν ηλίθιος, που απλά πληρώνει αδρά καλύτερους από αυτόν ανθρώπους για να υλοποιούν ένα μικρό μέρος από τα "οράματα" του. Δεν το πιστεύω, αλλά δεκτό ως πιθανότητα.

Φοβερός οραματιστής πάντως, προέβλεψε ότι θα φτιάξει ανθρωπόμορφα ρομπότ, το ΑΙ και τα αυτόνομα ταξί. Και φτιάχτηκαν, από άλλες εταιρείες βέβαια, αλλά λεπτομέρειες.

Όπως σου απάντησε ο fast8 καλό είναι να κρίνεις τι διαβάζεις και να μην αραδιάζεις ότι ανοησίες γράφουν τα κολοσαιτακια της πλάκας.

Σκέψου μόνο τι λες. Αν τον κυνήγησε έτσι το SEC για ένα tweet (εντελώς άδικα και μαφιόζικα αν το ψάξεις και καταλάβεις τι έγινε, επειδή βιάστηκε να αποκαλύψει τις συζητήσεις με επενδυτές για να εξαγοράσουν μαζί την Tesla και να την κάνουν ιδιωτική εταιρία (όπως έκανε με το twitter) και έπεσε στην παγίδα τους που είχε σκοπό να τον διώξουν από CEO) φαντάσου τι θα του έκανε για ψεύτικες υποσχέσεις και χρονοδιαγράμματα για να φουσκώσει την μετοχή, + ότι οι class action αγωγές θα έπεφταν βροχή και θα του έπαιρναν ότι έχει και δεν έχει.

Και όχι, στα περισσότερα έχει πέσει μέσα, απλά καθυστέρησε. Όπως λέει για την Spacex που έχει πετύχει τα πραγματικά ακατόρθωτα "At SpaceX we specialize at converting the impossible to late". Όταν χαράζεις τον δρόμο στο άγνωστο, ανακαλύπτεις την τεχνολογία που χρειάζεσαι, δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να θέσεις συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, μόνο aspirational στόχους. Δεν ξέρεις καλά καλά τι δεν ξέρεις, στην πορεία μόνο μαθαίνεις τι χρειάζεται να κάνεις και τι δεν συμφέρει ή είναι περιττό (π.χ. ο Falcon Heavy ανακοινώθηκε νωρίς το 2010 σαν το κύριο όχημα για GEO δορυφόρους και εντωμεταξύ ο Falcon 9 διπλασίασε την ικανότητά του και πήρε όλα τα συμβόλαια κάνοντάς τον περιττό μέχρι να τον ζητήσει συγκεκριμένα το Αμ.Πεντάγωνο). Δεν είναι CEO της κοκακόλα να λέει το επόμενο τρίμηνο θα πουλήσουμε 1000 κουτάκια ζαχαρόνερο για χαζούς παραπάνω για να μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια το μέλλον. Αυτονόητα πράγματα αν δεν είσαι biased.

------------

Τα υπόλοιπα που ακούγονται εδώ δεν είναι σοβαρά για σχολιασμό. Να πω μόνο για όσους αγνοούν τα βασικά ότι αυτή την στιγμή το gigafactory στην Κίνα είναι ήδη στο ~1 εκ. αυτοκίνητα και μεγαλώνει (Tesla no 1 σε πωλήσεις ηλεκτρικά στην Κίνα της BYD και άλλων 100 εταιριών), στην Καλιφόρνια πλησιάζει το εκατομμύριο, στο Βερολίνο και το Τέξας (τα μεγαλύτερα του κόσμου) έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη παραγωγή (χώρος, δίκτυο προμηθευτών, μεταφορές κτλ) έως και 3-4 εκατομμυρίων το καθένα, όπως και το υπό κατασκευή στο Μεξικό, ενώ είναι σε διαπραγματεύσεις για άλλα 2 (Ασια και Ευρώπη). Τα 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν έχουν φύγει ποτέ από το τραπέζι (η πρόβλεψη για γύρω στο 2030 έχει). Αυτό δεν θα το πετύχουν με τα μεγάλα και ακριβά μοντέλα που έχουν τώρα (αν και φτηνότερα από τα αντίστοιχα Κινέζικα και 40-50% φτηνότερα από τα Δυτικά) αλλά με τα 3 νέα μοντέλα που θα αποκαλύψουν σύντομα, 1 μικρότερο και φτηνότερο 3/Υ, το robotaxi που αναμένεται να παραχθεί σε τεράστιους αριθμού (σε ένα κλάσμα του χώρου παραγωγής που απαιτείται σήμερα με την νέα μέθοδο παραγωγής unboxed) και 1 ακόμα που περιμένουμε να μάθουμε.

Επεξ/σία από adastra
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα να δεις που σκοτώνονται...για το ποιος αγαπάει πιο πολύ τον απλό θνητό κόσμο κ θέλει το καλό τους ...εύγε ελίτ οι απλοί θνητοί... περιμένουν την σωτηρία σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, fast8 είπε

Κατα την γνώμη μου η δήλωση για 30τρις δεν έχει κάποια αξία, πέρα απο το να δείξει τι περιθώριο υπάρχει για μια κορυφαία εταιρεία στις αγορές που ανοίγει η Tesla. Το κορυφαίο βέβαια θα ήταν να πείσει τους μετόχους να του δώσουν άλλο ένα 10% αν πάει την εταιρεία στα 30τρις, και όντως να την πάει και να του δώσουν κολαριστά 3τρις σε options. Οχι δεν έχει συζητηθεί τέτοια περίπτωση, υποθέσεις εργασίας κάνουμε.

Δεν ξέρουμε ούτε εμείς, ούτε αυτός, ούτε οι επενδυτές σε τι κατάσταση θα είναι η οικονομία τα επόμενα χρόνια. Πρέπει με κάποιο τρόπο όμως να δείξει την σημασία αυτού που κάνει και τι επιπτώσεις θα έχει στην Tesla και στην παγκόσμια αγορά. Τα ρομπότ είναι όμως χρυσάφι. Είναι το εργατικό κόστος στο θεό; Πάρε ένα Tesla ρομποτ. Υπάρχει πόλεμος, πάρε ένα Tesla ρομποτ. Υπάρχουν δύσκολες ή ανθυγιεινές εργασίες που δυσκολεύεσε να βρεις εργάτες, πάρε ένα ρομποτ. Εχει γεράσει ο πληθυσμός και οι γέροι είναι μόνοι τους ή τα παιδία τους θέλουν βοήθεια για να τους φροντίζουν, πάρε ένα ρομποτ. Δεν μιλάμε για 50 χρόνια μετά, μιλάμε για τα μέσα της επόμενης δεκαετίας βαριά βαριά.

Εγώ απο την θέση μου δεν πιστεύω ότι το κάνει κυρίως για τα λεφτά, αλλά τα λεφτά είναι μέσω για να πετύχει ότι θέλει. Μετά το πρώτο δις δεν έχει τι άλλο να αγοράσεις, αλλά θέλεις όσο το δυνατόν περισσότερο έλεγχο στις εταιρίες σου, δεν θέλεις να είσαι απλά υπάλληλος και να σου λένε όχι. Θέλεις  οι αποφάσεις σου να μην ανατρέπονται απο το διοικητικό συμβούλιο, ειδικα οταν ακουγονται τρελές όπως του Musk. (Το ίδιο ήθελε και ο Steve Jobs). Δεν έχει ξεχάσει ποτέ πως απο την Paypal τον διώξανε νύχτα όσο ήταν σε διακοπές (κυριολεκτικά νύχτα, ήταν στην Αυσταλία διακοπές και με την διαφορά ώρας ...). Εκανε λεφτά απο την Paypal, αλλά δεν είχε τον απόλυτο έλεγχο και ήταν εύκολο μια ομάδα εσωτερικών ανταγωνιστών να τον διώξει. Ελα στην θέση του τώρα. με τα 200 ψωροεκατομμύρια (😂) απο την ρευστοποίηση των μετοχών της Paypal, αλλά χωρίς εταιρία και μέλλον. Τι κάνει, αποσύρεται νέος; Τα βάζει όλα σε μια νέα εταιρεία που ξεκινάει απο το μηδεν, την SpaceX και σε μια εταιρεία που πάει για κλείσιμο, την Tesla. Αλλά αυτή την φορά είναι αποφασισμένος να μην τον κουνήσει κανένας απο την θέση του, εξού και ο αριθμός των μετοχών του.

Δικαίωμα σου να τον βλέπεις όπως θέλεις. Ο ίδιος έχει πει πως πραγματικά δεν τον ενοχλεί η γνώμη όσων δεν τον συμπαθούν, δεν κάνει καμία προσπάθεια και δεν έχει καμία επιθυμία να είναι αρεστός σε όλους (εντελώς τυχαία αυτό είναι ακόμα ένα άλλο ιδιαίτερο κοινό χαρακτηριστικό με τον Steve Jobs)

Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.

Φυσικά και δεν πιστεύω ότι τον νοιάζει η γνώμη όσων δεν τον συμπαθούν και φυσικά δεν μπορεί να αρέσει σε όλους. Προσωπικά αν ήταν πιο μετριοπαθής ίσως να τον συμπαθούσα.

Είμαι της άποψης ότι το καλό και το μέλλον της ανθρωπότητας πρέπει να το αποφασίζουν οι πολλοί.
Η ανάγκη για μεσσίες είναι πρόβλημα της δημοκρατίας και της ανάγκης να λέμε «δεν φταίω εγώ» «και τι να κάνω» ώστε να κοιμόμαστε ήσυχοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, adastra said:

Όπως σου απάντησε ο fast8 καλό είναι να κρίνεις τι διαβάζεις και να μην αραδιάζεις ότι ανοησίες γράφουν τα κολοσαιτακια της πλάκας.

Σκέψου μόνο τι λες. Αν τον κυνήγησε έτσι το SEC για ένα tweet (εντελώς άδικα και μαφιόζικα αν το ψάξεις και καταλάβεις τι έγινε, επειδή βιάστηκε να αποκαλύψει τις συζητήσεις με επενδυτές για να εξαγοράσουν μαζί την Tesla και να την κάνουν ιδιωτική εταιρία (όπως έκανε με το twitter) και έπεσε στην παγίδα τους που είχε σκοπό να τον διώξουν από CEO) φαντάσου τι θα του έκανε για ψεύτικες υποσχέσεις και χρονοδιαγράμματα για να φουσκώσει την μετοχή, + ότι οι class action αγωγές θα έπεφταν βροχή και θα του έπαιρναν ότι έχει και δεν έχει.

Και όχι, στα περισσότερα έχει πέσει μέσα, απλά καθυστέρησε. Όπως λέει για την Spacex που έχει πετύχει τα πραγματικά ακατόρθωτα "At SpaceX we specialize at converting the impossible to late". Όταν χαράζεις τον δρόμο στο άγνωστο, ανακαλύπτεις την τεχνολογία που χρειάζεσαι, δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να θέσεις συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, μόνο aspirational στόχους. Δεν ξέρεις καλά καλά τι δεν ξέρεις, στην πορεία μόνο μαθαίνεις τι χρειάζεται να κάνεις και τι δεν συμφέρει ή είναι περιττό (π.χ. ο Falcon Heavy ανακοινώθηκε νωρίς το 2010 σαν το κύριο όχημα για GEO δορυφόρους και εντωμεταξύ ο Falcon 9 διπλασίασε την ικανότητά του και πήρε όλα τα συμβόλαια κάνοντάς τον περιττό μέχρι να τον ζητήσει συγκεκριμένα το Αμ.Πεντάγωνο). Δεν είναι CEO της κοκακόλα να λέει το επόμενο τρίμηνο θα πουλήσουμε 1000 κουτάκια ζαχαρόνερο για χαζούς παραπάνω για να μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια το μέλλον. Αυτονόητα πράγματα αν δεν είσαι biased.

------------

Τα υπόλοιπα που ακούγονται εδώ δεν είναι σοβαρά για σχολιασμό. Να πω μόνο για όσους αγνοούν τα βασικά ότι αυτή την στιγμή το gigafactory στην Κίνα είναι ήδη στο ~1 εκ. αυτοκίνητα και μεγαλώνει (Tesla no 1 σε πωλήσεις ηλεκτρικά στην Κίνα της BYD και άλλων 100 εταιριών), στην Καλιφόρνια πλησιάζει το εκατομμύριο, στο Βερολίνο και το Τέξας (τα μεγαλύτερα του κόσμου) έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη παραγωγή (χώρος, δίκτυο προμηθευτών, μεταφορές κτλ) έως και 3-4 εκατομμυρίων το καθένα, όπως και το υπό κατασκευή στο Μεξικό, ενώ είναι σε διαπραγματεύσεις για άλλα 2 (Ασια και Ευρώπη). Τα 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν έχουν φύγει ποτέ από το τραπέζι (η πρόβλεψη για γύρω στο 2030 έχει). Αυτό δεν θα το πετύχουν με τα μεγάλα και ακριβά μοντέλα που έχουν τώρα (αν και φτηνότερα από τα αντίστοιχα Κινέζικα και 40-50% φτηνότερα από τα Δυτικά) αλλά με τα 3 νέα μοντέλα που θα αποκαλύψουν σύντομα, 1 μικρότερο και φτηνότερο 3/Υ, το robotaxi που αναμένεται να παραχθεί σε τεράστιους αριθμού (σε ένα κλάσμα του χώρου παραγωγής που απαιτείται σήμερα με την νέα μέθοδο παραγωγής unboxed) και 1 ακόμα που περιμένουμε να μάθουμε.

Θα σταματήσω εδώ γιατί όταν κοιτάμε ακριβώς το ίδιο πράγμα και ο ένας βλέπει άσπρο και ο άλλος μαύρο δύσκολα θα αλλάξει κάποιου η γνώμη. Τον έχω ακούσει με τα αυτιά μου και διαβάσει με τα μάτια μου να υπόσχεται συγκεκριμένα πράγματα σε συγκεκριμένο χρόνο και να μην παραδίδει, αλλά αφού δεν τον κυνηγάνε με μηνύσεις, δεν συνεβη και τα φαντάστηκα όλα, όπως και τόσοι άλλοι. Οκ.

Επίσης επέτρεψε μου να σου πω τι κράτησα από όλα όσα είπες για "όσους αγνοούν τα βασικά": ...έχουν σχεδιαστεί...είναι σε διαπραγματεύσεις...θα αποκαλύψουν σύντομα...αναμένεται...περιμένουμε να μάθουμε.

Ο τύπος προσπαθεί 20 χρόνια, και είναι αξιέπαινος γιατί έφτιαξε 2 μεγάλες εταιρείες από το (σχεδόν) μηδέν που όντως έφεραν επανάσταση στα πεδία τους (spacex, Tesla). Μέχρι εκεί. Δεν του φταίει κανένας που σήμερα που μιλάμε, ούτε αυτόνομα αυτοκίνητα έχει φτιάξει, ούτε τουνελ που θα ενώνουν πόλεις, ούτε ΑΙ, ούτε ρομποτ εργάτες, ούτε αποικία στον Άρη. Όλα δικές του υποσχέσεις που πάνε όλο και πιο πέρα. ΘΑ τα κάνει; Πρώτος ΘΑ παραδεχτώ ότι τον παρεξήγησα. Μέχρι τότε η επιτυχία και τα λεφτά δεν είναι συγχωροχάρτι για να λέει κάποιος ότι θέλει χωρίς κριτική.

Επεξ/σία από anonymous999
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Θα σταματήσω εδώ γιατί όταν κοιτάμε ακριβώς το ίδιο πράγμα και ο ένας βλέπει άσπρο και ο άλλος μαύρο δύσκολα θα αλλάξει κάποιου η γνώμη. Τον έχω ακούσει με τα αυτιά μου και διαβάσει με τα μάτια μου να υπόσχεται συγκεκριμένα πράγματα σε συγκεκριμένο χρόνο και να μην παραδίδει, αλλά αφού δεν τον κυνηγάνε με μηνύσεις, δεν συνεβη και τα φαντάστηκα όλα, όπως και τόσοι άλλοι. Οκ.

Επίσης επέτρεψε μου να σου πω τι κράτησα από όλα όσα είπες για "όσους αγνοούν τα βασικά": ...έχουν σχεδιαστεί...είναι σε διαπραγματεύσεις...θα αποκαλύψουν σύντομα...αναμένεται...περιμένουμε να μάθουμε.

Ο τύπος προσπαθεί 20 χρόνια, και είναι αξιέπαινος γιατί έφτιαξε 2 μεγάλες εταιρείες από το (σχεδόν) μηδέν που όντως έφεραν επανάσταση στα πεδία τους (spacex, Tesla). Μέχρι εκεί. Δεν του φταίει κανένας που σήμερα που μιλάμε, ούτε αυτόνομα αυτοκίνητα έχει φτιάξει, ούτε τουνελ που θα ενώνουν πόλεις, ούτε ΑΙ, ούτε ρομποτ εργάτες, ούτε αποικία στον Άρη. Όλα δικές του υποσχέσεις που πάνε όλο και πιο πέρα. ΘΑ τα κάνει; Πρώτος ΘΑ παραδεχτώ ότι τον παρεξήγησα. Μέχρι τότε η επιτυχία και τα λεφτά δεν είναι συγχωροχάρτι για να λέει κάποιος ότι θέλει χωρίς κριτική.

Έτσι λειτουργεί ο Musk εδώ και 30 χρόνια, φτιάχνει μεγαλεπήβολα σχέδια που φαντάζουν αδύνατα, ελάχιστα πέφτουν έξω, κάποια καθυστερούν αλλά στην συντριπτική πλειοψηφία τους πετυχαίνουν. Οι επενδυτές δεν είναι ανόητοι, γνωρίζουν τη ιστορία του, καταλαβαίνουν τι εννοεί με τους στόχους και τις προβλέψεις του και πόσο απίστευτα επιτυχημένο track record έχει γι'αυτό κάνουν ουρά να βάλουν δισεκατομμύρια όποτε ξεκινάει μια καινούργια προσπάθεια.

Υπενθυμίζω ότι πέρα από την Zip2 (κάτι σαν το Yelp + Google Maps, αλλά 20 χρόνια πριν αυτά) και την x.com (από τις πρώτες online τράπεζες που ξεκίνησαν το fintech) που και τα δυο άξιζαν μαζί πάνω από 3 δις  σε σημερινές τιμές (πόσες Ελληνικές εταιρίες "μονόκερους" που έχουν σπάσει το φράγμα του δις ξέρεις;) ο Musk έχει ιδρύσει άλλες 6 εταιρίες που αξίζουν σήμερα εκατοντάδες δισεκατομμύρια:

- SpaceX, η πιο πετυχημένη διαστημική εταιρία στον κόσμο, αξία 210 δις σήμερα
- Tesla,  πιο πετυχημένη εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας και real world AI (αυτόνομη οδήγηση, ρομποτ) στον κόσμο σήμερα, αξία 810 δις σήμερα
- Boring Company, μια από τις πιο πολύτιμες κατασκευαστικές startup, με αξία $7 δις σήμερα
- Ίδρυσε την OpenAI, την μεγαλύτερη εταιρία AI σήμερα
- Neuralink, μια από τις πιο πρωτοποριακές ιατροτεχνολογικές startup στον κόσμο, με αξία $5 δις
- xAI, μια από τις μεγαλύτερες startup τεχνητής νοημοσύνης, με αξία $24 δις


"ούτε αυτόνομα αυτοκίνητα έχει φτιάξει, ούτε ΑΙ"
Μπορεί οι προβλέψεις του για το πότε θα είναι έτοιμα αυτά να ήταν υπεραισιόδοξες (όπως όλων, η Waymo της Google το παλεύει δεκαετίες και ακόμα δεν τα έχει καταφέρει) αλλά η Tesla σήμερα έχει το πιο ανεπτυγμένο σύστημα real world AI για τα αυτόνομα αυτοκίνητά της και το FSD 12 (supervised) έχει βγει από beta και κυκλοφορεί στους δρόμους εδώ και αρκετό καιρό. Η ανακοίνωση του Robotaxi είναι στις 8/8

"ούτε τουνελ που θα ενώνουν πόλεις"
Η Boring Company έχει καταφέρει ήδη να μειώσει δραματικά το κόστος και να αυξήσει την ταχύτητα διάνοιξης τούνελ αυτοκινήτων με τις τεχνολογίες της. Στο Las Vegas το πιλοτικό έργο κόστισε περίπου $10 εκατομμύρια το μίλι (6,2εκ το χιλιόμετρο), 4,5 φορές μικρότερη τιμή από την φτηνότερη προσφορά που είχαν για αντίστοιχης χωρητικότητας επίγειο σύστημα (εδώ), και είναι και fixed price χωρίς δικαίωμα για υπερβάσεις κόστους, και η πόλη έμεινε τόσο ευχαριστημένη που τους έδωσε νεο συμβόλαιο για άλλα 68 μίλια (με 93 σταθμούς) με τιμή <10εκ/μιλι (στόχος κόστος 1 εκ/μιλι). Ενδεικτικά, οι σήραγγες των Τεμπών κόστισαν 32 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο (μεγαλύτερες σε διάμετρο αλλά χωρίς υπόγειους σταθμούς, μετρό Θεσσαλονίκης με σταθμούς 210εκ/χλμ). Η Boring μπορεί μόνο να αναπτύξει την τεχνολογία και να κάνει αυτά που υπόσχεται στους πελάτες της, δεν μπορεί να επιβάλλει στην Καλιφόρνια να τους δώσει άδεια να φτιάξουν τα τούνελ τους (που είχε ξεκινήσει η αδειοδότηση και κόπηκε από τον Newsome έναν από τους βασικούς υπερμάχους του Billionaire Bad των Δημοκρατικών που έδιωξε την έδρα της Tesla από την πολιτεία)

"ούτε ρομποτ εργάτες"
Πάλι τα ίδια. Είπε ότι θα έχουμε όλοι μας αύριο το πρωί ένα ρομπότ σπίτι μας και δεν το κατάλαβα; Σου έφερε παραδείγματα ο Fast8 για τα Optimus robot που δουλεύουν στα εργοστάσια της Tesla, και για την γραμμή παραγωγής που στήνεται τώρα για χιλιάδες ρομποτ το χρόνο. Όχι μόνο κατάφεραν σε 2-3 χρόνια να φτιάξουν in-house ένα εξαιρετικό ρομπότ γενικής χρήσης στο bleeding edge της ρομποτικής, με κορυφαία μηχανικά μέρη (υπεραποδοτικές μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτερ, 22 DoF χέρια, κα) και ίσως τον πιο αποδοτικό και ικανό φορητό ΑΙ εγκέφαλο (HW4 του FSD και σύντομα το ΑΙ5 inference που είναι 10x γρηγορότερο), αλλά κατάφεραν να το κάνουν ικανό να παραχθεί σε μεγάλους αριθμούς οικονομικά (και όχι εξωφρενικά ακριβά handmade gimmicks και party tricks όπως όλοι οι άλλοι μέχρι στιγμής π.χ boston dynamics τα τελευταία 20 χρόνια). Αυτό δεν το βρίσκεις εσύ εντυπωσιακό δηλαδή;  

"ούτε αποικία στον Άρη."
Η αποικία στον Άρη είναι ο μακροπρόθεσμος στόχος της Spacex που ο Musk λέει ελπίζει να δει πριν πεθάνει. Με την επιτυχία του Starlink και του Starship αυτός ο στόχος πλέον έχει non-zero chance να συμβεί όπως λέει.

 

Επεξ/σία από adastra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/07/2024 at 01:00, Jiakometi said:

Βέβαια η πορεία της Tesla, ειδικά το 2018 - 2019 αλλά και μετέπειτα άλλα δείχνει …..

Δεν είπα κάτι αντίθετο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...